Lietuvos bendrojo lavinimo mokykloje pedagogų atliekami edukaciniai tyrimai : situacijos analizė

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
  • Lietuvių kalba / Lithuanian
  • Anglų kalba / English
Title:
Lietuvos bendrojo lavinimo mokykloje pedagogų atliekami edukaciniai tyrimai: situacijos analizė
In the Journal:
Mokytojų ugdymas [Teacher Education]. 2009, Nr. 12, p. 44-57
Keywords:
LT
Bendrojo lavinimo mokykla; Edukaciniai tyrimai; Mokytojo kompetencijos; Švietimo kokybė.
EN
Educational researches; Pedagogical competences; Pedagogical researches; Quality of education; The comprehensive scholl; The quality of education; The teacher's competences.
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje analizuojama plačiau netyrinėta bendrojo lavinimo mokyklų veiklos sritis – edukaciniai tyrimai, atliekami ne profesionalų tyrėjų, mokslininkų, bet mokytojų ir administratorių. Straipsnis grindžiamas kokybinio tyrimo rezultatų analize. Pagrindiniai tyrimo metodai – ekspertinė apklausa Delfų metodu. Straipsnyje pateikta tyrimo rezultatų, atskleidžiančių bendrojo lavinimo mokyklose pedagogų vykdomų tyrimų problematiką, vyraujančius tyrimų metodus ir veiksnius, darančius įtaką tyrimų kokybei. [Iš leidinio]

ENThe article deals with the area of the comprehensive school activity that so far has not been studied in sufficient detail - educational researches carried out not by professional researchers, scientists but by teachers and administrators. The article is based on the analysis of the results of the qualitative research. The basic research method is the experts' survey employing the Dephi method. The article contains research results, disclosing problematic areas of researches, carried out by the comprehensive school teachers as well as dominating research methods and factors influencing the quality of researches. [From the publication]

ISSN:
1822-119X; 2424-3302
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/23964
Updated:
2018-12-17 12:37:10
Metrics:
Views: 2
Export: