Pagrindinės mokyklos organizacinės elgsenos ypatumai

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Pagrindinės mokyklos organizacinės elgsenos ypatumai
Alternative Title:
Features of organizational behavior at compulsory school
In the Journal:
Tiltai. Priedas. 2003, Nr. 17, p. 65-72
Keywords:
LT
Mokykla / School.
Summary / Abstract:

LTPo nepriklausomybės atkūrimo į Lietuvos mokyklas įžengė humanizmo ir demokratijos principais pagrįstas ugdymas. Tai sudarė sąlygas pasireikšti naujiems organizacinės elgsenos modeliams. Sovietmečiu paplitusio autokratinio organizacinės elgsenos modelio raiška mažėja, o demokratijos ir humanizmo principais pagrįstų - skatinimo ir kolegialaus modelių - didėja. Straipsnyje atskleidžiamas pagrindinės mokyklos organizacinės elgsenos modelių paplitimas, jų raiškos ypatybės didelėje ir mažoje pagrindinėse mokyklose. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Elgsenos modelio ir poreikių dermė; Organizacinės elgsenos modeliai; Pagrindinė mokykla; Compulsory school; Harmony between model of organizational behavior and demands of its; Harmony between model of organizational behavior and demands of its members; Members; Models of organizational behavior.

ENChanges in education after restoration of Lithuanian independence moved organizational behavior from autocratic model to new, more democratic models of organizational behavior, such as: supportive and collegiate. This article analyses models of organizational behavior at compulsory schools and differences between large and small compulsory schools. [Text from author]

ISSN:
1648-3979
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/41999
Updated:
2019-02-23 17:36:27
Metrics:
Views: 22    Downloads: 2
Export: