Ugdomosios vaikų veiklos planavimo kokybė ir jos samprata ugdymo praktikoje

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Ugdomosios vaikų veiklos planavimo kokybė ir jos samprata ugdymo praktikoje
Alternative Title:
Quality of planning children's educational activity and it's concept in educational practice
In the Journal:
Mokslo taikomieji tyrimai Lietuvos kolegijose [Applied research at the colleges of Lithuania]. 2012, Nr. 9, p. 50-55
Keywords:
LT
Ugdymas / Education; Vaikai / Children.
Summary / Abstract:

LTPedagogo požiūris į ugdomosios vaikų veiklos planavimą kaip svarbų ugdymo(-si) proceso etapą, turi tiesioginę reikšmę ugdymo kokybei. Iki šio tyrimo, pedagogų požiūris į ugdomosios vaikų veiklos planavimą nebuvo tirtas, vis dar neaišku, kaip/ar planavimo būtinybę suvokia veiklas planuojantys pedagogai. Todėl siekiant išsiaiškinti ugdomosios vaikų veiklos planavimo kokybės ir jos sampratos ugdymo praktikoje sąsajas 2013 m. balandžio mėnesį buvo atliktas tyrimas. Tyrimo metu išaiškėjo, kad pedagogai neskiria pakankamai dėmesio kokybiškam ugdomosios vaikų veiklos planavimui rengti, kas lemia formalų dokumentų pildymą, neužtikrinama ugdymo kokybė. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Kokybė; Kokybės samprata; Planavimas; Ugdomoji veikla; Ugdymo praktika; Educational activities; Educational activity; Educational practice; Planning; Quality; The concept of quality.

ENTeacher's approach to planning children's educational activity as an important stage in the education process has direct implications to the quality of education. However, until today teachers' attitude towards the significance of children's educational activity planning and its influence to the quality of education process has not been investigated. It is still unknown how the teacher perceives the need for educational planning. The results of the study made obvious the fact that teacher's attitude to the planning of children's educational activity is not high enough. Therefore, the formal paperwork and documentation filling is widespread, thus causing decrease in qualify of the whole education process. [From the publication]

ISSN:
1822-1068; 2335-8904
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/57103
Updated:
2024-03-17 18:44:28
Metrics:
Views: 34    Downloads: 3
Export: