Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Knyga / Book
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Socializacija ir ugdymas vaikystėje : vadovėlis pedagogikos specialybių studentams
Publication Data:
Vilnius : Petro ofsetas, 2002
Keywords:
LT
Asmenybės krizė; Humanistiniai ugdymo modeliai; Kultūra; Lyčių vaidmenys; Pedagogų funkcijos; Socialinis statusas; Socialinė kompetencija; Socializacija; Ugdymas; Vaikystė
EN
Childhood; Culture; Education; Functions of educators; Gender roles; Humanistic models of education; Personality crysis; Social competency; Social status; Socialization
Related Publications:
- 5-6 metų vaikų žaidimų teoriniai ir praktiniai ypatumai / Jūratė Švaplėnienė. Žvirblių takas. 2015, Nr. 2, p. 31-35.
- 5-7 metų vaikų dorinių vertybinių raiškos pradmenys / Placida Jasiūnaitė. Pasaulis vaikui: ugdymo realijos ir perspektyvos. 2014, t. 5, d. 1, p. 130-149.
- Anketos, pedagoginių reiškinių verifikavimo priemonės, psichologiniai konstravimo pamatai / Ona Tijūnėlienė, Akvilė Virbalienė. Pedagogika. 2006, 82, p. 91-100.
- Auklėjimas ir dvasinė asmenybės branda / Vanda Aramavičiūtė. Vilnius : Gimtasis žodis, 2005. 278 p.
- Bendraamžių ir globos namų darbuotojų požiūris į globos namų auklėtinių užimamą socialinį statusą bendraamžių grupėje / Kristina Samašonok, Marija Barkauskaitė. Pedagogika. 2012, 105, p. 102-112.
- Būsimųjų kūno kultūros pedagogų psichosocialinės adaptacijos ypatumai gyvenimo stiliaus kaitos kontekste / Lota Bobrova. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2009, Nr. 1 (22), p. 24-32.
- Choreografijos menas kaip ugdymo vaikystėje aksiologijos problema / Ramunė Gaučaitė. Šimtmečio keliu… : [Lietuvos tautinio sceninio šokio šimtmetis, 1905-2005. 2005. P. 81-86.
- Civic education in pre-service training program for teachers and children welfare professionals / Giedrė Kvieskienė. Social work & society. 2006, Vol. 4, iss. 1, p. 1-23.
- Civic education in social work and social education study programme: the social educator master’s degree program at Vilnius Pedagogical University / Terrence C. Mason, Giedre Kvieskiene. Pedagogika. 2003, 68, p. 46-55.
- Competencies of a child of the global knowledge-based society : the value-based aspect / Ona Monkevičienė. Entwicklung erziehungswissenschaftlicher Paradigmen: Theorie und Praxis / Gerd-Bodo von Carlsburg (Hrsg.). Frankfurt am Main: Lang, 2007. P. 255-264.
- Dailinio ugdymo galimybės vaikų pozityviosios socializacijos procese : kultūrologinis aspektas / Reda Vismantienė. Pedagogika. 2008, 92, p. 95-102.
- Darželio-mokyklos bendruomenės dalyvavimas kuriant organizacijos kultūrą: sąlygos ir galimybės / Audronė Juodaitytė, Dalia Martišauskienė. Pedagogika. 2007, 88, p. 19-24.
- Discource of child socialization in the situation of family labour migration / Arūnas Acus, Elvyra Acienė. Spring University. Changing education in a changing society. 2010, [1/2], p. 105-111.
- Discourse on the identity of childhood policy : self-contextualisation of indoctrinated meanings in documents on education / Sergejus Neifachas. Socialiniai mokslai. 2012, Nr. 1 (75), p. 17-29.
- Dorinių vertybių raiška 5–7 metų vaikų elgesyje / Placida Jasiūnaitė. Acta paedagogica Vilnensia. 2014, t. 33, p. 148-161.
- Edukaciniai aspektai socialiniame darbe : bendruomeninio įgalinimo patirtis / Indrė Dirgėlienė. Acta paedagogica Vilnensia. 2010, t. 25, p. 172-180.
- Ekskursijos, kaip edukacinės paslaugos, samprata ir esmė / Algirdas Garalis, Biruta Švagždienė, Odeta Liesionienė. Ekonomika ir vadyba: aktualijos ir perspektyvos. 2008, Nr. 4 (13), p. 123-134.
- Emigracijos poveikis jauno žmogaus raidai darnaus kaimo vystymosi kontekste / Rimantas Dapkus, Aušra Lisinskienė, Saulius Šukys. Vadybos mokslas ir studijos - kaimo verslų ir jų infrastruktūros plėtrai. 2011, Nr. 2 (26), p. 59-68.
- Emigravusių šeimų paauglių socialinė adaptacija Didžiosios Britanijos ugdymo institucijose / Vitalija Drungilaitė, Rūta Šiaučiulienė. Mokytojų ugdymas. 2014, Nr. 22, p. 4-27.
- Empirinio tyrimo - mokyklinio amžiaus vaiko privatus interjeras kaip socializacijos ugdymo veiksnys - metmenys.. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2006, Nr. 1 (8), p. 58-66.
- Empowerment of people with spinal injuries in the process of social integration / Irma Algėnaitė. Tiltai. 2006, Nr. 2 (35), p. 54-71.
- Europos sąjungos lyčių lygybės politikos iššūkiai Lietuvos mokyklai / Virginija Šidlauskienė. Mokytojų ugdymas. 2010, Nr. 15, p. 14-27.
- Factors promoting socialization of adolescents / Marijona Barkauskaitė. Pedagogika. 2014, 116, p. 112-123.
- "Gatvės vaikų" gyvenimo ypatumai ir sociopedagoginės pagalbos teikimo jiems galimybės / Regina Kontautienė, Julija Melnikova, Svetlana Šilienė. Tiltai. 2007, Nr.4 (41), p. 1-16.
- Gebėjimo spręsti problemas raiškos ypatumai pradinių klasių mokinių ir mokytojų populiacijoje / Rasa Pocevičienė. Pedagogika. 2004, 70, p. 160-164.
- Globalios žinių visuomenės vaiko kompetencijos: vertybinis aspektas / Ona Monkevičienė. Pedagogika. 2005, 79, p. 167-173.
- Globos namuose gyvenančių vaikų ir paauglių savarankiško gyvenimo įgūdžių ugdymas: pasiekimai, sunkumai, sprendimai / Kristina Samašonok. Pedagogika. 2013, 110, p. 103-114.
- Globos namuose ir pilnose seimose gyvenančių paauglių asmenybės bruožų ir elgesio bei emocinių sunkumų ypatumai / Kristina Samašonok, Adolfas Juodraitis, Vytautas Gudonis. Ugdymo psichologija. 2010, Nr. 21, p. 23-34.
- Globos namų auklėtinių socialinių įgūdžių ugdymas bendrojo lavinimo mokyklose / Kristina Samašonok, Vytautas Gudonis. Specialusis ugdymas. 2007, Nr. 1 (16), p. 54-67.
- Ikimokyklinės ugdymo įstaigos lauko ugdomosios aplinkos tobulinimo modeliavimas tėvų refleksyviojo vaikų patirčių suvokimo koncepcijų kontekste / Ramunė Burškaitienė, Rytis Vilkonis. Tiltai. 2012, Nr. 4 (61), p. 165-173.
- Ikimokyklinio amžiaus vaikų socialinės kompetencijos ugdymas šokio veikloje / Jolita Kudinovienė, Ramūnas Sinkevičius. Meninis ugdymas: tyrimų tradicijos ir perspektyva. 2011. P. 147-154.
- Ikimokyklinio amžiaus vaikų, turinčių kalbos komunikacijos sutrikimų, socialinė adaptacija: ekspertinis vertinimas / Nijolė Bankauskienė, Salvinija Jegelevičienė. Specialusis ugdymas. 2006, Nr. 1 (14), p. 145-157.
- Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo paskirčių hierarchija Lietuvoje / Jonas Ruškus, Dainius Žvirdauskas. Acta paedagogica Vilnensia. 2010, t. 24, p. 54-68.
- Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo(si) turinio kaitos tendencijos / Ona Monkevičienė. Pedagogika. 2008, 91, p. 66-72.
- Ikimokyklinio ugdymo kokybės valdymo problemos eksplikacija / Sergejus Neifachas. Pedagogika. 2009, 93, p. 70-79.
- IX-X klasių delinkventinio elgesio mokinių mokymosi motyvacijos skatinimas / Birutė Žygaitienė, Eliza Norkuvienė. Socialinis ugdymas. 2013, Nr.1 (33), p. 30-43.
- Jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikų kūrybingumo ugdymas pasakomis kaip edukacinės diagnostikos objektas / Nijolė Bražienė, Irena Ramaneckienė. Ugdymo psichologija. 2004, Nr. 11-12, p. 76-82.
- Jaunimo nusikalstamumo prevencija : neformaliojo ugdymo aspektas / Irena Žemaitytė. Socialinis darbas. 2006, t. 5, Nr. 2, p. 80-86.
- Jaunuolių vertybių ir profesijos pasirinkimo sąveika / Inga Liobikienė, Lingita Bukauskienė. Profesinis rengimas: tyrimai ir realijos. 2014, Nr. 25, p. 98-108.
- Kai kurios metodologinės gamtamokslinio ugdymo tyrimų kryptys / Vincentas Lamanauskas. Gamtamokslinis ugdymas. 2005, Nr. 1 (12), p. 11-25.
- Kalbinės kompetencijos didaktika profesinės etikos aspektu / Laimutė Kardelienė, Kęstutis Kardelis, Jūratė Apulskytė. Specialusis ugdymas. 2003, Nr. 2 (9), p. 120-129.
- Katalikiško dvasingumo raiškos ypatumai šeimynoje / Inesė Ratnikaitė. Ugdymo dvasingumas : kolektyvinė monografija / sudarė ir parengė Jonas Kievišas. Vilnius: Edukologija, 2012. P. 260-290, 551.
- Learning difficulties of primary school pupils occuring due to unfavourable environmental factors: the experience of teachers / Rita Raudeliunaite, Vida Gudžinskienė. Society. Integration. Education. 2019, vol. 2, p. 433-444.
- Lietuvos darbo migrantų galimybės apmokėti mokyklinio amžiaus vaikų mokymosi ir neformaliojo ugdymosi užsienyje išlaidas : kaitos aspektas / Liudmila Rupšienė, Aleksandra Rožnova. Tiltai. 2011, Nr. 3 (56), p. 367-378.
- Maži vaikai kaip socialinė grupė: socializacijos procesų ir pasiekimų tyrimai / Audronė Juodaitytė. Pedagogika. 2005, 77, p. 5-9.
- Methodology and methods of children's computer-based culture educational discourse research / Audronė Juodaitytė, Erika Šaparnytė. Qualität von Bildung und Kultur : Theorie und Praxis. 2009. P. 221-238.
- Mokinių adaptacija gimnazijoje : mokytojo kompetentingumo vaidmuo / Kristina Kubilienė. Pedagogika. 2010, 98, p. 100-107.
- Mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, priešmokyklinio ir pradinio ugdymo perimamumas / Lina Urbienė, Alvyra Galkienė. Edukacinės studijos. 2008, 5, p. 258-263, 290.
- Mokytojo įtaka mokinių adaptacijos procesui / Giedrė Poderienė, Nijolė Janonytė. Pedagogika. 2006, 82, p. 73-79.
- Moksleivių kompetencijų ugdymas visuotinės istorijos pamokose / Jūratė Litvinaitė. Visuotinė istorija vidurinėje mokykloje: dabartis ir perspektyvos. Vilnius: Vilniaus pedagoginio universiteto leidykla, 2006. P. 224-236.
- Most significant peculiarities of teenager's and youngsters' socialization / Vanda Aramavičiūtė, Elvyda Martišauskienė. Bildungsreform als Lebensreform. Frankfurt am Main: Lang, 2005. P. 253-264.
- Moters savo kūno suvokimas kaip socializacijos rizikos veiksnys / Jolita Buzaitytė-Kašalynienė. Acta paedagogica Vilnensia. 2009, t. 23, p. 92-103.
- Muzikos kūrinių didaktinės refleksijos ugdymas muzikavimu : monografija / Diana Strakšienė ; Šiaulių universitetas. Menų fakultetas. Muzikos pedagogikos katedra. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla, 2009. 207 p.
- Neformaliojo ugdymo svarba pozityviajai socializacijai / Jolanta Skirmantienė. Socialinė teorija, empirija, politika ir praktika. 2013, Nr. 7, p. 108-118.
- Neįgalaus asmens savarankiškumas: postmodernusis diskursas / Rita Vaičekauskaitė. Tiltai. 2004, Nr. 2 (27), p. 79-88.
- Neįgalaus vaiko savarankiškumo ugdymas šeimoje / Rita Vaičekauskaitė. Specialusis ugdymas. 2003, Nr. 2 (9), p. 38-52.
- Neįgalaus vaiko savarankiškumo ugdymas šeimoje: tėvų vidinės darnos diskursas / Rita Vaičekauskaitė. Specialusis ugdymas. 2005, Nr. 2 (13), p. 82-91.
- Neįgaliųjų socialinis dalyvavimas neįgaliųjų nevyriausybinių organizacijų veiklose / Irmina Beneševičiūtė. Pedagogika. 2014, 115, p. 147-162.
- Nepamokinė veikla kaip sutrikusio regėjimo paauglių socialinių įgūdžių ugdymo veiksnys / Rita Raudeliūnaitė. Acta paedagogica Vilnensia. 2007, t. 19, p. 69-81.
- Nepilnamečių priežiūros institucijos ugdytinių adaptacijos socioedukacinės prielaidos.. Socialinis darbas. 2003, Nr. 1 (3), p. 30-40.
- Netektį patyrusių pradinių klasių mokinių emociniai išgyvenimai / Tomas Butvilas. Kultūra - Ugdymas - Visuomenė. 2005, Nr. 1, p. 87-91.
- Netektį šeimoje patyrusių pradinių klasių mokinių statusas klasėje kaip jų socializacijos veiksnys / Tomas Butvilas. Acta paedagogica Vilnensia. 2006, t. 17, p. 122-131.
- Nuteistų asmenų resocializacija : socialinė komunikacija ir edukacinių realizavimas / Romas Prakapas, Renata Katinaitė. Socialinis ugdymas. 2008, Nr. 5 (16), p. 81-92, 155-167.
- Paauglių, gyvenančių vaikų globos namuose, socialinių vaidmenų supratimas ir priėmimas / Rūta Tamašauskienė. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2007, Nr. 4 (15), p. 116-120.
- Paauglių socialinės-edukacinės problemos ir jų prevencijos galimybės šiuolaikinėje visuomenėje / Ilona Jonutytė, Šarūnas Litvinas. Tiltai. 2007, Nr.4 (41), p. 119-130.
- Paauglių socialinės kompetencijos raiška įvairaus sociometrinio statuso grupėse / Jorunė Vyšniauskytė-Rimkienė, Kęstutis Kardelis. Pedagogika. 2004, 71, p. 85-90.
- Paauglių socializacija: ypatumai, kaitos galimybės / Marija Barkauskaitė. Pedagogika. 2007, 88, p. 116-123.
- Peculiarities of manifestation of problem solving competence in population of primary school children and teachers.. Bildungsreform als Lebensreform. Frankfurt am Main: Lang, 2005. P. 349-357.
- Peculiarities of social competence development in students of grades 5-6 during technology lessons / Birutė Žygaitienė, Ariana Numgaudienė. Rural environment. Education. Personality. 2016, 9, p. 134-141.
- Peculiarities of socialization of the graduates from the school of additional education 'Fotonas' / Loreta Ragulienė, Violeta Šlekienė. Development of science and technology education in Central and Eastern Europe : 7th IOSTE Symposium for Central and Eastern Europe, 14-18 June, 2009. Šiauliai: Publishing House of Šiauliai University, 2009. P. 123-128.
- Pedagogikos ir andragogikos dermės problemos šiuolaikinėje edukologijoje / Rūta Marija Andriekienė. Mokytojų ugdymas. 2009, Nr. 12, p. 12-26.
- Pedagoginis tėvų švietimas kaip sėkmingos vaikų socializacijos prielaida / Irena Leliūgienė, Giedrė Simanavičiūtė. Socialinis darbas. 2010, t. 9, Nr. 1, p. 114-121.
- Pedagogų nuomonė apie kokybišką vaikų ugdymą sąlygojančius veiksnius ikimokyklinėse įstaigose / Roberta Pranaitytė, Daiva Malinauskienė. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2011, Nr. 3 (32), p. 54-61.
- Pedagogų požiūris į priešmokyklinio amžiaus vaikų ugdymą kompetencijų centruose / Janina Šulskienė, Birutė Šilėnienė. Socialinis ugdymas (Šiaulių universitetas). 2014, 7, p. 168-176.
- Policijos organizacijos kultūros samprata / Giedrė Paurienė. Visuomenės saugumas ir viešoji tvarka. 2019, 23, p. 77-87.
- Pradinių klasių mokytojų socialinės kompetencijos raiška / Gražina Šmitienė, Rasa Braslauskienė. Tiltai. Priedas. 2004, Nr. 22, p. 151-157.
- Presumptions of social inequality reproduction : the role of educational institutions / Inga Mikutaviciene. Socialiniai mokslai. 2011, Nr. 4 (74), p. 32-40.
- Priešmokyklinio amžiaus kaimo vaikų matematinis ugdymas / Irena Pašilytė, Ilona Pakalkienė. Tiltai. Priedas. 2004, Nr. 22, p. 98-104.
- Priešmokyklinio amžiaus vaikų lyderystės raiškos muzikinėje veikloje ypatumai / Asta Rauduvaitė, Živilė Virganavičienė. Pedagogika. 2015, 117, p. 118-132.
- Priešmokyklinio amžiaus vaikų vaidybos gebėjimų ugdymas / Vida Kazragytė. Vilnius : Vilniaus pedagoginio universiteto leidykla, 2008. 191 p.
- Priešmokyklinio ugdymo kaitos metakontekstų rekonstrukcinė analizė / Sergejus Neifachas. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2003, Nr. 1, p. 80-89.
- Priešmokyklinio ugdymo kokybė : samprata ir esminiai vadybos aspektai / Ramunė Burškaitienė, Margarita Vilkonienė. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2009, Nr. 2 (23), p. 111-117.
- Priešmokyklinio ugdymo pakopos svarba vaikų socialinės kompetencijos ugdymui / Daiva Malinauskienė. Socialinis darbas. 2006, t. 5, Nr. 1, p. 116-122.
- Profesinės karjeros projektavimas: darbo vertinimo ir lyties dimensijos (Vilniaus kolegijos Verslo vadybos fakulteto studentų sosiologinis tyrimas) / Danutė Tureikytė ... [et al.]. Filosofija. Sociologija. 2005, Nr. 2, p. 51-55.
- Profesorius Leonas Jovaiša – ugdymo mokslo sistemos kūrėjas / Vanda Aramavičiūtė. Acta paedagogica Vilnensia. 2005, t. 15, p. 44-51.
- Pupils assesment at primary school : theoretical And practical dimensions / A. Lukoševičius, A. Rauckienė, R. Raižytė. Spring University. Changing education in a changing society. 2007, 2, p. 350-363.
- Resocialization of children who experienced violence in family: parents' experience / Indrė Dirgėlienė, Rita Šerėnaitė, Danutė Šimelionienė. Sveikatos ir socialinių mokslų taikomieji tyrimai: sandūra ir sąveika. 2009, Nr. 6(1), p. 14-22.
- Review of the development of Lithuanian kindergarten (1847-2006) / Vitalija Graziene. Teorija praksei mūsdienu sabiedrības izglītībā. III Starptautiskā zinātniskā konference. 2006. P. 169-173.
- Risk group children : characteristics of their social-pedagogical counselling / Klanienė I., Šmitienė G. Spring University. Changing education in a changing society. 2013, 2, p. 50-57.
- Rizikos grupės jaunuolių socialinių įgūdžių raiškos analizė lyties aspektu / Rasa Pocevičienė, Svetlana Karavajeva, Daina Eitutytė. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2010, Nr. 1 (26), p. 87-94.
- Rizikos grupės vaikų socialinės raidos ypatybės ugdymosi kontekste / Asta Vaitkevičienė, Vita Jozėnaitė. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2008, Nr. 2 (18), p. 234-239.
- Rizikos grupės vaikų socialiniai įgūdžiai / Romualdas Malinauskas. Kaunas : Lietuvos kūno kultūros akademija, 2011. 242 p.
- Ryškesni paauglių ir jaunuolių socializacijos ypatumai / Vanda Aramavičiūtė, Elvyda Martišauskienė. Pedagogika. 2004, 70, p. 14-20.
- Role of ethnical education as the continuity of generations regarding the paradigm of historical changes in culture / Romanas Vasiliauskas. Qualität von Bildung und Kultur : Theorie und Praxis. 2009. P. 203-210.
- Romų vaikų socializacijos ypatumai / Edita Štuopytė. Socialinis darbas. 2008, t. 7, Nr. 3, p. 140-147.
- Save izoliavusių mokinių socialiai priimtino ir antisocialinio elgesio raiška mokykloje / Laima Kyburienė, Nina Kuitienė, Žibuoklė Senikienė. Mokslo taikomieji tyrimai Lietuvos kolegijose. 2007, Nr. 4, p. 34-42.
- Skaitymo skatinimo ir vaikų knygos populiarinimo strategijos Lietuvos bibliotekose / Laura Arnotaitė, Džiuljeta Maskuliūnienė. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2012, Nr. 1 (34), p. 122-130.
- Skirtingo išsilavinimo tėvų nuostatos į vaikų socialinės kompetencijos ugdymą(si) priešmokykliniame amžiuje / Ona Tijūnėlienė, Ilona Jonutytė. Socialinis ugdymas. 2009, Nr. 9 (20), p. 70-83, 156-170.
- Social competence and teenagers’ self-assessment / Inga Vaitkienė, Dalia Kiliuvienė. Tiltai. 2010, Nr. 3 (52), p. 123-132.
- Socialiai atsiribojančių mokinių socialinės kompetencijos ypatumai / Laima Kyburienė. Mokslo taikomieji tyrimai Lietuvos kolegijose. 2006, Nr. 3, p. 33-41.
- Socialiai atsiribojusių mokinių įgalinimo modelio bendrojo lavinimo mokykloje efektyvumas : sociometrinio statuso pokytis / Laima Kyburienė. Mokslo taikomieji tyrimai Lietuvos kolegijose. 2008, Nr. 5, p. 68-80.
- Socialinės partnerystės strategijos specialiųjų poreikių turinčių asmenų socializacijos procese / Renaldas Čiužas, Violeta Vaicekauskienė. Socialinis ugdymas. 2013, Nr.1 (33), p. 98-112.
- Socialinės rizikos sampratos interpretacijos ikimokyklinėje ugdymo įstaigoje / Stefanija Ališauskienė. Specialusis ugdymas. 2005, Nr. 1 (12), p. 8-16.
- Socialinio dalyvavimo plėtotė vaikų dienos centruose / Ieva Eskytė. Socialinis darbas: patirtis ir metodai. 2008, [Nr.] 2, p. 143-165.
- Socialinio darbuotojo vaidmuo ikimokyklinėje ugdymo institucijoje teikiant socialines paslaugas / Juozas Vytautas Uzdila, Genoefa Paukštienė. Socialinis ugdymas. 2007, Nr. 4 (15), p. 94-106.
- Socialinių įgūdžių lavinimas teatrine veikla integruoto ugdymo sąlygomis / Arūnas Narauskas, Audronė Prakurotienė. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2007, Nr. 1 (12), p. 61-67.
- Socialinių veiksnių įtaka asmens socializacijai / Marija Barkauskaitė. Profesinis rengimas: tyrimai ir realijos. 2004, Nr. 8, p. 10-17.
- Sociokultūrinių pokyčių visuomenėje įtaka jaunimo vertybių ugdymuisi (-si) / Ilona Jonutytė. Socialinės aplinkos įtaka vaiko ir jaunuolio vertybinių nuostatų ugdymui : respublikinės mokslinės-praktinės konferencijos pranešimų rinkinys, 2005 m. balandžio 14/15 d. 2005. P. 46-57.
- Some aspects of primary form teacher's professional competence / Gražina Šmitienė, Rasa Braslauskienė. Spring University. Changing education in a changing society. 2005, 1, p. 203-208.
- Specialiųjų poreikių vaikų pozityviosios socializacijos modelis / Violeta Vaicekauskienė. Socialinis ugdymas. 2008, Nr. 5 (16), p. 73-80, 147-154.
- Specialiųjų poreikių vaikų prieraišumo ugdymo prielaidos / Violeta Vaicekauskienė. Specialusis ugdymas. 2009, Nr. 1 (20), p. 144-154.
- Specialiųjų poreikių vaikų socializacijos etiniai orientyrai / Violeta Vaicekauskienė. Socialinis ugdymas. 2010, Nr. 14 (25), p. 51-64, 148-162 (anglų kalba).
- Specialiųjų poreikių vaikų socializacijos modelis / Violeta Vaicekauskienė. Pedagogika. 2006, 83, p. 167-173.
- Spirituality as foundation for adolescents’ socialisation: methodological approaches / Elvyda Martišauskienė. Pedagogika. 2014, 116, p. 94-111.
- Studijų proceso optimizavimo galimybės Šiaulių kolegijoje, įvertinus studentų pasitenkinimą studijomis / Aldona Černiauskienė, Zita Latonaitė, Nijolė Borusevičienė. Profesinės studijos : teorija ir praktika. 2007, Nr. 3, p. 21-29.
- Subculture of teenagers at school as a pedagogical problem / Rita Ilgūnė Martinėlienė. Strategien der Lehrerbildung : zur Steigerung von Lehrkompetenzen und Unterrichtsqualität / Gerd-Bodo von Carlsburg (Hrsg./ed.). Frankfurt am Main: Peter Lang Edition, 2016. P. 421-433.
- Sutrikusio regėjimo paauglių socialinių įgūdžių ugdymo problema šiuolaikinėje edukologijoje ir psichologijoje / Rita Raudeliūnaitė. Lietuvių katalikų mokslo akademijos suvažiavimo darbai. 2005, t. 19, kn. 2, p. 931-944.
- Sutrikusios lokomocijos vaikai. Ugdymas - koks? / Genutė Gedvilienė, Zita Baužienė. Kaunas : Kauno kolegijos leidybos centras, 2010. 236 p.
- Šeimoje netektį patyrusių pradinių klasių mokinių vertybių internalizacijos raiška / Tomas Butvilas. Acta paedagogica Vilnensia. 2005, t. 14, p. 38-48.
- Šeimoje netektį patyrusių vaikų saviindentifikacijos poreikis kaip socializacijos veiksnys / Tomas Butvilas. Acta paedagogica Vilnensia. 2008, t. 20, p. 213-224.
- Šeimoje patirtos netekties poveikis pradinių klasių mokinių elgesiui ir emociniams išgyvenimams / Tomas Butvilas. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2005, Nr. 3 (7), p. 11-19.
- Šeimos, auginančios vaiką su negale, situacija vidinės darnos aspektu / Rita Vaičekauskaitė. Visuomenės sveikata. 2005, Nr. 4 (31), p. 60-66.
- Šeimos ir pedagogo bendradarbiavimo vaiko socializacijos procese tyrimas / Inga Vaitkienė, Dalia Kiliuvienė. Tiltai. Priedas. 2004, Nr. 22, p. 158-162.
- Šeimos įgalinimo ugdyti neįgalaus vaiko savarankiškumą perspektyvos / Rita Vaičekauskaitė. Lietuvių katalikų mokslo akademijos suvažiavimo darbai. 2005, t. 19, kn. 2, p. 997-1010.
- Šiuolaikinio žmogaus socializacija Juozo Vaitkevičiaus socialinėje pedagogikoje / Vanda Aramavičiūtė. Acta paedagogica Vilnensia. 2009, t. 22, p. 163-173.
- Švietimo politika ir ikimokyklinio bei priešmokyklinio ugdymo plėtra / Giedrė Purvaneckienė. Acta paedagogica Vilnensia. 2005, t. 15, p. 176-187.
- Technologinio ugdymo samprata atnaujintose programose / Ilona Valantinaitė, Rima Zablackė. Pedagogika. 2012, 105, p. 14-19.
- Tėvų emigraciją patyrusių vaikų globos ir socialinės gerovės užtikrinimas : ekspertų požiūris / Aušrinė Gumuliauskienė, Tomas Butvilas, Jūratė Butvilienė. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2008, Nr. 4 (20), p. 145-150.
- Tėvų išgyvenimai vaikui pradėjus lankyti ikimokyklinio ugdymo įstaigą / Inesa Vietienė. Mokytojų ugdymas. 2015, Nr. 25, p. 97-108.
- Tėvų konsultavimo ikimokyklinėje įstaigoje poreikiai / Marytė Gaigalienė, Lidija Dikčienė. Pasaulis vaikui: ugdymo realijos ir perspektyvos. 2006, d. 1-2, p. 156-162.
- The Culture of children socialization centers as the assumption for successful student resocialization : theoretical insights / Simona Bieliūnė. Social transformations in contemporary society. 2013, 1, p. 111-119.
- The Quality of child training in the pre-school institution: parents' points of view / Daiva Malinauskienė, Roberta Pranaitytė. Problems of education in the 21st century. 2012, vol. 45, p. 40-50.
- Ugdymo tikrovė XX a. pirmosios pusės Lietuvos kaimo bendruomenėje : kasdienis ugdymas kasdienybei / Irena Stonkuvienė. Acta paedagogica Vilnensia. 2007, t. 19, p. 172-185.
- Vaikystės sampratos paradigmos kaita : "Ikimokyklinio ugdymo sistemos demokratizavimo" projekto (1993–2005) studija / Vitalija Gražienė. Acta paedagogica Vilnensia. 2006, t. 16, p. 46-55.
- Vaikystės socialinių kultūrinių prasmių sampratų kontekstuauzavimasis švietimo dokumentuose / Sergejus Neifachas. Pasaulis vaikui: ugdymo realijos ir perspektyvos. 2011, d. 4, p. 96-108.
- Vaiko judesio choreografinė raida ikimokykliniu laikotarpiu / Ramutė Gaučaitė. Pedagogika. 2005, 80, p. 102-106.
- Vaiko su negale savarankiškumo ugdymo šeimoje diskursas : monografija / Rita Vaičekauskaitė ; Klaipėdos universitetas. Klaipėda : Klaipėdos universiteto leidykla, 2008. 217 p.
- Vaiko su negale socializacija šeimoje savarankiškumo ugdymo aspektu / Rita Vaičekauskaitė. Tiltai. 2007, Nr. 3 (40), p. 141-152.
- Vaiko teisių apsaugos sistemos tobulinimo gairės : Šiaulių rajono atvejis / Virginija Petrylienė. Ekonomikos ir vadybos aktualijos. 2011, 2011, p. 668-677.
- Vaikų (4-6 m.) matematinių gebėjimų ugdymas choreografine veikla : pedagoginis eksperimentas = Education of children's (4-6 years) mathematical abilities through choreographic activities: pedagogical experiment / Ramutė Gaučaitė, Aušra Kazlauskienė. Mokytojų ugdymas. 2008, Nr. 11, p. 102-115.
- Vaikų globos namų auklėtinių pasirengimas savarankiškam gyvenimui / Vida Gudžinskienė, Rimvydas Augutavičius. Mokytojų ugdymas. 2014, Nr. 23, p. 18-33.
- Vaikų ir suaugusiųjų mokymosi kultūrų sampratų kontekstualizavimasis šiuolaikinėje mokykloje / Nida Kudokienė, Audronė Juodaitytė. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2006, Nr. 1 (8), p. 35-42.
- Vaikų kalbos žodyno turtinimo žaidimais ankstyvajame amžiuje svarba / Vilma Kizevičienė, Algimantas Bagdonas. Mokslo taikomieji tyrimai Lietuvos kolegijose. 2019, nr. 15, p. 105-114.
- Vaikų savaiminio mokymo(si) namų aplinkoje reikšmingumo diskursas / Audronė Juodaitytė, Kristina Rudytė. Pedagogika. 2007, 85, p. 134-145.
- Vaikų sukurtų pasakų identifikavimo ir vertinimo problemos / Nijolė Bražienė. Tiltai. Priedas. 2007, Nr. 35, p. 95-107.
- Vaikų, turinčių judėjimo sutrikimų, socialinių gebėjimų ugdymas / Genutė Gedvilienė, Zita Baužienė. Specialusis ugdymas. 2008, Nr. 1 (18), p. 158-168.
- Vaikų vasaros atostogų socialinis-edukacinis reikšmingumas / Rūta Palubaitytė, vadovė Audronė Juodaitytė. Teorijos ir praktikos sąsajos būsimųjų edukologų moksliniuose tyrimuose : studentų mokslinės konferencijos "Studentų darbai - 2005" straipsnių rinkinys. 2005. P. 50-56.
- Valkatavimo problema vaikų globos namuose / Auksė Grudžinskytė, Aida Norvilienė. Pasaulis vaikui: ugdymo realijos ir perspektyvos. 2009, d. 1, p. 127-137.
- Veikla kaip sutrikusio regėjimo paauglių socialinių įgūdžių sklaidos prielaida / Rita Raudeliūnaitė. Lietuvių katalikų mokslo akademijos suvažiavimo darbai. 2006, t. 20, p. 343-363.
- Vidurinio mokyklinio amžiaus moksleivių psichsocialinė adaptacija kūno kultūros pamokose / Romualdas Malinauskas, Šarūnas Klizas. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2009, Nr. 1 (22), p. 114-117.
- Visuomenės grupių lūkesčių identifikavimas tobulinant socializacijos procesą ikimokyklinėje įstaigoje / Dalia Bislienė, Marija Barkauskaitė. Edukacinės studijos. 2008, 5, p. 51-61.
- What does it mean to be a prostitute? : a lived personal experience of women in prostitution / Dalia Puidokienė & Jonas Ruškus. Pensée plurielle : parole, pratiques et réflexions du social. 2011, No. 27, p. 111-139.
- Žaidimo svarba ikimokyklinio amžiaus vaiko socializacijai / Daiva Malinauskienė. Socialinis ugdymas (Šiaulių universitetas). 2014, 7, p. 33-38.
- Žaidimų terapijos taikymo galimybės socialiniame darbe / Audronė Putauskienė. Socialinių darbuotojų rengimo ir praktinės veiklos realijos, patirtis, perspektyvos. 2005. P. 105-112.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/43196
Updated:
2014-02-03 13:49:21