Muzikos mokytojų profesinė kompetencija: Lietuvos ir Suomijos studentų požiūris

LDB
RinkinysMokslo publikacijos / Scientific publications
Publikacijos rūšisStraipsnis / Article
KalbaLietuvių kalba / Lithuanian
AntraštėMuzikos mokytojų profesinė kompetencija: Lietuvos ir Suomijos studentų požiūris
Autoriai
LeidinyjePedagogika . 2005, 78, p. 29-35
PastabosLDB Open.
Reikšminiai žodžiai
LTPedagogai; Muzika; Mokytojų rengimas; Profesinė kompetencija; Studentai; Suomija
Santrauka / Anotacija

LTVykdant šalies švietimo reformą, mokytojų profesinės kompetencijos plėtojimas laikomas vienu iš prioritetinių tikslų. Nors šiais klausimais pastaraisiais metais labai daug diskutuojama, tačiau muzikinio ugdymo pedagogų profesinės kompetencijos mokslinių tyrimų dar nėra daug atlikta. Straipsnyje analizuojama studentų, būsimųjų muzikos mokytojų, požiūris į profesinės kompetencijos raišką dabartinėmis sąlygomis. Pateikiami empirinio tyrimo rezultatai. Tyrimas, kuriame dalyvavo 241 Lietuvos ir Suomijos universitetų muzikos bakalauro studijų programos studentas, atliktas 2003 – 2004 m. [Iš leidinio]

ENIn conducting national education reform, development of teachers’ professional competences is considered to be one of priority targets. Although these issues have been hotly debated in the recent years, yet, there is a number of research projects carried out on professional competence of musical education teachers. The article analyzes the attitudes of students, future music teachers, towards expression of professional competence under current conditions. The author provides findings of an empirical study. The research, carried out with the participation of 241 Lithuanian and Finnish university students from Bachelor of Music program was conducted in 2003 – 2004.

ISSN1392-0340, 2029-0551
Mokslo sritisEdukologija / Education
Susijusios publikacijos
Nuoroda į įrašą https://www.lituanistika.lt/content/1290
Atnaujinta2018-12-17 11:33:58
Metrika Peržiūros: 4    Atsisiuntimai: 1