Lanksčių ugdymo pažiūrų patirtis siekiant taikomosios lituanistinės kompetencijos

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Lanksčių ugdymo pažiūrų patirtis siekiant taikomosios lituanistinės kompetencijos
Alternative Title:
Experience of flexible education attitudes in striving for the competence of applied Lithuanian studies
In the Journal:
Pedagogika. 2004, 73, p. 39-44
Keywords:
LT
Postmodernizmas / Postmodernism; Ugdymas / Education.
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje, remiantis Lietuvos švietimo realijomis ir pisauline edukacine patirtimi, keliamos modernaus ugdymo raiškos ir postmodernių ugdymo poreikių sankirtos problemos. Teoriškai apibrėžiama taikomosios lituanistinės kompetencijos samprata. Aptariama lanksčių ugdymo pažiūrų sampratos kaita iš istorinės lituanistinės didaktikos perspektyvos. Pateikiami straipsnio autorės vykdytos taikomosios lituanistinės programos statistiniai duomenys, keliamos problemos, daromos išvados. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Ikimodernusis ugdymas; Postmodernios tendencijos; Taikomoji lituanistinė kompetencija; Modern way of development; Postmorden concept of flexibility.

ENTaking into account the Lithuanian education realities and international educational experience, the article highlights the problems of clash between the expression of modern education and post-modern educational needs. The conception of the competence of the applied Lithuanian studies is theoretically defined. The article discusses the changing of the conception of flexible education attitudes from the historical Lithuanian studies didactics point of view. The author introduces statistical data of the applied Lithuanian studies programme implemented by the author, raises problems and makes conclusions.

ISSN:
1392-0340; 2029-0551
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/8113
Updated:
2018-12-20 23:01:13
Metrics:
Views: 24    Downloads: 5
Export: