Pedagoginės sąveikos struktūra ugdant mokymosi negalių turinčius moksleivius bendrojo lavinimo klasėje

LDB
RinkinysMokslo publikacijos / Scientific publications
Publikacijos rūšisStraipsnis / Article
KalbaLietuvių kalba / Lithuanian
AntraštėPedagoginės sąveikos struktūra ugdant mokymosi negalių turinčius moksleivius bendrojo lavinimo klasėje
AutoriaiKaffemanienė, Irena
LeidinyjeSpecialusis ugdymas [Special Education]. 2005, Nr. 1 (12), p. 85-101
PastabosLDB Open.
Reikšminiai žodžiai
LTMokymosi negalės; Pedagoginė sąveika; Bendravimas ir mokymas; Specialieji poreikiai; Vidurinės mokyklos
Santrauka / Anotacija

LTStraipsnyje analizuojami pedagoginės sąveikos tipai bendrojo lavinimo klasėje, kai joje mokosi specialiųjų ugdymosi poreikių turintis vaikas. Teorinėje dalyje pateikiama didaktinė pedagoginės sąveikos samprata, empirinėje dalyje nagrinėjama pedagoginės sąveikos ypatumai įvairaus tipo lietuvių kalbos, pasaulio pažinimo ir matematikos dalykų pamokose, mokymosi negalių turinčių moksleivių įtraukimo ir dalyvavimo ugdymo(-si) procese ir mokymo individualizavimo problemos [Iš leidinio]

ENThe article analyses types of pedagogical interaction in a general education class when there is a child with special educational needs studying there. The theoretical part gives the didactic concept of pedagogical interaction while the empirical part analyses peculiarities of pedagogical interaction in various types of lessons in Lithuanian language, natural studies and mathematics and problems of involvement and participation of pupils with learning disabilities in the educational process and teaching individualisation problems.

ISSN1392-5369, 2424-3299
Mokslo sritisEdukologija / Education
Susijusios publikacijos
Nuoroda į įrašą https://www.lituanistika.lt/content/918
Atnaujinta2018-12-17 11:33:07
Metrika Peržiūros: 4