LTAnglų kalba yra įtraukta į visas aukštojo neuniversitetinio profesinio rengimo programas kaip bendrasis dalykas, kurio dėstymo metodiniai pasirinkimo principai glaudžiai siejasi su instituciniais ugdymo ir individualiaisiais ugdytinių tikslais bei siekiamais rezultatais. Tyrimas parodė, kad abiejų grupių tikslai, keliami anglų kalbos dalykui, yra glaudžiai susiję – vyrauja instrumentinio pobūdžio, praktinio kalbos gebėjimų taikymo ugdymo poreikis, kuris siejamas su profesinio tobulėjimo galimybėmis. Tokius tikslus turinčiam mokymo(si) procesui realizuoti yra rekomenduotinas konstruktyvistinės krypties didaktinis modelis.
ENEnglish as a foreign language pedagogy suggests three theoretical approaches to language teaching: traditional, communicative and constructivist didactic models. Each of them gives their own explanation to such issues as the nature of language acquisition, language skills and most appropriate ways of teaching. The choice of the didactic basis in realization of the teaching–learning process lies partly on the course objectives. The research carried out in Kaunas College showed the direct links between institutional and students’ individual English subject objectives as the both groups emphasize the necessity to gain an instrument and develop good skills of its use in practical application in order to ensure successful professional growth.