Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Knyga / Book
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Publication Data:
Vilnius : Enciklopedija, 2000.
Other Editions:
Vėliau išspausdinta: Rinktiniai edukologiniai raštai / Bronislovas Bitinas. T. 1. 2013. 247 p
Related Publications:
- 5-7 metų vaikų metakognityvinės stebėsenos ir kontrolės individualus ir pasidalytas konstravimas natūraliame ugdymosi procese. Pedagogika. 2023, 151, 3, p. 190-225.
- Adult learning dimensions: case study of blind and visually impaired people. Socialinis darbas. 2007, t. 6, Nr. 2, p. 69-76.
- Agresyvus tėvų elgesys su savo vaikais: pedagoginės korekcijos prielaidos. Socialinis darbas. 2006, t. 5, Nr. 1, p. 89-95.
- Akademinės didaktikos dalykas ir problematika. Akademinė edukologija. 2. Vilnius: Mokslotyros institutas, 2006. P. 7-37.
- Akademinio jaunimo dvasinio tobulėjimo galimybės studijų metais. Pedagogika. 2009, 93, p. 17-24.
- Aktyviųjų mokymo metodų panaudojimas aukštosiose mokyklose teisinio ugdymo paskaitose. Socialinis darbas. 2011, t. 10, Nr. 1, p. 103-111.
- Alternatyvi bendrojo lavinimo mokykla: mokyklos naratyvo kontūrai. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla, 2010. 292 p.
- Altruistinės pozicijos formavimas: etnopedagoginės ir hodegetinės koncepcijos. Vadyba. 2005, Nr. 1 (6), p. 119-123.
- Altruizmo fenomenas: jo sampratos ir ugdymo traktuotės. Tiltai. Priedas. 2003, Nr. 15, p. 185-204.
- Altruizmo fenomenas: konceptualieji teiginiai ir jaunimo ugdymas. Tiltai. Priedas. 2004, Nr. 25, p. 136-166.
- Altruizmo filosofinė mintis ir jos raiška etnopedagoginiame kontekste. Soter. 2008, 25 (53), p. 87-97.
- Altruizmo raiškos bruožai lietuvių liaudies pedagogikoje. Tiltai. Priedas. 2007, Nr. 36, p. 214-223.
- Altruizmo ugdymo Europos Sąjungoje perspektyvos. Lietuvių katalikų mokslo akademijos suvažiavimo darbai. 2005, t. 19, kn. 2, p. 847-864.
- Andragogikos technologijos, kaip andragogo analitiko veiklos parametrai. Tiltai. 2007, Nr. 1 (38), p. 173-188.
- An Educology of values education: the attitudes of thirteen to fifteen year old teenagers towards spiritual values: priorities, change and some pre-conditions. International journal of educology. 2002, Vol. 16, no. 2, p. 91-115.
- Anglų kalbos, kaip bendrojo dalyko, didaktikos ir tikslų sąsajos. Mokslo taikomieji tyrimai Lietuvos kolegijose. 2008, Nr. 5, p. 59-67.
- Antikos pedagoginių idėjų recepcija dabarties edukacinėse erdvėse. Filosofija. Sociologija. 2011, t. 22, Nr. 3, p. 278-285.
- Apie valstybės pagalbą vaikams ir jaunimui. Socialinė pedagoginė parama vaikams. Vilnius: Lietuvos konfliktų prevencijos asociacija, 2002. P. 6-18.
- Aplinkosauginių renginių organizavimas ikimokyklinėje įstaigoje: turinio aspektas. Gamtamokslinis ugdymas bendrojo lavinimo mokykloje. 2014, 20, p. 96-113.
- Asmeninės prasmės metodo taikymas ugdant būsimą muzikos mokytoją.. Lietuvos muzikos akademija kelyje į Europos aukštojo mokslo erdvę: mokslinės konferencijos (2003 m. balandžio 2 d.), skirtos Lietuvos muzikos akademijos 70-mečiui, pranešimai ir moksliniai straipsniai. Vilnius: Lietuvos muzikos akademija, 2003. P. 196-200.
- Asmens lygiavertiškumo puoselėjimas - orios asmenybės ugdymo prielaida. Pedagogika. 2009, 95, p. 45-52.
- A social pedagogue and one’s activities at youth schools: altitude of pedagogues and pupils. Tiltai. 2007, Nr. 3 (40), p. 129-140.
- Assumptions and restrictions of changes in learning mathematics at technical university in the context of the transformation of an educational paradigm. Socialiniai mokslai. 2003, Nr. 5 (42), p. 70-77.
- A Study on Turkish and Lithuanian young adults’ perception of values. Education and urban society. 2020, 52, 3, p. 489–508.
- A Teacher of the Lithuanian language and literature: analysis of students’ expectations. Strategien der Lehrerbildung: zur Steigerung von Lehrkompetenzen und Unterrichtsqualität. Frankfurt am Main: Peter Lang Edition, 2016. P. 297-306.
- Auditas mokykloje: tarp proceso ir strategijos. Acta paedagogica Vilnensia. 2008, t. 21, p. 89-100.
- Auklėjimas ir dvasinė asmenybės branda. Vilnius : Gimtasis žodis, 2005. 278 p.
- Auklėjimo šeimoje stilius ir vaikų vertybės. Ugdymo psichologija. 2004, Nr. 11-12, p. 93-98.
- Auklėtojo profesinės kompetencijos tobulinimas(is) vaikų globos namuose. Tiltai. Priedas. 2005, Nr. 28, p. 36-42.
- Aukštesniųjų klasių mokinių muzikinis-estetinis ugdymas chorine veikla. Acta paedagogica Vilnensia. 2008, t. 21, p. 117-127.
- Aukštesniųjų klasių moksleivių santykis su veikla kaip jų tolerancijos raidos prielaida. Acta paedagogica Vilnensia. 2002, t. 9, p. 173-181.
- Autonomijos ir mokymosi stilių sąsajos aukštesniųjų klasių mokinių mokymosi veikloje. Ugdymo psichologija. 2004, Nr. 11-12, p. 140-147.
- B. Bitinas ir L. Jovaiša: filosofinės ugdymo paradigmos. Pedagogika. 2006, 83, p. 35-38.
- Bendrojo lavinimo mokyklos projektinės veiklos patirtis. Edukacinės studijos. 2008, 3, p. 168-176.
- Bendrojo ugdymo mokyklų veiklos kokybės vertinimas ir jo poveikis. Pedagogika. 2022, 145, 1, p. 205-232.
- Bendrųjų kompetencijų ugdymas: profesinio rengimo institucijos atvejo studija. Tiltai. Priedas. 2005, Nr. 30, p. 25-30.
- Besimokančiųjų karjeros sampratos kaitos tendencijos. Tiltai. Priedas. 2005, Nr. 30, p. 11-18.
- Besimokančiųjų stresas ir baimė: turinys ir raiškos ypatumai mokyklos ir švietimo sistemos kontekste. Mokslo taikomieji tyrimai Lietuvos kolegijose. 2010, Nr. 7, p. 9-17.
- Braižybos mokymo proceso tyrimas. Vagos. 2004, nr. 62 (15), p. 73-78.
- Būsimieji mokytojai apie reikšmingiausius mokyklinių metų įvykius. Pedagogika. 2002, 63, p. 174-180.
- Būsimo specialisto brandos ypatybės aukštojoje mokykloje. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2006, Nr. 1 (8), p. 30-34.
- Būsimųjų kūno kultūros ir sporto pedagogų vertybinės orientacijos: svarbiausių gyvenimo sričių ir jose realizuojamų terminalinių vertybių raiška. Mokslas ir edukaciniai procesai. 2009, Nr. 3 (9), p. 44-62.
- Būsimųjų kūno kultūros mokytojų nuostatos dėl pedagoginės komunikacijos kaita. Ugdymas. Kūno kultūra. Sportas. 2007, Nr. 2 (65), p. 23-28.
- Būsimųjų kūno kultūros mokytojų požiūris į akademinės bibliotekos kaip mokymosi aplinkos sąlygas. Pedagogika. 2004, 70, p. 98-103.
- Būsimųjų kūno kultūros pedagogų psichosocialinės adaptacijos ypatumai gyvenimo stiliaus kaitos kontekste. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2009, Nr. 1 (22), p. 24-32.
- Būsimųjų muzikos mokytojų dalykinės kompetencijos plėtojimas taikant projektų metodą. Pedagogika. 2006, 81, p. 63-68.
- Būsimųjų pedagogų ir kitų specialybių studentų dvasingumo vertybinės orientacijos raiška: lyginamoji charakteristika. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2005, Nr. 3 (7), p. 99-107.
- Būsimųjų pedagogų profesinės vertybės. Pedagogika. 2002, 61, p. 83-91.
- Būsimųjų religijos švietėjų dvasingumo ypatumai. Lietuvių katalikų mokslo akademijos suvažiavimo darbai. 2005, t. 19, kn. 2, p. 763-775.
- Būsimųjų užsienio kalbų pedagogų ir jų dėstytojų požiūrio į vertybes vertinimas. Studijos šiuolaikinėje visuomenėje. 2010, Nr. 1(1), p. 35-41.
- Būsimų muzikos mokytojų asmeninė karjera: profesijos pasirinkimas. Pedagogika. 2010, 99, p. 104-112.
- Būsimų pedagogų tapatinimosi su ugdymo paradigma tendencijos. Pedagogika. 2013, 109, p. 49-56.
- Būsimų užsienio kalbų mokytojų dorinė nuostata: kognityvinis-prasminis lygmuo. Acta paedagogica Vilnensia. 2008, t. 20, p. 52-65.
- Certain philosophical approaches of education towards cultivation of school student's value-based attitudes employing popular music. Bildungswissenschaft auf der Suche nach globaler Identität. Frankfurt, M.: Lang-Ed., 2013. P. 625-638.
- Changes in Lithuanian pre-school and pre-primary education quality over the last decade according to educators and parents. Spring University. Changing education in a changing society. 2010, [1/2], p. 25-33.
- Choreografijos menas kaip ugdymo vaikystėje aksiologijos problema. Šimtmečio keliu...: [Lietuvos tautinio sceninio šokio šimtmetis, 1905-2005]. Vilnius: Lietuvos liaudies kultūros centras, 2005. P. 81-86.
- Civic education in pre-service training program for teachers and children welfare professionals. Social work & society. 2006, Vol. 4, iss. 1, p. 1-23.
- Civic education in social work and social education study programme: the social educator master’s degree program at Vilnius Pedagogical University. Pedagogika. 2003, 68, p. 46-55.
- Combination of knowledge and skills in the educational process: analysis of achievements in reading and writing of the sixth form pupils. Baltische Studien zur Erziehungs- und Sozialwissenschaft. 2004, Bd. 11, p. 281-288.
- Communication as a methodological paradigm of human education. Bildungs- und Kulturmanagement. Frankfurt, M.: Lang, 2008. P. 179-190.
- Competence development for the knowledge-driven economy. Higher education and national development: universities and societies in transition. London: Routledge, 2007. P. 190-200.
- Configuration of values as expression of the paradigm of spirituality: theoretical and empirical aspects. Strategien der Lehrerbildung: zur Steigerung von Lehrkompetenzen und Unterrichtsqualität. Frankfurt am Main: Peter Lang Edition, 2016. P. 483-497.
- Contextualisation of managing the quality of science and studies, grounded on the culture of dialogue. Socialiniai mokslai. 2013, Nr. 1 (79), p. 29-35.
- Dailės mokymas - laisva kūryba ar žinių perteikimas: mokytojų ir mokinių požiūris. Pedagogika. 2005, 78, p. 48-54.
- Dailės mokymo (-si) programinių siekių pradinėje mokykloje optimizavimo prielaidos. Tiltai. 2002, Nr. 2 (19), p. 83-88.
- Dailės mokytojo meninės kompetencijos apibrėžtis. Efektyvaus meninio ugdymo problemos: 5-oji tarpautinė mokslinė konferencija. Vilnius: Vilniaus pedagoginio universiteto leidykla, 2009. P. 89-102.
- Dailės pedagogo profesinis tobulėjimas taikant dailės terapijos elementus. Profesinis rengimas: tyrimai ir realijos. 2010, Nr. 19, p. 22-33.
- Dailinio ugdymo galimybės vaikų pozityviosios socializacijos procese: kultūrologinis aspektas. Pedagogika. 2008, 92, p. 95-102.
- Darnaus vystymosi švietimo ir Lietuvos švietimo reformos idėjų sąsajos. Pedagogika. 2006, 84, p. 7-14.
- Demokratinės kultūros sklaida būsimų mokytojų ugdymo procese. Pedagogika. 2010, 100, p. 51-56.
- Demokratinio ugdymo veiksniai ir jų raiškos ikimokyklinio ugdymo institucijose tyrimas. Mokslo taikomieji tyrimai Lietuvos kolegijose. 2007, Nr. 4, p. 77-84.
- Designing study programmes: contextualiation of theory-governed methodological approaches. Socialiniai tyrimai. 2011, Nr. 2 (23), p. 37-44.
- Developing teachers’ communicative competence in their native language. Socialiniai mokslai. 2006, Nr. 1 (51), p. 93-105.
- Development of competence - a challenge to the creators of the contents of education. Entwicklung erziehungswissenschaftlicher Paradigmen: Theorie und Praxis. Frankfurt am Main: Lang, 2007. P. 187-194.
- Didaktikos paradigmų atspindžiai istorijos pamokų kokybės vertinime. Ugdymo paradigmų iššūkiai didaktikai. Vilnius: Lietuvos edukologijos universiteto leidykla, 2014. P. 253-283.
- Didaktinio projekto kaip sinergetinio ugdymo proceso edukologinis tyrimas. Pedagogika. 2008, 91, p. 115-121.
- Didaktinių žaidimų naudojimas V-VII klasių moksleivių gebėjimams ugdyti istorijos pamokose. Pedagogika. 2004, 73, p. 112-117.
- Diferencijuoto mokymosi aplinką įtakojantys veiksniai. Socialiniai mokslai. 2001, Nr. 4 (30), p. 16-24.
- Diskursas kaip socialinių-edukacinių reiškinių kontekstualaus supratimo metodologinė prieiga. Mokytojų ugdymas. 2009, Nr. 12, p. 27-43.
- Diskurso metodologija ir jos taikymas kokybiniuose edukaciniuose tyrimuose: vaikų savaiminio mokymo(si) kultūros fenomeno tyrimo atvejis. Kokybiniai edukaciniai tyrimai: teorijos, duomenų rinkimas ir analizė. Šiauliai: Šiaulių universiteto leidykla, 2012. P. 60-77, 396-397.
- Dynamics of changes in adolescents’ spiritual value-based experiences (1999-2009). Contemporary education contexts. Vilnius : Lietuvos edukologijos universiteto leidykla, 2013. P. 76-90.
- Dvasingumas ir jo ugdymo galimybės universitete. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla, 2006. 166 p.
- Dvasingumo sklaida kaip dainininko profesinės brandos požymis. Dvasingumas žmogaus pasaulyje. Vilnius: Vilniaus pedagoginio universiteto leidykla, 2009. P. 330-341.
- Dvasingumo ugdymas, keičiantis ugdymo paradigmai.. Pedagogika. 2005, 79, p. 32-39.
- Dvasinio ugdymo lietuvoje prasmė ir kryptis. Pedagogika. 2002, 60, p. 5-10.
- Dvasinių vertybių įkūnijimas paauglių elgesyje. Acta paedagogica Vilnensia. 2004, t. 13, p. 53-61.
- Dvyliktos klasės mokinių lietuvių kalbos žinios: kalbos kultūros užduočių analizė. Pedagogika. 2005, 78, p. 73-78.
- Dvyliktos klasės mokinių lietuvių kalbos žinių ir gebėjimų analizė. Pedagogika. 2005, 76, p. 100-106.
- Educational analysis of the future teachers' professional values. Teacher education in XXI century: changing and perspectives: international scientific conference, November 29-30, 2002 Šiauliai. Šiauliai: Šiaulių universiteto leidykla, 2002. p. 70-75.
- Educational assistance to convicted juvenile offenders by educators working at the houses of correction. Tiltai. 2010, Nr. 2 (51), p. 113-123.
- Educational rights and obligations of foster parents in relation to a foster child. Socialiniai mokslai. 2003, Nr. 1 (38), p. 75-84.
- Edukacinių paradigmų kaita ir meninio ugdymo turinio planavimo teorinės perspektyvos. Mokytojų ugdymas. 2004, Nr. 3, p. 97-106.
- Edukacinių pokyčių vaikų muzikos mokykloje galimybės laisvojo ugdymo paradigmos kontekste. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2011, Nr. 4 (33), p. 21-28.
- Edukologijos doktorantūros tobulinimo gairės: daktaro kompetencijos Europos kvalifikacijų struktūroje. Kaunas : Vytauto Didžiojo universiteto leidykla, 2008. 142 p.
- Edukologijos mokslas ugdymo paradigmų sankirtoje. Pedagogika. 2005, 79, p. 5-10.
- Edukologijos sąvoka: samprata ir sandara. Pedagogika. 2002, 62, p. 5-12.
- Edukologinių tyrimų objekto samprata: profesoriaus Broniaus Bitino koncepcija. Pedagogika. 2006, 83, p. 25-34.
- Ekologinių-etinių nuostatų ugdymas Lietuvos ir Latvijos pradinės mokyklos gamtamoksliniuose kursuose. Pedagogika. 2004, 73, p. 25-32.
- Elektroninė mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo sistema gimnazijoje: mokytojų nuostatos. Pedagogika. 2008, 90, p. 77-82.
- Elektroninio mokymo pedagoginių technologijų aksiologinis aspektas. Profesinis rengimas: tyrimai ir realijos. 2007, Nr. 13, p. 20-35.
- Emocinė vertybių internalizacija paauglystėje.. Pedagogika. 2001, 55, p. 19-26.
- Emociniai ir vertybiniai mokymosi pamatai. Edukologijos inžinerijos link. Vilnius: Lietuvos edukologijos universiteto leidykla, 2015. P. 72-119.
- Emocinio imitavimo metodas muzikos mokykloje: kūrinio interpretacijos aspektas mokinio muzikinės kultūros ugdymo kontekste. Vilnius : Leidyba tau, 2022. 264 p.
- Enciklopedinis edukologijos žodynas. Vilnius : Gimtasis žodis, 2007. 335 p.
- English language teaching/learning as a multifunctional phenomenon: intercultural aspects. Anglistics in Lithuania: cross-linguistic and cross-cultural aspects of study. Cambridge: Cambridge Scholars Publishing, 2013. P. 228-249.
- Estetinio santykio su tikrove svarba paauglių dvasiniam tapsmui. Pedagogika. 2004, 72, p. 56-62.
- Estetologijos akiračiai: prasmių kilmės tyrinėjimai. Vilnius : "Diemedžio" leidykla, 2022. 191 p.
- Etinis pokalbis: kai kurie teoriniai bei praktiniai aspektai. Pedagogika. 2001, 50, p. 184-191.
- Etnokultūros vertybės - asmenybės tapsmo pamatas. Acta paedagogica Vilnensia. 2003, t. 11, p. 85-92.
- Etnokultūros žinių ir gebėjimų poveikis moksleivių sociokultūrinei integracijai. Pedagogika. 2003, 65, p. 129-136.
- Europos šalių technologijų mokytojų rengimo programų turinio analizė. Pedagogika. 2014, 113, p. 112-122.
- External quality evaluation of non-university study programmes in Lithuania. Journal of quality in education. 2015, 6, p. 1-10.
- Factors influencing ethics of marketing decisions in Lithuanian Media. Inžinerinė ekonomika. 2008, Nr. 1 (56), p. 29-36.
- Fundamentinės ugdymo idėjos ir jų sklaida šiuolaikinėje edukologijoje. Pedagogika. 2006, 83, p. 45-51.
- Gebėjimo veikti savarankiškai raiška universitetinių studijų metu: (socialinių mokslų srities atvejis). Acta paedagogica Vilnensia. 2013, t. 31, p. 69-83.
- Geografijos mokytojo žinių, gebėjimų ir vertybių ypatumai. Pedagogika. 2011, 102, p. 104-115.
- Geografijos mokytojų požiūrio į studijas bei profesinių kompetencijų suvokimo tyrimas. Pedagogika. 2006, 81, p. 51-57.
- Gera bendrojo ugdymo mokykla: mimikrija ar metamorfozė?. Socialinis ugdymas. 2016, Nr. 1 (42), p. 6-16.
- Gyvenimo įgūdžių ugdymo ir ugdymo karjerai sąsaja: bendrojo lavinimo kontekstas. Acta paedagogica Vilnensia. 2012, t. 29, p. 61-72.
- Globos namuose dirbančių pedagogų profesinės kompetencijos didinimas: seksualinio smurto prevencijos aspektas. Sveikatos ir socialinių mokslų taikomieji tyrimai: sandūra ir sąveika. 2007, Nr. 3, p. 59-64.
- Globos namuose gyvenančių vaikų ir paauglių savarankiško gyvenimo įgūdžių ugdymas: pasiekimai, sunkumai, sprendimai. Pedagogika. 2013, 110, p. 103-114.
- Globos namų auklėtinių socialinių įgūdžių ugdymas bendrojo lavinimo mokyklose. Specialusis ugdymas. 2007, Nr. 1 (16), p. 54-67.
- Humanistinio dvasingumo ryšys su auklėjimo šeimoje patirtimis. Tiltai. 2019, Nr.1 (82), p. 23-47.
- Humanizmo ir pragmatizmo idėjų derinimas profesinio ugdymo turinyje. Dvasinės vertybės žinių visuomenėje. Akademija (Kauno raj.): Lietuvos žemės ūkio universiteto Leidybos centras, 2003. P. 197-202.
- Humanizmo ir pragmatizmo idėjų derinys profesinio ugdymo turinio metodologijoje. Tiltai. Priedas. 2004, Nr. 18, p. 5-19.
- Idealistinio realizmo ugdymo paradigma: (minint akad. prof. S. Šalkauskio gimimo 115-ąsias metines). Acta paedagogica Vilnensia. 2002, t. 9, p. 235-247.
- Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo(si) turinio kaitos tendencijos. Pedagogika. 2008, 91, p. 66-72.
- Ikimokyklinio ugdymo pedagogų profesinės kvalifikacijos tobulinimas(is) institucijos veiklos strateginio planavimo kontekste. Mokytojų ugdymas. 2012, Nr. 19, p. 93-112.
- Ikimokyklinis ugdymas: raida, pedagoginės sistemos. Ikimokyklinės pedagogikos studija. Klaipėda : Klaipėdos universiteto leidykla, 2010. 579 p.
- IKT diegimo įtakos pedagoginės sistemos kaitai charakteristikos. Socialiniai mokslai. 2003, Nr. 2 (39), p. 38-47.
- Impact of educational projects on the development of pupil's personality. Sveikatos ir socialinių mokslų taikomieji tyrimai: sandūra ir sąveika. 2009, Nr. 6(1), p. 49-52.
- Informacinėmis ir komunikacinėmis technologijomis grįsto mokymo ir mokymosi individualizavimo kryptys Lietuvos švietimo kontekste. Pedagogika. 2012, 106, p. 21-29.
- Informacinės visuomenės kontekstai formuojantis 5-7 metų vaikų tautinio tapatumo pradmenims. Pasaulis vaikui: ugdymo realijos ir perspektyvos. 2011, d. 4, p. 152-165.
- Informacinių ir komunikacinių technologijų įtaka švietimo organizacijų vadybai. Socialiniai tyrimai. 2005, Nr. 2 (6), p. 133-140.
- Informacinių ir komunikacinių technologijų taikymo prielaidos socialinio pedagogo veikloje. Socialinis ugdymas. 2011, Nr. 17 (28), p. 43-54, 113-123.
- Informacinių komunikacinių technologijų diegimo ir taikymo švietime įtaka pedagoginės sistemos kaitai: diskurso analizė. Pedagogika. 2009, 95, p. 126-133.
- Informal educational system and career perspectives in Lithuania. Spring University. Changing education in a changing society. 2005, 1, p. 197-202.
- Informatikos, kaip mokyklinės disciplinos, formavimosi metodologiniai aspektai. Informacijos mokslai. 2001, t. 17, p. 28-36.
- Information and communication technologies in administration of education organizations.. Education-line. 8 p.
- Integruotojo mokymo didaktiniai aspektai. Pedagogika. 2002, 57, p. 62-67.
- Internal integration, differentation and individualization as essential features of contemporary first language teaching in primary education. Contemporary education contexts. Vilnius : Lietuvos edukologijos universiteto leidykla, 2013. P. 172-187.
- Istorijos mokytojų požiūris į dalykinių žaidimų taikymą istorijos pamokose. Pedagogika. 2005, 76, p. 89-94.
- Įvadas. Ugdymo dvasingumo kontekstas. Vilnius: Žuvėdra, 2014. P. 13-46.
- Jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikų emocinių išgyvenimų muzikinės veiklos metu ypatumai. Pedagogika. 2004, 72, p. 38-43.
- Jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikų humaniškumo raiška kūno kultūros pamokose. Tiltai. 2011, Nr. 3 (56), p. 281-296.
- Jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikų nerašytinės kalbinės (lingvistinės) kompetencijos ypatumai. Tiltai. 2011, Nr. 3 (56), p. 253-265.
- Jaunimo samprata apie šiuolaikinį mokytoją. Socialinis ugdymas (Šiaulių universitetas). 2014, 7, p. 161-167.
- Jaunuolių rengimasis santuokai šeimos centruose: programos procesų valdymo prielaidos. Tiltai. Priedas. 2012, Nr. 43, p. 146-157.
- Jūreivystės studentų vertybinis santykis su jūra: fenomenologiniai kontūrai. Acta paedagogica Vilnensia. 2010, t. 24, p. 139-149.
- Jūrų lyderystės socialinis dėmuo: jūrininkų požiūris vienų į kitus. Socialinis ugdymas. 2022, Nr. 1 (57), p. 76-85.
- Kad ugdymas nebūtų vienakojis: dvasingumas kaip svarbi dedamoji. Acta paedagogica Vilnensia. 2018, t. 41, p. 11-26.
- Kai kurie individualaus skaitymo pradinėse klasėse klausimai. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2011, Nr. 2 (31), p. 15-23.
- Kai kurie studentų požiūrio į užsienio kalbų mokytojo profesijos kompetencijas aspektai. Kalbų studijos. 2011, Nr. 18, p. 128-134.
- Kaišiadorių rajono pedagogų kvalifikacijos tobulinimo būklė ir perspektyvos. Šiuolaikinė mokykla sociologų objektyve. Vilnius: Vilniaus pedagoginio universiteto leidykla, 2006. P. 7-51.
- Kalbos didaktika: kalbos ugdymo paradigmų kaita ir kalbos mokymo(si) logika. Acta paedagogica Vilnensia. 2015, t. 34, p. 49-61.
- Kariuomenės komunikacinės sistemos modernizavimas globalizacijos sąlygomis. Regioninio bendradarbiavimo saugumas. Vilnius: Generolo Jono Žemaičio Lietuvos karo akademija, 2005. P. 146-164.
- Katalikiškoji mokykla, kaip edukacinis reiškinys. Tiltai. Priedas. 2007, Nr. 36, p. 91-112.
- Katalikiškosios mokyklos etoso įtaka šeimos vertybių ugdymui(si). Tiltai. Priedas. 2006, Nr. 31, p. 271-293.
- Key characteristics of the teacher's activity in respect to early prevention of school nonattendance. Education-line. p. 1-12.
- Kelias link socialinės integracijos: mokykla kaip bendruomenę kurianti jėga. Pasaulis vaikui: ugdymo realijos ir perspektyvos. 2009, d. 2, p. 108-118.
- Ketvirtokų sampratos apie galimybes patiems dalyvauti kūrybiniame procese tyrimas. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2004, Nr. 3, p. 49-58.
- Klausimų formos įtaka vaikų pasakojimų tikslumu. Psichologija. 2004, t. 29, p. 47-57.
- Kokybinis mokymosi rezultatų vertinimas kaip mokytojų ir tėvų bendradarbiavimo prielaida. Pasaulis vaikui: ugdymo realijos ir perspektyvos. 2004. P. 5-13.
- Kolegijos studentų interaktyvaus skaitymo strategijų taikymo problemos inžinerijos anglų kalbos savarankiškų darbų metu. Mokslas ir edukaciniai procesai. 2008, Nr. 1 (5), p. 43-51.
- Kompetenciją plėtojančių studijų programų lygio nustatymo metodologija. Kaunas : Technologija, 2003. 193 p.
- Komunikacinių įgūdžių ugdymas mokant užsieniečius lietuvių kalbos kaip svetimosios. Tauta ir kalba: šiuolaikiniai sociolingvistinio ugdymo aspektai: 2-osios tarptautinės mokslinės konferencijos medžiaga. Kaunas: Technologija, 2006. P. 52-55.
- Konstruktyvistinė pradinio informatikos mokymo kryptis: teoriniai principai ir taikymas. Pedagogika. 2001, 49, p. 95-103.
- Kritinio mąstymo ugdymas. Kaunas : Technologija, 2002. 209 p.
- Kritinio mąstymo ugdymo galimybės teisinio ugdymo pamokose. Socialinis darbas. 2011, t. 10, Nr. 2, p. 181-192.
- Kultūrinės ir psichosocialinės jūrinės edukacijos metodologiniai metmenys. Klaipėda : Klaipėdos universiteto leidykla, 2011. 238 p.
- Kultūrinių renginių įtaka jaunimo laisvalaikio poreikių tenkinimui. Mokslas ir praktika: aktualijos ir perspektyvos. 2011, p. 92-100.
