Dvyliktos klasės mokinių lietuvių kalbos žinių ir gebėjimų analizė

LDB
RinkinysMokslo publikacijos / Scientific publications
Publikacijos rūšisStraipsnis / Article
KalbaLietuvių kalba / Lithuanian
AntraštėDvyliktos klasės mokinių lietuvių kalbos žinių ir gebėjimų analizė
AutoriaiSalienė, Vilija
LeidinyjePedagogika . 2005, 76, p. 100-106
PastabosLDB Open.
Reikšminiai žodžiai
LTBendrojo lavinimo mokyklos; Žinios; Mokiniai; Gebėjimai; Egzaminai; Užduotys; Klaidos
Santrauka / Anotacija

LTApie mokinių žinių ir gebėjimų santykį ugdymo procese diskutuojama ne vienerius metus. Bendrieji švietimo dokumentai akcentuoja gebėjimų pirmumą žinių atžvilgiu. Valstybinių egzaminų metu tikrinami mokinių reprodukavimo, t.y. žinių taikymo, ir produkavimo, t.y. problemos sprendimo, analizavimo, interpretavimo, vertinimo gebėjimai. Gimtosios kalbos testu (kalbos užduočių dalis) tikrinami mokinių reprodukavimo gebėjimai [Iš leidinio]

ENDiscussions about the ratio of pupils’ knowledge and skills in the educational process have been going on for a number of years. General educational documents focus on priority of skills as compared to knowledge. State examinations check pupils’ skills of reproduction, i.e. application of knowledge, and production, i.e. problem solving, analysis, interpretation and evaluation. The mother tongue test (linguistic tasks) are used to check reproductive skills of pupils.

ISSN1392-0340, 2029-0551
Mokslo sritis
Susijusios publikacijos
Nuoroda į įrašą https://www.lituanistika.lt/content/601
Atnaujinta2018-12-17 11:32:29
Metrika Peržiūros: 7    Atsisiuntimai: 3