Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Knyga / Book
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Mokymo turinio projektavimas: standartai ir programos profesiniame rengime
Alternative Title:
Curriculum design: standarts in vocational education and training
Publication Data:
Kaunas : VDU leidykla, 2000.
Notes:
Bibliografija. Reikšminiai žodžiai: Mokymo turinys; Profesinis ugdymas; Training content; Vocational education.
Contents:
Summary — Įvadas — Pagrindinės sąvokos — Teoriniai mokymo turinio parametrai: Profesinio mokymo turinys ("curriculum") kaip integruojanti profesinio rengimo kaitos dimensija; Mokymo programa ir jos vieta mokymo procese; Standartai profesiniame rengime; Profesiniame rengime naudojamų standartų koncepcija ir standartizavimo patirtis Lietuvoje; Profesinio rengimo standarto, mokymo turinio (programos) įvertinimas — Mokymo turinio projektavimo metodika ir praktika: Svarbiausi teoriniai ir metodiniai profesiniame rengime naudojamų standartų kūrimo etapai; Profesinio rengimo standartų kūrimas; Profesinio rengimo standartizavimo vadybos aspektai; Nuo standarto prie profesinio mokymo (studijų) programos — Literatūra — Priedai.
Keywords:
LT
Pedagogika / Pedagogy; Profesinis rengimas / Vocational training.
Related Publications:
- Aktyvaus mokymosi metodų naudojimas rengiant policijos pareigūnus / Viačeslav Čigrin. Visuomenės saugumas ir viešoji tvarka 2012, 7, p. 93-102.
- Andragoginiai mokymo/si organizavimo elementai ir požiūris į mokymą/si Lietuvos aukštosiose mokyklose / Vaiva Zuzevičiūtė. Tiltai. Priedas. 2004, Nr. 19, p. 155-162.
- Apskaitos dalykų analizė buhalterinės apskaitos studijų programos kontekste Šiaulių valstybinės kolegijos pavyzdžiu / Deimantė Kviklienė, Fausta Smolenskienė. Buhalterinės apskaitos teorija ir praktika. 2010, t. 7, p. 91-99.
- Bedarbių profesinis mokymas aukštojoje mokykloje : strateginis aspektas / Loreta Rupeikienė. Mokslas ir edukaciniai procesai. 2007, Nr. 1 (3), p. 49-76.
- Bendrųjų ir profesinių kompetencijų poreikių kaita kvalifikacijos struktūroje / Rimantas Laužackas, Genutė Gedvilienė, Lina Kaminskienė, Virginija Boželytė. Profesinis rengimas: tyrimai ir realijos. 2006, Nr. 12, p. 126-139.
- Binarinės aukštojo mokslo sistemos dermės probleminės dimensijos / Simona Pilkienė, Laima Sajienė. Profesinis rengimas: tyrimai ir realijos. 2009, Nr. 18, p. 156-167.
- Competence development for the knowledge-driven economy / Daiva Lepaitė. Higher education and national development : universities and societies in transition / edited by David Bridges, Palmira Jucevičienė, Robertas Jucevičius, Terence McLaughlin and Jolanta Stankevičiūtė. London: Routledge, 2007. P. 190-200.
- Darbo rinkos pokyčių įtaka administratoriaus profesinių kompetencijų ugdymui / Adelė Astromskienė, Aušra Liučvaitienė. Mokslo taikomieji tyrimai Lietuvos kolegijose. 2008, Nr. 5, p. 11-15.
- Darbo rinkos pokyčių įtaka administratoriaus profesinių kompetencijų ugdymui / Adelė Astromskienė, Aušra Liučvaitienė. Vadyba. 2008, Nr. 2 (13), p. 9-12.
- Europos šalių technologijų mokytojų rengimo programų turinio analizė / Ariana Numgaudienė, Birutė Žygaitienė. Pedagogika. 2014, 113, p. 112-122.
- Evaluation of instrument of cross-cultural curriculum research: supporting validity and reliability / Simona Jonušaitė. Citizenship Education : Europe and the World. London: CiCe Institute for Policy Studies in Education, 2006. P. 599-608.
- Ikimokyklinio ugdymo pedagogų profesinės kompetencijos : diagnostinis aspektas / Daiva Malinauskienė. Profesinis rengimas: tyrimai ir realijos. 2010, Nr. 19, p. 102-114.
- Informatikos studijų programų modernizacijos aukštosiose mokyklose problemos / Jurij Tekutov, Julija Tekutova, Vitalijus Denisovas. Vadyba. 2007, Nr. 2 (11), p. 237-241.
- Inovatyvaus ugdymo(si) socialinis-didaktinis projektavimas aukštojoje mokykloje žinių visuomenės iššūkių kontekste / Natalija Šedžiuvienė. Profesinės studijos: teorija ir praktika 2006, Nr. 2, p. 75-82.
- Kai kurių Lietuvos universitetų ir kolegijų studijų programų kokybės ypatumai : studijų rezultatų paradigma / Kęstutis Pukelis, Nora Pileičikienė. Aukštojo mokslo kokybė. 2006, Nr. 3, p. 20-43.
- Kalbos kultūros mokymo metodai, jų atrankos kriterijai / Jolita Grašienė. Technologijos ir menas: tyrimai ir aktualijos. 2010, 1, p. 37-40.
- Kolegijų pedagogai kryžkelėje: kaip veiksmingai pasiekti žinių ir gebėjimų dermę.. Pedagogika. 2003, 68, p. 173-180.
- Kompetenciją plėtojančių studijų programų lygio nustatymo metodologija / Daiva Lepaitė ; Kauno technologijos universitetas. Kaunas : Technologija, 2003. 193 p.
- Kvalifikacijos aprašo rengimo metodologija : edukologijos daktaro atvejis = Methodology for preparing a qualification descriptor : case study of the doctor in education studies / Ilona Tandzegolskienė. Mokytojų ugdymas. 2009, Nr. 13, p. 40-63.
- Major problems obstructing implementation of higher education quality management systems in higher schools / Laima Liukineviciene, Renata Bilbokaite. Socialiniai tyrimai. 2011, Nr. 2 (23), p. 80-89.
- Meno dalykų studijavimo prielaidos kolegijoje / Zita Malcienė. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2007, Nr. 4 (15), p. 64-69.
- Modulinės profesinio mokymo programos įgyvendinimas / Živilė Navikienė, Jūratė Jocienė, Laimutė Anužienė. Profesinis rengimas: tyrimai ir realijos. 2013, Nr. 24, p. 76-85.
- Modulinio profesinio mokymo(-si) struktūros metodika / Živilė Navikienė, Vidmantas Tūtlys. Profesinis rengimas: tyrimai ir realijos. 2009, Nr. 18, p. 140-154.
- Mokyklinė organizacija : vadybinis suderunamumas / Laimutė Anužienė, Juozas Vytautas Uzdila. Pedagogika. 2002, 59, p. 13-17.
- Mokyklinių fizikos užduočių turinio integralumo ir kontekstualumo kaita reformuojamuose fizikos vadovėliuose / Palmira Pečiuliauskienė. Pedagogika. 2009, 95, p. 119-125.
- Mokyklos kaitos empirinė išraiška / Laimutė Anužienė, Aivaras Anužis, Paulius Čepas. Pedagogika. 2005, 78, p. 60-67.
- Mokymo turinio tobulinimas: socialinės partnerystės aspektas / Rimantė Bučienė. Lietuvos sociologija amžių sandūroje / atsakingoji redaktorė ir sudarytoja Anelė Vosyliūtė. Vilnius: Socialinių tyrimų institutas, 2001. P. 137-145.
- Mokytojų kvalifikacijos tobulinimo poreikiai / Rimantas Laužackas ... [et al.]. Pedagogika. 2008, 89, p. 29-44.
- Montessori metodo reikšmė vaikų ikimokykliniam ugdymui švietimo reformos kontekste / Daiva Bukantaitė. Tiltai. 2001, Nr. 3 (16), p. 25-32.
- Muzikos mokytojas: jo savirealizacijos problema.. Pedagogika. 2001, 55, p. 108-114.
- Neformalaus mokymosi pripažinimas organizuojant profesinį rengimą : socialinės partnerystės aspektas / Rimantas Laužackas, Lina Kaminskienė. Acta paedagogica Vilnensia. 2004, t. 12, p. 19-27.
- Neįgaliųjų profesinis rengimas: kaip ekspertai vertina švietimo, ekonominės ir socialinės politikos sąveiką? / Ingrida Baranauskienė. Specialusis ugdymas. 2002, Nr. 1 (6), p. 72-84.
- Neuniversitetinių studijų programos: rengimo ištakos ir vertinimas / Gintautė Žibėnienė. Pedagogika. 2002, 64, p. 68-75.
- Neuniversitetinių studijų programos: studentų ir socialinių partnerių požiūriai / Aušrinė Gumuliauskienė, Natalija Šedžiuvienė. Pedagogika. 2002, 56, p. 86-95.
- Nežymiai sutrikusio intelekto asmenų pirminio profesinio rengimo Lietuvoje modeliavimas / Ingrida Baranauskienė. Pedagogika. 2002, 56, p. 21-29.
- Nuotolinio mokymo(si) taikymo galimybės tęstinio profesinio mokymo plėtrai skatinti / Margarita Teresevičienė, Danguolė Rutkauskienė, Airina Volungevičienė, Vaiva Zuzevičiūtė, Aušra Rutkienė, Aleksandras Targamadzė. Kaunas : Vytauto Didžiojo universitetas, 2008. 131 p.
- Nuotolinio mokymo(si) turinio projektavimo modelis : kokybės vertinimo dimensijos ir veiksniai / Rimantas Laužackas, Margarita Teresevičienė, Airina Volungevičienė. Acta paedagogica Vilnensia. 2009, t. 23, p. 9-20.
- Pamokos tikslų reikšmė ugdymo sistemoje / Loreta Statauskienė. Pedagogika. 2001, 49, p. 64-72.
- Parengtų ir teikiamų įgyvendinti neuniversitetinių studijų programų išorinio kokybės vertinimo patirtis ir problemos / Gintautė Žibėnienė. Aukštojo mokslo kokybė. 2004, Nr. 1, p. 80-93.
- Pedagogų rengimo studijų programų analizė / Palmira Jucevičienė, Palmira Jucevičienė, Nijolė Bankauskienė, Brigita Janiūnaitė, Daiva Lepaitė, Berita Simonaitienė. Vilnius : Versus aureus, 2007. 294 p.
- Pradinių klasių mokytojo profesinės kompetencijos įsivertinimas / Aldona Zaukienė. Pedagogika. 2005, 78, p. 97-103.
- Pradinių klasių mokytojų muzikinės kompetencijos ypatumai / Jolanta Abramauskienė. Pedagogika. 2004, 70, p. 9-13.
- Praktinis slaugos mokymas / Olga Riklikienė, Laima Sajienė. Kaunas : Lietuvos sveikatos mokslų universiteto Leidybos namai, 2011. 171 p.
- Profesinio pašaukimo indentifikavimo kompetencijos ugdymas - asmenybės tiesos apie save pažinimo prielaida / Eugenijus Danilevičius. Logos (Vilnius). 2013, 76, p. 91-100.
- Profesinio rengimo metodologija / Rimantas Laužackas. Kaunas : Vytauto Didžiojo universiteto leidykla, 2005. 331 p.
- Profesinio rengimo socialinių partnerių kvalifikacijos tobulinimo poreikiai / Genutė Gedvilienė, Virginija Bortkevičienė. Tiltai. 2012, Nr. 2 (59), p. 97-108.
- Profesinis viešbučio administratoriaus paveikslas : orientacija į darbo rinką / Jolita Vveinhardt, Kristina Kigaitė. Profesinės studijos: teorija ir praktika 2008, Nr. 4, p. 109-118.
- Sisteminančios strategijos ir veiklinančios vadybos taikymas profesinio mokymo praktikoje / Laimutė Anužienė, Aivaras Anužis, Kristina Šiožinienė, Danutė Maurušaitienė. Profesinis rengimas: tyrimai ir realijos. 2009, Nr. 18, p. 30-39.
- Slaugos specialistų kompetencijų tobulinimo strategija socialinės partnerystės kontekste / Asta Mažionienė, Vilma Žydžiūnaitė. Vadyba. 2009, Nr. 1 (14), p. 41-47.
- Socialinė partnerystė - prielaida šiuolaikinių dailės mokytojų kompetencijų įgijimui / Sigita Saulėnienė. Menas, dizainas, meninis ugdymas : socialinės partnerystės įtaka studijų proceso kokybės gerinimui ir studentų saviraiškai : tarptautinė mokslinė praktinė konferencija, 2007 m. gegužės 10-11 d. Kaunas: Kauno kolegijos Leidybos centras, 2007. P. 39-50.
- Socialinės partnerystės reikšmė būsimų specialistų kompetencijų formavimui darbo rinkos poreikių kontekste / Auksė Grabažienė, Irena Klimavičienė, Virginija Piligrimienė. Mokslo taikomieji tyrimai Lietuvos kolegijose. 2011, Nr. 8, p. 18-26.
- Socialinės partnerystės reikšmė specialistų profesinės kvalifikacijos formavime / Irena Klimavičienė, Virginija Piligrimienė. Mokslo taikomieji tyrimai Lietuvos kolegijose. 2008, Nr. 5, p. 81-89.
- Socialinių pedagogų veiklos, profesinių kompetencijų ir studijų tikslų santykis / Raimundas Čepukas. Pedagogika. 2001, 53, p. 21-28.
- Sociokultūrinės integracijos prielaidos mokyklinių fizikos užduočių turinyje / Palmira Pečiuliauskienė. Pedagogika. 2003, 65, p. 176-182.
- Stabilumo ir kintamumo aspektai, vertinant studijų kokybę aukštojoje mokykloje : trejų metų studentų apklausų analizė / Živilė Strelcovienė, Nijolė Borusevičienė, Zita Latonaitė, Eslanda Mockevičienė. Profesinės studijos: teorija ir praktika 2009, Nr. 5, p. 141-148.
- Studentų mokymo kokybės veiksniai / Marija Jėčiuvienė. Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai. 2008, Nr. 45, p. 47-55.
- Studentų požiūris į mokymą (-si) aukštosiose mokyklose / Vaiva Zuzevičiūtė. Acta paedagogica Vilnensia. 2004, t. 13, p. 81-86.
- Studentų profesinės praktikos organizavimo proceso kolegijoje analizė / Aristida Čepienė, Nida Vaitiekienė. Mokslo taikomieji tyrimai Lietuvos kolegijose. 2018, nr. 14, p. 53-62.
- Studentų savirefleksija kaip tęstinių studijų programos kaitos būdas / Rita Makarskaitė-Petkevičienė, Aušra Žemgulienė. Pedagogika. 2006, 84, p. 67-73.
- Studijų kokybė kolegijoje / Irena Klimavičienė, Nijolė Kašėtienė. Kokybės vadybos vaidmuo Lietuvos ūkio globalizacijos procesuose : respublikinės kokybės vadybos konferencijos pranešimų medžiaga, 2005 m. lapkričio 24 d. Kaunas: Technologija, 2005. P. 86-93.
- Studijų kokybė : studijų rezultatų paradigma / Kęstutis Pukelis, Nora Pileičikienė. Aukštojo mokslo kokybė. 2005, Nr. 2, p. 96-107.
- Studijų programos tikslas ir numatomi rezultatai : savianalizės aspektas / Judita Stulpinaitė. Studijos šiuolaikinėje visuomenėje. 2012, Nr. 3(1), p. 214-226.
- Studijų programos turinio analizė : metodika ir praktika / Auksė Grabažienė, Irena Klimavičienė. Profesinis rengimas: tyrimai ir realijos. 2010, Nr. 19, p. 50-58.
- Studijų programų atnaujinimo Lietuvoje apžvalga: studentų savarankiško darbo planavimas / Gintautė Žibėnienė. Aukštojo mokslo kokybė. 2013, Nr. 10, p. 99-122.
- Studijų programų atnaujinimo Lietuvoje apžvalga: studijų programos tikslų, studijų rezultatų formulavimo problematika ir tobulinimo metodiniai aspektai / Gintautė Žibėnienė. Pedagogika. 2011, 104, p. 79-85.
- Studijų programų kokybės vertinimo koncepcija ir ją veikiantys veiksniai / Gintautė Žibėnienė. Acta paedagogica Vilnensia. 2006, t. 16, p. 177-189.
- Suaugusiųjų mokymasis. Andragoninės veiklos perspektyva / Vaiva Zuzevičiūtė, Margarita Teresevičienė. Kaunas : Vytauto Didžiojo universiteto leidykla, 2008. 218 p.
- Švietimo vadybos specialistų rengimas / Ramutė Kučinskienė, Vytolis Kučinskas. Tiltai. Priedas. 2002, Nr. 10, p. 101-107.
- The Preconditions of ecological education of school tasks on physics / Palmira Pečiuliauskienė, Alfonsas Rimeika. Journal of Baltic science education. 2003, no. 1, p. 12-20.
- Tikybos mokytojų rengimas Marijampolės kolegijoje. Dabartis ir ateities perspektyvos / Vida Balickienė, Vida Daugirdienė. Soter. 2006, 20 (48), p. 75-94.
- Transferable competence for the knowledge driven economy issues in a curriculum for higher education / Daiva Lepaite. Education-line. p. 1-18.
- Utenos kolegijos buhalterinės apskaitos specialybės absolventų profesinės kompetencijos pakankamumas praktinei veiklai / Nijolė Pakalnienė. Buhalterinės apskaitos teorija ir praktika. 2010, t. 6, p. 105-113.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/72717
Updated:
2020-11-06 21:50:12