Pradinių klasių mokytojų refleksijos gamtamokslinio ugdymo kompetencijos klausimu.

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Pradinių klasių mokytojų refleksijos gamtamokslinio ugdymo kompetencijos klausimu
Alternative Title:
Primary school teachers’ reflections on the issue of competence in teaching sciences
In the Journal:
Pedagogika. 2003, 68, p. 154-160
Keywords:
LT
Mokytojų ugdymas / Teacher education; Pradinis ugdymas / Primary education.
Summary / Abstract:

LTŠiandien pedagogo tikslai švietimo sistemoje paremti ne tik brandžia kultūra dorove, pilietine sąmone, inteligencija, bet ir profesine kompetencija. Tai svarbi sėkmingo dagoginio darbo sąlyga. Nemažai pedagogų jau yra tvirtai įsisąmoninę, kad būtina nuolat mokytis bei tobulinti profesinę kompetenciją. Analizuojant pradinių klasių mokytojų veiklos refleksijas, straipsnyje atskleidžiami ir apibendrinami kai kurie gamtamokslinio ugdymo kompetencijos ypatumai. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Mokytojų rengimas; Pradinių klasių mokytojo gamtamokslinio ugdymo kompetencija.

ENThe present-day objectives of the education system pursued by pedagogues are based not only on a mature culture, morality, civic consciousness and sophistication but also on professional competence which is an important prerequisite for pedagogical performance. Quite a few pedagogues have already assuredly realised that they must continually learn and improve their competencies. On the basis of the analysis of the primary school teachers’ reflections, the article reveals and summarises certain peculiarities of competence for teaching sciences.

ISSN:
1392-0340; 2029-0551
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/8390
Updated:
2018-12-20 22:57:45
Metrics:
Views: 25    Downloads: 5
Export: