Būsimojo mokytojo sociokultūrinė raiška ir jos raida meno kolektyve

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Būsimojo mokytojo sociokultūrinė raiška ir jos raida meno kolektyve
Alternative Title:
Would-be teacher’s sociocultural expression and development in an art group
In the Journal:
Pedagogika. 2004, 70, p. 110-115
Keywords:
LT
Kultūrinis identitetas / Cultural identitity; Mokytojų ugdymas / Teacher education; Ugdymas / Education.
Summary / Abstract:

LTDarbe analizuojamas meno kolektyvo poveikis sociokultūrinės raiškos raidai studijose. Atlikus vertybių ir bendrųjų gebėjimų kiekybinius ir kokybinius tyrimus įrodyta, kad dalyvaujant meno kolektyve įgyjama sociokultūrinės patirties, ugdomi bendrieji gebėjimai, dvasingumas. Pastebėta, kad pedagoginę brandą charakterizuojantis rodikliai meno kolektyve auga sparčiau. Veiksmingiausia į meno kolektyvo veiklą būsimajam mokytojui įsijungti nuo pat pirmojo kurso, nes šiame etape sociokultūrinės raiškos rodikliai didėja greičiausiai. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Sociokultūrinė raiška; Meno kolektyvas; Vertybinės nuostatos; Bendrieji gebėjimai; Būsimieji mokytojai; Ugdymas; Sociocultural expression; Future teacher; Artistic group; Values; General abilitites; Education.

ENThe work analyses the influence of the art group on the development of sociocultural expression in studies. The quantitative and qualitative research on values and general skills proved that participation in the art group contributes to acquiring sociocultural experience as well as developing general skills and spirituality. The most rapid improvement of indicators showing pedagogical maturity has been noted in the art group.

ISSN:
1392-0340; 2029-0551
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/8200
Updated:
2018-12-20 23:01:17
Metrics:
Views: 31
Export: