Jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikų humaniškumo raiška kūno kultūros pamokose

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikų humaniškumo raiška kūno kultūros pamokose
Alternative Title:
Junior school children’s expression of humanistic behavior in physical education lessons
In the Journal:
Tiltai [Bridges] [Brücken]. 2011, Nr. 3 (56), p. 281-296
Keywords:
LT
Klaipėda. Klaipėdos kraštas (Klaipeda region); Lietuva (Lithuania); Fizinis ugdymas / Physical education; Vaikai / Children.
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje teoriniu aspektu apžvelgiami jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikų humaniškumo ugdymo ypatumai kūno kultūros pamokose, jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikų humaniškumo raiška kūno kultūros pamokose aptariama kognityviniu-prasminiu, emociniu vertinamuoju, konatyviuoju, arba potencialaus elgesio lygmeniu. 2006–2007 m. dviejose Klaipėdos miesto mokyklose vykdytas ugdomasis eksperimentas, kurio metu atliktas jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikų humaniškumo raiškos kūno kultūros pamokose tyrimas, remiantis humaniškumo apraiškų požymių, teigiamų ir neigiamų išgyvenimų bei apsisprendimo kūno kultūros pamokose reikšmingumo aprašais. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikai; Humaniškumo raiška; Kūno kultūros pamokos; Junior school children; Expression of human values; Physical education lessons.

ENThe article theoretically reviews the characteristics of the development of junior school children’s human values in physical education lessons and analyses junior school children’s expression of human values in physical education lessons on cognitive-semantic, emotional-evaluative, connotative or potential behaviour levels. In 2006–2007 an educational experiment was carried out in two schools of Klaipeda. The research on junior school children’s expression of human values in physical education lessons on cognitive- semantic, emotional- evaluative, connotative or potential behaviour levels was conducted. The descriptions on the significance of evidence of human values, positive and negative experiences and selfdetermination were used. [Text from author]

ISSN:
1392-3137; 2351-6569
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/30468
Updated:
2018-12-17 13:01:23
Metrics:
Views: 23    Downloads: 5
Export: