Studentų verbalinės komunikacinės kompetencijos ugdymas

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Studentų verbalinės komunikacinės kompetencijos ugdymas
Alternative Title:
The Education of students verbal communication abilities
In the Journal:
Pedagogika. 2002, 62, p. 119-123
Keywords:
LT
Verbalinė komunikacinė kompetencija; Teksto sudėtingumas; Fogo koeficientas.
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje atskleista, kad studentų parengtų tekstų sudėtingumui turi įtakojos mokomosios literatūros tekstų sudėtingumas. Palyginus studentų verbalinės komunikacinės kompetencijos lygio vertinimus prieš specialųjį rengimą ir po jo, buvo nustatyta, kad statistiškai patikimai skiriasi jų lygis: mokėjimas parinkti pavadinimą, teksto aiškumą, glaustumą, vientisumą, įvairove, originalumą, sudėtingumo koeficientą, išdėstyti emocinius prasmės akcentus. [Iš leidinio]

ENThe article reveals that the complexity of texts prepared by students is influenced by the complexity of texts of the teaching literature. Having compared the assessments of the level of students’ verbal communication competence prior and after the special training, it was established that the level differs with statistical reliability in terms of the ability to choose the title, clarity, conciseness, integrity, variety, unconventionality of the text, coefficient of complexity and the ability to stress the emotional meaning aspects.

ISSN:
1392-0340; 2029-0551
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/8864
Updated:
2018-12-20 22:55:28
Metrics:
Views: 51
Export: