Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Knyga / Book
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Socializacija ir ugdymas vaikystėje: vadovėlis pedagogikos specialybių studentams
Publication Data:
Vilnius : Petro ofsetas, 2002.
Related Publications:
- 3-4 metų vaikų adaptacijos ikimokyklinio ugdymo įstaigoje veiksniai.. Idėjų forumas. 2019, p. 18-23.
- 5-6 metų vaikų žaidimų teoriniai ir praktiniai ypatumai. Žvirblių takas. 2015, Nr. 2, p. 31-35.
- 5-7 metų vaikų dorinių vertybinių raiškos pradmenys. Pasaulis vaikui: ugdymo realijos ir perspektyvos. 2014, t. 5, d. 1, p. 130-149.
- Analysis of social educators' and parents' cooperation possibilities: promoting and hindering factors. Social welfare: interdisciplinary approach. 2014, Vol. 4(1), p. 8-17.
- Anketos, pedagoginių reiškinių verifikavimo priemonės, psichologiniai konstravimo pamatai. Pedagogika. 2006, 82, p. 91-100.
- Aplinkos reikšmė ikimokyklinio ugdymo (si) kokybei.. Ikimokyklinis ir priešmokyklinis ugdymas: situacija ir visuomenės lūkesčiai. Klaipėda: Klaipėdos valstybinė kolegija, 2015. P. 137-150.
- Auklėjimas ir dvasinė asmenybės branda. Vilnius : Gimtasis žodis, 2005. 278 p.
- Bendraamžių ir globos namų darbuotojų požiūris į globos namų auklėtinių užimamą socialinį statusą bendraamžių grupėje. Pedagogika. 2012, 105, p. 102-112.
- Būsimųjų kūno kultūros pedagogų psichosocialinės adaptacijos ypatumai gyvenimo stiliaus kaitos kontekste. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2009, Nr. 1 (22), p. 24-32.
- Choreografijos menas kaip ugdymo vaikystėje aksiologijos problema. Šimtmečio keliu...: [Lietuvos tautinio sceninio šokio šimtmetis, 1905-2005]. Vilnius: Lietuvos liaudies kultūros centras, 2005. P. 81-86.
- Civic education in pre-service training program for teachers and children welfare professionals. Social work & society. 2006, Vol. 4, iss. 1, p. 1-23.
- Civic education in social work and social education study programme: the social educator master’s degree program at Vilnius Pedagogical University. Pedagogika. 2003, 68, p. 46-55.
- Competencies of a child of the global knowledge-based society: the value-based aspect. Entwicklung erziehungswissenschaftlicher Paradigmen: Theorie und Praxis. Frankfurt am Main: Lang, 2007. P. 255-264.
- Dailinio ugdymo galimybės vaikų pozityviosios socializacijos procese: kultūrologinis aspektas. Pedagogika. 2008, 92, p. 95-102.
- Darbuotojų adaptacijos ypatumai turizmo organizacijoje. Mokslas ir praktika: aktualijos ir perspektyvos. 2013, p. 94-106.
- Darželio-mokyklos bendruomenės dalyvavimas kuriant organizacijos kultūrą: sąlygos ir galimybės. Pedagogika. 2007, 88, p. 19-24.
- Discource of child socialization in the situation of family labour migration. Spring University. Changing education in a changing society. 2010, [1/2], p. 105-111.
- Discourse on the identity of childhood policy: self-contextualisation of indoctrinated meanings in documents on education. Socialiniai mokslai. 2012, Nr. 1 (75), p. 17-29.
- Dorinių vertybių raiška 5–7 metų vaikų elgesyje. Acta paedagogica Vilnensia. 2014, t. 33, p. 148-161.
- Edukaciniai aspektai socialiniame darbe: bendruomeninio įgalinimo patirtis. Acta paedagogica Vilnensia. 2010, t. 25, p. 172-180.
- Ekskursijos, kaip edukacinės paslaugos, samprata ir esmė. Ekonomika ir vadyba: aktualijos ir perspektyvos. 2008, Nr. 4 (13), p. 123-134.
- Emigracijos poveikis jauno žmogaus raidai darnaus kaimo vystymosi kontekste. Vadybos mokslas ir studijos - kaimo verslų ir jų infrastruktūros plėtrai 2011, Nr. 2 (26), p. 59-68.
- Emigravusių šeimų paauglių socialinė adaptacija Didžiosios Britanijos ugdymo institucijose. Mokytojų ugdymas. 2014, Nr. 22, p. 4-27.
- Emigravusių tėvų ir mokyklos komunikacijos gerinimas naudojant socialinį tinklą.. Tiltas į ateitį. 2013, Nr. 1 (7), p. 28-33.
- Empirinio tyrimo - mokyklinio amžiaus vaiko privatus interjeras kaip socializacijos ugdymo veiksnys - metmenys.. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2006, Nr. 1 (8), p. 58-66.
- Empowerment of people with spinal injuries in the process of social integration. Tiltai. 2006, Nr. 2 (35), p. 54-71.
- Europos sąjungos lyčių lygybės politikos iššūkiai Lietuvos mokyklai. Mokytojų ugdymas. 2010, Nr. 15, p. 14-27.
- Expression of the needs of the characters of fairy tales created by children growing up in families at social risk and their satisfaction. Society. Integration. Education 2021, vol. 2, p. 113-128.
- Factors promoting socialization of adolescents. Pedagogika. 2014, 116, p. 112-123.
- "Gatvės vaikų" gyvenimo ypatumai ir sociopedagoginės pagalbos teikimo jiems galimybės. Tiltai. 2007, Nr.4 (41), p. 1-16.
- Gebėjimo spręsti problemas raiškos ypatumai pradinių klasių mokinių ir mokytojų populiacijoje. Pedagogika. 2004, 70, p. 160-164.
- Globalios žinių visuomenės vaiko kompetencijos: vertybinis aspektas. Pedagogika. 2005, 79, p. 167-173.
- Globos namuose gyvenančių vaikų ir paauglių savarankiško gyvenimo įgūdžių ugdymas: pasiekimai, sunkumai, sprendimai. Pedagogika. 2013, 110, p. 103-114.
- Globos namuose ir pilnose seimose gyvenančių paauglių asmenybės bruožų ir elgesio bei emocinių sunkumų ypatumai. Ugdymo psichologija. 2010, Nr. 21, p. 23-34.
- Globos namų auklėtinių socialinių įgūdžių ugdymas bendrojo lavinimo mokyklose. Specialusis ugdymas. 2007, Nr. 1 (16), p. 54-67.
- Ikimokyklinės ugdymo įstaigos lauko ugdomosios aplinkos tobulinimo modeliavimas tėvų refleksyviojo vaikų patirčių suvokimo koncepcijų kontekste. Tiltai. 2012, Nr. 4 (61), p. 165-173.
- Ikimokyklinio amžiaus vaikų drausminimo būdai ir galimybės.. Idėjų forumas. 2019, p. 31-36.
- Ikimokyklinio amžiaus vaikų kalbos ugdymas per žaidimus.. Idėjų forumas. 2023, p. 60-64.
- Ikimokyklinio amžiaus vaikų socialinės kompetencijos ugdymas šokio veikloje. Meninis ugdymas: tyrimų tradicijos ir perspektyva. Klaipėda: Klaipėdos universiteto leidykla, 2011. P. 147-154.
- Ikimokyklinio amžiaus vaikų, turinčių kalbos komunikacijos sutrikimų, socialinė adaptacija: ekspertinis vertinimas. Specialusis ugdymas. 2006, Nr. 1 (14), p. 145-157.
- Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo paskirčių hierarchija Lietuvoje. Acta paedagogica Vilnensia. 2010, t. 24, p. 54-68.
- Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo(si) turinio kaitos tendencijos. Pedagogika. 2008, 91, p. 66-72.
- Ikimokyklinio ugdymo kokybės valdymo problemos eksplikacija. Pedagogika. 2009, 93, p. 70-79.
- IX-X klasių delinkventinio elgesio mokinių mokymosi motyvacijos skatinimas. Socialinis ugdymas. 2013, Nr.1 (33), p. 30-43.
- Jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikų kūrybingumo ugdymas pasakomis kaip edukacinės diagnostikos objektas. Ugdymo psichologija. 2004, Nr. 11-12, p. 76-82.
- Jaunimo nusikalstamumo prevencija: neformaliojo ugdymo aspektas. Socialinis darbas. 2006, t. 5, Nr. 2, p. 80-86.
- Jaunuolių vertybių ir profesijos pasirinkimo sąveika. Profesinis rengimas: tyrimai ir realijos. 2014, Nr. 25, p. 98-108.
- Kai kurios metodologinės gamtamokslinio ugdymo tyrimų kryptys. Gamtamokslinis ugdymas. 2005, Nr. 1 (12), p. 11-25.
- Kalbinės kompetencijos didaktika profesinės etikos aspektu. Specialusis ugdymas. 2003, Nr. 2 (9), p. 120-129.
- Katalikiško dvasingumo raiškos ypatumai šeimynoje. Ugdymo dvasingumas: kolektyvinė monografija. Vilnius: Edukologija, 2012. P. 260-290, 551.
- Learning difficulties of primary school pupils occuring due to unfavourable environmental factors: the experience of teachers. Society. Integration. Education 2019, vol. 2, p. 433-444.
- Lietuvos darbo migrantų galimybės apmokėti mokyklinio amžiaus vaikų mokymosi ir neformaliojo ugdymosi užsienyje išlaidas: kaitos aspektas. Tiltai. 2011, Nr. 3 (56), p. 367-378.
- Maži vaikai kaip socialinė grupė: socializacijos procesų ir pasiekimų tyrimai. Pedagogika. 2005, 77, p. 5-9.
- Methodology and methods of children's computer-based culture educational discourse research. Qualität von Bildung und Kultur: Theorie und Praxis. Frankfurt am Main: Peter Lang, 2009. P. 221-238.
- Mokinių adaptacija gimnazijoje: mokytojo kompetentingumo vaidmuo. Pedagogika. 2010, 98, p. 100-107.
- Mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, priešmokyklinio ir pradinio ugdymo perimamumas. Edukacinės studijos. 2008, 5, p. 258-263, 290.
- Mokytojo įtaka mokinių adaptacijos procesui. Pedagogika. 2006, 82, p. 73-79.
- Moksleivių kompetencijų ugdymas visuotinės istorijos pamokose. Visuotinė istorija vidurinėje mokykloje: dabartis ir perspektyvos. Vilnius: Vilniaus pedagoginio universiteto leidykla, 2006. P. 224-236.
- Most significant peculiarities of teenager's and youngsters' socialization. Bildungsreform als Lebensreform. Frankfurt am Main: Lang, 2005. P. 253-264.
- Moters savo kūno suvokimas kaip socializacijos rizikos veiksnys. Acta paedagogica Vilnensia. 2009, t. 23, p. 92-103.
- Muzikos kūrinių didaktinės refleksijos ugdymas muzikavimu: monografija. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla, 2009. 207 p.
- Neformaliojo ugdymo svarba pozityviajai socializacijai. Socialinė teorija, empirija, politika ir praktika. 2013, Nr. 7, p. 108-118.
- Neįgalaus asmens savarankiškumas: postmodernusis diskursas. Tiltai. 2004, Nr. 2 (27), p. 79-88.
- Neįgalaus vaiko savarankiškumo ugdymas šeimoje. Specialusis ugdymas. 2003, Nr. 2 (9), p. 38-52.
- Neįgalaus vaiko savarankiškumo ugdymas šeimoje: tėvų vidinės darnos diskursas. Specialusis ugdymas. 2005, Nr. 2 (13), p. 82-91.
- Neįgaliųjų socialinis dalyvavimas neįgaliųjų nevyriausybinių organizacijų veiklose. Pedagogika. 2014, 115, p. 147-162.
- Nepamokinė veikla kaip sutrikusio regėjimo paauglių socialinių įgūdžių ugdymo veiksnys. Acta paedagogica Vilnensia. 2007, t. 19, p. 69-81.
- Nepilnamečių priežiūros institucijos ugdytinių adaptacijos socioedukacinės prielaidos.. Socialinis darbas. 2003, Nr. 1 (3), p. 30-40.
- Netektį patyrusių pradinių klasių mokinių emociniai išgyvenimai. Kultūra - Ugdymas - Visuomenė. 2005, Nr. 1, p. 87-91.
- Netektį šeimoje patyrusių pradinių klasių mokinių statusas klasėje kaip jų socializacijos veiksnys. Acta paedagogica Vilnensia. 2006, t. 17, p. 122-131.
- Nuteistų asmenų resocializacija: socialinė komunikacija ir edukacinių realizavimas. Socialinis ugdymas. 2008, Nr. 5 (16), p. 81-92, 155-167.
- Paauglių, gyvenančių vaikų globos namuose, socialinių vaidmenų supratimas ir priėmimas. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2007, Nr. 4 (15), p. 116-120.
- Paauglių socialinės-edukacinės problemos ir jų prevencijos galimybės šiuolaikinėje visuomenėje. Tiltai. 2007, Nr.4 (41), p. 119-130.
- Paauglių socialinės kompetencijos raiška įvairaus sociometrinio statuso grupėse. Pedagogika. 2004, 71, p. 85-90.
- Paauglių socializacija: ypatumai, kaitos galimybės. Pedagogika. 2007, 88, p. 116-123.
- Palikto vaiko tema šiuolaikinėje paauglių problemų prozoje: savivaizdžio raida ir socialinė patirtis. Od Unii Lubelskiej do Unii Europejskiej, 16-17 V 2019, Wrocław, Polska: publikacja pokonferencyjna. Wrocław : Fundacja Pobliża, 2021 P. 128-148.
- Peculiarities of manifestation of problem solving competence in population of primary school children and teachers.. Bildungsreform als Lebensreform. Frankfurt am Main: Lang, 2005. P. 349-357.
- Peculiarities of social competence development in students of grades 5-6 during technology lessons. Rural environment. Education. Personality. 2016, 9, p. 134-141.
- Peculiarities of socialization of the graduates from the school of additional education 'Fotonas'. Development of science and technology education in Central and Eastern Europe: 7th IOSTE Symposium for Central and Eastern Europe, 14-18 June, 2009. Šiauliai: Publishing House of Šiauliai University, 2009. P. 123-128.
- Pedagogikos ir andragogikos dermės problemos šiuolaikinėje edukologijoje. Mokytojų ugdymas. 2009, Nr. 12, p. 12-26.
- Pedagoginis tėvų švietimas kaip sėkmingos vaikų socializacijos prielaida. Socialinis darbas. 2010, t. 9, Nr. 1, p. 114-121.
- Pedagoginis tėvų švietimas siekiant ikimokyklinio amžiaus specialiųjų ugdymosi poreikių vaikų sėkmingos socializacijos. Studijos - verslas - visuomenė. 2019, 4, p. 26-37.
- Pedagogų nuomonė apie kokybišką vaikų ugdymą sąlygojančius veiksnius ikimokyklinėse įstaigose. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2011, Nr. 3 (32), p. 54-61.
- Pedagogų požiūris į priešmokyklinio amžiaus vaikų ugdymą kompetencijų centruose. Socialinis ugdymas (Šiaulių universitetas). 2014, 7, p. 168-176.
- Penkerių-šešerių metų vaikų gerumo ugdymas ikimokyklinio ugdymo institucijoje. Studijos - verslas - visuomenė. 2020, 5, p. 33-46.
- Policijos organizacijos kultūros samprata. Visuomenės saugumas ir viešoji tvarka 2019, 23, p. 77-87.
- Pradinių klasių mokytojų socialinės kompetencijos raiška. Tiltai. Priedas. 2004, Nr. 22, Pradinė mokykla: ugdymo turinys ir socialinė integracija p. 151-157.
- Presumptions of social inequality reproduction: the role of educational institutions. Socialiniai mokslai. 2011, Nr. 4 (74), p. 32-40.
- Priešmokyklinio amžiaus kaimo vaikų matematinis ugdymas. Tiltai. Priedas. 2004, Nr. 22, Pradinė mokykla: ugdymo turinys ir socialinė integracija p. 98-104.
- Priešmokyklinio amžiaus vaikų lyderystės raiškos muzikinėje veikloje ypatumai. Pedagogika. 2015, 117, p. 118-132.
- Priešmokyklinio amžiaus vaikų siužetinių - vaidmeninių žaidimų ypatumai įprastoje ir praturtintoje grupės aplinkoje.. Idėjų forumas. 2017, p. 82-88.
- Priešmokyklinio amžiaus vaikų vaidybos gebėjimų ugdymas. Vilnius : Vilniaus pedagoginio universiteto leidykla, 2008. 191 p.
- Priešmokyklinio ugdymo kaitos metakontekstų rekonstrukcinė analizė. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2003, Nr. 1, p. 80-89.
- Priešmokyklinio ugdymo kokybė: samprata ir esminiai vadybos aspektai. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2009, Nr. 2 (23), p. 111-117.
- Priešmokyklinio ugdymo pakopos svarba vaikų socialinės kompetencijos ugdymui. Socialinis darbas. 2006, t. 5, Nr. 1, p. 116-122.
- Profesinės karjeros projektavimas: darbo vertinimo ir lyties dimensijos (Vilniaus kolegijos Verslo vadybos fakulteto studentų sosiologinis tyrimas). Filosofija. Sociologija. 2005, Nr. 2, p. 51-55.
- Profesorius Leonas Jovaiša – ugdymo mokslo sistemos kūrėjas. Acta paedagogica Vilnensia. 2005, t. 15, p. 44-51.
- Pupils assesment at primary school: theoretical And practical dimensions. Spring University. Changing education in a changing society. 2007, 2, p. 350-363.
- Resocialization of children who experienced violence in family: parents' experience. Sveikatos ir socialinių mokslų taikomieji tyrimai: sandūra ir sąveika. 2009, Nr. 6(1), p. 14-22.
- Review of the development of Lithuanian kindergarten (1847-2006). Teorija praksei mūsdienu sabiedribas izglitiba: III Starptautiskā zinātniskā konference. Rīga: Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības augstskola, 2006. P. 169-173.
- Risk group children: characteristics of their social-pedagogical counselling. Spring University. Changing education in a changing society. 2013, 2, p. 50-57.
- Rizikos grupės jaunuolių socialinių įgūdžių raiškos analizė lyties aspektu. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2010, Nr. 1 (26), p. 87-94.
- Rizikos grupės vaikų socialinės raidos ypatybės ugdymosi kontekste. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2008, Nr. 2 (18), p. 234-239.
- Rizikos grupės vaikų socialiniai įgūdžiai. Kaunas : Lietuvos kūno kultūros akademija, 2011. 242 p.
- Ryškesni paauglių ir jaunuolių socializacijos ypatumai. Pedagogika. 2004, 70, p. 14-20.
- Role of ethnical education as the continuity of generations regarding the paradigm of historical changes in culture. Qualität von Bildung und Kultur: Theorie und Praxis. Frankfurt am Main: Peter Lang, 2009. P. 203-210.
- Romų vaikų socializacijos ypatumai. Socialinis darbas. 2008, t. 7, Nr. 3, p. 140-147.
- Save izoliavusių mokinių socialiai priimtino ir antisocialinio elgesio raiška mokykloje. Mokslo taikomieji tyrimai Lietuvos kolegijose. 2007, Nr. 4, p. 34-42.
- Skaitymo skatinimo ir vaikų knygos populiarinimo strategijos Lietuvos bibliotekose. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2012, Nr. 1 (34), p. 122-130.
- Skirtingo išsilavinimo tėvų nuostatos į vaikų socialinės kompetencijos ugdymą(si) priešmokykliniame amžiuje. Socialinis ugdymas. 2009, Nr. 9 (20), p. 70-83, 156-170.
- Social competence and teenagers’ self-assessment. Tiltai. 2010, Nr. 3 (52), p. 123-132.
- Socialiai atsiribojančių mokinių socialinės kompetencijos ypatumai. Mokslo taikomieji tyrimai Lietuvos kolegijose. 2006, Nr. 3, p. 33-41.
- Socialiai atsiribojusių mokinių įgalinimo modelio bendrojo lavinimo mokykloje efektyvumas: sociometrinio statuso pokytis. Mokslo taikomieji tyrimai Lietuvos kolegijose. 2008, Nr. 5, p. 68-80.
- Socialinės partnerystės strategijos specialiųjų poreikių turinčių asmenų socializacijos procese. Socialinis ugdymas. 2013, Nr.1 (33), p. 98-112.
- Socialinės rizikos sampratos interpretacijos ikimokyklinėje ugdymo įstaigoje. Specialusis ugdymas. 2005, Nr. 1 (12), p. 8-16.
- Socialinio dalyvavimo plėtotė vaikų dienos centruose. Socialinis darbas. Patirtis ir metodai 2008, [Nr.] 2, p. 143-165.
- Socialinio darbo ir edukologijos nuostatų sąsajos neįgaliųjų socializacijos kontekste. Pedagogika. 2016, 124, p. 92-104.
- Socialinio darbuotojo vaidmuo ikimokyklinėje ugdymo institucijoje teikiant socialines paslaugas. Socialinis ugdymas. 2007, Nr. 4 (15), p. 94-106.
- Socialinių įgūdžių lavinimas teatrine veikla integruoto ugdymo sąlygomis. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2007, Nr. 1 (12), p. 61-67.
- Socialinių veiksnių įtaka asmens socializacijai. Profesinis rengimas: tyrimai ir realijos. 2004, Nr. 8, p. 10-17.
- Sociokultūrinių pokyčių visuomenėje įtaka jaunimo vertybių ugdymuisi (-si). Socialinės aplinkos įtaka vaiko ir jaunuolio vertybinių nuostatų ugdymui: respublikinės mokslinės-praktinės konferencijos pranešimų rinkinys, 2005 m. balandžio 14/15 d. Klaipėda: Klaipėdos universiteto leidykla, 2005. P. 46-57.
- Some aspects of primary form teacher's professional competence. Spring University. Changing education in a changing society. 2005, 1, p. 203-208.
- Specialiųjų poreikių vaikų pozityviosios socializacijos modelis. Socialinis ugdymas. 2008, Nr. 5 (16), p. 73-80, 147-154.
- Specialiųjų poreikių vaikų prieraišumo ugdymo prielaidos. Specialusis ugdymas. 2009, Nr. 1 (20), p. 144-154.
- Specialiųjų poreikių vaikų socializacijos etiniai orientyrai. Socialinis ugdymas. 2010, Nr. 14 (25), p. 51-64, 148-162 (anglų kalba).
- Specialiųjų poreikių vaikų socializacijos modelis. Pedagogika. 2006, 83, p. 167-173.
- Spirituality as foundation for adolescents’ socialisation: methodological approaches. Pedagogika. 2014, 116, p. 94-111.
- Studijų proceso optimizavimo galimybės Šiaulių kolegijoje, įvertinus studentų pasitenkinimą studijomis. Profesinės studijos: teorija ir praktika 2007, Nr. 3, p. 21-29.
- Subculture of teenagers at school as a pedagogical problem. Strategien der Lehrerbildung: zur Steigerung von Lehrkompetenzen und Unterrichtsqualität. Frankfurt am Main: Peter Lang Edition, 2016. P. 421-433.
- Sutrikusio regėjimo paauglių socialinių įgūdžių ugdymo problema šiuolaikinėje edukologijoje ir psichologijoje. Lietuvių katalikų mokslo akademijos suvažiavimo darbai. 2005, t. 19, kn. 2, p. 931-944.
- Sutrikusios lokomocijos vaikai. Ugdymas - koks?. Kaunas : Kauno kolegijos leidybos centras, 2010. 236 p.
- Šeimoje netektį patyrusių pradinių klasių mokinių vertybių internalizacijos raiška. Acta paedagogica Vilnensia. 2005, t. 14, p. 38-48.
- Šeimoje netektį patyrusių vaikų saviindentifikacijos poreikis kaip socializacijos veiksnys. Acta paedagogica Vilnensia. 2008, t. 20, p. 213-224.
- Šeimoje patirtos netekties poveikis pradinių klasių mokinių elgesiui ir emociniams išgyvenimams. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2005, Nr. 3 (7), p. 11-19.
- Šeimos, auginančios vaiką su negale, situacija vidinės darnos aspektu. Visuomenės sveikata. 2005, Nr. 4 (31), p. 60-66.
- Šeimos ir ikimokyklinio ugdymo įstaigos pedagogų požiūris į bendradarbiavimo svarbą.. Idėjų forumas. 2017, p. 11-18.
- Šeimos ir pedagogo bendradarbiavimo vaiko socializacijos procese tyrimas. Tiltai. Priedas. 2004, Nr. 22, Pradinė mokykla: ugdymo turinys ir socialinė integracija p. 158-162.
- Šeimos įgalinimo ugdyti neįgalaus vaiko savarankiškumą perspektyvos. Lietuvių katalikų mokslo akademijos suvažiavimo darbai. 2005, t. 19, kn. 2, p. 997-1010.
- Šiuolaikinio žmogaus socializacija Juozo Vaitkevičiaus socialinėje pedagogikoje. Acta paedagogica Vilnensia. 2009, t. 22, p. 163-173.
- Švietimo politika ir ikimokyklinio bei priešmokyklinio ugdymo plėtra. Acta paedagogica Vilnensia. 2005, t. 15, p. 176-187.
- Technologinio ugdymo samprata atnaujintose programose. Pedagogika. 2012, 105, p. 14-19.
- Tėvų emigraciją patyrusių vaikų globos ir socialinės gerovės užtikrinimas: ekspertų požiūris. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2008, Nr. 4 (20), p. 145-150.
- Tėvų ir pedagogų požiūris į ikimokyklinio amžiaus vaikų drausminimą. Studijos - verslas - visuomenė. 2020, 5, p. 120-131.
- Tėvų išgyvenimai vaikui pradėjus lankyti ikimokyklinio ugdymo įstaigą. Mokytojų ugdymas. 2015, Nr. 25, p. 97-108.
- Tėvų konsultavimo ikimokyklinėje įstaigoje poreikiai. Pasaulis vaikui: ugdymo realijos ir perspektyvos. 2006, d. 1-2, p. 156-162.
- The Culture of children socialization centers as the assumption for successful student resocialization: theoretical insights. Social transformations in contemporary society 2013, 1, p. 111-119.
- The Quality of child training in the pre-school institution: parents' points of view. Problems of education in the 21st century. 2012, vol. 45, p. 40-50.
- Ugdymo tikrovė XX a. pirmosios pusės Lietuvos kaimo bendruomenėje: kasdienis ugdymas kasdienybei. Acta paedagogica Vilnensia. 2007, t. 19, p. 172-185.
- Vaikystės sampratos paradigmos kaita: "Ikimokyklinio ugdymo sistemos demokratizavimo" projekto (1993–2005) studija. Acta paedagogica Vilnensia. 2006, t. 16, p. 46-55.
- Vaikystės socialinių kultūrinių prasmių sampratų kontekstuauzavimasis švietimo dokumentuose. Pasaulis vaikui: ugdymo realijos ir perspektyvos. 2011, d. 4, p. 96-108.
- Vaiko judesio choreografinė raida ikimokykliniu laikotarpiu. Pedagogika. 2005, 80, p. 102-106.
- Vaiko su negale savarankiškumo ugdymo šeimoje diskursas: monografija. Klaipėda : Klaipėdos universiteto leidykla, 2008. 217 p.
- Vaiko su negale socializacija šeimoje savarankiškumo ugdymo aspektu. Tiltai. 2007, Nr. 3 (40), p. 141-152.
- Vaiko teisių apsaugos sistemos tobulinimo gairės: Šiaulių rajono atvejis. Ekonomikos ir vadybos aktualijos. 2011, 2011, p. 668-677.
- Vaikų (4-6 m.) matematinių gebėjimų ugdymas choreografine veikla: pedagoginis eksperimentas = Education of children's (4-6 years) mathematical abilities through choreographic activities: pedagogical experiment. Mokytojų ugdymas. 2008, Nr. 11, p. 102-115.
- Vaikų globos namų auklėtinių pasirengimas savarankiškam gyvenimui. Mokytojų ugdymas. 2014, Nr. 23, p. 18-33.
- Vaikų ir suaugusiųjų mokymosi kultūrų sampratų kontekstualizavimasis šiuolaikinėje mokykloje. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2006, Nr. 1 (8), p. 35-42.
- Vaikų kalbos žodyno turtinimo žaidimais ankstyvajame amžiuje svarba. Mokslo taikomieji tyrimai Lietuvos kolegijose. 2019, nr. 15, p. 105-114.
- Vaikų savaiminio mokymo(si) namų aplinkoje reikšmingumo diskursas. Pedagogika. 2007, 85, p. 134-145.
- Vaikų sukurtų pasakų identifikavimo ir vertinimo problemos. Tiltai. Priedas. 2007, Nr. 35, Ugdymo teorija ir praktika p. 95-107.
- Vaikų, turinčių judėjimo sutrikimų, socialinių gebėjimų ugdymas. Specialusis ugdymas. 2008, Nr. 1 (18), p. 158-168.
- Vaikų, turinčių negalių, savarankiškumo formavimas delfinų terapijos centre: didesnių galimybių link. Tiltai. 2021, Nr. 1 (86), p. 101-120.
- Vaikų vasaros atostogų socialinis-edukacinis reikšmingumas. Teorijos ir praktikos sąsajos būsimųjų edukologų moksliniuose tyrimuose: studentų mokslinės konferencijos "Studentų darbai - 2005" straipsnių rinkinys. Šiauliai: Šiaulių universiteto leidykla, 2005. P. 50-56.
- Valkatavimo problema vaikų globos namuose. Pasaulis vaikui: ugdymo realijos ir perspektyvos. 2009, d. 1, p. 127-137.
- Veikla kaip sutrikusio regėjimo paauglių socialinių įgūdžių sklaidos prielaida. Lietuvių katalikų mokslo akademijos suvažiavimo darbai. 2006, t. 20, p. 343-363.
- Vidurinio mokyklinio amžiaus moksleivių psichsocialinė adaptacija kūno kultūros pamokose. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2009, Nr. 1 (22), p. 114-117.
- Visuomenės grupių lūkesčių identifikavimas tobulinant socializacijos procesą ikimokyklinėje įstaigoje. Edukacinės studijos. 2008, 5, p. 51-61.
- What does it mean to be a prostitute?: a lived personal experience of women in prostitution. Pensée plurielle : parole, pratiques et réflexions du social. 2011, No. 27, Les mondes de la prostitution p. 111-139.
- Žaidimas kaip vaiko dorinių vertybių ugdymo veiksnys ikimokykliniame amžiuje. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2023, Nr. 53, p. 8-19.
- Žaidimo svarba ikimokyklinio amžiaus vaiko socializacijai. Socialinis ugdymas (Šiaulių universitetas). 2014, 7, p. 33-38.
- Žaidimų terapijos taikymo galimybės socialiniame darbe. Socialinių darbuotojų rengimo ir praktinės veiklos realijos, patirtis, perspektyvos. Marijampolė: Marijampolės kolegijos Leidybos centras, 2005. P. 105-112.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/43196
Updated:
2014-02-03 13:49:21