- Kultūros centrų vadyba. Meno aritmetika: kultūros vadyba Lietuvoje. Kn. 2. Vilnius: Tyto alba, 2007. P. 197-230.
- Kūrybinė veikla kaip aukštesniųjų klasių mokinių muzikos mokymo(si) motyvaciją žadinantis veiksnys. Tiltai. Priedas. 2008, Nr. 37, p. 50-56.
- Kūrybiškumas ir meninė saviugda. Menas, dizainas, meninis ugdymas: kūrybiškumo lavinimo metodai ir patirtys: 9-osios tarptautinės mokslinės praktinės konferencijos medžiaga, 2015 m. lapkričio 27 d. Kaunas: Kauno kolegijos Leidybos centras, 2016. p. 73-77.
- Laiko reikšmingumas mokytojo vaidmenų kaitos kontekste. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2006, Nr. 4 (11), p. 54-57.
- Laisvojo ugdymo paradigmos ir katalikiškojo ugdymo sąsajų naratyvas. Logos (Vilnius). 2014, 78, p. 137-144.
- Lanksčių ugdymo pažiūrų patirtis siekiant taikomosios lituanistinės kompetencijos. Pedagogika. 2004, 73, p. 39-44.
- Learners' reflections from the viewpoint of competence development. Tiltai. 2010, Nr. 2 (51), p. 85-97.
- Lietuvių etnochoreografija autistiškiems vaikams: ugdymo ir terapijos aspektai : mokslo studija. Vilnius : Ciklonas, 2009. 165 p.
- Lietuvių etnochoreografija autistiškiems vaikams: ugdymo ir terapijos aspektai. Vilnius : Ciklonas, 2009. 165 p.
- Lietuvių kalbos ir literatūros mokytojas: studentų ir mokytojų lūkesčių analizė. Pedagogika. 2013, 112, p. 59-66.
- Lietuvių kalbos mokymo ir mokymosi metodai ugdymo paradigmų kontekste. Gimtoji kalba mokykloje. 2017, 5/6, p. 6-21.
- Lietuvių kalbos ugdymo turinio kaita vidurinėje ir aukštojoje mokykloje: tendencijos, problemos, jų sprendimo galimybės.. Pedagogika. 2001, 55, p. 71-77.
- Lietuvių kalbos užduočių nepriklausomo vertinimo galimybės. Pedagogika. 2007, 86, p. 128-134.
- Lietuvos bendrojo lavinimo mokykloje pedagogų atliekami edukaciniai tyrimai: situacijos analizė. Mokytojų ugdymas. 2009, Nr. 12, p. 44-57.
- Lietuvos mokyklinė teatro didaktika: paradigmų priešpriešos ir sąveika. Ugdymo paradigmų iššūkiai didaktikai. Vilnius: Lietuvos edukologijos universiteto leidykla, 2014. P. 329-361.
- Lietuvos muzikinio ugdymo disertacinių tyrimų tematika ugdymo paradigmų virsmo kontekste. Ugdymo paradigmų iššūkiai didaktikai. Vilnius: Lietuvos edukologijos universiteto leidykla, 2014. P. 362-388.
- Lietuvos švietimo politikos transformacijos. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla, 2009. 319 p.
- Lietuvos švietimo reforma: ikimokyklinio ugdymo turinio ir pedagoginių technologijų kaita 1988-2008 m.. Mokytojų ugdymas. 2009, Nr. 12, p. 104-120.
- Linking of higher and secondary school in the perspective of education policy. Socialiniai mokslai. 2003, Nr. 1 (38), p. 7-14.
- Marketingo etika Lietuvos žiniasklaidoje: žiniasklaidos turinio vadovų ir marketingo / pardavimo vadovų etinių nuostatų palyginimas. Informacijos mokslai. 2010, t. 52, p. 84-95.
- Matematikos mokymosi kaita edukacinės paradigmos virsmo kontekste. Aukštojo mokslo sistemos ir didaktika: konferencijos pranešimų medžiaga. Kaunas: Technologija, 2001. P. 253-263.
- Meaning of life within the context of sustainable development. Education and sustainable development: first steps toward changes. Daugavpils: Saule, 2006. Vol. 1, p. 134-148.
- Meilės Lukšienės lyderystė Lietuvos švietimo reformoje. Pedagogika. 2013, 111, p. 81-94.
- Meninės individualybės ir savarankiškumo sąveika ugdant būsimą muzikos mokytoją. Pedagogika. 2002, 63, p. 69-72.
- Meninė veikla moksleivio vertybių skalėje. Pedagogika. 2001, 49, p. 142-149.
- Meninio ugdymo įtaka formuojant moksleivių dorovinę poziciją. Pedagogika. 2004, 72, p. 31-37.
- Meninis ugdymas: kai kurie intuicijos ir savasties aspektai. Pedagogika. 2004, 72, p. 155-160.
- Merginų socializacijos Lietuvos karo akademijoje ypatumai. Kultūra - Ugdymas - Visuomenė. 2007, Nr. 2, p. 192-196.
- M. Lukšienės įžvalgos vertinant ugdymo tendencijų sklaidą. Pedagogika. 2013, 111, p. 102-107.
- Modern Lithuanian pre-school and pre-primary education: expression of high and low quality education process. Spring University. Changing education in a changing society. 2010, [1/2], p. 34-41.
- Modulinės lituanistikos poreikis bendrojo lavinimo mokykloje. Pedagogika. 2001, 52, p. 120-126.
- Modulinio mokymo bendrojo ugdymo mokykloje praktika. Taikomieji tyrimai studijose ir praktikoje 2015, 11, p. 37-44.
- Mokinių išsikeltų fizinio ugdymosi tikslų įgyvendinimo pasekmės. Pedagogika. 2007, 88, p. 76-80.
- Mokinių kalbinės komunikacijos plėtotė perteikiant sociokultūrinę patirtį. Tiltai. Priedas. 2004, Nr. 22, p. 20-25.
- Mokinių lyderystės gebėjimų skatinimas muzikine projektine veikla. Pedagogika. 2016, 123, p. 148-158.
- Mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo raiška ugdyme: edukacinių paradigmų kontekstas. Kūrybos erdvės. 2012, Nr. 17, p. 8-18.
- Mokinių santykiai kaip dvasingumo dimensija globalizacijos kontekste. Lietuvių katalikų mokslo akademijos suvažiavimo darbai. 2006, t. 20, p. 211-225.
- Mokinių teigiamo požiūrio į kūno kultūrą kaip mokymosi dalyką ugdymas, didinant jo prasmingumą. Vilnius : Vilniaus pedagoginio universiteto leidykla, 2007. 243 p.
- Mokinių vertybinių nuostatų ugdymas filosofine samprata integruojant populiariąją muziką. Pedagogika. 2012, 106, p. 60-69.
- Mokinių vertybinių nuostatų ugdymo aspektai integruojant populiariąją muziką: mokslo studija. Vilnius : Vilniaus pedagoginio universiteto leidykla, 2009. 104 p.
- Mokyklinio nerimo ir dvasinės sklaidos paralelės paauglystėje. Pedagogika. 2004, 73, p. 118-123.
- Mokyklos įsivertinimo reikšmė ugdymo kokybei gerinti. Pedagogika. 2013, 110, p. 66-71.
- Mokyklos kaip besimokančios organizacijos modelio raiškos tyrimas taikant strateginių planų kontentinę analizę. Kokybiniai edukaciniai tyrimai: teorijos, duomenų rinkimas ir analizė. Šiauliai: Šiaulių universiteto leidykla, 2012. P. 300-319, 408-409.
- Mokyklos profilis ir gnostinis paauglių dvasinių santykių aspektas. Acta paedagogica Vilnensia. 2002, t. 9, p. 209-216.
- Mokyklos socialinis pedagogas: ergonominis aspektas.. Pedagogika. 2001, 53, p. 8-15.
- Mokyklos vadovų veikla mokytojų kompetencijų ugdymo aspektu. Edukacinės studijos. 2008, 3, p. 36-43.
- Mokymasis bendradarbiaujant - sėkmingos adaptacijos profesinėje veikloje prielaida. Profesinis rengimas: tyrimai ir realijos. 2009, Nr. 18, p. 130-139.
- Mokymo metodų parinkimas ir taikymas visuomeninės geografijos studijų procese. Geografija ir edukacija 2014, Nr. 2, p. 78-87.
- Mokymo(si) proceso universitete įtaka būsimųjų užsienio kalbų mokytojų dorinių nuostatų plėtotei. Pedagogika. 2010, 98, p. 18-28.
- Mokymo(si) teorijų raida bei šiuolaikinės kryptys. Edukologijos inžinerijos link. Vilnius: Lietuvos edukologijos universiteto leidykla, 2015. P. 26-71.
- Mokytojas kaip esminis mokymosi kokybės veiksnys: asmeninių priemonių plotmė. Acta paedagogica Vilnensia. 2016, t. 36, p. 87-98.
- Mokytojas kaip tyrėjas: koncepto operacionalizacija ir veiklos perspektyva ugdant emocijų ir elgesio problemų turinčius vaikus. Specialusis ugdymas. 2006, Nr. 2 (15), p. 27-36.
- Mokytoją vertybinių nuostatų įkūnijimas ugdymo procese. Pedagogika. 2009, 93, p. 25-35.
- Mokytojo dvasingumo apraiškos muzikinio ugdymo realybėje. Pedagogika. 2004, 72, p. 161-165.
- Mokytojo padėjėjo profesinių kompetencijų modelis: realijos ir perspektyvos. Socialinis ugdymas (Šiaulių universitetas). 2014, 7, p. 204-210.
- Mokytojo profesijos išskirtinumas ugdymo filosofijos aspektu. Tiltas į ateitį. 2016, Nr. 1 (10), p. 318-321.
- Mokytojų perkvalifikavimas valstybinės švietimo strategijos kontekste. Edukacinės studijos. 2008, 3, p. 131-140.
- Mokytojų profesinio rengimo galimybės studentų meno kolektyve. Pedagogika. 2002, 63, p. 73-78.
- Mokytojų rengimo tendencijų įvairovė. Pedagogika. 2008, 90, p. 36-43.
- Mokytojų ugdymo filosofijos kaitos prielaidos. Pedagogika. 2002, 57, p. 73-80.
- Moksleivių vertybės ir teigiamas požiūris į fizinę saviugdą: formavimas, ugdymas: studijų knyga. Kaunas : Lietuvos kūno kultūros akademija, 2009. 131 p.
- Mokslininkas paradigmų virsme. Pedagogika. 2011, 104, p. 64-69.
- Montessori metodo reikšmė vaikų ikimokykliniam ugdymui švietimo reformos kontekste. Tiltai. 2001, Nr. 3 (16), p. 25-32.
- Moral values of generation Z students in general education schools of Lithuania and Latvia. Rural environment. Education. Personality. 2017, 10, p. 228-237.
- Most significant peculiarities of teenager's and youngsters' socialization. Bildungsreform als Lebensreform. Frankfurt am Main: Lang, 2005. P. 253-264.
- Muzikinė veikla - asmens tautinio identiteto formavimo veiksnys. Tradicija ir dabartis. 2013, 8, p. 117-128.
- Muzikinio ugdymo stiprinimas populiariąja muzika. Pedagogika. 2013, 110, p. 87-95.
- Muzikinis auklėjimas: sąvokos aktualizavimas. Tiltai. 2002, Nr. 1 (18), p. 115-121.
- Muzikos kūrinio interpretacija instrumento dalyko pamokoje: emocinio imitavimo metodo kontekstas. Mokytojų ugdymas XXI amžiuje: pokyčiai ir perspektyvos: XIII tarptautinės mokslinės konferencijos straipsnių rinkinys. Šiauliai: Šiaulių universitetas, 2020. P. 92-100.
- Muzikos kūrinių didaktinės refleksijos ugdymas muzikavimu: monografija. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla, 2009. 207 p.
- Muzikos mokyklos ir bendruomenės sąveikos ypatumai globalizacijos iššūkius patiriančioje visuomenėje. Socialinis darbas. 2009, t. 8, Nr. 2, p. 86-96.
- Muzikos mokytojas: jo savirealizacijos problema.. Pedagogika. 2001, 55, p. 108-114.
- Muzikos mokytojo dalykinės kompetencijos kokybinė diagnostika. Profesinis rengimas: tyrimai ir realijos. 2008, Nr. 15, p. 60-73.
- Muzikos mokytojo empatiškumas - jo profesinės savirealizacijos problema. Pedagogika. 2004, 71, p. 74-77.
- Muzikos mokytojų profesinė kompetencija: Lietuvos ir Suomijos studentų požiūris. Pedagogika. 2005, 78, p. 29-35.
- Muzikos pedagogų meninio ugdymo ir profesinio rengimo vienovė. Pedagogika. 2003, 66, p. 101-107.
- Nacionalinis IV klasės mokinių pasiekimų tyrimas: socialinio ugdymo aspektas. Pasaulis vaikui: ugdymo realijos ir perspektyvos. 2004. P. 189-199.
- Narkomanijos prevencija ugdymo institucijose. Narkomanija - grėsmė nacionaliniam saugumui: respublikinės konferencijos medžiaga, 2002 m. vasario 9 d. Vilnius: VPU, 2002. P. 46-51.
- Neformaliojo ugdymo organizavimas Lietuvoje: teorinės ir prakseologinės dimensijos. Tiltai. Priedas. 2005, Nr. 28, p. 99-107.
- Neigiami jūrininkų emociniai išgyvenimai: ypatumai ir jų profilaktikos gairės. Acta paedagogica Vilnensia. 2008, t. 20, p. 187-203.
- Neotomistinė, egzistencialistinė ir personalistinė filosofija apie krikščioniškąjį vaikų auklėjimą. Soter. 2008, 28 (56), p. 35-50.
- Nepilnamečių resocializacija vidutinę priežiūrą vykdančiose institucijose: pedagogų požiūris. Socialinis ugdymas. 2009, Nr. 9 (20), p. 84-98, 171-185.
- Nepriklausomos Lietuvos jaunimo harmoningos visuomenės tapsmo samprata. Pedagogika. 2012, 107, p. 31-41.
- Nežymiai sutrikusio intelekto mokiniai geografijos pamokose: edukaciniai ypatumai. Tiltai. 2014, Nr. 2 (67), p. 169-189.
- Nežymiai sutrikusio intelekto mokinių kalbėjimo gebėjimų ugdymas taikant mokymąsi bendradarbiaujant lietuvių kalbos pamokose. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2012, Nr. 4 (37), p. 58-67.
- Nežymią proto negalę turinčių mokinių lytiškumo ugdymo metodologinis diskursas. Specialusis ugdymas. 2009, Nr. 2 (21), p. 51-59, 60-68.
- Nežymią proto negalę turinčių paauglių lytiškumo raiška per bendravimo gebėjimus. Specialusis ugdymas. 2010, Nr. 2 (23), p. 93-104, 105-115 (anglų kalba).
- Nežymų intelekto sutrikimą turinčių mokinių kūrybinio originalumo neverbalinės raiškos pokyčiai technologijų pamokose. Pedagogika. 2015, 117, p. 168-184.
- Nuo sinergazijos iki sinergetikos: J. Vabalo-Gudaičio sąveikos pedagogikos žymės ir linkmės. Logos (Vilnius). 2012, 72, p. 90-98.
- Nuteistųjų alternatyvia laisvės atėmimo bausme reabilitacija. Acta paedagogica Vilnensia. 2005, t. 15, p. 222-229.
- Nuteistųjų socialinė reabilitacija. Jurisprudencija. 2004, Nr. 51 (43), p. 108-123.
- Opportunities in the labour market: gender equality aspect in Lithuania. Socialiniai tyrimai. 2008, Nr. 4 (14), p. 47-55.
- Paauglių dvasingumas kaip pedagoginis reiškinys. Vilnius : Vilniaus pedagoginio universiteto leidykla, 2004. 225 p.
- Paauglių dvasinių vertybių internalizacijos ypatumai integruoto ugdymo mokykloje. Pedagogika. 2005, 80, p. 126-131.
- Paauglių dvasinių vertybių internalizavimo pedagoginės problemos XXI amžiaus iššūkių kontekste. Acta paedagogica Vilnensia. 2005, t. 14, p. 28-37.
- Paauglių psichosocialinės adaptacijos kaita taikant modifikuotas kūno kultūros pamokas. Pedagogika. 2014, 113, p. 186-198.
- Paauglių socializacija: ypatumai, kaitos galimybės. Pedagogika. 2007, 88, p. 116-123.
- Paauglių vertybių konfigūracija kaip dvasingumo paradigmos išraiška: teorinis ir empirinis aspektai. Acta paedagogica Vilnensia. 2014, t. 32, p. 21-34.
- Pajauta ir prasmė - asmens dvasingumo pamatas: psichologinis aspektas. Estetikos, meno filosofijos ir meno psichologijos tarpdalykinės sąveikos. Vilnius : Lietuvos kultūros tyrimų institutas, 2022. P. 86-97, 532.
- Pamokos tikslų reikšmė ugdymo sistemoje. Pedagogika. 2001, 49, p. 64-72.
- Papildytosios realybės technologija grįstos mokymo(si) priemonės naudingumas mokantis maisto medžiagų skaidymo žmogaus organizme tradicinių mokymo(si) priemonių kontekste: mokinių vertinimas. Mokslas ir edukaciniai procesai. 2009, Nr. 3 (9), p. 167-177.
- Papildytos realybės technologija grįstos mokymo(si) priemonės vertinimas: edukacinis veiksmingumas tradicinių priemonių kontekste. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2009, Nr. 1 (22), p. 207-216.
- Parapijos vaidmuo vietos bendruomenėje. Pedagogika. 2008, 90, p. 65-71.
- Parengtų ir teikiamų įgyvendinti neuniversitetinių studijų programų išorinio kokybės vertinimo patirtis ir problemos. Aukštojo mokslo kokybė. 2004, Nr. 1, p. 80-93.
- Pasaulėžiūros nuostatos - paauglių dvasinį tapsmą integruojantis veiksnys (J. Laužiko ir krikščioniškosios sampratų plyginimas). Pedagogika. 2003, 68, p. 271-277.
- Pasaulio pažinimo dalyko pasiekimų vertinimo požymiai mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių. Gamtamokslinis ugdymas. 2017, vol. 14, No. 3, p. 114-123.
- Pedagogical conditions of the motivation of adolescents' activity in the process of musical training. Jaunųjų mokslininkų darbai. Priedas. 2010, Nr. 1 (26), p. 151-154.
- Pedagogikos istorijos mokslo metodologiniai aspektai (pagal A. Maceiną ). Pedagogika. 2001, 48, p. 136-141.
- Pedagoginės sąveikos struktūra ugdant mokymosi negalių turinčius moksleivius bendrojo lavinimo klasėje. Specialusis ugdymas. 2005, Nr. 1 (12), p. 85-101.
- Pedagoginių technologijų metodologija ir jų tyrimas žemės ūkio profesinio ugdymo institucijose. Vagos. 2002, nr. 56 (9), p. 49-54.
- Pedagoginių veiksnių įtaka vyresniųjų paauglių dvasiniam tapsmui. Acta paedagogica Vilnensia. 2004, t. 12, p. 136-148.
- Pedagogo IKT kompetencijos dinamiškos struktūros pagrindimas. Socialiniai mokslai. 2003, Nr. 2 (39), p. 70-81.
- Pedagogų didaktinės kompetencijos raiška Lietuvos mokyklose.. Pedagogika. 2007, 86, p. 23-29.
- Pedagogų mokymosi visą gyvenimą motyvacija ir problemos. Edukacinės studijos. 2008, 4, p. 142-151.
- Pedagogų tęstinio mokymosi poreikiai ir motyvai. Profesinis rengimas: tyrimai ir realijos. 2005, Nr. 9, p. 10-19.
- Pleneras - būsimųjų dailės mokytojų meninių kompetencijų ugdymo forma. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2007, Nr. 3 (14), p. 43-49.
- Pontifiko vizito kaip vertybinio fenomeno internalizacijos bruožai. Tiltai. Priedas. 2018, Nr. 48, p. 6-24.
- Possible insufficiencies in learning mathematics at university passing from teaching to learning model. Socialiniai mokslai. 2002, Nr. 3 (35), p. 19-26.
- Potentiality of socio-educational study programmes' improvement at Lithuanian universities. Social welfare: interdisciplinary approach. 2011, Vol. 1(1), p. 35-43.
- Pradinių klasių mokinių bendravimas integruoto ugdymo sąlygomis. Edukacinės studijos. 2008, 5, p. 209-217, 286-287.
- Pradinių klasių mokinių literatūrinio ugdymo(si) turinio ir galimybių kaita atkūrus Lietuvos valstybės nepriklausomybę. Pedagogika. 2013, 111, p. 125-135.
- Pradinių klasių mokytojų refleksijos gamtamokslinio ugdymo kompetencijos klausimu.. Pedagogika. 2003, 68, p. 154-160.
- Priešmokyklinio amžiaus vaikų pažinimo kompetencijos ugdymas/-is kūrybiniais žaidimais. Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogų rengimo problematika: tarptautinė mokslinė praktinė konferencija, 2016 m. gruodžio 8 d. Kaunas : Kauno kolegijos Leidybos centras, 2016. P. 100-108.
- Priešmokyklinio amžiaus vaikų vaidybos gebėjimų ugdymas. Vilnius : Vilniaus pedagoginio universiteto leidykla, 2008. 191 p.
- Priešmokyklinio ugdymo grupė: vaiko ir pedagogo bei pedagogo ir vaiko bendravimo ypatumai.. Pedagogika. 2003, 68, p. 203-209.
- Primary science education in Lithuanian primary school: the chemistry component. Teorija praksei mūsdienu sabiedribas izglitiba: III Starptautiskā zinātniskā konference. Rīga: Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības augstskola, 2006. P. 503-508.
- Problems of education in nowadays family: children's attitude. Spring University. Changing education in a changing society. 2008, 1, p. 97-103.
- Profesijos patarėjo veiklos profesinio orientavimo sistemoje prielaidos. Socialinis darbas. 2011, t. 10, Nr. 2, p. 157-168.
- Profesinės veiklos pedagogikos lietuviškos paradigmos pagrindinės dimensijos: akad. Stasio Šalkauskio 115 m. gimimo jubiliejų minint. Pedagogika. 2001, 51, p. 31-41.
- Profesinis konsultavimas ir orientavimas šiuolaikinio profesinio rengimo kontekste. Acta paedagogica Vilnensia. 2007, t. 18, p. 106-120.
- Profesoriaus B. Bitino knygos "Edukologinis tyrimas: sistema ir procesas" aktualumas. Acta paedagogica Vilnensia. 2006, t. 17, p. 188-193.
- Profesoriaus B. Bitino ugdymo filosofijos įtaka šiuolaikiniam edukologijos mokslui. Pedagogika. 2006, 83, p. 16-24.
- Profesoriaus B. Bitino ugdymo realybės įžvalgos šiuolaikiniame kontekste. Pedagogika. 2011, 104, p. 57-63.
- Profesorius Leonas Jovaiša - edukologijos ir psichologijos mokslų vienovės puoselėtojas. Ugdymo psichologija. 2001, t. 4, Nr. 2, p. 5-11.
- Profesorius Leonas Jovaiša – ugdymo mokslo sistemos kūrėjas. Acta paedagogica Vilnensia. 2005, t. 15, p. 44-51.
- Prof. Jonas Laužikas apie mokytojo kompetencijas. Pedagogika. 2003, 68, p. 127-133.
- Projekcinės pedagogikos eskizo brėžtis. Logos (Vilnius). 2008, 56, p. 116-127.
- Projekcinių asmenybės tyrimo metodų taikymas edukaciniuose tyrimuose. Mokytojų ugdymas. 2012, Nr. 19, p. 133-155.
- Psichologiniai paauglių meninio ugdymo aspektai. Acta paedagogica Vilnensia. 2002, t. 9, p. 291-302.
- Psychological training of seafarers: communicational meaning of their philosophic concepts. Tiltai. 2006, Nr. 2 (35), p. 109-127.
- Qualitative diagnostics of professional identity development in vocational education and training; congruences and disconnections. Education-line. p. 1-18.
- Raštingumo samprata vidurinėje ir aukštojoje mokykloje. Aukštojo mokslo sistemos ir didaktika: konferencijos pranešimų medžiaga. Kaunas: Technologija, 2001. P. 303-310.
- Reading and writing achievments as an assumption of the formation of competences of learning to learn and communication in the mother tongue. Pedagoģija: teorija un prakse. 2006, 4, p. 88-96.
- Rekreacinių idėjų raiška neformaliajame ir formaliajame curriculum. Pedagogika. 2019, 134, p. 151-169.
- Relevance of flexible attitude towards teaching Lithuanian at school within the context of modernity and post-modernity. Latvijas Universitātes raksti. 2004, sēj. 678, p. 37-44.
- Ryškesni paauglių ir jaunuolių socializacijos ypatumai. Pedagogika. 2004, 70, p. 14-20.
- Santykiai kaip žmogaus ugdymo metodologinė paradigma. Pedagogika. 2006, 83, p. 39-44.
- Santykių su tėvais pokyčių aspektai: paauglių požiūris. Acta paedagogica Vilnensia. 2008, t. 20, p. 204-212.
- Saugojamoji sistema - laisvojo ugdymo paradigmos įgyvendinimo Lietuvos mokykloje galimybė. Logos (Vilnius). 2012, 70, p. 146-156.
- Savarankiškos veiklos samprata universitetinėse studijose. Profesinis rengimas: tyrimai ir realijos. 2010, Nr. 19, p. 196-209.
- Skautija - neformalaus ugdymo institucija (valdymo aspektas). Tiltai. Priedas. 2007, Nr. 35, p. 49-62.
- Slaugytojų ir žmonių su sveikatos pokyčiais bendravimo terminologijos vartojimas. Sveikatos mokslai. 2005, Nr. 3, p. 34-37.
- Socialinės integracijos ir meninio ugdymo sąsajos darnaus vystymosi kontekste. Tiltai. Priedas. 2006, Nr. 33, p. 5-12.
- Socialinės neįgaliųjų integracijos samprata ir sritys. Tiltai. 2003, Nr. 1 (22), p. 39-47.
- Socialinės pedagogikos studijų modernizavimo galimybės.. Pedagogika. 2002, 56, p. 5-13.
- Socialinės stratifikacijos apraiškos švietimo institucijose: Lietuvos atvejis. Filosofija. Sociologija. 2019, t. 30, Nr. 4, p. 272-276.
- Socialinio dalyvavimo plėtotė vaikų dienos centruose. Socialinis darbas. Patirtis ir metodai 2008, [Nr.] 2, p. 143-165.
- Socialinio darbo ir edukologijos nuostatų sąsajos neįgaliųjų socializacijos kontekste. Pedagogika. 2016, 124, p. 92-104.
- Socialinio pedagogo kaip profesijos patarėjo veiklos funkcijos ir kompetencijos: teorinės prielaidos. Socialinis ugdymas. 2009, Nr. 8 (19), p. 35-47, 107-120.
- Socialinio pedagogo kompetencijos samprata.. Pedagogika. 2001, 53, p. 63-69.
- Socialinių mokslų srities studentų savarankiškos veiklos raiška universitetinėse studijose. Pedagogika. 2010, 97, p. 43-49.
- Socioedukacinių studijų programų plėtotės ypatumai aukštosiose universitetinėse mokyklose: studijuojančiųjų požiūris. Mokytojų ugdymas. 2009, Nr. 12, p. 71-84.
- Sociokultūrinių pokyčių visuomenėje įtaka jaunimo požiūriui į krikščionišką šeimą. Tiltai. Priedas. 2006, Nr. 31, p. 62-81.
- Some aspects of student's value orientation. Pedagoģija. 2006, 4, p. 102-110.
- Special course of education in language arts for increasing self awareness as a tool for teachers' professional development. Spring University. Changing education in a changing society. 2007, 2, p. 244-252.
- Specialisto rengimas modernioje visuomenėje: grėsmės susijusios su studijų kokybės koncepcijos pasirinkimu. Taikomieji tyrimai studijose ir praktikoje 2015, 11, p. 30-36.
- Spirituality as the basis for holistic education. Holistic education. Vechta: Vechtaer Verl. für Studium, Wiss. und Forschung, VVSWF, 2005. P. 133-143.
- Sportuojančių ir nesportuojančių paauglių požiūris į vertybes ir jų prasmės suvokimą. Ugdymas. Kūno kultūra. Sportas. 2010, Nr. 1 (76), p. 13-20.
- Stasio Šalkauskio pilnutinio ugdymo sistema ir dabartis. Tiltai. Priedas. 2008, Nr. 38, p. 66-79.
- Statistikos ir tikimybių teorijos mokymo pagrindinėje mokykloje motyvai. Pedagogika. 2001, 49, p. 84-94.
- Studentų fizinio ugdymo kaitos pedagoginiai ir psichologiniai ypatumai. Sporto mokslas. 2012, Nr. 1 (67), p. 2-8.
- Studentų verbalinės komunikacinės kompetencijos ugdymas. Pedagogika. 2002, 62, p. 119-123.
- Studentų vertybinių orientacijų ir muzikinio pasirengimo ryšys. Pedagogika. 2002, 59, p. 91-95.
- Studijų, grindžiamų skirtingomis edukacinėmis paradigmomis, kokybės vertinimo parametrai. Studijos šiuolaikinėje visuomenėje. 2012, Nr. 3(1), p. 274-285.
- Studijų kokybės Lietuvoje išorinis vertinimas ugdymo paradigmų aspektu. Pedagogika. 2010, 100, p. 128-134.
- Studijų modelių realizavimo problemos mokantis matematikos universitete. Lietuvos matematikos rinkinys. 2006, t. 46, spec. nr, p. 172-177.
- Studijų programų kokybės vertinimo koncepcija ir ją veikiantys veiksniai. Acta paedagogica Vilnensia. 2006, t. 16, p. 177-189.
- Suaugusiųjų bendrųjų kompetencijų plėtojimas projektų metodu. Andragogika. 2016, Nr. 1 (7), p. 148-173.
- Suaugusiųjų tęstinio mokymosi galimybės. Santalka. 2007, t. 15, Nr. 2, p. 88-99.
- Sustained natural professional selection as foundation for quality of educator training. Spring University. Changing education in a changing society. 2011, 2, p. 50-55.
- Sutrikusio regėjimo paauglių socialinių įgūdžių ugdymo problema šiuolaikinėje edukologijoje ir psichologijoje. Lietuvių katalikų mokslo akademijos suvažiavimo darbai. 2005, t. 19, kn. 2, p. 931-944.
- Šeimoje netektį patyrusių vaikų socializacija. Vilnius : Mykolo Romerio universiteto Leidybos centras, 2008. 191 p.
- Šeimos ir kitų sociokultūrinių veiksnių įtaka, ugdant altruistą. Tiltai. Priedas. 2006, Nr. 31, p. 223-238.
- Šeimos ir pedagogo bendradarbiavimo vaiko socializacijos procese tyrimas. Tiltai. Priedas. 2004, Nr. 22, p. 158-162.
- Šeimos kaip "namų Bažnyčios" ugdymosi principai. Soter. 2014, 51 (79), p. 103-126.
- Šeimos, mokytojų ir bendraamžių įtaka specialiųjų poreikių vaikų mokymuisi. Edukacinės studijos. 2008, 5, p. 264-268, 290.
- Šiaulių kolegijos buhalterinės apskaitos studijų programos studentų profesinių kompetencijų pasiekimo lygio analizė. Profesinės studijos: teorija ir praktika 2010, Nr. 6, p. 149-157.
- Šiuolaikinės didaktikos pagrindai: vadovėlis. Kaunas : Technologija, 2006. 240 p.
- Šiuolaikinių paauglių dvasinių vertybių pajautos dinamika edukaciniame kontekste. Acta paedagogica Vilnensia. 2013, t. 30, p. 56-67.
- Šokio didaktika: paradigminės kaitos kontekstas ir turinys. Ugdymo paradigmų iššūkiai didaktikai. Vilnius: Lietuvos edukologijos universiteto leidykla, 2014. P. 389-426.
- Švietimo modernizavimas: gimnazijos kultūros kaitos kryptys. Pedagogika. 2010, 100, p. 85-94.
- Švietimo organizacijų valdymas ir komunikacijos procesų rekonstrukcijos. Pedagogika. 2002, 57, p. 107-116.
- Švietimo paslaugų kokybė: efektyvumas, rezultatyvumas, prieinamumas. Tiltai. 2016, Nr. 1 (73), p. 191-205.
- Švietimo politika ir jos tyrimo metodologija: monografija. Kaunas : LKKA, 2008. 320 p.
- Švietimo politikos kaita: priešmokyklinio ugdymo vadybos funkcijų kontekstualizavimasis. Švietimas: politika, vadyba, kokybė. 2011, Nr. 1 (7), p. 29-42.
- Talentingo personalo atrankos veiksniai: farmacijos organizacijų atvejis. Šiuolaikinės visuomenės ugdymo veiksniai. 2021, T. 6, p. 189-216.
- Tarptautinių projektų vykdymas ikimokyklinio ugdymo įstaigose: pedagogų patirties analizė. Studijos - verslas - visuomenė. 2021, 6, p. 182-186.
- Teacher's professional competences in the context of classical paradigm and paradigm of new education. Strategien der Lehrerbildung: zur Steigerung von Lehrkompetenzen und Unterrichtsqualität. Frankfurt am Main: Peter Lang Edition, 2016. P. 385-398.
- Teatro dalykas Lietuvos mokykloje: ryšiai su edukaciniu kultūriniu kontekstu. Pedagogika. 2013, 111, p. 195-202.
- Technologijomis grįsto ugdymo turinio ypatumai švietimo ir verslo organizacijose. Vadybos mokslas ir studijos - kaimo verslų ir jų infrastruktūros plėtrai 2014, T. 36, Nr. 3, p. 471-484.
- Technologinio ugdymo paradigmo erdvė pasaulyje ir Lietuvoje.. Pedagogika. 2003, 66, p. 15-22.
- Technologinio ugdymo samprata atnaujintose programose. Pedagogika. 2012, 105, p. 14-19.
- Teisės į sveikatos priežiūrą paradoksas. Klaipėda : Klaipėdos universiteto leidykla, 2020. 510 p.
- Teisingumas kaip dorybė ir švietimo principas XX amžiuje - XXI a. pradžioje. Tiltai. 2009, Nr. 2 (47), p. 127-141.
- Tendencies of parents and teachers influence on upbringing altruism among youths. Spring University. Changing education in a changing society. 2005, 2, p. 116-121.
- Tendencies of the school choice and it‘s influence on the education quality.. Socialiniai mokslai. 2006, Nr. 1 (51), p. 52-63.
- Teoria i praktyka wychowania duchowego. Edukacja dla przyszłošci. T. 2. Białystok: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania, 2005. P. 433-446.
- Teorija ir praktika integruoto dailės ugdymo koncepcijoje.. Pedagogika. 2001, 53, p. 89-95.
- Tėvų išgyvenimai vaikui pradėjus lankyti ikimokyklinio ugdymo įstaigą. Mokytojų ugdymas. 2015, Nr. 25, p. 97-108.
- The Characteristics of developing the communicative competence of primary school children. Bildungswissenschaften und akademisches Selbstverständnis in einer globalisierten Welt. Frankfurt am Main : Peter Lang, 2014. P. 617-636.
- The Characteristics of junior school children's expressions of humanistic behavior in physical education lessons. Spring University. Changing education in a changing society. 2011, 2, p. 123-133.
- The Controversy of national education: towards depth or shallowness?. Bildungswissenschaften und akademisches Selbstverständnis in einer globalisierten Welt. Frankfurt am Main : Peter Lang, 2014. P. 307-321.
- The Creation of differentiated learning environment as the expression of liberal education features. Learning and development for innovation, networking and cohesion. Frankfurt am Main: Lang, 2005. P. 141-152.
- The Criteria of Valuable Educational Changes.. Socialiniai mokslai. 2002, Nr. 5 (37), p. 68-77.
- The Features of educational activity of children-foster-care family: the case of Lithuania. Socialiniai mokslai. 2009, Nr. 4 (66), p. 82-97.
- The Main innovations in education: in pursue of aims of Bologna (1999) and Bergen (2005) processes. Ugdymas. Kūno kultūra. Sportas. 2009, Nr. 2 (73), p. 43-51.
- Theoretical modelling of the collaboration between consumers and providers of educational services in the implementation of school’s mission. Social welfare: interdisciplinary approach. 2018, Vol. 8(1), p. 24-41.
- The Paradigm shift in education at the intersection of the 20th and 21st centuries - the essential feature of current education in Lithuania. Contemporary education contexts. Vilnius : Lietuvos edukologijos universiteto leidykla, 2013. P. 26-39.
- The Peculiarities of socioeducational activities in grammar schools (gymnasia) and secondary schools. Tiltai. 2007, Nr. 1 (38), p. 137-150.
- The Prediction of the influence of the national orientation of teachers' personality on the national identity of pupils. The case Of Lithuania. European scientific journal 2016, vol. 12, no. 7, p. 20-32.
- The pupils' stress and fear: the content and peculiarity of the expression in the context of educational system. Education-line. 17 p.
- The Science of educology at the intersection of education paradigms. Entwicklung erziehungswissenschaftlicher Paradigmen: Theorie und Praxis. Frankfurt am Main: Lang, 2007. P. 31-40.
- Toward the humanistic paradigm in education: a case study. Journal of education, society & multiculturalism. 2022, 3, 2, p. 215-235.
- Trenerių profesinė kompetencija rengiant sportininkus olimpinėms žaidynėms (1996-2008). Vilnius : Vilniaus pedagoginio universiteto leidykla, 2009. 333 p.
- Ugdantis patyrimas J. Dewey filosofijoje. Acta paedagogica Vilnensia. 2013, t. 30, p. 34-46.
- Ugdymo filosofijos integravimas į pedagoginę praktiką. Pedagogika. 2006, 83, p. 52-56.
- Ugdymo idėjų ženklinimas: patirtis ir prieigos. Acta paedagogica Vilnensia. 2013, t. 30, p. 9-23.
- Ugdymo ir ugdymosi paradigma bendrojo lavinimo mokykloje: realija ar vizija?. Acta paedagogica Vilnensia. 2010, t. 24, p. 69-77.
- Ugdymo karjerai socialinės prielaidos. Tiltai. Priedas. 2004, Nr. 18, p. 77-86.
- Ugdymo paradigma - didaktikos idėjų pamatas. Ugdymo paradigmų iššūkiai didaktikai. Vilnius: Lietuvos edukologijos universiteto leidykla, 2014. P. 26-107.
- Ugdymo paradigmų kaita XX-XXI a. sandūroje - unikalus Lietuvos švietimo istorijos reiškinys. Pedagogika. 2008, 89, p. 18-28.
- Ugdymo paradigmų kaitos permanentiškumo problema: teorija-praktinė veikla-mokytojų rengimas = The problem of permanence in the shift of educational paradigms : theory-practice-teacher training. Mokytojų ugdymas. 2008, Nr. 10, p. 74-90.
- Ugdymo proceso vadybinio funkcionalumo didinimas. Vagos. 2007, nr. 74 (27), p. 27-33.
- Ugdymo sąvokų vartojimas švietimo reformos dokumentuose. Pedagogika. 2008, 92, p. 56-61.
- Ugdymo(si) per pamokas kokybė: mokinių ir mokytojų požiūriai. Edukologijos inžinerijos link. Vilnius: Lietuvos edukologijos universiteto leidykla, 2015. P. 225-256.
- Ugdymuisi palankios aplinkos kūrimas vaikų socializacijos centre. Tiltai. 2013, Nr. 3 (64), p. 125-140.
- Ugdytojas šiandien: profesinės kompetencijos samprata ir kokybiško ugdymo prioritetai. Pasaulis vaikui: ugdymo realijos ir perspektyvos. 2006, d. 3, p. 117-128.
- Ugdomoji sąveika ugdymo dalyvių psichikos ypatumų aspektu. Kultūra - Ugdymas - Visuomenė. 2010, Nr. 3, p. 16-21.
- Ugdomojo mokymo retrospektyva ir dabartis: (V. Rajecko "Ugdomojo mokymo" ir konstruktyvizmo paralelės). Pedagogika. 2008, 89, p. 11-17.
- Universitete dirbančio dėstytojo veiklos sritys ir jų charakteristikos. Profesinis rengimas: tyrimai ir realijos. 2008, Nr. 16, p. 98-116.
- Universitetinė lietuvių estetikos ir meno filosofijos dimensija. Estetikos ir meno filosofijos transformacijos. Vilnius: Kultūros, filosofijos ir meno institutas, 2005. P. 251-262.
- Universiteto studentų pilietiškumo jausena. Tiltai. 2011, Nr. 3 (56), p. 11-27.
- University and society: how knowledge produced in educational research is converted into innovation?. Universities’ quality development: east meeting west. Trondheim: Norwegian University of Science and Technology, NTNU, Programme for Teacher Education, 2006. P. 129-142.
- University lecturers' abilities to apply anthropocentric point of view in education: the survey results of students involved in continuing studies. Spring University. Changing education in a changing society. 2005, 1, p. 172-182.
- Utenos rajono pradinių klasių mokytojų saviugdos edukacinės dimensijos. Edukacinės studijos. 2008, 4, p. 206-213.
- Užsienio kalbų mokytojų dorinės nuostatos kognityvinis-prasminis lygmuo: komparatyvistinis aspektas. Acta paedagogica Vilnensia. 2011, t. 27, p. 67-78.
- Vaidybos integravimas į priešmokyklinės grupės veiklą. Pedagogika. 2005, 78, p. 43-47.
- Vaiko brandos koreguojamas ugdymo erdvės dvasingumas. Ugdymo dvasingumas: kolektyvinė monografija. Vilnius: Edukologija, 2012. P. 249-259, 550-551.
- Vaiko dalyvavimas tenkinant specialiuosius ugdymosi poreikius bendrojo lavinimo mokykloje. Specialusis ugdymas. 2008, Nr. 1 (18), p. 179-190.
- Vaiko globos teoriniai metmenys. Pedagogika. 2004, 73, p. 128-134.
- Vaiko privataus interjero kokybinio tyrimo projektavimas: strategijų teorinis kontekstualizavimas ir duomenų interpretacinės analizės pagrindimas. Kokybiniai edukaciniai tyrimai: teorijos, duomenų rinkimas ir analizė. Šiauliai: Šiaulių universiteto leidykla, 2012. P. 166-187, 402-403.
- Vaiko veiklos tobulinimas choreografijos aspektu priešmokykliniu laikotarpiu. Tiltai. 2003, Nr. 4 (25), p. 109-113.
- Vaikų agresyvaus elgesio prevencija ugdymo institucijose: mokomoji knyga. Klaipėda : Klaipėdos universiteto leidykla, 2005. 115 p.
- Vaikų dienos centrų teikiamos pagalbos socialinės rizikos šeimų vaikams raiškos kontekstų empirinis tyrimas. Mokytojų ugdymas. 2010, Nr. 14, p. 138-155.
- Vaikų elgesio kultūros ugdymo(si) būdai ir metodai Radviliškio „X“ ikimokyklinėje ugdymo įstaigoje (atvejo analizė). Jaunųjų mokslininkų darbai. 2019, Nr. 1 (49), p. 16-26.
- Vaikų meninės dvasinės kultūros ugdymas chore. Tiltai. Priedas. 2004, Nr. 22, p. 105-110.
- Vaikų patyčių prevencijos bendrojo lavinimo mokykloje sistemos bruožų analizė: priemonės ir dalyviai (Šiaulių atvejis). Mokytojų ugdymas. 2010, Nr. 14, p. 156-180.
- Vaikų, turinčių judėjimo sutrikimų, socialinių gebėjimų ugdymas. Specialusis ugdymas. 2008, Nr. 1 (18), p. 158-168.
- Value-based contours of national identity of contemporary teenagers. Bildungswissenschaft auf der Suche nach globaler Identität. Frankfurt, M.: Lang-Ed., 2013. P. 553-563.
- Veiksniai, darantys įtaką švietimo organizacijų ugdymo proceso kompiuterizavimui. Socialiniai tyrimai. 2005, Nr. 1 (5), p. 12-25.
- Verslumo ugdymas Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklose. Vilnius : Mykolo Romerio universitetas, 2015. 268 p.
- Verslumo ugdymo filosofinės kryptys: klasifikacija ir raiška. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2006, Nr. 1 (8), p. 123-133.
- Verslumo ugdymo turinio kaita bendrojo ugdymo mokyklos bendrosiose programose. Socialinis ugdymas. 2015, Nr. 1 (40), p. 25-38.
- Vertinimas ir įsivertinimas lietuvių kalbos pamokose: tradicijos ir kaita. Pedagogika. 2006, 84, p. 114-119.
- Vertybės kaip gyvenimo prasmės pamatas. Acta paedagogica Vilnensia. 2005, t. 14, p. 18-27.
- Vertybės sporte. Scientific research in education. Vol. 3. Vilnius: Vilniaus universiteto leidykla, 2020. P. 53-65.
- Vertybės: švietimo strategijos ir realybė. Pedagogika. 2009, 95, p. 28-35.
- Vertybinių orientacijų kaitos tendencijos. Globalizacija: taikos kultūra, žinių visuomenė, tolerancija. Vilnius: Lietuvos teisės universiteto Leidybos centras, 2003. P. 118-125.
- Vertybių internalizacijos pokyčiai vyresniame mokykliniame amžiuje. Acta paedagogica Vilnensia. 2002, t. 9, p. 162-172.
- Vertybių permanentiškumo problema jaunuolio amžiuje. Kultūra - Ugdymas - Visuomenė. 2005, Nr. 1, p. 41-45.
- Vertybių ugdymo teoriniai ir praktiniai aspektai. Acta paedagogica Vilnensia. 2005, t. 14, p. 8-17.
- Vidutiniškai ir žymiai sutrikusio intelekto vaikų bendravimo gebėjimų ugdymas. Specialusis ugdymas. 2006, Nr. 2 (15), p. 109-121.
- Vinco Kudirkos skelbtų vertybių sklaida nūdienos akademinio jaunimo gyvenime. Res humanitariae. 2009, t. 5, p. 102-119.
- Visuomenės grupių lūkesčių identifikavimas tobulinant socializacijos procesą ikimokyklinėje įstaigoje. Edukacinės studijos. 2008, 5, p. 51-61.
- Vizualinio meninio ugdymo kaita kultūrinių ir edukacinių paradigmų kontekstuose. Pedagogika. 2006, 84, p. 120-126.
- Vyresniųjų mokinių dvasingumas globalizacijos iššūkių kontekste. Lietuvių katalikų mokslo akademijos metraštis. 2010, t. 33, p. 193-210.
- Vyresniųjų mokinių emocinių išgyvenimų pokyčiai: longitudinis tyrimas. Acta paedagogica Vilnensia. 2011, t. 27, p. 55-66.
- Vyresniųjų paauglių grožinės literatūros skaitymo nuostatos dabarties sąlygomis. Pedagogika. 2006, 83, p. 154-160.
- Vyresniųjų paauglių moralinių vertybių internalizacija įvairaus profilio mokyklose. Acta paedagogica Vilnensia. 2002, t. 9, p. 151-161.
- Vyresniųjų paauglių požiūris į dvasines vertybes. Pedagogika. 2001, 49, p. 3-19.
- Vocational orientation and counselling in the context of modern vocational training. ATEE Spring University "Teacher of the 21st century: quality education for quality teaching". Riga: Izglītības soļi, 2006. P. 738-751.
- VPU studentų požiūrio į anglų kalbą ypatumai. Pedagogika. 2010, 99, p. 45-52.
- V-VI klasių mokinių požiūrio į kūrybingumą, turimų žinių ir sukurtų gaminių pritaikomumą bei vertinimą kiekybinis tyrimas. Socialinis ugdymas. 2012, Nr. 19 (30), p. 64-76.
- Written Lithuanian (national) language teaching as the subject of social integration: experience in Lithuania. Spring University. Changing Education in a Changing Society. 2006, 1, p. 25-30.
- Z. Kuzmickio laboratorinio dėstymo metodo retrospekcija šiuolaikinėje literatūros pamokoje. Žmogus ir žodis. 2017, 1, p. 57-69.
- Žaidimas kaip vaiko socializacijos veiksnys ikimokykliniame amžiuje. Acta paedagogica Vilnensia. 2011, t. 26, p. 70-81.
- Žemdirbiškų profesijų ugdymo turinio metodologijos ypatumai. Vagos. 2002, nr. 55 (8), p. 72-78.
- Žinių ir gebėjimų dermė ugdymo procese: 6 klasės moksleivių skaitymo ir rašymo pasiekimų analizė. Pedagogika. 2003, 65, p. 255-260.
- Žinių ir gebėjimų formavimo(si) prielaidos: VI klasės moksleivių skaitymo pasiekimų analizė. Pedagogika. 2003, 68, p. 284-291.
- Žmogaus olimpinės kultūros ugdymas ir dvasinės vertybės. Istorijos atspindžiai dabartyje ir žvilgsnis į ateitį. Vilnius: Lietuvos edukologijos universiteto leidykla, 2018. P. 8-16.
- Žodinės komunikacijos ugdymas mokant lietuvių kalbos V-VI klasėse. Pedagogika. 2001, 52, p. 233-238.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/46606
Updated:
2019-02-07 20:22:03