Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Knyga / Book
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Editors:
Bruzgelevičienė, Ramutė, sudarymas [com]
Edition:
2-asis pataisytas leidimas
Publication Data:
Vilnius : Alma littera, 2013.
Notes:
Bibliografija išnašose. Reikšminiai žodžiai: Mokykla; Švietimas; Reforma; Švietimo raida; Pilietiškumas; Tautinė mokykla; Atsiminimai; Meilė Lukšienė; School; Education; Reform; Education development; Citizenship; Memoirs; Meilė Lukšienė.
Keywords:
LT
Atsiminimai. Prisiminimai. Patirtys / Memories. Narratives; Meilė Lukšienė; Mokykla / School; Mokslas / Science; Reforma; Švietimo raida; Tautinė mokykla; Pilietiškumo ugdymas / Civics education.
Related Publications:
- 13-16 metų paauglių, gyvenančių modernėjančioje Lietuvoje, tautinės vertybės / Valdonė Šaulienė. Socialinė teorija, empirija, politika ir praktika. 2013, Nr. 7, p. 53-66.
- Action research of educational activity improvement / J. Adomaitienė, I. Zubrickienė. Spring University. Changing education in a changing society. 2007, 2, p. 5-11.
- Akademinio jaunimo dvasinio tobulėjimo galimybės studijų metais / Ona Tijunėlienė, Marija Barkauskaitė. Pedagogika. 2009, 93, p. 17-24.
- Alternatyvi bendrojo lavinimo mokykla : mokyklos naratyvo kontūrai / Vilija Targamadzė. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla, 2010. 292 p.
- Apie kultūros ir sveikatos sanglaudą / Algirdas Gaižutis. Pedagogika. 2010, 100, p. 135-140.
- Apie privačius Vilniaus pensionus XIX a. pirmojoje pusėje / Olga Mastianica-Stankevič. Pasakojimai apie Vilnių ir vilniečius. 2 / sudarytoja Zita Medišauskienė. Vilnius: Lietuvos istorijos institutas, 2019. P. 127-154.
- Asmenybės auginimas projektuojant ugdymą ateičiai / Loreta Žadeikaitė, Auksė Petruškevičiutė. Pedagogika. 2013, 112, p. 51-58.
- Aspects of learning singleness among gymnasium students / Rita Dukynaitė. Bildungs- und Kulturmanagement. Frankfurt, M.: Lang, 2008. P. 365-377.
- A Teacher of the Lithuanian language and literature: analysis of students’ expectations / Vilija Salienė. Strategien der Lehrerbildung : zur Steigerung von Lehrkompetenzen und Unterrichtsqualität / Gerd-Bodo von Carlsburg (Hrsg./ed.). Frankfurt am Main: Peter Lang Edition, 2016. P. 297-306.
- Ateities mokyklos eskizo brėžtis : metodologinė įžvalga / Vilija Targamadzė. Pedagogika. 2009, 95, p. 36-42.
- Atnaujinta Pradinio ugdymo lietuvių kalbos bendroji programa: kodėl? kas? kaip? / Daiva Jakavonytė-Staškuvienė, Danguolė Kalesnikienė. Žvirblių takas. 2014, Nr. 1, p. 2-8.
- Atvirojo mokymosi idėjos įgyvendinimo aukštojoje mokykloje patirtis / Giedra Marija Linkaitytė, Vaida Jakubauskaitė. Pedagogika. 2010, 100, p. 107-114.
- Bendrojo ugdymo mokyklų paauglių socialinė kompetencija / Šarūnas Šniras. Pedagogika. 2013, 112, p. 67-72.
- Bridging the gap between theory and practice in developing teachers’ intercultural communicative competence / Loreta Chodzkienė. Strategien der Lehrerbildung : zur Steigerung von Lehrkompetenzen und Unterrichtsqualität / Gerd-Bodo von Carlsburg (Hrsg./ed.). Frankfurt am Main: Peter Lang Edition, 2016. P. 321-341.
- Būsimųjų užsienio kalbų mokytojų moraliniai sprendimai, kaip dorinės nuostatos išraiška = Future foreign language teachers' moral judgments as the expression of moral attitudes / Roma Kriaučiūnienė. Mokytojų ugdymas. 2008, Nr. 11, p. 56-70.
- Būsimų muzikos mokytojų bendrųjų kompetencijų plėtojimo strategijos / Jolanta Lasauskienė. Pedagogika. 2013, 112, p. 41-47.
- Configuration of values as expression of the paradigm of spirituality: theoretical and empirical aspects / Vanda Aramavičiūtė, Elvyda Martišauskienė. Strategien der Lehrerbildung : zur Steigerung von Lehrkompetenzen und Unterrichtsqualität / Gerd-Bodo von Carlsburg (Hrsg./ed.). Frankfurt am Main: Peter Lang Edition, 2016. P. 483-497.
- Curriculum development - changes and challenges / Elena Motiejūnienė, Loreta Žadeikaitė. Baltische Studien zur Erziehungs- und Sozialwissenschaft. 2004, Bd. 11, p. 101-114.
- Darnaus kultūros ir tautiškumo ryšio idėjos sklaida pradinio ugdymo praktikoje / Ona Tijūnėlienė. Žvirblių takas. 2014, Nr. 5, p. 23-27.
- Didaktikos paradigmų atspindžiai istorijos pamokų kokybės vertinime / Dalia Survutaitė, Snieguolė Vaičekauskienė. Ugdymo paradigmų iššūkiai didaktikai / sudarė ir parengė Ramutė Bruzgelevičienė. Vilnius: Lietuvos edukologijos universiteto leidykla, 2014. P. 253-283.
- Didaktinės problemos bendrojo lavinimo mokykloje – pedagogų rengimo kaitos agentas / Vilija Targamadzė. Acta paedagogica Vilnensia. 2010, t. 25, p. 127-136.
- Discourse on the identity of childhood policy : self-contextualisation of indoctrinated meanings in documents on education / Sergejus Neifachas. Socialiniai mokslai. 2012, Nr. 1 (75), p. 17-29.
- Diskursas kaip socialinių-edukacinių reiškinių kontekstualaus supratimo metodologinė prieiga / Audronė Juodaitytė, Kristina Rūdytė. Mokytojų ugdymas. 2009, Nr. 12, p. 27-43.
- Dorinio ugdymo programų V-VI klasei dermės su etikos vadovėliais tyrimas / Violeta Višniauskienė, Irena Ramaneckienė. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2007, Nr. 1 (12), p. 88-97.
- Dorovinio auklėjimo tradicija ir jos kaita: nuo liaudies ligi teorinės pedagogikos / Romanas Vasiliauskas. Ugdymo dvasingumas : kolektyvinė monografija / sudarė ir parengė Jonas Kievišas. Vilnius: Edukologija, 2012. P. 410-431, 557.
- Dvasinio ugdymo svarba dabarties ir ateities mokyklai: M. Lukšienės įžvalgos / Eivyda Martišauskienė. Pedagogika. 2013, 111, p. 95-101.
- Education and development of statehood basics in primary forms / Marija Barkauskaitė. Spring University. Changing education in a changing society. 2005, 1, p. 26-34.
- Education of national identity in primary forms: activity implemented by teachers / Egidijus Skarbalius. Pedagogika. 2014, 113, p. 240-249.
- Edukacines inovacijas bendrojo lavinimo mokykloje lemiantys veiksniai : mokytojų novatorių požiūris / Palmira Pečiuliauskienė. Pedagogika. 2010, 100, p. 57-63.
- Edukologijos magistrantūros studijos šiandienėje visuomenėje: absolventų požiūris / Simona Pilkienė, Laima Sajienė. Pedagogika. 2013, 112, p. 115-120.
- Etninės kultūros perdavimas : teorinis ir praktinis aspektas / Irena Stonkuvienė. Acta paedagogica Vilnensia. 2011, t. 26, p. 9-21.
- Fulfilment of the spiritual demands of the students of Lithuanian universities by cultural values / Ona Tijūnėlienė, Marija Barkauskaitė. Qualität von Bildung und Kultur : Theorie und Praxis / Gerd-Bodo von Carlsburg (Hrsg.). Frankfurt am Main: Peter Lang, 2009. P. 155-166.
- Gabrielė Petkevičaitė-Bitė: neįgalaus kūno asmens savivokos formavimosi įtampa / Aistė Birgerytė. Literatūra. 2006, t. 48 (6), p. 42-58.
- Gimnazijų institucinio virsmo projektavimo procesas : veiksniai ir tendencijos / Rita Dukynaitė. Acta paedagogica Vilnensia. 2010, t. 25, p. 137-149.
- Gimnazijų moksleivių mokymosi kryptingumo aspektai / Rita Dukynaitė. Pedagogika. 2003, 68, p. 186-193.
- Humanizmas: ideologijos ir realybės konfliktas / Alvyra Galkienė, Ieva Bunikytė. Pedagogika. 2013, 111, p. 152-161.
- Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo(si) turinio kaitos tendencijos / Ona Monkevičienė. Pedagogika. 2008, 91, p. 66-72.
- Ikimokyklinio ugdymo pedagogo mentoriaus profesinės praktikos organizavimo ir praktikos refleksijos kompetencijos ypatumai / Ona Monkevičienė, Birutė Autukevičienė. Pedagogika. 2013, 111, p. 176-186.
- Informacinėmis ir komunikacinėmis technologijomis grįsto mokymosi personalizavimo įgalinimas / Natalija Ignatova. Edukologijos inžinerijos link / sudarė ir parengė Elvyda Martišauskienė. Vilnius: Lietuvos edukologijos universiteto leidykla, 2015. P. 344-366.
- Informacinės visuomenės kontekstai formuojantis 5-7 metų vaikų tautinio tapatumo pradmenims / Kristina Stankevičienė, Andżelita Žukauskienė. Pasaulis vaikui: ugdymo realijos ir perspektyvos. 2011, d. 4, p. 152-165.
- In search for cultural identity: strategies of ethno-cultural education in Lithuanian general education schools / Irena Stonkuvienė. International journal of global education 2012, vol. 1, no 1, p. 83-92.
- Integruotas ikimokyklinis meninis ugdymas: pedagogų požiūris / Daiva Žitkevičienė. Pasaulis vaikui: ugdymo realijos ir perspektyvos. 2014, t. 5, d. 1, p. 165-176.
- Jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikų humaniškumo raiška kūno kultūros pamokose / Rolandas Jančiauskas. Tiltai. 2011, Nr. 3 (56), p. 281-296.
- Jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikų muzikiniai pasiekimai ir jų vertinimo problema / Ruta Girdzijauskienė. Pedagogika. 2009, 94, p. 64-70.
- Jaunesniųjų paauglių požiūris į dorovines vertybes / Snieguolė Vaičekauskienė. Acta paedagogica Vilnensia. 2015, t. 34, p. 62-73.
- Jaunimo dvasinių poreikių tenkinimas - dvasingumo ugdymo pamatas / Ona Tijūnėlienė. Dvasingumas žmogaus pasaulyje / sudarytojai ir rengėjai Jonas Kievišas, Rimantė Kondratienė. Vilnius: Vilniaus pedagoginio universiteto leidykla, 2009. P. 236-245.
- J. Laužiko pedagoginio palikimo atšvaitai XXI amžiaus iššūkių kontekste / Marija Barkauskaitė. Pedagogika. 2003, 65, p. 9-17.
- Jūratė Baranova ir filosofijos kelias į Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklą / Lilija Duoblienė. Problemos. 2022, Priedas, p. 11-21.
- Kaitos, kaip kuriamo švietimo kokybės, idėjos Meilės Lukšienės tekstuose / Jovita Brindzaitė, Ramutė Bruzgelevičienė. Pedagogika. 2013, 111, p. 162-175.
- Kompetencijų ugdymas : iššūkiai ir galimybės / Elena Motiejūnienė, Loreta Žadeikaitė. Pedagogika. 2009, 95, p. 86-93.
- Kultūros samprata: ištakos ir šiuolaikiniai laukai / Gerda Mazlaveckienė. Edukologijos inžinerijos link / sudarė ir parengė Elvyda Martišauskienė. Vilnius: Lietuvos edukologijos universiteto leidykla, 2015. P. 122-141.
- Kultūros sampratos modelių taikymas ugdant(is) tarpkultūrinę komunikacinę kompetenciją: Lietuvos sociokultūrinio konteksto interpretacijos (Europos busimojo pedagogo atvejis) / Loreta Chodzkienė, Marijona Barkauskaitė. Edukologijos inžinerijos link / sudarė ir parengė Elvyda Martišauskienė. Vilnius: Lietuvos edukologijos universiteto leidykla, 2015. P. 142-202.
- Kūdikių namų vaikų sakytinės kalbos ypatumai: fonetika ir morfologija / Audrė Preikšaitienė, Vitolda Sofija Glebuvienė, Aldona Mazolevskienė. Pedagogika. 2013, 112, p. 81-89.
- Laisvojo ugdymo humanistinės paradigmos idėjos kalbinio ir literatūrinio ugdymo paradigmų kontekste: lietuvių gimtosios kalbos ir literatūros bendrųjų programų (1994-2011) analizė / Vilija Salienė, Nijolė Toleikytė. Ugdymo paradigmų iššūkiai didaktikai / sudarė ir parengė Ramutė Bruzgelevičienė. Vilnius: Lietuvos edukologijos universiteto leidykla, 2014. P. 108-150.
- Liaudiško šokio ansamblių sąveika jaunimo kultūrinio ugdymo procese: vadovų požiūris / Raminta Čyplytė. Pedagogika. 2014, 114, p. 200-208.
- Lietuvių kalbos ir literatūros mokytojas: studentų ir mokytojų lūkesčių analizė / Vilija Salienė. Pedagogika. 2013, 112, p. 59-66.
- Lietuvos aukštųjų mokyklų sovietizavimas: SSRS aukštojo mokslo ministerijos vaidmuo / Danutė Blažytė-Baužienė. Stalininis režimas Lietuvoje 1944-1953 m. / sudarė Regina Laukaitytė. Vilnius: Lietuvos istorijos instituto leidykla, 2014. P. 37-57.
- Lietuvos jūrininkų profesinės saviugdos poreikiai / Lilia Žukauskienė, Vaidas Viršilas. Tiltai. Priedas. 2007, Nr. 35, p. 27-37.
- Lietuvos kultūrinis elitas sovietmečiu: tarp pasipriešinimo ir prisitaikymo / Valdemaras Klumbys. Lietuvos etnologija. 2008, 8 (17), p. 139-161.
- Lietuvos švietimas : sėkmės įrodymų paieškos / Ričardas Ališauskas. Pedagogika. 2009, 95, p. 13-23.
- Lietuvos švietimo pertvarkos ir konceptualiųjų reformos gairių santykis / Žibartas Juozas Jackūnas. Pedagogika. 2010, 100, p. 13-16.
- Lietuvos švietimo politikos transformacijos / sudarė Tatjana Bulajeva ir Lilija Duoblienė. Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla, 2009. 319 p.
- Lietuvos švietimo reforma : ikimokyklinio ugdymo turinio ir pedagoginių technologijų kaita 1988-2008 m. / Ona Monkevičienė. Mokytojų ugdymas. 2009, Nr. 12, p. 104-120.
- Lietuvos universitetų studentų dvasiniai poreikiai / Ona Tijūnėlienė. Pedagogika. 2005, 79, p. 54-63.
- Lietuvos universitetų studentų dvasinių poreikių raiška / Ona Tijūnėlienė, Marija Barkauskaitė. Pedagogika. 2008, 91, p. 7-13.
- Meilė Lukšienė apie mokytojo asmenybę / Emilija Urnėžienė. Pedagogika. 2013, 112, p. 11-15.
- Meilė Lukšienė as initiator of education reform in post-occupational Lithuania and founder of its conception / Ona Tijūnėlienė, Marija Barkauskaitė. Enkulturation durch sozialen Kompetenzerwerb / Gerd-Bodo von Carlsburg (Hrsg.). Frankfurt, M.: Lang, 2011. P. 283-292.
- Meilė Lukšienė – inicjatorka pookupacyjnej reformy oświatowej na Litwie i twórca jej koncepcji / Marija Barkauskaitė, Ona Tijūnelienė. Wychowanie w Rodzinie. 2012, 5, p. 215-226.
- Meilė Lukšienė jaunųjų tyrėjų akimis / Marijona Barkauskaitė, Daiva Karužaitė. Pedagogika. 2013, 112, p. 109-114.
- Meilė Lukšienė: laiko ženklai / Marija Barkauskaitė. Pedagogika. 2010, 100, p. 42-47.
- Meilė Lukšienė: ugdyti žmogų demokratijai / Bronislovas Bitinas. Pedagogika. 2010, 100, p. 17-19.
- Meilės Lukšienės lyderystė Lietuvos švietimo reformoje / Ramutė Bruzgelevičienė, Jolanta Pusčienė. Pedagogika. 2013, 111, p. 81-94.
- Meilės Lukšienės tvariųjų vertybių ištakos / Marijona Barkauskaitė. Pedagogika. 2013, 111, p. 73-80.
- Meninio ugdymo paradigmos modernizavimas istorinio tęsiamumo principu / Vaidas Matonis. Pedagogika. 2013, 112, p. 103-108.
- M. Lukšienės įžvalgos vertinant ugdymo tendencijų sklaidą / Dalia Survutaitė. Pedagogika. 2013, 111, p. 102-107.
- Mokinių teigiamo požiūrio į kūno kultūrą kaip mokymosi dalyką ugdymas, didinant jo prasmingumą / Vincentas Blauzdys, Lina Bagdonienė ; Vilniaus pedagoginis universitetas. Sporto ir sveikatos fakultetas. Kūno kultūros teorijos katedra. Vilnius : Vilniaus pedagoginio universiteto leidykla, 2007. 243 p.
- Mokinių vertybinių nuostatų ugdymo aspektai integruojant populiariąją muziką : mokslo studija / Asta Rauduvaitė ; Vilniaus pedagoginis universitetas. Kultūros ir meno edukologijos institutas. Muzikos katedra. Vilnius : Vilniaus pedagoginio universiteto leidykla, 2009. 104 p.
- Mokyklos valdymo kaitos veiksniai ir kryptys / Ramutė Mečkauskienė. Pedagogika. 2010, 99, p. 23-30.
- Mokymo diferencijavimo ypatumai / Rita Dukynaitė. Pedagogika. 2001, 52, p. 76-83.
- Mokymosi paradigma grindžiamo ikimokyklinio ir pradinio ugdymo turinio samprata / Ona Monkevičienė, Aušra Žemgulienė, Kristina Stankevičienė. Pedagogika. 2013, 111, p. 136-151.
- Mokytojų požiūris į pagrindinės mokyklos kaitą / Jolita Zaukevičiūtė, Marija Barkauskaitė. Edukacinės studijos. 2008, 4, p. 229-240.
- Moksleivių dorinis ugdymas popamokinėje veikloje / Marijona Barkauskaitė. Pedagogika. 2004, 72, p. 20-25.
- Muzikinio ugdymo tobulinimas taikant inovatyvius metodus / Asta Rauduvaitė. Pedagogika. 2014, 113, p. 100-111.
- Muzikinis folkloras kaip šiuolaikinės kaimiškosios kultūros dalis / Rasa Stoškuvienė, Vytautas Žalys. Ekonomika ir vadyba: aktualijos ir perspektyvos. 2009, Nr. 3 (16), p. 239-248.
- Nuo pedagogikos iki edukologijos: Meilės įkvėpti / Palmira Jucevičienė. Pedagogika. 2013, 111, p. 53-61.
- Nuo sinergazijos iki sinergetikos: J. Vabalo-Gudaičio sąveikos pedagogikos žymės ir linkmės / Zigmas Kairaitis. Logos (Vilnius). 2012, 72, p. 90-98.
- Paauglių dvasingumas kaip pedagoginis reiškinys / Elvyda Martišauskienė. Vilnius : Vilniaus pedagoginio universiteto leidykla, 2004. 225 p.
- Paauglių pasaulėžiūros nuostatos ir jų kaitos tendencijos / Elvyda Martišauskienė. Pedagogika. 2011, 101, p. 24-34.
- Paauglių savęs vertinimo sklaida ir kaitos tendencijos reformuojamoje mokykloje / Elvyda Martišauskienė. Pedagogika. 2010, 100, p. 64-71.
- Paauglių socializacijos perspektyvos kūrimas / Irena Zaleskienė, Loreta Žadeikaitė. Pedagogika. 2012, 108, p. 32-37.
- Paauglių tarpkultūrinio jautrumo ugdymo(si) veiksniai / Valdonė Šaulienė. Pedagogika. 2015, 117, p. 198-210.
- Paauglių vertybių konfigūracija kaip dvasingumo paradigmos išraiška: teorinis ir empirinis aspektai / Vanda Aramavičiūtė, Elvyda Martišauskienė. Acta paedagogica Vilnensia. 2014, t. 32, p. 21-34.
- Pagrindinės mokyklos organizacinės elgsenos ypatumai / Dalia Kiliuvienė, Dalia Andrijauskienė. Tiltai. Priedas. 2003, Nr. 17, p. 65-72.
- Pedagoginio darbo pradžioje J. Laužiko keltos ugdymo idėjos (1929-1939) / Ona Tijūnėlienė. Tiltai. 2006, Nr. 3 (36), p. 91-100.
- Pedagogo kvalifikaciją teikiančių perkvalifikavimo studijų absolventų požiūris į dėstytojų veiklą / Lidija Ušeckienė, Rima Bakutytė. Pedagogika. 2013, 112, p. 121-127.
- Pedagogo veiklos tobulinimas: pagalba XI klasės mokiniams analizuojant ir interpretuojant tekstą / Irina Šorochova, Nijolė Bankauskienė. Kaunas : Technologija, 2007. 68 p.
- Pedagogų požiūris į darnų vystymąsi : aktualumas ir plėtros galimybės / Jūratė Adomaitienė, Ilona Zubrickienė, Rūta Marija Andriekienė. Pedagogika. 2006, 84, p. 15-23.
- Pilietinė edukacija ir socialinė visuomenės sanglauda / Irena Zaleskienė. Tiltai. Priedas. 2004, Nr. 18, p. 37-48.
- Pilietiškumo ugdymo(si) didaktikos raida švietimo reformos kontekste / Irena Zaleskienė. Ugdymo paradigmų iššūkiai didaktikai / sudarė ir parengė Ramutė Bruzgelevičienė. Vilnius: Lietuvos edukologijos universiteto leidykla, 2014. P. 284-308.
- Possibilities of popular music application enhancing music education in the context of school learners' socialisation / Asta Rauduvaitė. Strategien der Lehrerbildung : zur Steigerung von Lehrkompetenzen und Unterrichtsqualität / Gerd-Bodo von Carlsburg (Hrsg./ed.). Frankfurt am Main: Peter Lang Edition, 2016. P. 619-632.
- Požiūris į vertybes kaip demokratijos ugdymo sąlyga / Vanda Aramavičiutė. Pedagogika. 2010, 100, p. 27-36.
- Pradinių klasių mokinių literatūrinio ugdymo(si) turinio ir galimybių kaita atkūrus Lietuvos valstybės nepriklausomybę / Elena Marcelionienė. Pedagogika. 2013, 111, p. 125-135.
- Problemas sprendžiančių mokyklų tinklai: dalyvių požiūris į profesinės veiklos pokyčius / Asta Lapėnienė, Dangira Lukšytė. Pedagogika. 2014, 115, p. 52-69.
- Profesinės kalbos studijavimo aukštojoje mokykloje sunkumai : techniškųjų specialybių studentų kalbinės savimonės plėtojimo aspektai / Jonas Jonušas, Jadvyga Jonušienė. Tekstai ir kontekstai: transformacijų kaita. 2009, [t. 3], p. 53-60.
- Profesinis mokytojų ir dėstytojų tobulėjimas, atliekant veiklos tyrimus = Professional teacher development in performing action research / Jūratė Adomaitienė, Ilona Zubrickienė, Margarita Teresevičienė. Profesinis rengimas: tyrimai ir realijos. 2008, Nr. 15, p. 10-21.
- Profesoriaus B. Bitino ugdymo realybės įžvalgos šiuolaikiniame kontekste / Vanda Aramavičiūtė, Elvyda Martišauskienė. Pedagogika. 2011, 104, p. 57-63.
- Regioninės politikos įtaka švietimui vėlyvojo modernumo laikotarpiu / Kęstutis Trakšelys. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2010, Nr. 1 (26), p. 51-58.
- Rytų ir Centrinės Europos jaunuolių požiūris į socialinius pokyčius / Irena Zaleskienė. Pedagogika. 2006, 81, p. 96-100.
- Socialiai prieštaringų asmenų ugdymo sąlygų retrospektyvinė analizė / Danė Šlapakauskaitė, Inesė Ratnikaitė, Lina Miliūnienė. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2005, Nr. 3 (7), p. 74-80.
- Socialinis dalyvavimas : jaunimo požiūris / Irena Zaleskienė, Loreta Žadeikaitė. Socialinis ugdymas. 2012, Nr. 20 (31), p. 63-76.
- Speaking as prerequisite to socialisation in the general curriculum of the Lithuanian language education (as mother tongue) / Raimonda Jarienė, Vilija Salienė. Pedagogika. 2014, 116, p. 145-158.
- Studentų aktyvinimas pedagoginiame procese / Marija Barkauskaitė. Akademinė edukologija. 2. Vilnius: Mokslotyros institutas, 2006. P. 416-427.
- Studentų pedagoginio bendravimo gebėjimų ir studijų veiksnių ryšiai / Marija Barkauskaitė, Kristina Viršulienė. Pedagogika. 2012, 105, p. 47-52.
- Suaugusiųjų mokymosi aktyvinimas: realijos ir plėtojimo galimybės / Gitana Tolutienė, Ana Jovarauskaitė. Tiltai. 2011, Nr. 2 (55), p. 177-192.
- Suaugusiųjų švietimo kaitos tendencijos darnaus vystymosi kontekste = Trends in adult education changes in the context of sustained development / Ilona Zubrickienė, Jūratė Adomaitienė, Rūta Marija Andriekienė. Profesinis rengimas: tyrimai ir realijos. 2008, Nr. 15, p. 116-129.
- Supervizija kaip pedagogų profesinio tobulėjimo galimybė / Laima Abromaitienė. Pedagogika. 2013, 112, p. 34-40.
- Šiuolaikinėje žinių visuomenėje gyvenančio vaiko mokymosi sociokultūriniai aspektai / Ona Monkevičienė, Kristina Stankevičienė, Marija Jonilienė, Vitolda Sofija Glebuvienė. Pedagogika. 2010, 100, p. 101-106.
- Šiuolaikinio mokytojo vaizdinys : mokinių požiūris / Alvyra Galkienė. Pedagogika. 2011, 101, p. 82-90.
- Šokio didaktika: paradigminės kaitos kontekstas ir turinys / Birutė Banevičiūtė. Ugdymo paradigmų iššūkiai didaktikai / sudarė ir parengė Ramutė Bruzgelevičienė. Vilnius: Lietuvos edukologijos universiteto leidykla, 2014. P. 389-426.
- Švietimo (geo)politika kaip sankirtos erdvėje vieta, arba švietimo geo(filo)sofijos link / Zigmas Kairaitis. Geografija ir edukacija 2018, Nr. 6, p. 53-75.
- Švietimo ir visuomenės sinergijos prielaidos / Ričardas Ališauskas. Pedagogika. 2010, 100, p. 37-41.
- Švietimo modernizavimas : gimnazijos kultūros kaitos kryptys / Rita Dukynaitė. Pedagogika. 2010, 100, p. 85-94.
- Švietimo organizacija: strategijos ir organizacijos elgsenos dermės aspektas / Rūta Marija Andriekienė, Vilija Targamadzė. Pedagogika. 2002, 57, p. 5-10.
- Švietimo organizacijų valdymas ir komunikacijos procesų rekonstrukcijos / Sergejus Neifach. Pedagogika. 2002, 57, p. 107-116.
- Švietimo sistemos kontekstai: švietimo prieinamumo teorinis ir praktinis požiūris (2010-2020 m.) / Kęstutis Trakšelys, Dalia Martišauskienė. Klaipėda : S. Jokužio leidykla-spaustuvė, 2020. 215 p.
- Tarpkultūrinės edukacijos svarba rengiant pedagogus: teorinės įžvalgos / Loreta Chodzkienė. Pedagogika. 2013, 112, p. 24-33.
- Tautos dvasinio paveldo puoselėjimas - svarbus Lietuvos inteligentų ugdymo univesitete uždavinys / Ona Tijūnėlienė, Janina Bukantienė. Pedagogika. 2010, 97, p. 9-15.
- Tautos kultūros puoselėjimo veiksniai pagal M. Lukšienės sampratą technologinio ugdymo turinyje : pagrindinio ugdymo bendrųjų programų aspektas / Ilona Valantinaitė. Pedagogika. 2013, 111, p. 108-121.
- Teacher leadership in Lithuania: are teachers prepared to cooperate? / Agne Brandisauskiene, Jurate Cesnaviciene, Ramute Bruzgeleviciene. Management (Split). 2019, Vol. 24, special issue, p. 123-136.
- Teatro dalykas Lietuvos mokykloje: ryšiai su edukaciniu kultūriniu kontekstu / Vida Kazragytė. Pedagogika. 2013, 111, p. 195-202.
- Technologinio ugdymo samprata atnaujintose programose / Ilona Valantinaitė, Rima Zablackė. Pedagogika. 2012, 105, p. 14-19.
- The Characteristics of junior school children's expressions of humanistic behavior in physical education lessons / Rolandas Jančiauskas. Spring University. Changing education in a changing society. 2011, 2, p. 123-133.
- Tradicija kaip praeities ir dabarties dialogas / Irena Stonkuvienė. Acta paedagogica Vilnensia. 2008, t. 21, p. 52-58.
- Ugdymas laisvei: Meilės Lukšienės programa / Darius Kuolys. Pedagogika. 2013, 111, p. 40-45.
- Ugdymo idėjų ženklinimas: patirtis ir prieigos / Dalia Survutaitė. Acta paedagogica Vilnensia. 2013, t. 30, p. 9-23.
- Ugdymo mokslinių tyrimų paradigmos ir jų raiška.. Pedagogika. 2002, 60, p. 11-15.
- Ugdymo paradigma - didaktikos idėjų pamatas / Ramutė Bruzgelevičienė. Ugdymo paradigmų iššūkiai didaktikai / sudarė ir parengė Ramutė Bruzgelevičienė. Vilnius: Lietuvos edukologijos universiteto leidykla, 2014. P. 26-107.
- Ugdymo paradigmų kaita XX-XXI a. sandūroje - unikalus Lietuvos švietimo istorijos reiškinys / Ramutė Bruzgelevičienė, Loreta Žadeikaitė. Pedagogika. 2008, 89, p. 18-28.
- Ugdymo paradigmų kaitos permanentiškumo problema : teorija-praktinė veikla-mokytojų rengimas = The problem of permanence in the shift of educational paradigms : theory-practice-teacher training / Ramutė Bruzgelevičienė. Mokytojų ugdymas. 2008, Nr. 10, p. 74-90.
- Ugdymo(si) per pamokas kokybė: mokinių ir mokytojų požiūriai / Elvyda Martišauskienė. Edukologijos inžinerijos link / sudarė ir parengė Elvyda Martišauskienė. Vilnius: Lietuvos edukologijos universiteto leidykla, 2015. P. 225-256.
- Universiteto studentų santykis su tautos dvasinio paveldo vertybėmis - tautinio tapatumo išlaikymo pamatas / Ona Tijūnėlienė, Janina Bukantienė. Kultūrų dialogas ir asmenybė / sudarytoja Dalia Marija Stančienė. Klaipėda: Klaipėdos universiteto leidykla, 2010. P. 225-239.
- Utenos rajono pradinių klasių mokytojų saviugdos edukacinės dimensijos / Stanislava Vaičiūnienė, Palmira Pečiuliauskienė. Edukacinės studijos. 2008, 4, p. 206-213.
- Vadovavimas pradinės ir pagrindinės mokyklos perimamumui: strateginis aspektas / Rūta Marija Andriekienė, Liana Žilinskienė. Tiltai. Priedas. 2003, Nr. 17, p. 21-31.
- Vertybės sampratos turinio erdvė ir jos reikšmė asmens gyvenime ir valstybės politikoje / Vilija Targamadzė. Logos (Vilnius). 2017, 90, p. 99-106.
- Viduriniojo mokyklinio amžiaus mokinių vertybių raiška per kūno kultūros pamokas / Artūras Akelaitis, Romualdas Malinauskas. Pedagogika. 2013, 112, p. 73-78.
- Vieta, kalba, kultūra kaip švietimo erdvės apibrėžtys / Zigmas Kairaitis. Logos (Vilnius). 2013, 74, p. 172-182.
- Znaczenie aktualizowanych przez J. Laužikasa (1929-1939) problemów kształcenia dla przyszłości litewskiej szkoły / Marija Barkauskaitè, Ona Tijunèlienè. Edukacja : konteksty historyczno-pedagogiczne. Kraków: Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2007. P. 123-137.
- Žinių poreikis ir poveikis fizinei savimokai / Aurimas Medonis, Vincentas Blauzdys. Pedagogika. 2008, 89, p. 145-150.
- Žmogaus ugdymas kultūroje ir kultūros - žmoguje / Ona Tijūnėlienė. Pedagogika. 2010, 100, p. 20-26.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/50718
Updated:
2021-02-14 13:52:29
Metrics:
Views: 79
Downloads: 18