Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Knyga / Book
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Edition:
2-asis pataisytas leidimas
Publication Data:
Vilnius : Alma littera, 2013.
Related Publications:
- 13-16 metų paauglių, gyvenančių modernėjančioje Lietuvoje, tautinės vertybės. Socialinė teorija, empirija, politika ir praktika. 2013, Nr. 7, p. 53-66.
- Action research of educational activity improvement. Spring University. Changing education in a changing society. 2007, 2, p. 5-11.
- Akademinio jaunimo dvasinio tobulėjimo galimybės studijų metais. Pedagogika. 2009, 93, p. 17-24.
- Alternatyvi bendrojo lavinimo mokykla: mokyklos naratyvo kontūrai. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla, 2010. 292 p.
- Apie kultūros ir sveikatos sanglaudą. Pedagogika. 2010, 100, p. 135-140.
- Apie privačius Vilniaus pensionus XIX a. pirmojoje pusėje. Pasakojimai apie Vilnių ir vilniečius. 2. Vilnius: Lietuvos istorijos institutas, 2019. P. 127-154.
- Asmenybės auginimas projektuojant ugdymą ateičiai. Pedagogika. 2013, 112, p. 51-58.
- Aspects of learning singleness among gymnasium students. Bildungs- und Kulturmanagement. Frankfurt, M.: Lang, 2008. P. 365-377.
- A Teacher of the Lithuanian language and literature: analysis of students’ expectations. Strategien der Lehrerbildung: zur Steigerung von Lehrkompetenzen und Unterrichtsqualität. Frankfurt am Main: Peter Lang Edition, 2016. P. 297-306.
- Ateities mokyklos eskizo brėžtis: metodologinė įžvalga. Pedagogika. 2009, 95, p. 36-42.
- Atnaujinta Pradinio ugdymo lietuvių kalbos bendroji programa: kodėl? kas? kaip?. Žvirblių takas. 2014, Nr. 1, p. 2-8.
- Atvirojo mokymosi idėjos įgyvendinimo aukštojoje mokykloje patirtis. Pedagogika. 2010, 100, p. 107-114.
- Bendrojo ugdymo mokyklų paauglių socialinė kompetencija. Pedagogika. 2013, 112, p. 67-72.
- Bridging the gap between theory and practice in developing teachers’ intercultural communicative competence. Strategien der Lehrerbildung: zur Steigerung von Lehrkompetenzen und Unterrichtsqualität. Frankfurt am Main: Peter Lang Edition, 2016. P. 321-341.
- Būsimųjų užsienio kalbų mokytojų moraliniai sprendimai, kaip dorinės nuostatos išraiška. Mokytojų ugdymas. 2008, Nr. 11, p. 56-70.
- Būsimų muzikos mokytojų bendrųjų kompetencijų plėtojimo strategijos. Pedagogika. 2013, 112, p. 41-47.
- Civil society and national security: a theoretical survey of the problem. Lithuanian annual strategic review. 2011, vol. 9, p. 219-238.
- Configuration of values as expression of the paradigm of spirituality: theoretical and empirical aspects. Strategien der Lehrerbildung: zur Steigerung von Lehrkompetenzen und Unterrichtsqualität. Frankfurt am Main: Peter Lang Edition, 2016. P. 483-497.
- Cultural competence as keystone of training teachers of foreign languages. Bildungswissenschaften und akademisches Selbstverständnis in einer globalisierten Welt. Frankfurt am Main : Peter Lang, 2014. P. 569-590.
- Curriculum development - changes and challenges. Baltische Studien zur Erziehungs- und Sozialwissenschaft. 2004, Bd. 11, p. 101-114.
- Darnaus kultūros ir tautiškumo ryšio idėjos sklaida pradinio ugdymo praktikoje. Žvirblių takas. 2014, Nr. 5, p. 23-27.
- Didaktikos paradigmų atspindžiai istorijos pamokų kokybės vertinime. Ugdymo paradigmų iššūkiai didaktikai. Vilnius: Lietuvos edukologijos universiteto leidykla, 2014. P. 253-283.
- Didaktinės problemos bendrojo lavinimo mokykloje – pedagogų rengimo kaitos agentas. Acta paedagogica Vilnensia. 2010, t. 25, p. 127-136.
- Discourse on the identity of childhood policy: self-contextualisation of indoctrinated meanings in documents on education. Socialiniai mokslai. 2012, Nr. 1 (75), p. 17-29.
- Diskursas kaip socialinių-edukacinių reiškinių kontekstualaus supratimo metodologinė prieiga. Mokytojų ugdymas. 2009, Nr. 12, p. 27-43.
- Dorinio ugdymo programų V-VI klasei dermės su etikos vadovėliais tyrimas. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2007, Nr. 1 (12), p. 88-97.
- Dorovinio auklėjimo tradicija ir jos kaita: nuo liaudies ligi teorinės pedagogikos. Ugdymo dvasingumas: kolektyvinė monografija. Vilnius: Edukologija, 2012. P. 410-431, 557.
- Dvasinio ugdymo svarba dabarties ir ateities mokyklai: M. Lukšienės įžvalgos. Pedagogika. 2013, 111, p. 95-101.
- Education and development of statehood basics in primary forms. Spring University. Changing education in a changing society. 2005, 1, p. 26-34.
- Education of national identity in primary forms: activity implemented by teachers. Pedagogika. 2014, 113, p. 240-249.
- Edukacines inovacijas bendrojo lavinimo mokykloje lemiantys veiksniai: mokytojų novatorių požiūris. Pedagogika. 2010, 100, p. 57-63.
- Edukologijos magistrantūros studijos šiandienėje visuomenėje: absolventų požiūris. Pedagogika. 2013, 112, p. 115-120.
- Etninės kultūros perdavimas: teorinis ir praktinis aspektas. Acta paedagogica Vilnensia. 2011, t. 26, p. 9-21.
- Fulfilment of the spiritual demands of the students of Lithuanian universities by cultural values. Qualität von Bildung und Kultur: Theorie und Praxis. Frankfurt am Main: Peter Lang, 2009. P. 155-166.
- Gabrielė Petkevičaitė-Bitė: neįgalaus kūno asmens savivokos formavimosi įtampa. Literatūra. 2006, t. 48 (6), p. 42-58.
- Gimnazijų institucinio virsmo projektavimo procesas: veiksniai ir tendencijos. Acta paedagogica Vilnensia. 2010, t. 25, p. 137-149.
- Gimnazijų moksleivių mokymosi kryptingumo aspektai.. Pedagogika. 2003, 68, p. 186-193.
- Globalization and education: future perspectives. Bildungswissenschaften und akademisches Selbstverständnis in einer globalisierten Welt. Frankfurt am Main : Peter Lang, 2014. P. 71-79.
- Humanizmas: ideologijos ir realybės konfliktas. Pedagogika. 2013, 111, p. 152-161.
- Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo(si) turinio kaitos tendencijos. Pedagogika. 2008, 91, p. 66-72.
- Ikimokyklinio ugdymo pedagogo mentoriaus profesinės praktikos organizavimo ir praktikos refleksijos kompetencijos ypatumai. Pedagogika. 2013, 111, p. 176-186.
- Informacinėmis ir komunikacinėmis technologijomis grįsto mokymosi personalizavimo įgalinimas. Edukologijos inžinerijos link. Vilnius: Lietuvos edukologijos universiteto leidykla, 2015. P. 344-366.
- Informacinės visuomenės kontekstai formuojantis 5-7 metų vaikų tautinio tapatumo pradmenims. Pasaulis vaikui: ugdymo realijos ir perspektyvos. 2011, d. 4, p. 152-165.
- In search for cultural identity: strategies of ethno-cultural education in Lithuanian general education schools. International journal of global education 2012, vol. 1, no 1, p. 83-92.
- Integruotas ikimokyklinis meninis ugdymas: pedagogų požiūris. Pasaulis vaikui: ugdymo realijos ir perspektyvos. 2014, t. 5, d. 1, p. 165-176.
- Jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikų humaniškumo raiška kūno kultūros pamokose. Tiltai. 2011, Nr. 3 (56), p. 281-296.
- Jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikų muzikiniai pasiekimai ir jų vertinimo problema. Pedagogika. 2009, 94, p. 64-70.
- Jaunesniųjų paauglių požiūris į dorovines vertybes. Acta paedagogica Vilnensia. 2015, t. 34, p. 62-73.
- Jaunimo dvasinių poreikių tenkinimas - dvasingumo ugdymo pamatas. Dvasingumas žmogaus pasaulyje. Vilnius: Vilniaus pedagoginio universiteto leidykla, 2009. P. 236-245.
- J. Laužiko pedagoginio palikimo atšvaitai XXI amžiaus iššūkių kontekste. Pedagogika. 2003, 65, p. 9-17.
- Jūratė Baranova ir filosofijos kelias į Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklą. Problemos. 2022, Priedas, p. 11-21.
- Kaitos, kaip kuriamo švietimo kokybės, idėjos Meilės Lukšienės tekstuose. Pedagogika. 2013, 111, p. 162-175.
- Kompetencijų ugdymas: iššūkiai ir galimybės. Pedagogika. 2009, 95, p. 86-93.
- Kultūros samprata: ištakos ir šiuolaikiniai laukai. Edukologijos inžinerijos link. Vilnius: Lietuvos edukologijos universiteto leidykla, 2015. P. 122-141.
- Kultūros sampratos modelių taikymas ugdant(is) tarpkultūrinę komunikacinę kompetenciją: Lietuvos sociokultūrinio konteksto interpretacijos (Europos busimojo pedagogo atvejis). Edukologijos inžinerijos link. Vilnius: Lietuvos edukologijos universiteto leidykla, 2015. P. 142-202.
- Kūdikių namų vaikų sakytinės kalbos ypatumai: fonetika ir morfologija. Pedagogika. 2013, 112, p. 81-89.
- Laisvojo ugdymo humanistinės paradigmos idėjos kalbinio ir literatūrinio ugdymo paradigmų kontekste: lietuvių gimtosios kalbos ir literatūros bendrųjų programų (1994-2011) analizė. Ugdymo paradigmų iššūkiai didaktikai. Vilnius: Lietuvos edukologijos universiteto leidykla, 2014. P. 108-150.
- Liaudiško šokio ansamblių sąveika jaunimo kultūrinio ugdymo procese: vadovų požiūris. Pedagogika. 2014, 114, p. 200-208.
- Lietuvių kalbos ir literatūros mokytojas: studentų ir mokytojų lūkesčių analizė. Pedagogika. 2013, 112, p. 59-66.
- Lietuvos aukštųjų mokyklų sovietizavimas: SSRS aukštojo mokslo ministerijos vaidmuo. Stalininis režimas Lietuvoje 1944-1953 m. Vilnius: Lietuvos istorijos instituto leidykla, 2014. P. 37-57.
- Lietuvos edukologijos universiteto raidos bruožai / Antanas Kiveris, Libertas Klimka, Vida Kniūraitė, Gintautas Kundrotas ; sudarytojas Libertas Klimka.. Vilnius : Lietuvos edukologijos universiteto leidykla, 2015. 79 p.
- Lietuvos jūrininkų profesinės saviugdos poreikiai. Tiltai. Priedas. 2007, Nr. 35, Ugdymo teorija ir praktika p. 27-37.
- Lietuvos kultūrinis elitas sovietmečiu: tarp pasipriešinimo ir prisitaikymo. Lietuvos etnologija. 2008, 8 (17), p. 139-161.
- Lietuvos švietimas: sėkmės įrodymų paieškos. Pedagogika. 2009, 95, p. 13-23.
- Lietuvos švietimo pertvarkos ir konceptualiųjų reformos gairių santykis. Pedagogika. 2010, 100, p. 13-16.
- Lietuvos švietimo politikos transformacijos. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla, 2009. 319 p.
- Lietuvos švietimo reforma: ikimokyklinio ugdymo turinio ir pedagoginių technologijų kaita 1988-2008 m.. Mokytojų ugdymas. 2009, Nr. 12, p. 104-120.
- Lietuvos universitetų studentų dvasiniai poreikiai. Pedagogika. 2005, 79, p. 54-63.
- Lietuvos universitetų studentų dvasinių poreikių raiška. Pedagogika. 2008, 91, p. 7-13.
- Meilė Lukšienė apie mokytojo asmenybę. Pedagogika. 2013, 112, p. 11-15.
- Meilė Lukšienė as initiator of education reform in post-occupational Lithuania and founder of its conception. Enkulturation durch sozialen Kompetenzerwerb. Frankfurt, M.: Lang, 2011. P. 283-292.
- Meilė Lukšienė – inicjatorka pookupacyjnej reformy oświatowej na Litwie i twórca jej koncepcji. Wychowanie w Rodzinie. 2012, 5, p. 215-226.
- Meilė Lukšienė jaunųjų tyrėjų akimis. Pedagogika. 2013, 112, p. 109-114.
- Meilė Lukšienė: laiko ženklai. Pedagogika. 2010, 100, p. 42-47.
- Meilė Lukšienė: ugdyti žmogų demokratijai. Pedagogika. 2010, 100, p. 17-19.
- Meilės Lukšienės lyderystė Lietuvos švietimo reformoje. Pedagogika. 2013, 111, p. 81-94.
- Meilės Lukšienės tvariųjų vertybių ištakos. Pedagogika. 2013, 111, p. 73-80.
- Meninio ugdymo paradigmos modernizavimas istorinio tęsiamumo principu. Pedagogika. 2013, 112, p. 103-108.
- M. Lukšienės įžvalgos vertinant ugdymo tendencijų sklaidą. Pedagogika. 2013, 111, p. 102-107.
- Mokinių teigiamo požiūrio į kūno kultūrą kaip mokymosi dalyką ugdymas, didinant jo prasmingumą. Vilnius : Vilniaus pedagoginio universiteto leidykla, 2007. 243 p.
- Mokinių vertybinių nuostatų ugdymo aspektai integruojant populiariąją muziką: mokslo studija. Vilnius : Vilniaus pedagoginio universiteto leidykla, 2009. 104 p.
- Mokyklos valdymo kaitos veiksniai ir kryptys. Pedagogika. 2010, 99, p. 23-30.
- Mokymo diferencijavimo ypatumai. Pedagogika. 2001, 52, p. 76-83.
- Mokymosi paradigma grindžiamo ikimokyklinio ir pradinio ugdymo turinio samprata. Pedagogika. 2013, 111, p. 136-151.
- Mokytojų požiūris į pagrindinės mokyklos kaitą. Edukacinės studijos. 2008, 4, p. 229-240.
- Moksleivių dorinis ugdymas popamokinėje veikloje. Pedagogika. 2004, 72, p. 20-25.
- Muzikinio ugdymo tobulinimas taikant inovatyvius metodus. Pedagogika. 2014, 113, p. 100-111.
- Muzikinis folkloras kaip šiuolaikinės kaimiškosios kultūros dalis. Ekonomika ir vadyba: aktualijos ir perspektyvos. 2009, Nr. 3 (16), p. 239-248.
- Neatlikai namų darbų? Gėda pelėda!. Švietimas: politika, vadyba, kokybė. 2015, vol. 7, no. 3, p. 100-105.
- Nuo pedagogikos iki edukologijos: Meilės įkvėpti. Pedagogika. 2013, 111, p. 53-61.
- Nuo sinergazijos iki sinergetikos: J. Vabalo-Gudaičio sąveikos pedagogikos žymės ir linkmės. Logos (Vilnius). 2012, 72, p. 90-98.
- Paauglių dvasingumas kaip pedagoginis reiškinys. Vilnius : Vilniaus pedagoginio universiteto leidykla, 2004. 225 p.
- Paauglių pasaulėžiūros nuostatos ir jų kaitos tendencijos. Pedagogika. 2011, 101, p. 24-34.
- Paauglių savęs vertinimo sklaida ir kaitos tendencijos reformuojamoje mokykloje. Pedagogika. 2010, 100, p. 64-71.
- Paauglių socializacijos perspektyvos kūrimas. Pedagogika. 2012, 108, p. 32-37.
- Paauglių tarpkultūrinio jautrumo ugdymo(si) veiksniai. Pedagogika. 2015, 117, p. 198-210.
- Paauglių vertybių konfigūracija kaip dvasingumo paradigmos išraiška: teorinis ir empirinis aspektai. Acta paedagogica Vilnensia. 2014, t. 32, p. 21-34.
- Pagrindinės mokyklos organizacinės elgsenos ypatumai. Tiltai. Priedas. 2003, Nr. 17, p. 65-72.
- Pedagogikos ir kultūros sąsajos rengiant ikimokyklinio ugdymo pedagogus. Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogų rengimo problematika: tarptautinė mokslinė praktinė konferencija, 2016 m. gruodžio 8 d. Kaunas : Kauno kolegijos Leidybos centras, 2016. P. 33-37.
- Pedagoginio darbo pradžioje J. Laužiko keltos ugdymo idėjos (1929-1939). Tiltai. 2006, Nr. 3 (36), p. 91-100.
- Pedagogo kvalifikaciją teikiančių perkvalifikavimo studijų absolventų požiūris į dėstytojų veiklą. Pedagogika. 2013, 112, p. 121-127.
- Pedagogo veiklos tobulinimas: pagalba XI klasės mokiniams analizuojant ir interpretuojant tekstą. Kaunas : Technologija, 2007. 68 p.
- Pedagogų požiūris į darnų vystymąsi: aktualumas ir plėtros galimybės. Pedagogika. 2006, 84, p. 15-23.
- Pilietinė edukacija ir socialinė visuomenės sanglauda. Tiltai. Priedas. 2004, Nr. 18, Edukologija p. 37-48.
- Pilietiškumo ugdymo(si) didaktikos raida švietimo reformos kontekste. Ugdymo paradigmų iššūkiai didaktikai. Vilnius: Lietuvos edukologijos universiteto leidykla, 2014. P. 284-308.
- Possibilities of popular music application enhancing music education in the context of school learners' socialisation. Strategien der Lehrerbildung: zur Steigerung von Lehrkompetenzen und Unterrichtsqualität. Frankfurt am Main: Peter Lang Edition, 2016. P. 619-632.
- Požiūris į vertybes kaip demokratijos ugdymo sąlyga. Pedagogika. 2010, 100, p. 27-36.
- Pradinių klasių mokinių literatūrinio ugdymo(si) turinio ir galimybių kaita atkūrus Lietuvos valstybės nepriklausomybę. Pedagogika. 2013, 111, p. 125-135.
- Priešmokyklinio amžiaus vaikų pilietiškumo kompetencijos ugdymas(is) ikimokyklinio ugdymo įstaigoje. Studijos - verslas - visuomenė. 2023, 8, p. 133-142.
- Problemas sprendžiančių mokyklų tinklai: dalyvių požiūris į profesinės veiklos pokyčius. Pedagogika. 2014, 115, p. 52-69.
- Profesinės kalbos studijavimo aukštojoje mokykloje sunkumai: techniškųjų specialybių studentų kalbinės savimonės plėtojimo aspektai. Tekstai ir kontekstai: transformacijų kaita. 2009, [t. 3], p. 53-60.
- Profesinis mokytojų ir dėstytojų tobulėjimas, atliekant veiklos tyrimus. Profesinis rengimas: tyrimai ir realijos. 2008, Nr. 15, p. 10-21.
- Profesoriaus B. Bitino ugdymo realybės įžvalgos šiuolaikiniame kontekste. Pedagogika. 2011, 104, p. 57-63.
- Regioninės politikos įtaka švietimui vėlyvojo modernumo laikotarpiu. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2010, Nr. 1 (26), p. 51-58.
- Rytų ir Centrinės Europos jaunuolių požiūris į socialinius pokyčius. Pedagogika. 2006, 81, p. 96-100.
- Socialiai prieštaringų asmenų ugdymo sąlygų retrospektyvinė analizė. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2005, Nr. 3 (7), p. 74-80.
- Socialinis dalyvavimas: jaunimo požiūris. Socialinis ugdymas. 2012, Nr. 20 (31), p. 63-76.
- Speaking as prerequisite to socialisation in the general curriculum of the Lithuanian language education (as mother tongue). Pedagogika. 2014, 116, p. 145-158.
- Studentų aktyvinimas pedagoginiame procese. Akademinė edukologija. 2. Vilnius: Mokslotyros institutas, 2006. P. 416-427.
- Studentų pedagoginio bendravimo gebėjimų ir studijų veiksnių ryšiai. Pedagogika. 2012, 105, p. 47-52.
- Suaugusiųjų mokymosi aktyvinimas: realijos ir plėtojimo galimybės. Tiltai. 2011, Nr. 2 (55), p. 177-192.
- Suaugusiųjų švietimo kaitos tendencijos darnaus vystymosi kontekste. Profesinis rengimas: tyrimai ir realijos. 2008, Nr. 15, p. 116-129.
- Supervizija kaip pedagogų profesinio tobulėjimo galimybė. Pedagogika. 2013, 112, p. 34-40.
- Šiuolaikinėje žinių visuomenėje gyvenančio vaiko mokymosi sociokultūriniai aspektai. Pedagogika. 2010, 100, p. 101-106.
- Šiuolaikinio mokytojo vaizdinys: mokinių požiūris. Pedagogika. 2011, 101, p. 82-90.
- Šokio didaktika: paradigminės kaitos kontekstas ir turinys. Ugdymo paradigmų iššūkiai didaktikai. Vilnius: Lietuvos edukologijos universiteto leidykla, 2014. P. 389-426.
- Švietimo (geo)politika kaip sankirtos erdvėje vieta, arba švietimo geo(filo)sofijos link. Geografija ir edukacija 2018, Nr. 6, p. 53-75.
- Švietimo ir visuomenės sinergijos prielaidos. Pedagogika. 2010, 100, p. 37-41.
- Švietimo modernizavimas: gimnazijos kultūros kaitos kryptys. Pedagogika. 2010, 100, p. 85-94.
- Švietimo organizacija: strategijos ir organizacijos elgsenos dermės aspektas. Pedagogika. 2002, 57, p. 5-10.
- Švietimo organizacijų valdymas ir komunikacijos procesų rekonstrukcijos. Pedagogika. 2002, 57, p. 107-116.
- Švietimo sistemos kontekstai: švietimo prieinamumo teorinis ir praktinis požiūris (2010-2020 m.). Klaipėda : S. Jokužio leidykla-spaustuvė, 2020. 215 p.
- Tarpkultūrinės edukacijos svarba rengiant pedagogus: teorinės įžvalgos. Pedagogika. 2013, 112, p. 24-33.
- Tautos dvasinio paveldo puoselėjimas - svarbus Lietuvos inteligentų ugdymo univesitete uždavinys. Pedagogika. 2010, 97, p. 9-15.
- Tautos kultūros puoselėjimo veiksniai pagal M. Lukšienės sampratą technologinio ugdymo turinyje: pagrindinio ugdymo bendrųjų programų aspektas. Pedagogika. 2013, 111, p. 108-121.
- Teacher leadership in Lithuania: are teachers prepared to cooperate?. Management (Split). 2019, Vol. 24, special issue, p. 123-136.
- Teatro dalykas Lietuvos mokykloje: ryšiai su edukaciniu kultūriniu kontekstu. Pedagogika. 2013, 111, p. 195-202.
- Technological education as a platform for developing global and national identity. Bildungswissenschaften und akademisches Selbstverständnis in einer globalisierten Welt. Frankfurt am Main : Peter Lang, 2014. P. 411-421.
- Technologinio ugdymo samprata atnaujintose programose. Pedagogika. 2012, 105, p. 14-19.
- The Characteristics of junior school children's expressions of humanistic behavior in physical education lessons. Spring University. Changing education in a changing society. 2011, 2, p. 123-133.
- The Controversy of national education: towards depth or shallowness?. Bildungswissenschaften und akademisches Selbstverständnis in einer globalisierten Welt. Frankfurt am Main : Peter Lang, 2014. P. 307-321.
- The Globalizing world and man’s education. Reflecting on Meilė Lukšienė’s insights - an introduction from Lithuanian perspective. Bildungswissenschaften und akademisches Selbstverständnis in einer globalisierten Welt. Frankfurt am Main : Peter Lang, 2014. P. 37-52.
- Tradicija kaip praeities ir dabarties dialogas. Acta paedagogica Vilnensia. 2008, t. 21, p. 52-58.
- Ugdymas laisvei: Meilės Lukšienės programa. Pedagogika. 2013, 111, p. 40-45.
- Ugdymo idėjų ženklinimas: patirtis ir prieigos. Acta paedagogica Vilnensia. 2013, t. 30, p. 9-23.
- Ugdymo mokslinių tyrimų paradigmos ir jų raiška.. Pedagogika. 2002, 60, p. 11-15.
- Ugdymo paradigma - didaktikos idėjų pamatas. Ugdymo paradigmų iššūkiai didaktikai. Vilnius: Lietuvos edukologijos universiteto leidykla, 2014. P. 26-107.
- Ugdymo paradigmų kaita XX-XXI a. sandūroje - unikalus Lietuvos švietimo istorijos reiškinys. Pedagogika. 2008, 89, p. 18-28.
- Ugdymo paradigmų kaitos permanentiškumo problema: teorija-praktinė veikla-mokytojų rengimas = The problem of permanence in the shift of educational paradigms : theory-practice-teacher training. Mokytojų ugdymas. 2008, Nr. 10, p. 74-90.
- Ugdymo(si) per pamokas kokybė: mokinių ir mokytojų požiūriai. Edukologijos inžinerijos link. Vilnius: Lietuvos edukologijos universiteto leidykla, 2015. P. 225-256.
- Universiteto studentų santykis su tautos dvasinio paveldo vertybėmis - tautinio tapatumo išlaikymo pamatas. Kultūrų dialogas ir asmenybė. Klaipėda: Klaipėdos universiteto leidykla, 2010. P. 225-239.
- Utenos rajono pradinių klasių mokytojų saviugdos edukacinės dimensijos. Edukacinės studijos. 2008, 4, p. 206-213.
- Vadovavimas pradinės ir pagrindinės mokyklos perimamumui: strateginis aspektas. Tiltai. Priedas. 2003, Nr. 17, p. 21-31.
- Vertybės sampratos turinio erdvė ir jos reikšmė asmens gyvenime ir valstybės politikoje. Logos (Vilnius). 2017, 90, p. 99-106.
- Viduriniojo mokyklinio amžiaus mokinių vertybių raiška per kūno kultūros pamokas. Pedagogika. 2013, 112, p. 73-78.
- Vieta, kalba, kultūra kaip švietimo erdvės apibrėžtys. Logos (Vilnius). 2013, 74, p. 172-182.
- Znaczenie aktualizowanych przez J. Laužikasa (1929-1939) problemów kształcenia dla przyszłości litewskiej szkoły. Edukacja: konteksty historyczno-pedagogiczne. Kraków: Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2007. P. 123-137.
- Žinių poreikis ir poveikis fizinei savimokai. Pedagogika. 2008, 89, p. 145-150.
- Žmogaus ugdymas kultūroje ir kultūros - žmoguje. Pedagogika. 2010, 100, p. 20-26.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/50718
Updated:
2021-02-14 13:52:29
Metrics:
Views: 191
Downloads: 37