Parengtų ir teikiamų įgyvendinti neuniversitetinių studijų programų išorinio kokybės vertinimo patirtis ir problemos

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
  • Lietuvių kalba / Lithuanian
  • Anglų kalba / English
Title:
Parengtų ir teikiamų įgyvendinti neuniversitetinių studijų programų išorinio kokybės vertinimo patirtis ir problemos
Alternative Title:
External quality assessment of non-university studies programmes which were developed and submitted for realisation: experience and problems
In the Journal:
Aukštojo mokslo kokybė. 2004, Nr. 1, p. 80-93
Keywords:
LT
Išorinis studijų programos vertinimas; Neuniversitetinių studijų programa; Neuniversitetinės studijos; Studijų kokybės užtikrinimas; Studijų kokybės vidinis ir išorinis vertinimas; Studijų programos kokybės vertinimas; Studijų programos palyginamumas; Vertinimo gnoseologija; Vertinimo metodologija; Vertinimo modelis; Vertinimo strategija; Vidinis studijų programos vertinimas.
EN
Assessment methodology; Assessment model; Assessment strategy; Benchmarking of programmes; External study programme assessment; Gnoseology of assessment; Internal and external assessment of quality of studies; Internal self-assessment of study programme; Non-university studies; Non-university study programme; Quality assurance of higher education; Quality assurance of studies.
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje analizuojama studijų programų vertinimo prielaidos siekiant užtikrinti studijų kokybę. Pristatomas ir lyginamas parengtų ir teikiamų įgyvendinti neuniversitetinių studijų programų vertinimo proceso organizavimas Lietuvoje ir kitose šalyse. Analizuojamas parengtų ar teikiamų įgyvendinti neuniversitetinių studijų programų vertinimas, remiantis kokybiniais ir kiekybiniais rodikliais, leidžia nustatyti programos parengimo ir įgyvendinimo kokybę. [Iš leidinio]

ENThe author analyzes the nature of study programme assessment with regard to the assurance of study quality. The organisation of the assessment process of the non-university study programmes which were developed and submitted for realisation' in Lithuania and other countries is also presented and compared. It is being analysed whether it is possible to identify the quality of these programmes based on qualitative and qualitative indicators. [From the publication]

ISSN:
1822-1645
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/25769
Updated:
2018-12-17 11:24:34
Metrics:
Views: 79    Downloads: 1
Export: