Priešmokyklinio amžiaus vaikų siužetinių - vaidmeninių žaidimų ypatumai įprastoje ir praturtintoje grupės aplinkoje

Collection:
Sklaidos publikacijos / Dissemination publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Priešmokyklinio amžiaus vaikų siužetinių - vaidmeninių žaidimų ypatumai įprastoje ir praturtintoje grupės aplinkoje
In the Journal:
Idėjų forumas. 2017, p. 82-88
Summary / Abstract:

LTPriešmokykliniame amžiuje atsiranda tvirtesnės savo vertės pajautimo užuomazgos. Gana ryškūs tokie jausmai kaip pasitenkinimas, džiaugsmas gerai pasielgus ar sumišimas, sąžinės jausmas. Priešmokyklinis amžius yra pats tinkamiausias ugdyti draugystės, bendruomeniškumo ir kitokius jausmus. Geriausia šių jausmų ugdymo priemonė – vaidmeninis žaidimas Darbo autorės vykdytos priešmokyklinio ugdymo pedagogų apklausos (žodžiu) rengiantis baigiamajam darbui, metu (2017), pastebėta, kad nors pedagogai teigia, kad siužetiniai – vaidmeniniai žaidimai yra svarbūs priešmokyklinuko gyvenime, tačiau dienos ritmas lemia kiek vaikai turės laiko savo laisviems žaidimams. Tyrimo dalyviai žino siužetinių – vaidmeninių žaidimų svarbą vaikui, tačiau praktikoje prioritetą teikia organizuotiems žaidimams. Pedagogai teigia, kad siužetinių – vaidmeninių žaidimų turiniui didelę reikšmę turi grupės aplinka, tačiau pastebi, jog tėvai prie aplinkos kūrimo proceso prisideda mažai.

ISSN:
2669-0268
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/115665
Updated:
2025-06-06 15:21:07
Export: