Vidutiniškai ir žymiai sutrikusio intelekto vaikų bendravimo gebėjimų ugdymas

LDB
RinkinysMokslo publikacijos / Scientific publications
Publikacijos rūšisStraipsnis / Article
KalbaLietuvių kalba / Lithuanian
AntraštėVidutiniškai ir žymiai sutrikusio intelekto vaikų bendravimo gebėjimų ugdymas
Kita antraštėDeveloping communication abilities in children with moderate and severe learning difficulties
Autoriai
LeidinyjeSpecialusis ugdymas [Special Education]. 2006, Nr. 2 (15), p. 109-121
Reikšminiai žodžiai
LTVidutinis ir žymus intelekto sutrikimas; Bendravimo poreikiai; Verbalinis ir neverbalinis bendravimas; Bendravimo gebėjimai; Bendravimo ugdymo metodai
Santrauka / Anotacija

LTStraipsnyje analizuojama vidutiniškai ir žymiai sutrikusio intelekto ikimokyklinio amžiaus vaikų bendravimo ugdymo problema. Siekiama nustatyti šių vaikų bendravimo ugdymo prielaidas (bendravimo poreikiai, gebėjimai), apibendrinti bendravimo gebėjimų ugdymo pedagoginę patirtį, analizuojant ugdymo uždavinių ir taikomų metodų adekvatumą vaikų bendravimo gebėjimams. [Iš leidinio]

ENThe article analyzes the issue of developing communication abilities in children of pre-school age with moderate and severe learning difficulties. The author seeks to define prerequisites for communication development of these children (communication requirements, abilities), to summarize the pedagogical experience of educating the communication abilities analyzing relevance of education objectives and applied methods for developing of the children’s communication abilities.

ISSN1392-5369, 2424-3299
Mokslo sritisEdukologija / Education
Susijusios publikacijos
Nuoroda į įrašą https://www.lituanistika.lt/content/4966
Atnaujinta2018-12-20 23:09:29
Metrika Peržiūros: 5    Atsisiuntimai: 1