Asmeninės prasmės metodo taikymas ugdant būsimą muzikos mokytoją

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Knygos dalis / Part of the book
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Asmeninės prasmės metodo taikymas ugdant būsimą muzikos mokytoją
Summary / Abstract:

LTTyrimo objektas - būsimųjų muzikos mokytojų rengimas. Tyrimo tikslas - tirti meninio individualumo raišką ir ugdymo galimybes, atliekant chorinio dirigavimo užduotis, kaip pedagoginio lavinimo būdą. Tyrimo uždaviniai: a) ištirti teorinius meninės individualybės ir savarankiškumo ugdymo bei sąveikos pagrindus; b) atskleisti muzikinės veiklos individualumą atliekant ir analizuojant chorines užduotis; c) nustatyti muzikos mokytojo savarankiškumo ypatumus.

ENThe article analizes educating problems in the context of interact between self-education and artistic individuality of future music teachers, describes the expression of artistical personalitys inner-world applying “the Method of Personal Sence”. The individuality of musical action is analysed in choral practice. A special questionnaire was prepared by the author for 3r year music teaching students. The article describes the importance of the model of moral communication with music, composing the essence of pedagogical cognition of music. The content of it revealed by three main elements: the object of perception-emotional intoning or audible form; aim-musical cognition of existence; consequence-personal meaning of the effect of composition.

ISBN:
9986503434
Related Publications:
Ugdymo filosofija. Vilnius : Enciklopedija, 2000. 247 p.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/115281
Updated:
2025-05-22 14:48:00
Export: