Vaikų dienos centrų teikiamos pagalbos socialinės rizikos šeimų vaikams raiškos kontekstų empirinis tyrimas

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
  • Lietuvių kalba / Lithuanian
  • Anglų kalba / English
Title:
Vaikų dienos centrų teikiamos pagalbos socialinės rizikos šeimų vaikams raiškos kontekstų empirinis tyrimas
Alternative Title:
Empirical research on contexts of manifestation of support provided by children day care centres for children from social risk families
In the Journal:
Mokytojų ugdymas [Teacher Education]. 2010, Nr. 14, p. 138-155
Keywords:
LT
Europos Sąjungos teisė / European Union law; Ugdymas / Education; Vaikai / Children.
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje, remiantis vaikų patirties reprezentacijomis, nagrinėjama vaikų dienos centrų (toliau - VDC ) teikiamos pagalbos socialinės rizikos šeimų vaikams raiškos kontekstai (edukacinis, sociokultūrinis ir materialinis). Atskleidžiama, kaip šių raiškos kontekstų empiriniam tyrimui yra taikoma kokybinio tyrimo metodologija. Nurodomas VDC pagalbos kontekstų turinys, analizuojamos jo prasmės, atskleidžiančios pagalbos socialinės rizikos šeimų vaikams svarbumą jų socialinei kultūrinei raidai ir visavertei socializacijai bei individualizacijai. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Centras; Edukacinė pagalba; Materialinė pagalba; Socialinės rizikos šeima; Sociokultūrinė pagalba; Vaikas; Vaikų dienos; Vaikų dienos centras; A child; Children's Day Care Centre; Educational support; Material support; Social risk family; Socio-cultural support.

ENBased on representations of children's experience, the article analyses contexts (educational, sociocultural and material) of manifestation of support provided by Children Day Care Centres (further referred to as CDCCs) for children from social risk families. It is disclosed how qualitative research methodology is applied for empirical research of these manifestation contexts. The article indicates the content of contexts of support provided by CDCCs, analyses its meanings, which disclose the importance of support for children from social risk families for their sociocultural development and full-rate socialisation and individualisation. [From the publication]

ISSN:
1822-119X; 2424-3302
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/32284
Updated:
2018-12-17 12:54:02
Metrics:
Views: 89    Downloads: 39
Export: