Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Knyga / Book
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Ugdymo mokslas ir praktika
Publication Data:
Vilnius : Agora, 2001.
Contents:
Pratarmė — I. Bendrieji ugdymo klausimai. Ugdymo mokslo dalykas. Psichologinis ugdymo pamatas. Ugdymo tobulinimo sąlygos — II. Asmenybės auklėjimas. Pasaulėpratos ir savikūros problemos. Pagalba auklėjimuisi. Auklėjimo sritys — III. Mokymas, mokymasis, lavinimas. Mokymosi aktyvinimas. Mokinys mokykloje. Mokytojas mokykloje — IV. Ugdymas profesinei veiklai. Darbo sėkmės (karjeros) rinkimasis. Pagalba besirenkančiam profesiją — V. Ugdymo organizavimas. Psichopedijos dalyko klausimu. Ugdymo organizavimo uždavinių struktūra. Mokyklų diferencijavimas. Koedukacijos problemos. Švietimo reformos klausimu. Mokymasis sėdint ir stovint. Pertrauka — VI. Iš ugdymo mokslo istorijos Lietuvoje. Kai kurie ugdymo mokslo minties vingiai. Didaktinės minties užuomazgos 1547–1940 metais. Didaktinė mintis 1940–1990 metais. Keli žinomų ugdymo mokslininkų bruožai — Apie autorių — Leono Jovaišos knygos, brošiūros, sudaryti straipsnių rinkiniai — Dalykų ir vardų rodyklė.
Related Publications:
- Akademinio jaunimo dvasinio tobulėjimo galimybės studijų metais. Pedagogika. 2009, 93, p. 17-24.
- Akademinio mokymosi visą gyvenimą psichologinis modelis. Mokytojų ugdymas. 2005, Nr. 4, p. 8-15.
- Aktyvaus mokymosi metodų naudojimas rengiant policijos pareigūnus. Visuomenės saugumas ir viešoji tvarka 2012, 7, p. 93-102.
- Andragoginiai mokymo/si organizavimo elementai ir požiūris į mokymą/si Lietuvos aukštosiose mokyklose. Tiltai. Priedas. 2004, Nr. 19, p. 155-162.
- Aplinkosauginių renginių organizavimas ikimokyklinėje įstaigoje: turinio aspektas. Gamtamokslinis ugdymas bendrojo lavinimo mokykloje. 2014, 20, p. 96-113.
- Asmeninės karjeros valdymo gebėjimai ir jų ugdymo gairės. Profesinis rengimas: tyrimai ir realijos. 2003, Nr. 7, p. 72-81.
- Asmenybės raidos teorija: poreikis atleisti. Acta paedagogica Vilnensia. 2005, t. 15, p. 86-102.
- Asmenybės sklaida piligriminiame žygyje Kryžių kalnas – Šiluva. Ugdymo dvasingumas: kolektyvinė monografija. Vilnius: Edukologija, 2012. P. 198-209, 546-547.
- Asmens meninės patirties plėtra dvasingumo sklaidos kontekste. Pedagogika. 2007, 85, p. 121-128.
- Aspects of learning singleness among gymnasium students. Bildungs- und Kulturmanagement. Frankfurt, M.: Lang, 2008. P. 365-377.
- Auklėjimas ir dvasinė asmenybės branda. Vilnius : Gimtasis žodis, 2005. 278 p.
- Auklėjimo akcentų kaita ir jo kontroversijos XX a. II pusėje. Tiltai. 2006, Nr. 4 (37), p. 83-94.
- Auklėtojo profesinės kompetencijos tobulinimas(is) vaikų globos namuose. Tiltai. Priedas. 2005, Nr. 28, p. 36-42.
- Aukštesniosios mokyklos kuratoriaus vaidmuo asmenybės raidoje. Pedagogika. 2003, 66, p. 51-55.
- Bedarbių profesinis mokymas aukštojoje mokykloje: strateginis aspektas. Mokslas ir edukaciniai procesai. 2007, Nr. 1 (3), p. 49-76.
- Bendrojo lavinimo mokykloje besimokančių vyresniųjų klasių mokinių sveikatos indikatorių raiška. Sveikatos ir socialinių mokslų taikomieji tyrimai: sandūra ir sąveika. 2005, Nr. 1, p. 79-94.
- Bendruomenės kūrimo gimnazijoje problemos. Pedagogika. 2002, 60, p. 88-93.
- Besimokančių suaugusiųjų požiūris į karjerą. Profesinis rengimas: tyrimai ir realijos. 2003, Nr. 7, p. 128-141.
- Bešeimių vaikų socialinis-kognityvinis patyrimas globos institucijose. Tiltai. Priedas. 2002, Nr. 11, p. 11-16.
- Būsimojo mokytojo sociokultūrinė raiška ir jos raida meno kolektyve. Pedagogika. 2004, 70, p. 110-115.
- Būsimų užsienio kalbų mokytojų dorinė nuostata: kognityvinis-prasminis lygmuo. Acta paedagogica Vilnensia. 2008, t. 20, p. 52-65.
- Congruence of interests of different stakeholders of secondary school in the context of knowledge society. Learning and development for innovation, networking and cohesion. Frankfurt am Main: Lang, 2005. P. 243-254.
- Dailės mokymo (-si) programinių siekių pradinėje mokykloje optimizavimo prielaidos. Tiltai. 2002, Nr. 2 (19), p. 83-88.
- Daugiavaikių šeimų socialinių problemų analizė bendruomenės narių požiūriu. Specialusis ugdymas. 2012, Nr. 1 (26), p. 63-69, 70-77 (anglų kalba).
- Dorinė nuostata kaip mokslinio pažinimo objektas. Acta paedagogica Vilnensia. 2007, t. 18, p. 80-92.
- Education, research and general scientific policy. Spring University. Changing education in a changing society. 2005, 1, p. 189-192.
- Edukacinių paslaugų prioritetai Šiaulių kolegijoje: studentų nuomonių analizė. Ekonomika ir vadyba: aktualijos ir perspektyvos. 2005, Nr. 5, p. 340-343.
- Edukologijos mokslininko įvaizdžio dimensijos ir veiklos tobulinimo gairės. Andragogika. 2011, Nr. 2, p. 126-139.
- Edukologijos sąvoka: samprata ir sandara. Pedagogika. 2002, 62, p. 5-12.
- Ekologinė veikla: samprata, vertinimas ir organizavimo situacija.. Pedagogika. 2003, 68, p. 246-252.
- Ekskursijos, kaip edukacinės paslaugos, samprata ir esmė. Ekonomika ir vadyba: aktualijos ir perspektyvos. 2008, Nr. 4 (13), p. 123-134.
- Emociniai ir vertybiniai mokymosi pamatai. Edukologijos inžinerijos link. Vilnius: Lietuvos edukologijos universiteto leidykla, 2015. P. 72-119.
- Empowering partnership as resocialization form of juveniles subject to delinquency: findings of empirical research. Socialiniai mokslai. 2012, Nr. 1 (75), p. 30-40.
- Empowerment of people with spinal injuries in the process of social integration. Tiltai. 2006, Nr. 2 (35), p. 54-71.
- Farmakotechnikos studijų programos studentų mokymosi motyvacijos ypatumai. Sveikatos mokslai 2021, t. 31, Nr. 7, p. 58-63.
- Gamtamokslinis ugdymas pradinėje mokykloje ir universitete: studentų požiūris. Pedagogika. 2001, 52, p. 163-173.
- Gimnazijų institucinio virsmo projektavimo procesas: veiksniai ir tendencijos. Acta paedagogica Vilnensia. 2010, t. 25, p. 137-149.
- Gimnazijų moksleivių mokymosi kryptingumo aspektai.. Pedagogika. 2003, 68, p. 186-193.
- I-II klasių mokinių, turinčių kalbos sutrikimų, verbalinio kūrybiškumo pokyčiai. Pedagogika. 2005, 80, p. 146-151.
- I-II klasių mokinių, turinčių kalbos sutrikimų, verbalinio kūrybiškumo raiška. Acta paedagogica Vilnensia. 2002, t. 9, p. 131-140.
- Ikimokyklinio amžiaus vaikų meninės kompetencijos lavinimo/-si galimybės projektinėje veikloje taikant ekologinio ugdymo nuostatas. Menas, dizainas, meninis ugdymas: kūrybiškumo lavinimo metodai ir patirtys: 9-osios tarptautinės mokslinės praktinės konferencijos medžiaga, 2015 m. lapkričio 27 d. Kaunas: Kauno kolegijos Leidybos centras, 2016. p. 140-146.
- Ikimokyklinio ugdymo pedagogų pedagoginio pašaukimo kitimas. Pedagogika. 2009, 95, p. 68-75.
- Ikimokyklinis ugdymas: raida, pedagoginės sistemos. Ikimokyklinės pedagogikos studija. Klaipėda : Klaipėdos universiteto leidykla, 2010. 579 p.
- Ikiprofesinio ugdymo sampratų raida Lietuvoje. Tiltai. 2007, Nr.4 (41), p. 191-200.
- Informal educational system and career perspectives in Lithuania. Spring University. Changing education in a changing society. 2005, 1, p. 197-202.
- (Inter)cultural reflections in teaching/learning modern Greek as a foreign language. Daugiakalbystės tyrimai. Kaunas: Vytauto Didžiojo universitetas, 2012. P. 40-46.
- Jaunesniojo mokyklinio amžiaus mokinių aukštesniųjų gebėjimų mokymosi motyvacijos situacijos analizė. Studijos - verslas - visuomenė. 2023, 8, p. 69-78.
- Jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikų, turinčių kalbos sutrikimų, verbalinio kūrybiškumo ypatumai ir prielaidos. Specialusis ugdymas. 2002, Nr. 2 (7), p. 34-42.
- Jaunimo dvasinių poreikių tenkinimas - dvasingumo ugdymo pamatas. Dvasingumas žmogaus pasaulyje. Vilnius: Vilniaus pedagoginio universiteto leidykla, 2009. P. 236-245.
- Jaunimo nusikalstamumo prevencija: neformaliojo ugdymo aspektas. Socialinis darbas. 2006, t. 5, Nr. 2, p. 80-86.
- Jaunimo socialumo ugdomieji aspektai skautų organizacijoje. Aktualios ugdymo problemos akademinio jaunimo tyrimuose. Kaunas: Vytauto Didžiojo universitetas, 2013. P. 139-158.
- Jaunuolių profesiniai interesai individualiosios psichologijos požiūriu. Ugdymo psichologija. 2007, Nr. 18, p. 39-45.
- Jūreivystės studentų vertybinis santykis su jūra: fenomenologiniai kontūrai. Acta paedagogica Vilnensia. 2010, t. 24, p. 139-149.
- Jūrų lyderystės socialinis dėmuo: jūrininkų požiūris vienų į kitus. Socialinis ugdymas. 2022, Nr. 1 (57), p. 76-85.
- Kalbos kultūros mokymo metodai, jų atrankos kriterijai. Technologijos ir menas: tyrimai ir aktualijos. 2010, 1, p. 37-40.
- Karinės pedagogikos samprata: teorinės dimensijos. Tiltai. 2004, Nr. 1 (26), p. 101-108.
- Karinio ugdymo samprata: teorinis aspektas. Dvasinės vertybės žinių visuomenėje. Akademija (Kauno raj.): Lietuvos žemės ūkio universiteto Leidybos centras, 2003. P. 155-159.
- Karo pedagogikos edukaciniai iššūkiai. Kultūra - Ugdymas - Visuomenė. 2005, Nr. 1, p. 18-23.
- Klasės auklėtojo veikla: sociokultūrinis kontekstas.. Pedagogika. 2001, 54, p. 87-92.
- Kosmologinių idėjų funkcija ir jos realizacija: ugdomoji ekologinio sąmoningumo katalikiškoje kultūroje dimensija. Tiltai. Priedas. 2001, Nr. 6, p. 95-102.
- Kultūrinės ir psichosocialinės jūrinės edukacijos metodologiniai metmenys. Klaipėda : Klaipėdos universiteto leidykla, 2011. 238 p.
- Kultūros sampratos modelių taikymas ugdant(is) tarpkultūrinę komunikacinę kompetenciją: Lietuvos sociokultūrinio konteksto interpretacijos (Europos busimojo pedagogo atvejis). Edukologijos inžinerijos link. Vilnius: Lietuvos edukologijos universiteto leidykla, 2015. P. 142-202.
- Kūrybingumo prielaidos ugdyme. Menas, dizainas ir meninis ugdymas: kūrybiškumo lavinimo metodai ir patirtys: tarptautinės mokslinės praktinės konferencijos medžiaga, 2010 m. spalio 4 d. Kaunas: Kauno kolegijos Leidybos centras, 2011. P. 58-65.
- Kūrybiškumas ir meninė saviugda. Menas, dizainas, meninis ugdymas: kūrybiškumo lavinimo metodai ir patirtys: 9-osios tarptautinės mokslinės praktinės konferencijos medžiaga, 2015 m. lapkričio 27 d. Kaunas: Kauno kolegijos Leidybos centras, 2016. p. 73-77.
- Laimingo vaiko ugdymas mokykloje: perspektyva ir galimybės. Žvirblių takas. 2009, Nr. 6, p. 2-10. 2010, Nr. 1, p. 2-10.
- Leonas Jovaiša - gyvenimo sėkmės kūrėjas. Tarptautinis verslas: inovacijos, psichologija, ekonomika. 2010, t. 1, Nr. 1, p. 65-74.
- Leono Jovaišos auklėjimo mokslas: fundamentalumo ir inovatyvumo sinergija. Acta paedagogica Vilnensia. 2010, t. 25, p. 19-29.
- Lietuvos jūrininkų profesinės saviugdos poreikiai. Tiltai. Priedas. 2007, Nr. 35, p. 27-37.
- Lietuvos jūrininkų saviugdos poreikiai XXI a. pradžioje: vertybinis aspektas. Pedagogika. 2005, 80, p. 57-62.
- Linking of higher and secondary school in the perspective of education policy. Socialiniai mokslai. 2003, Nr. 1 (38), p. 7-14.
- Lyderystės kultūros jūrų uoste ir laivyboje plėtros klausimu. Inžinerinės ir edukacinės technologijos. 2020, nr. 1, p. 174-182.
- Meninio ir dvasinio ugdymo integralumas. Tiltai. 2011, Nr. 4 (57), p. 167-175.
- Meniškumo patyrimu grindžiama ugdymo dvasingumo erdvė rengiant specialistą aukštojoje mokykloje. Ugdymo dvasingumas: kolektyvinė monografija. Vilnius: Edukologija, 2012. P. 139-160, 543-544.
- Mokinių mokymosi motyvacijos silpnėjimo veiksniai. Socialinis darbas. 2010, t. 9, Nr. 1, p. 107-113.
- Mokinių teigiamo požiūrio į kūno kultūrą kaip mokymosi dalyką ugdymas, didinant jo prasmingumą. Vilnius : Vilniaus pedagoginio universiteto leidykla, 2007. 243 p.
- Mokinių vertybinių nuostatų ugdymo aspektai integruojant populiariąją muziką: mokslo studija. Vilnius : Vilniaus pedagoginio universiteto leidykla, 2009. 104 p.
- Mokyklos vadovų požiūris į profilinio mokymo įtaką moksleivių profesiniam ugdymui. Pedagogika. 2005, 77, p. 53-57.
- Mokymas - ugdymo bendrojo lavinimo mokykloje pagrindas. Pedagogika. 2002, 62, p. 33-37.
- Mokymo individualizavimo ypatumai technologijų pamokose (mokytojų požiūris). Technologinio ugdymo aktualijos. Vilnius: Edukologija, 2012. P. 42-54.
- Mokytojo asmenybės savybių įtaka pirmoko adaptacijai: vaikų ir tėvų požiūris. Mokytojų ugdymas. 2004, Nr. 3, p. 89-96.
- Mokytojo dvasingumo apraiškos muzikinio ugdymo realybėje. Pedagogika. 2004, 72, p. 161-165.
- Mokytojų ir paauglių santykiai jų dvasinės sklaidos kontekste. Pedagogika. 2001, 52, p. 35-42.
- Mokytojų nuomonės apie III–IV klasių mokinių dorinių vertybių raišką naudojant gamtines medžiagas tyrimas. Socialinis ugdymas (Šiaulių universitetas). 2014, 7, p. 211-216.
- Mokytojų profesinio rengimo galimybės studentų meno kolektyve. Pedagogika. 2002, 63, p. 73-78.
- Mokytojų psichosocialinės adaptacijos problemos profesinėje veikloje. Pedagogika. 2003, 65, p. 55-62.
- Mokytojų rengimo tendencijų įvairovė. Pedagogika. 2008, 90, p. 36-43.
- Moksleivių nuostatos į mokymo(-si) krūvį. Specialusis ugdymas. 2005, Nr. 1 (12), p. 154-161.
- Moksleivių profesinį apsisprendimą, bei pasirengimą karjerai sąlygojantys veiksniai. Kultūra - Ugdymas - Visuomenė. 2005, Nr. 1, p. 15-17.
- Montessori metodo reikšmė vaikų ikimokykliniam ugdymui švietimo reformos kontekste. Tiltai. 2001, Nr. 3 (16), p. 25-32.
- Motivation of art and technology learning at high school. Sveikatos ir socialinių mokslų taikomieji tyrimai: sandūra ir sąveika. 2009, Nr. 6(1), p. 53-57.
- Muzikinio ugdymo tobulinimas taikant inovatyvius metodus. Pedagogika. 2014, 113, p. 100-111.
- Muzikos mokytojas: jo savirealizacijos problema.. Pedagogika. 2001, 55, p. 108-114.
- Muzikos mokytojo empatiškumas - jo profesinės savirealizacijos problema. Pedagogika. 2004, 71, p. 74-77.
- Muzikos pamokos aktualizavimo galimybės taikant aktyvios veiklos metodus. Žvirblių takas. 2016, Nr. 2, p. 27-32.
- Neformaliojo ugdymo organizavimas Lietuvoje: teorinės ir prakseologinės dimensijos. Tiltai. Priedas. 2005, Nr. 28, p. 99-107.
- Nenoro mokytis priežastys: ugdytojų ir ugdytinių požiūris. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2008, Nr. 2 (18), p. 176-179.
- Nuolatinis mokymasis verslo organizacijoje. Tarptautinis verslas: inovacijos, psichologija, ekonomika. 2012, t. 3, Nr. 1, p. 71-103.
- Nuo pedagogikos iki edukologijos: Meilės įkvėpti. Pedagogika. 2013, 111, p. 53-61.
- Nuteistųjų alternatyvia laisvės atėmimo bausme reabilitacija. Acta paedagogica Vilnensia. 2005, t. 15, p. 222-229.
- Nuteistųjų socialinė reabilitacija. Jurisprudencija. 2004, Nr. 51 (43), p. 108-123.
- Paauglio mokymosi motyvacijos ir tėvų skatinimo jį mokytis sąsajos. Vaikų ir paauglių psichikos sveikata: mokyklos ir mokymosi kontekstas. Vilnius: Vilniaus universiteto leidykla, 2010. P. 32-45.
- Paauglių dvasingumas kaip pedagoginis reiškinys. Vilnius : Vilniaus pedagoginio universiteto leidykla, 2004. 225 p.
- "Pädagogische liebe" - ein etnisches Prinzip der Pädagogik. Pedagoģija 20. gadsimta mainīgajos vēsturiskajos apstākļos Baltijas valstī: starptautiskas zinātniskas konferences zinātnisko rakstu krājums, 2009. gada 14.-15. maijs. Rīga: RaKa, 2009. P. 318-330.
- Pataisos įstaigų darbuotojų ir nuteistųjų konstruktyvioji sąveika. Socialinis darbas. 2002, Nr. 2 (2), p. 141-155.
- Pedagogo asmenybės individualumo vaidmuo ugdant vertybines vaikų nuostatas. Socialinės aplinkos įtaka vaiko ir jaunuolio vertybinių nuostatų ugdymui: respublikinės mokslinės-praktinės konferencijos pranešimų rinkinys, 2005 m. balandžio 14/15 d. Klaipėda: Klaipėdos universiteto leidykla, 2005. P. 136-147.
- Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo sistemos decentralizacija: pedagogų požiūris. Pedagogika. 2004, 70, p. 149-153.
- Penitencinių įstaigų darbuotojų pedagoginės sąveikos raida (1980-2000 metais). Acta paedagogica Vilnensia. 2001, t. 8, p. 163-174.
- Penkerių - šešerių metų vaikų empatijos ir gerumo ugdymas šeimoje. Studijos - verslas - visuomenė. 2017, 2, p. 137-146.
- Penkerių-šešerių metų vaikų gerumo ugdymas ikimokyklinio ugdymo institucijoje. Studijos - verslas - visuomenė. 2020, 5, p. 33-46.
- Pertrauka pradinėje mokykloje: veikla, susijusi su pasaulio pažinimo užduotimis. Gamtamokslinis ugdymas bendrojo lavinimo mokykloje. 2010, 16, P. 41-47.
- Philosophy of education in Post-Soviet societies of Eastern Europe: Poland, Lithuania and Slovenia. Comparative education. 2004, Vol. 40, no. 4, p. 559-569.
- Pontifiko vizito kaip vertybinio fenomeno internalizacijos bruožai. Tiltai. Priedas. 2018, Nr. 48, p. 6-24.
- Possibilities of popular music application enhancing music education in the context of school learners' socialisation. Strategien der Lehrerbildung: zur Steigerung von Lehrkompetenzen und Unterrichtsqualität. Frankfurt am Main: Peter Lang Edition, 2016. P. 619-632.
- Pozityvusis vaikų skatinimas ir stimuliavimas šeimoje. Pedagogika. 2002, 61, p. 92-97.
- Pradinių klasių mokinių mokymosi motyvacijos ypatumai ir tėvų emigracijos įtaka jai: vaikų požiūris. Pasaulis vaikui: ugdymo realijos ir perspektyvos. 2009, d. 1, p. 138-153.
- Preconditions of young learners’ humanistic education during physical education lessons. Ugdymas. Kūno kultūra. Sportas. 2011, Nr. 2 (81), p. 17-23.
- Problems of education in nowadays family: children's attitude. Spring University. Changing education in a changing society. 2008, 1, p. 97-103.
- Profesijos mokomų bedarbių įsidarbinimo perspektyvos: lūkesčiai ir galimybės. Edukacinės studijos. 2008, 4, p. 98-107.
- Profesinio apsisprendimo veiksnių tyrimas Kauno kolegijos Kraštotvarkos fakultete. Mokslo taikomieji tyrimai Lietuvos kolegijose. 2005, Nr. 2, p. 35-40.
- Profesorius Leonas Jovaiša - edukologijos ir psichologijos mokslų vienovės puoselėtojas. Ugdymo psichologija. 2001, t. 4, Nr. 2, p. 5-11.
- Profesorius Leonas Jovaiša – ugdymo mokslo sistemos kūrėjas. Acta paedagogica Vilnensia. 2005, t. 15, p. 44-51.
- Protiškai neįgalių asmenų ugdomumas: tėvų ir pedagogų socialinių nuostatų analizė ir modelio konstravimas. Ugdymo psichologija. 2005, Nr. 14, p. 57-68.
- Psichologinės suaugusiųjų mokymosi teorijos. Akademinė edukologija. 2. Vilnius: Mokslotyros institutas, 2006. P. 438-458.
- Psichologinis bendruomenės kūrimo Lietuvoje modelis. Pedagogika. 2002, 62, p. 43-50.
- Qualitative diagnostics of relationship between schooling and work: does the acquirement of professional skills and knowledge at school is a premise for professional career development?. Education-line. p. 1-9.
- Rekomendacijos ir priemonės socialinės pedagogikos studentams ir dėstytojams bei socialiniams pedagogams ir mokiniams lyčių lygiavertiškumui lavinti. Lyčių studijos ir tyrimai. 2007, 4, p. 52-62.
- Relevance of flexible attitude towards teaching Lithuanian at school within the context of modernity and post-modernity. Latvijas Universitātes raksti. 2004, sēj. 678, p. 37-44.
- Rizikos grupės jaunuolių socialinių įgūdžių raiškos analizė lyties aspektu. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2010, Nr. 1 (26), p. 87-94.
- "Rizikos vaikas" visuomenėje ar vaikas "rizikos visuomenėje". Pasaulis vaikui: ugdymo realijos ir perspektyvos. 2006, d. 1-2, p. 27-38.
- Shift in conceptualising student assessment in the process of education paradigm change. Socialiniai mokslai. 2008, Nr. 4 (62), p. 51-58.
- Skautija - neformalaus ugdymo institucija (valdymo aspektas). Tiltai. Priedas. 2007, Nr. 35, p. 49-62.
- Socialiai prieštaringų asmenų ugdymo sąlygų retrospektyvinė analizė. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2005, Nr. 3 (7), p. 74-80.
- Socialinės aprėpties, kaip socialinės atskirties, alternatyvos metodologioniai aspektai. Socialinis darbas. 2005, t. 4, Nr. 2, p. 42-49.
- Socialinio darbuotojo asmenybės savybės – santykio su profesija išraiška. Soter. 2008, 26 (54), p. 87-102.
- Social worker's help in restoring human dignity. Sveikatos ir socialinių mokslų taikomieji tyrimai: sandūra ir sąveika 2015, vol. 12, iss. 1, p. 33-45.
- Stojančiųjų į pedagogines specialybes motyvacijos tapti pedagogu vertinimas. Pedagogika. 2014, 113, p. 28-44.
- Students' emotional state after school moving. Pedagogika. 2005, 77, p. 45-52.
- Studentų įsivertinimo edukacinė vertė. Pedagogika. 2021, 143, 3, p. 195-222.
- Studentų kompetencijų tobulinimas verslo praktinio mokymo firmose. Vadyba. 2009, Nr. 2 (14), p. 91-98.
- Studentų meninio ir dvasinio ugdymo paralelės universiteto edukacinėje sistemoje. Pedagogika. 2004, 72, p. 133-137.
- Studentų motyvavimo veiksniai ir priemonės, užtikrinančios aktyvų dalyvavimą verslumo ugdymo praktikoje. Vadybos mokslas ir studijos - kaimo verslų ir jų infrastruktūros plėtrai 2014, T. 36, Nr. 2, p. 244-254.
- Studentų požiūris į mokymą (-si) aukštosiose mokyklose. Acta paedagogica Vilnensia. 2004, t. 13, p. 81-86.
- Studentų vertybių lyginamoji analizė. Vadyba. 2007, Nr. 1 (10), p. 124-130.
- Studijų kokybė kolegijoje. Kokybės vadybos vaidmuo Lietuvos ūkio globalizacijos procesuose: respublikinės kokybės vadybos konferencijos pranešimų medžiaga, 2005 m. lapkričio 24 d. Kaunas: Technologija, 2005. P. 86-93.
- Studijų kolegijoje pasirinkimo motyvai asmeninės karjeros raidos kontekste. Tiltai. Priedas. 2005, Nr. 30, p. 137-147.
- Suaugusių asmenų užsienio kalbų mokymosi motyvacijos ypatumai.. Mokslo taikomieji tyrimai Lietuvos kolegijose. 2004, Nr. 1, p. 21-27.
- Suaugusiųjų mokymosi samprata. Pedagogika. 2001, 55, p. 49-53.
- Subsidiarinės krikščioniškosios studijos, kaip savikultūrinimo motyvacijos valdymo potencialas. Tiltai. Priedas. 2002, Nr. 12, p. 105-121.
- Supervizija Lietuvos socialinio darbo kontekste. Acta paedagogica Vilnensia. 2005, t. 15, p. 240-254.
- Svarstymai demokratijoje ir pilietinė edukacija. Acta paedagogica Vilnensia. 2005, t. 15, p. 212-221.
- Šeimoje netektį patyrusių vaikų socializacija. Vilnius : Mykolo Romerio universiteto Leidybos centras, 2008. 191 p.
- Šeimų, auginančių neįgalius vaikus, socialiniai ir higieniniai aspektai. Specialusis ugdymas. 2003, Nr. 2 (9), p. 53-60.
- Šešiamečių vaikų mokymosi motyvacija: ugdymo šeimoje ypatumai. Tiltai. Priedas. 2002, Nr. 11, p. 125-130.
- Šiaulių kolegijos sveikatos fakulteto studentų nuomonių apie studijų programų realizavimą tyrimas. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2006, Nr. 4 (11), p. 133-137.
- Šiuolaikinės didaktikos pagrindai: vadovėlis. Kaunas : Technologija, 2006. 240 p.
- Švietimo politika ir jos tyrimo metodologija: monografija. Kaunas : LKKA, 2008. 320 p.
- Švietimo subjektų interesai, jų laukai ir juos įtakojantys veiksniai.. Socialiniai mokslai. 2002, Nr. 1 (33), p. 54-61.
- Teisinio ugdymo integracija pradinio ir pagrindinio ugdymo bendrosiose programose. Socialinis darbas. 2012, t. 11, Nr. 1, p. 141-150.
- The Analysis of parents and pedagogues’ social attitudes towards educability of disabled people. Problems of education in the 21st century. 2010, vol. 23, p. 166-178.
- The Importance of pedagogues' ethic competences to the pupils' socialization at school. Education-line. p. 1-12.
- Tiesos liudijimas - pedagoginės veiklos pamatas. Acta paedagogica Vilnensia. 2005, t. 15, p. 52-59.
- Ugdymo idėjų ženklinimas: patirtis ir prieigos. Acta paedagogica Vilnensia. 2013, t. 30, p. 9-23.
- Ugdymo principo taikymo galimybės personalui mokyti. Verslas: teorija ir praktika. 2008, t. 9, Nr. 3, p. 199–209.
- Ugdymo tikslo samprata.. Pedagogika. 2001, 55, p. 10-13.
- Ugdymo tyrimų raidos tendencijos: istoriniai aspektai.. Acta paedagogica Vilnensia. 2005, t. 14, p. 76-82.
- Ugdomoji sąveika ugdymo dalyvių psichikos ypatumų aspektu. Kultūra - Ugdymas - Visuomenė. 2010, Nr. 3, p. 16-21.
- Ugdomosios vaikų veiklos planavimo kokybė ir jos samprata ugdymo praktikoje. Mokslo taikomieji tyrimai Lietuvos kolegijose. 2012, Nr. 9, p. 50-55.
- Užsienio kalbų mokytojų dorinės nuostatos kognityvinis-prasminis lygmuo: komparatyvistinis aspektas. Acta paedagogica Vilnensia. 2011, t. 27, p. 67-78.
- Vaiko socialinis-kognityvinis patyrimas šeimoje ir ikimokyklinėje įstaigoje. Pedagogika. 2001, 49, p. 31-42.
- Vaikų elgesio kultūros ugdymo(si) būdai ir metodai Radviliškio „X“ ikimokyklinėje ugdymo įstaigoje (atvejo analizė). Jaunųjų mokslininkų darbai. 2019, Nr. 1 (49), p. 16-26.
- Vaikų globos namų ugdytinių mokymosi motyvacijos problema ir jos sprendimo galimybės. Empiriniai socioedukaciniai tyrimai: mokymosi motyvacijos ir vaikų globos namų ugdytinių problemos: (straipsnių rinkinys). Vilnius: Ciklonas, 2008. P. 28-33.
- Vertybių raiška piligriminiame žygyje. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2010, Nr. 4 (29), p. 165-171.
- Vlado Rajecko indėlis į J. A. Komenskio idėją sklaidą Lietuvoje. Pedagogika. 2009, 93, p. 126-132.
- VPU studentų pedagoginių kompetencijų raiška švietimo kaitoje. Pedagogika. 2007, 85, p. 43-52.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/50994
Updated:
2020-05-22 20:38:46