Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Knyga / Book
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Socializacija ir ugdymas vaikystėje: vadovėlis pedagogikos specialybių studentams
Publication Data:
Vilnius : Petro ofsetas, 2002.
Related Publications:
- 3-4 metų vaikų adaptacijos ikimokyklinio ugdymo įstaigoje veiksniai.. Idėjų forumas 2019, 18-23.
- 5-6 metų vaikų žaidimų teoriniai ir praktiniai ypatumai. Žvirblių takas 2015, 2, 31-35.
- 5-7 metų vaikų dorinių vertybinių raiškos pradmenys. Pasaulis vaikui: ugdymo realijos ir perspektyvos 2014, 5, 1, 130-149.
- Analysis of social educators' and parents' cooperation possibilities: promoting and hindering factors. Social welfare: interdisciplinary approach 2014, 4(1), 8-17.
- Anketos, pedagoginių reiškinių verifikavimo priemonės, psichologiniai konstravimo pamatai. Pedagogika 2006, 82, 91-100.
- Aplinkos reikšmė ikimokyklinio ugdymo (si) kokybei.. Ikimokyklinis ir priešmokyklinis ugdymas: situacija ir visuomenės lūkesčiai. Klaipėda: Klaipėdos valstybinė kolegija, 2015. P. 137-150.
- Auklėjimas ir dvasinė asmenybės branda. Vilnius : Gimtasis žodis, 2005. 278 p.
- Bendraamžių ir globos namų darbuotojų požiūris į globos namų auklėtinių užimamą socialinį statusą bendraamžių grupėje. Pedagogika 2012, 105, 102-112.
- Būsimųjų kūno kultūros pedagogų psichosocialinės adaptacijos ypatumai gyvenimo stiliaus kaitos kontekste. Jaunųjų mokslininkų darbai 2009, 1 (22), 24-32.
- Choreografijos menas kaip ugdymo vaikystėje aksiologijos problema. Šimtmečio keliu...: [Lietuvos tautinio sceninio šokio šimtmetis, 1905-2005]. Vilnius: Lietuvos liaudies kultūros centras, 2005. P. 81-86.
- Civic education in pre-service training program for teachers and children welfare professionals. Social work & society 2006, 4, 1, 1-23.
- Civic education in social work and social education study programme: the social educator master’s degree program at Vilnius Pedagogical University. Pedagogika 2003, 68, 46-55.
- Competencies of a child of the global knowledge-based society: the value-based aspect. Entwicklung erziehungswissenschaftlicher Paradigmen: Theorie und Praxis. Frankfurt am Main: Lang, 2007. P. 255-264.
- Dailinio ugdymo galimybės vaikų pozityviosios socializacijos procese: kultūrologinis aspektas. Pedagogika 2008, 92, 95-102.
- Darbuotojų adaptacijos ypatumai turizmo organizacijoje. Mokslas ir praktika: aktualijos ir perspektyvos 2013, 94-106.
- Darželio-mokyklos bendruomenės dalyvavimas kuriant organizacijos kultūrą: sąlygos ir galimybės. Pedagogika 2007, 88, 19-24.
- Discource of child socialization in the situation of family labour migration. Spring University. Changing education in a changing society 2010, [1/2], 105-111.
- Discourse on the identity of childhood policy: self-contextualisation of indoctrinated meanings in documents on education. Socialiniai mokslai 2012, 1 (75), 17-29.
- Dorinių vertybių raiška 5–7 metų vaikų elgesyje. Acta paedagogica Vilnensia 2014, 33, 148-161.
- Edukaciniai aspektai socialiniame darbe: bendruomeninio įgalinimo patirtis. Acta paedagogica Vilnensia 2010, 25, 172-180.
- Ekskursijos, kaip edukacinės paslaugos, samprata ir esmė. Ekonomika ir vadyba: aktualijos ir perspektyvos 2008, 4 (13), 123-134.
- Emigracijos poveikis jauno žmogaus raidai darnaus kaimo vystymosi kontekste. Vadybos mokslas ir studijos - kaimo verslų ir jų infrastruktūros plėtrai 2011, 2 (26), 59-68.
- Emigravusių šeimų paauglių socialinė adaptacija Didžiosios Britanijos ugdymo institucijose. Mokytojų ugdymas 2014, 22, 4-27.
- Emigravusių tėvų ir mokyklos komunikacijos gerinimas naudojant socialinį tinklą.. Tiltas į ateitį 2013, 1 (7), 28-33.
- Empirinio tyrimo - mokyklinio amžiaus vaiko privatus interjeras kaip socializacijos ugdymo veiksnys - metmenys.. Jaunųjų mokslininkų darbai 2006, 1 (8), 58-66.
- Empowerment of people with spinal injuries in the process of social integration. Tiltai 2006, 2 (35), 54-71.
- Europos sąjungos lyčių lygybės politikos iššūkiai Lietuvos mokyklai. Mokytojų ugdymas 2010, 15, 14-27.
- Expression of the needs of the characters of fairy tales created by children growing up in families at social risk and their satisfaction. Society. Integration. Education 2021, 2, 113-128.
- Factors promoting socialization of adolescents. Pedagogika 2014, 116, 112-123.
- "Gatvės vaikų" gyvenimo ypatumai ir sociopedagoginės pagalbos teikimo jiems galimybės. Tiltai 2007, 4 (41), 1-16.
- Gebėjimo spręsti problemas raiškos ypatumai pradinių klasių mokinių ir mokytojų populiacijoje. Pedagogika 2004, 70, 160-164.
- Globalios žinių visuomenės vaiko kompetencijos: vertybinis aspektas. Pedagogika 2005, 79, 167-173.
- Globos namuose gyvenančių vaikų ir paauglių savarankiško gyvenimo įgūdžių ugdymas: pasiekimai, sunkumai, sprendimai. Pedagogika 2013, 110, 103-114.
- Globos namuose ir pilnose seimose gyvenančių paauglių asmenybės bruožų ir elgesio bei emocinių sunkumų ypatumai. Ugdymo psichologija 2010, 21, 23-34.
- Globos namų auklėtinių socialinių įgūdžių ugdymas bendrojo lavinimo mokyklose. Specialusis ugdymas 2007, 1 (16), 54-67.
- Ikimokyklinės ugdymo įstaigos lauko ugdomosios aplinkos tobulinimo modeliavimas tėvų refleksyviojo vaikų patirčių suvokimo koncepcijų kontekste. Tiltai 2012, 4 (61), 165-173.
- Ikimokyklinio amžiaus vaikų drausminimo būdai ir galimybės.. Idėjų forumas 2019, 31-36.
- Ikimokyklinio amžiaus vaikų kalbos ugdymas per žaidimus.. Idėjų forumas 2023, 60-64.
- Ikimokyklinio amžiaus vaikų socialinės kompetencijos ugdymas šokio veikloje. Meninis ugdymas: tyrimų tradicijos ir perspektyva. Klaipėda: Klaipėdos universiteto leidykla, 2011. P. 147-154.
- Ikimokyklinio amžiaus vaikų, turinčių kalbos komunikacijos sutrikimų, socialinė adaptacija: ekspertinis vertinimas. Specialusis ugdymas 2006, 1 (14), 145-157.
- Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo paskirčių hierarchija Lietuvoje. Acta paedagogica Vilnensia 2010, 24, 54-68.
- Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo(si) turinio kaitos tendencijos. Pedagogika 2008, 91, 66-72.
- Ikimokyklinio ugdymo kokybės valdymo problemos eksplikacija. Pedagogika 2009, 93, 70-79.
- IX-X klasių delinkventinio elgesio mokinių mokymosi motyvacijos skatinimas. Socialinis ugdymas 2013, 1 (33), 30-43.
- Jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikų kūrybingumo ugdymas pasakomis kaip edukacinės diagnostikos objektas. Ugdymo psichologija 2004, 11-12, 76-82.
- Jaunimo nusikalstamumo prevencija: neformaliojo ugdymo aspektas. Socialinis darbas 2006, 5, 2, 80-86.
- Jaunuolių vertybių ir profesijos pasirinkimo sąveika. Profesinis rengimas: tyrimai ir realijos 2014, 25, 98-108.
- Kai kurios metodologinės gamtamokslinio ugdymo tyrimų kryptys. Gamtamokslinis ugdymas 2005, 1 (12), 11-25.
- Kalbinės kompetencijos didaktika profesinės etikos aspektu. Specialusis ugdymas 2003, 2 (9), 120-129.
- Katalikiško dvasingumo raiškos ypatumai šeimynoje. Ugdymo dvasingumas: kolektyvinė monografija. Vilnius: Edukologija, 2012. P. 260-290, 551.
- Learning difficulties of primary school pupils occuring due to unfavourable environmental factors: the experience of teachers. Society. Integration. Education 2019, 2, 433-444.
- Lietuvos darbo migrantų galimybės apmokėti mokyklinio amžiaus vaikų mokymosi ir neformaliojo ugdymosi užsienyje išlaidas: kaitos aspektas. Tiltai 2011, 3 (56), 367-378.
- Maži vaikai kaip socialinė grupė: socializacijos procesų ir pasiekimų tyrimai. Pedagogika 2005, 77, 5-9.
- Methodology and methods of children's computer-based culture educational discourse research. Qualität von Bildung und Kultur: Theorie und Praxis. Frankfurt am Main: Peter Lang, 2009. P. 221-238.
- Mokinių adaptacija gimnazijoje: mokytojo kompetentingumo vaidmuo. Pedagogika 2010, 98, 100-107.
- Mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, priešmokyklinio ir pradinio ugdymo perimamumas. Edukacinės studijos 2008, 5, 258-263, 290.
- Mokytojo įtaka mokinių adaptacijos procesui. Pedagogika 2006, 82, 73-79.
- Moksleivių kompetencijų ugdymas visuotinės istorijos pamokose. Visuotinė istorija vidurinėje mokykloje: dabartis ir perspektyvos. Vilnius: Vilniaus pedagoginio universiteto leidykla, 2006. P. 224-236.
- Most significant peculiarities of teenager's and youngsters' socialization. Bildungsreform als Lebensreform. Frankfurt am Main: Lang, 2005. P. 253-264.
- Moters savo kūno suvokimas kaip socializacijos rizikos veiksnys. Acta paedagogica Vilnensia 2009, 23, 92-103.
- Muzikos kūrinių didaktinės refleksijos ugdymas muzikavimu: monografija. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla, 2009. 207 p.
- Neformaliojo ugdymo svarba pozityviajai socializacijai. Socialinė teorija, empirija, politika ir praktika 2013, 7, 108-118.
- Neįgalaus asmens savarankiškumas: postmodernusis diskursas. Tiltai 2004, 2 (27), 79-88.
- Neįgalaus vaiko savarankiškumo ugdymas šeimoje. Specialusis ugdymas 2003, 2 (9), 38-52.
- Neįgalaus vaiko savarankiškumo ugdymas šeimoje: tėvų vidinės darnos diskursas. Specialusis ugdymas 2005, 2 (13), 82-91.
- Neįgaliųjų socialinis dalyvavimas neįgaliųjų nevyriausybinių organizacijų veiklose. Pedagogika 2014, 115, 147-162.
- Nepamokinė veikla kaip sutrikusio regėjimo paauglių socialinių įgūdžių ugdymo veiksnys. Acta paedagogica Vilnensia 2007, 19, 69-81.
- Nepilnamečių priežiūros institucijos ugdytinių adaptacijos socioedukacinės prielaidos.. Socialinis darbas 2003, 1 (3), 30-40.
- Netektį patyrusių pradinių klasių mokinių emociniai išgyvenimai. Kultūra - Ugdymas - Visuomenė 2005, 1, 87-91.
- Netektį šeimoje patyrusių pradinių klasių mokinių statusas klasėje kaip jų socializacijos veiksnys. Acta paedagogica Vilnensia 2006, 17, 122-131.
- Nuteistų asmenų resocializacija: socialinė komunikacija ir edukacinių realizavimas. Socialinis ugdymas 2008, 5 (16), 81-92, 155-167.
- Paauglių, gyvenančių vaikų globos namuose, socialinių vaidmenų supratimas ir priėmimas. Jaunųjų mokslininkų darbai 2007, 4 (15), 116-120.
- Paauglių socialinės-edukacinės problemos ir jų prevencijos galimybės šiuolaikinėje visuomenėje. Tiltai 2007, 4 (41), 119-130.
- Paauglių socialinės kompetencijos raiška įvairaus sociometrinio statuso grupėse. Pedagogika 2004, 71, 85-90.
- Paauglių socializacija: ypatumai, kaitos galimybės. Pedagogika 2007, 88, 116-123.
- Palikto vaiko tema šiuolaikinėje paauglių problemų prozoje: savivaizdžio raida ir socialinė patirtis. Od Unii Lubelskiej do Unii Europejskiej, 16-17 V 2019, Wrocław, Polska: publikacja pokonferencyjna. Wrocław : Fundacja Pobliża, 2021 P. 128-148.
- Peculiarities of manifestation of problem solving competence in population of primary school children and teachers.. Bildungsreform als Lebensreform. Frankfurt am Main: Lang, 2005. P. 349-357.
- Peculiarities of social competence development in students of grades 5-6 during technology lessons. Rural environmenEducation. Personality 2016, 9, 134-141.
- Peculiarities of socialization of the graduates from the school of additional education 'Fotonas'. Development of science and technology education in Central and Eastern Europe: 7th IOSTE Symposium for Central and Eastern Europe, 14-18 June, 2009. Šiauliai: Publishing House of Šiauliai University, 2009. P. 123-128.
- Pedagogikos ir andragogikos dermės problemos šiuolaikinėje edukologijoje. Mokytojų ugdymas 2009, 12, 12-26.
- Pedagoginis tėvų švietimas kaip sėkmingos vaikų socializacijos prielaida. Socialinis darbas 2010, 9, 1, 114-121.
- Pedagoginis tėvų švietimas siekiant ikimokyklinio amžiaus specialiųjų ugdymosi poreikių vaikų sėkmingos socializacijos. Studijos - verslas - visuomenė 2019, 4, 26-37.
- Pedagogų nuomonė apie kokybišką vaikų ugdymą sąlygojančius veiksnius ikimokyklinėse įstaigose. Jaunųjų mokslininkų darbai 2011, 3 (32), 54-61.
- Pedagogų požiūris į priešmokyklinio amžiaus vaikų ugdymą kompetencijų centruose. Socialinis ugdymas (Šiaulių universitetas) 2014, 7, 168-176.
- Penkerių-šešerių metų vaikų gerumo ugdymas ikimokyklinio ugdymo institucijoje. Studijos - verslas - visuomenė 2020, 5, 33-46.
- Policijos organizacijos kultūros samprata. Visuomenės saugumas ir viešoji tvarka 2019, 23, 77-87.
- Pradinių klasių mokytojų socialinės kompetencijos raiška. Tiltai. priedas 2004, 22, Radinė mokykla: ugdymo turinys ir socialinė integracija, 151-157.
- Presumptions of social inequality reproduction: the role of educational institutions. Socialiniai mokslai 2011, 4 (74), 32-40.
- Priešmokyklinio amžiaus kaimo vaikų matematinis ugdymas. Tiltai. priedas 2004, 22, Radinė mokykla: ugdymo turinys ir socialinė integracija, 98-104.
- Priešmokyklinio amžiaus vaikų lyderystės raiškos muzikinėje veikloje ypatumai. Pedagogika 2015, 117, 118-132.
- Priešmokyklinio amžiaus vaikų siužetinių - vaidmeninių žaidimų ypatumai įprastoje ir praturtintoje grupės aplinkoje.. Idėjų forumas 2017, 82-88.
- Priešmokyklinio amžiaus vaikų vaidybos gebėjimų ugdymas. Vilnius : Vilniaus pedagoginio universiteto leidykla, 2008. 191 p.
- Priešmokyklinio ugdymo kaitos metakontekstų rekonstrukcinė analizė. Jaunųjų mokslininkų darbai 2003, 1, 80-89.
- Priešmokyklinio ugdymo kokybė: samprata ir esminiai vadybos aspektai. Jaunųjų mokslininkų darbai 2009, 2 (23), 111-117.
- Priešmokyklinio ugdymo pakopos svarba vaikų socialinės kompetencijos ugdymui. Socialinis darbas 2006, 5, 1, 116-122.
- Profesinės karjeros projektavimas: darbo vertinimo ir lyties dimensijos (Vilniaus kolegijos Verslo vadybos fakulteto studentų sosiologinis tyrimas). Filosofija. Sociologija 2005, 2, 51-55.
- Profesorius Leonas Jovaiša – ugdymo mokslo sistemos kūrėjas. Acta paedagogica Vilnensia 2005, 15, 44-51.
- Pupils assesment at primary school: theoretical And practical dimensions. Spring University. Changing education in a changing society 2007, 2, 350-363.
- Resocialization of children who experienced violence in family: parents' experience. Sveikatos ir socialinių mokslų taikomieji tyrimai: sandūra ir sąveika 2009, 6(1), 14-22.
- Review of the development of Lithuanian kindergarten (1847-2006). Teorija praksei mūsdienu sabiedribas izglitiba: III Starptautiskā zinātniskā konference. Rīga: Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības augstskola, 2006. P. 169-173.
- Risk group children: characteristics of their social-pedagogical counselling. Spring University. Changing education in a changing society 2013, 2, 50-57.
- Rizikos grupės jaunuolių socialinių įgūdžių raiškos analizė lyties aspektu. Jaunųjų mokslininkų darbai 2010, 1 (26), 87-94.
- Rizikos grupės vaikų socialinės raidos ypatybės ugdymosi kontekste. Jaunųjų mokslininkų darbai 2008, 2 (18), 234-239.
- Rizikos grupės vaikų socialiniai įgūdžiai. Kaunas : Lietuvos kūno kultūros akademija, 2011. 242 p.
- Ryškesni paauglių ir jaunuolių socializacijos ypatumai. Pedagogika 2004, 70, 14-20.
- Role of ethnical education as the continuity of generations regarding the paradigm of historical changes in culture. Qualität von Bildung und Kultur: Theorie und Praxis. Frankfurt am Main: Peter Lang, 2009. P. 203-210.
- Romų vaikų socializacijos ypatumai. Socialinis darbas 2008, 7, 3, 140-147.
- Save izoliavusių mokinių socialiai priimtino ir antisocialinio elgesio raiška mokykloje. Mokslo taikomieji tyrimai Lietuvos kolegijose 2007, 4, 34-42.
- Skaitymo skatinimo ir vaikų knygos populiarinimo strategijos Lietuvos bibliotekose. Jaunųjų mokslininkų darbai 2012, 1 (34), 122-130.
- Skirtingo išsilavinimo tėvų nuostatos į vaikų socialinės kompetencijos ugdymą(si) priešmokykliniame amžiuje. Socialinis ugdymas 2009, 9 (20), 70-83, 156-170.
- Social competence and teenagers’ self-assessment. Tiltai 2010, 3 (52), 123-132.
- Socialiai atsiribojančių mokinių socialinės kompetencijos ypatumai. Mokslo taikomieji tyrimai Lietuvos kolegijose 2006, 3, 33-41.
- Socialiai atsiribojusių mokinių įgalinimo modelio bendrojo lavinimo mokykloje efektyvumas: sociometrinio statuso pokytis. Mokslo taikomieji tyrimai Lietuvos kolegijose 2008, 5, 68-80.
- Socialinės partnerystės strategijos specialiųjų poreikių turinčių asmenų socializacijos procese. Socialinis ugdymas 2013, 1 (33), 98-112.
- Socialinės rizikos sampratos interpretacijos ikimokyklinėje ugdymo įstaigoje. Specialusis ugdymas 2005, 1 (12), 8-16.
- Socialinio dalyvavimo plėtotė vaikų dienos centruose. Socialinis darbas. Patirtis ir metodai 2008, 2, 143-165.
- Socialinio darbo ir edukologijos nuostatų sąsajos neįgaliųjų socializacijos kontekste. Pedagogika 2016, 124, 92-104.
- Socialinio darbuotojo vaidmuo ikimokyklinėje ugdymo institucijoje teikiant socialines paslaugas. Socialinis ugdymas 2007, 4 (15), 94-106.
- Socialinių įgūdžių lavinimas teatrine veikla integruoto ugdymo sąlygomis. Jaunųjų mokslininkų darbai 2007, 1 (12), 61-67.
- Socialinių veiksnių įtaka asmens socializacijai. Profesinis rengimas: tyrimai ir realijos 2004, 8, 10-17.
- Sociokultūrinių pokyčių visuomenėje įtaka jaunimo vertybių ugdymuisi (-si). Socialinės aplinkos įtaka vaiko ir jaunuolio vertybinių nuostatų ugdymui: respublikinės mokslinės-praktinės konferencijos pranešimų rinkinys, 2005 m. balandžio 14/15 d. Klaipėda: Klaipėdos universiteto leidykla, 2005. P. 46-57.
- Some aspects of primary form teacher's professional competence. Spring University. Changing education in a changing society 2005, 1, 203-208.
- Specialiųjų poreikių vaikų pozityviosios socializacijos modelis. Socialinis ugdymas 2008, 5 (16), 73-80, 147-154.
- Specialiųjų poreikių vaikų prieraišumo ugdymo prielaidos. Specialusis ugdymas 2009, 1 (20), 144-154.
- Specialiųjų poreikių vaikų socializacijos etiniai orientyrai. Socialinis ugdymas 2010, 14 (25), 51-64, 148-162.
- Specialiųjų poreikių vaikų socializacijos modelis. Pedagogika 2006, 83, 167-173.
- Spirituality as foundation for adolescents’ socialisation: methodological approaches. Pedagogika 2014, 116, 94-111.
- Studijų proceso optimizavimo galimybės Šiaulių kolegijoje, įvertinus studentų pasitenkinimą studijomis. Profesinės studijos: teorija ir praktika 2007, 3, 21-29.
- Subculture of teenagers at school as a pedagogical problem. Strategien der Lehrerbildung: zur Steigerung von Lehrkompetenzen und Unterrichtsqualität. Frankfurt am Main: Peter Lang Edition, 2016. P. 421-433.
- Sutrikusio regėjimo paauglių socialinių įgūdžių ugdymo problema šiuolaikinėje edukologijoje ir psichologijoje. Lietuvių katalikų mokslo akademijos suvažiavimo darbai 2005, 19, 2, 931-944.
- Sutrikusios lokomocijos vaikai. Ugdymas - koks?. Kaunas : Kauno kolegijos leidybos centras, 2010. 236 p.
- Šeimoje netektį patyrusių pradinių klasių mokinių vertybių internalizacijos raiška. Acta paedagogica Vilnensia 2005, 14, 38-48.
- Šeimoje netektį patyrusių vaikų saviindentifikacijos poreikis kaip socializacijos veiksnys. Acta paedagogica Vilnensia 2008, 20, 213-224.
- Šeimoje patirtos netekties poveikis pradinių klasių mokinių elgesiui ir emociniams išgyvenimams. Jaunųjų mokslininkų darbai 2005, 3 (7), 11-19.
- Šeimos, auginančios vaiką su negale, situacija vidinės darnos aspektu. Visuomenės sveikata 2005, 4 (31), 60-66.
- Šeimos ir ikimokyklinio ugdymo įstaigos pedagogų požiūris į bendradarbiavimo svarbą.. Idėjų forumas 2017, 11-18.
- Šeimos ir pedagogo bendradarbiavimo vaiko socializacijos procese tyrimas. Tiltai. priedas 2004, 22, Radinė mokykla: ugdymo turinys ir socialinė integracija, 158-162.
- Šeimos įgalinimo ugdyti neįgalaus vaiko savarankiškumą perspektyvos. Lietuvių katalikų mokslo akademijos suvažiavimo darbai 2005, 19, 2, 997-1010.
- Šeimų, auginančių 4-5 metų vaikus, dalyvavimas vaikų ugdomojoje veikloje.. Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogų rengimo problematika. Kaunas : Kauno kolegijos Leidybos centras, 2016. P. 70-78.
- Šiuolaikinio žmogaus socializacija Juozo Vaitkevičiaus socialinėje pedagogikoje. Acta paedagogica Vilnensia 2009, 22, 163-173.
- Švietimo politika ir ikimokyklinio bei priešmokyklinio ugdymo plėtra. Acta paedagogica Vilnensia 2005, 15, 176-187.
- Technologinio ugdymo samprata atnaujintose programose. Pedagogika 2012, 105, 14-19.
- Tėvų emigraciją patyrusių vaikų globos ir socialinės gerovės užtikrinimas: ekspertų požiūris. Jaunųjų mokslininkų darbai 2008, 4 (20), 145-150.
- Tėvų ir pedagogų požiūris į ankstyvojo amžiaus vaikų dienos ritmą.. Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogų rengimo problematika. Kaunas : Kauno kolegijos Leidybos centras, 2016. P. 150-158.
- Tėvų ir pedagogų požiūris į ikimokyklinio amžiaus vaikų drausminimą. Studijos - verslas - visuomenė 2020, 5, 120-131.
- Tėvų išgyvenimai vaikui pradėjus lankyti ikimokyklinio ugdymo įstaigą. Mokytojų ugdymas 2015, 25, 97-108.
- Tėvų konsultavimo ikimokyklinėje įstaigoje poreikiai. Pasaulis vaikui: ugdymo realijos ir perspektyvos 2006, 1-2, 156-162.
- The Culture of children socialization centers as the assumption for successful student resocialization: theoretical insights. Social transformations in contemporary society 2013, 1, 111-119.
- The Quality of child training in the pre-school institution: parents' points of view. Problems of education in the 21st century 2012, 45, 40-50.
- Ugdymo tikrovė XX a. pirmosios pusės Lietuvos kaimo bendruomenėje: kasdienis ugdymas kasdienybei. Acta paedagogica Vilnensia 2007, 19, 172-185.
- Vaikystės sampratos paradigmos kaita: "Ikimokyklinio ugdymo sistemos demokratizavimo" projekto (1993–2005) studija. Acta paedagogica Vilnensia 2006, 16, 46-55.
- Vaikystės socialinių kultūrinių prasmių sampratų kontekstuauzavimasis švietimo dokumentuose. Pasaulis vaikui: ugdymo realijos ir perspektyvos 2011, 4, 96-108.
- Vaiko judesio choreografinė raida ikimokykliniu laikotarpiu. Pedagogika 2005, 80, 102-106.
- Vaiko su negale savarankiškumo ugdymo šeimoje diskursas: monografija. Klaipėda : Klaipėdos universiteto leidykla, 2008. 217 p.
- Vaiko su negale socializacija šeimoje savarankiškumo ugdymo aspektu. Tiltai 2007, 3 (40), 141-152.
- Vaiko teisių apsaugos sistemos tobulinimo gairės: Šiaulių rajono atvejis. Ekonomikos ir vadybos aktualijos 2011, 2011, 668-677.
- Vaikų (4-6 m.) matematinių gebėjimų ugdymas choreografine veikla: pedagoginis eksperimentas = Education of children's (4-6 years) mathematical abilities through choreographic activities: pedagogical experiment. Mokytojų ugdymas 2008, 11, 102-115.
- Vaikų globos namų auklėtinių pasirengimas savarankiškam gyvenimui. Mokytojų ugdymas 2014, 23, 18-33.
- Vaikų ir suaugusiųjų mokymosi kultūrų sampratų kontekstualizavimasis šiuolaikinėje mokykloje. Jaunųjų mokslininkų darbai 2006, 1 (8), 35-42.
- Vaikų kalbos žodyno turtinimo žaidimais ankstyvajame amžiuje svarba. Mokslo taikomieji tyrimai Lietuvos kolegijose 2019, 15, 105-114.
- Vaikų savaiminio mokymo(si) namų aplinkoje reikšmingumo diskursas. Pedagogika 2007, 85, 134-145.
- Vaikų sukurtų pasakų identifikavimo ir vertinimo problemos. Tiltai. priedas 2007, 35, Ugdymo teorija ir Raktika, 95-107.
- Vaikų, turinčių judėjimo sutrikimų, socialinių gebėjimų ugdymas. Specialusis ugdymas 2008, 1 (18), 158-168.
- Vaikų, turinčių negalių, savarankiškumo formavimas delfinų terapijos centre: didesnių galimybių link. Tiltai 2021, 1 (86), 101-120.
- Vaikų vasaros atostogų socialinis-edukacinis reikšmingumas. Teorijos ir praktikos sąsajos būsimųjų edukologų moksliniuose tyrimuose: studentų mokslinės konferencijos "Studentų darbai - 2005" straipsnių rinkinys. Šiauliai: Šiaulių universiteto leidykla, 2005. P. 50-56.
- Valkatavimo problema vaikų globos namuose. Pasaulis vaikui: ugdymo realijos ir perspektyvos 2009, 1, 127-137.
- Veikla kaip sutrikusio regėjimo paauglių socialinių įgūdžių sklaidos prielaida. Lietuvių katalikų mokslo akademijos suvažiavimo darbai 2006, 20, 343-363.
- Vidurinio mokyklinio amžiaus moksleivių psichsocialinė adaptacija kūno kultūros pamokose. Jaunųjų mokslininkų darbai 2009, 1 (22), 114-117.
- Visuomenės grupių lūkesčių identifikavimas tobulinant socializacijos procesą ikimokyklinėje įstaigoje. Edukacinės studijos 2008, 5, 51-61.
- What does it mean to be a prostitute?: a lived personal experience of women in prostitution. Pensée plurielle : parole, pratiques et réflexions du social 2011, 27, Les mondes de la Rostitution, 111-139.
- Žaidimas kaip vaiko dorinių vertybių ugdymo veiksnys ikimokykliniame amžiuje. Jaunųjų mokslininkų darbai 2023, 53, 8-19.
- Žaidimo svarba ikimokyklinio amžiaus vaiko socializacijai. Socialinis ugdymas (Šiaulių universitetas) 2014, 7, 33-38.
- Žaidimų terapijos taikymo galimybės socialiniame darbe. Socialinių darbuotojų rengimo ir praktinės veiklos realijos, patirtis, perspektyvos. Marijampolė: Marijampolės kolegijos Leidybos centras, 2005. P. 105-112.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/43196
Updated:
2014-02-03 13:49:21