Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Knyga / Book
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Mokymo turinio projektavimas: standartai ir programos profesiniame rengime
Alternative Title:
Curriculum design: standarts in vocational education and training
Publication Data:
Kaunas : VDU leidykla, 2000.
Contents:
Summary — Įvadas — Pagrindinės sąvokos — Teoriniai mokymo turinio parametrai: Profesinio mokymo turinys ("curriculum") kaip integruojanti profesinio rengimo kaitos dimensija; Mokymo programa ir jos vieta mokymo procese; Standartai profesiniame rengime; Profesiniame rengime naudojamų standartų koncepcija ir standartizavimo patirtis Lietuvoje; Profesinio rengimo standarto, mokymo turinio (programos) įvertinimas — Mokymo turinio projektavimo metodika ir praktika: Svarbiausi teoriniai ir metodiniai profesiniame rengime naudojamų standartų kūrimo etapai; Profesinio rengimo standartų kūrimas; Profesinio rengimo standartizavimo vadybos aspektai; Nuo standarto prie profesinio mokymo (studijų) programos — Literatūra — Priedai.
Related Publications:
- Aktyvaus mokymosi metodų naudojimas rengiant policijos pareigūnus. Visuomenės saugumas ir viešoji tvarka 2012, 7, p. 93-102.
- Andragoginiai mokymo/si organizavimo elementai ir požiūris į mokymą/si Lietuvos aukštosiose mokyklose. Tiltai. Priedas. 2004, Nr. 19, p. 155-162.
- Apskaitos dalykų analizė buhalterinės apskaitos studijų programos kontekste Šiaulių valstybinės kolegijos pavyzdžiu. Buhalterinės apskaitos teorija ir praktika. 2010, t. 7, p. 91-99.
- Bedarbių profesinis mokymas aukštojoje mokykloje: strateginis aspektas. Mokslas ir edukaciniai procesai. 2007, Nr. 1 (3), p. 49-76.
- Bendrųjų ir profesinių kompetencijų poreikių kaita kvalifikacijos struktūroje. Profesinis rengimas: tyrimai ir realijos. 2006, Nr. 12, p. 126-139.
- Binarinės aukštojo mokslo sistemos dermės probleminės dimensijos. Profesinis rengimas: tyrimai ir realijos. 2009, Nr. 18, p. 156-167.
- Competence-based approach in the education reforms of Lithuania and Estonia. Competence-based vocational and professional education: bridging the worlds of work and education. Berlin: Springer, 2017. P. 381-406.
- Competence development for the knowledge-driven economy. Higher education and national development: universities and societies in transition. London: Routledge, 2007. P. 190-200.
- Darbo rinkos pokyčių įtaka administratoriaus profesinių kompetencijų ugdymui. Mokslo taikomieji tyrimai Lietuvos kolegijose. 2008, Nr. 5, p. 11-15.
- Darbo rinkos pokyčių įtaka administratoriaus profesinių kompetencijų ugdymui. Vadyba. 2008, Nr. 2 (13), p. 9-12.
- Europos šalių technologijų mokytojų rengimo programų turinio analizė. Pedagogika. 2014, 113, p. 112-122.
- Evaluation of instrument of cross-cultural curriculum research: supporting validity and reliability. Citizenship Education: Europe and the World. London: CiCe Institute for Policy Studies in Education, 2006. P. 599-608.
- Ikimokyklinio ugdymo pedagogų profesinės kompetencijos: diagnostinis aspektas. Profesinis rengimas: tyrimai ir realijos. 2010, Nr. 19, p. 102-114.
- Informatikos studijų programų modernizacijos aukštosiose mokyklose problemos. Vadyba. 2007, Nr. 2 (11), p. 237-241.
- Inovatyvaus ugdymo(si) socialinis-didaktinis projektavimas aukštojoje mokykloje žinių visuomenės iššūkių kontekste. Profesinės studijos: teorija ir praktika 2006, Nr. 2, p. 75-82.
- Kai kurių Lietuvos universitetų ir kolegijų studijų programų kokybės ypatumai : studijų rezultatų paradigma. Aukštojo mokslo kokybė. 2006, Nr. 3, p. 20-43.
- Kalbos kultūros mokymo metodai, jų atrankos kriterijai. Technologijos ir menas: tyrimai ir aktualijos. 2010, 1, p. 37-40.
- Kolegijų pedagogai kryžkelėje: kaip veiksmingai pasiekti žinių ir gebėjimų dermę.. Pedagogika. 2003, 68, p. 173-180.
- Kompetenciją plėtojančių studijų programų lygio nustatymo metodologija. Kaunas : Technologija, 2003. 193 p.
- Kvalifikacijos aprašo rengimo metodologija: edukologijos daktaro atvejis = Methodology for preparing a qualification descriptor : case study of the doctor in education studies. Mokytojų ugdymas. 2009, Nr. 13, p. 40-63.
- Major problems obstructing implementation of higher education quality management systems in higher schools. Socialiniai tyrimai. 2011, Nr. 2 (23), p. 80-89.
- Meno dalykų studijavimo prielaidos kolegijoje. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2007, Nr. 4 (15), p. 64-69.
- Modulinės profesinio mokymo programos įgyvendinimas. Profesinis rengimas: tyrimai ir realijos. 2013, Nr. 24, p. 76-85.
- Modulinio profesinio mokymo(-si) struktūros metodika. Profesinis rengimas: tyrimai ir realijos. 2009, Nr. 18, p. 140-154.
- Mokyklinė organizacija: vadybinis suderunamumas. Pedagogika. 2002, 59, p. 13-17.
- Mokyklinių fizikos užduočių turinio integralumo ir kontekstualumo kaita reformuojamuose fizikos vadovėliuose. Pedagogika. 2009, 95, p. 119-125.
- Mokyklos kaitos empirinė išraiška. Pedagogika. 2005, 78, p. 60-67.
- Mokymo turinio tobulinimas: socialinės partnerystės aspektas. Lietuvos sociologija amžių sandūroje. Vilnius: Socialinių tyrimų institutas, 2001. P. 137-145.
- Mokytojų kvalifikacijos tobulinimo poreikiai. Pedagogika. 2008, 89, p. 29-44.
- Montessori metodo reikšmė vaikų ikimokykliniam ugdymui švietimo reformos kontekste. Tiltai. 2001, Nr. 3 (16), p. 25-32.
- Muzikos mokytojas: jo savirealizacijos problema.. Pedagogika. 2001, 55, p. 108-114.
- Neformalaus mokymosi pripažinimas organizuojant profesinį rengimą: socialinės partnerystės aspektas. Acta paedagogica Vilnensia. 2004, t. 12, p. 19-27.
- Neįgaliųjų profesinis rengimas: kaip ekspertai vertina švietimo, ekonominės ir socialinės politikos sąveiką?. Specialusis ugdymas. 2002, Nr. 1 (6), p. 72-84.
- Neuniversitetinių studijų programos: rengimo ištakos ir vertinimas. Pedagogika. 2002, 64, p. 68-75.
- Neuniversitetinių studijų programos: studentų ir socialinių partnerių požiūriai.. Pedagogika. 2002, 56, p. 86-95.
- Nežymiai sutrikusio intelekto asmenų pirminio profesinio rengimo Lietuvoje modeliavimas. Pedagogika. 2002, 56, p. 21-29.
- Nuotolinio mokymo(si) taikymo galimybės tęstinio profesinio mokymo plėtrai skatinti. Kaunas : Vytauto Didžiojo universitetas, 2008. 131 p.
- Nuotolinio mokymo(si) turinio projektavimo modelis: kokybės vertinimo dimensijos ir veiksniai. Acta paedagogica Vilnensia. 2009, t. 23, p. 9-20.
- Pamokos tikslų reikšmė ugdymo sistemoje. Pedagogika. 2001, 49, p. 64-72.
- Parengtų ir teikiamų įgyvendinti neuniversitetinių studijų programų išorinio kokybės vertinimo patirtis ir problemos. Aukštojo mokslo kokybė. 2004, Nr. 1, p. 80-93.
- Pedagogų rengimo studijų programų analizė. Vilnius : Versus aureus, 2007. 294 p.
- Pradinių klasių mokytojo profesinės kompetencijos įsivertinimas. Pedagogika. 2005, 78, p. 97-103.
- Pradinių klasių mokytojų muzikinės kompetencijos ypatumai. Pedagogika. 2004, 70, p. 9-13.
- Praktinis slaugos mokymas. Kaunas : Lietuvos sveikatos mokslų universiteto Leidybos namai, 2011. 171 p.
- Profesinio pašaukimo indentifikavimo kompetencijos ugdymas - asmenybės tiesos apie save pažinimo prielaida. Logos (Vilnius). 2013, 76, p. 91-100.
- Profesinio rengimo metodologija. Kaunas : Vytauto Didžiojo universiteto leidykla, 2005. 331 p.
- Profesinio rengimo socialinių partnerių kvalifikacijos tobulinimo poreikiai. Tiltai. 2012, Nr. 2 (59), p. 97-108.
- Profesinis viešbučio administratoriaus paveikslas: orientacija į darbo rinką. Profesinės studijos: teorija ir praktika 2008, Nr. 4, p. 109-118.
- (Re)conceptionalisation of curriculum in contemporary educational discourse: international and Lithuanian perspectives. Bildungswissenschaften und akademisches Selbstverständnis in einer globalisierten Welt. Frankfurt am Main : Peter Lang, 2014. P. 323-336.
- Sisteminančios strategijos ir veiklinančios vadybos taikymas profesinio mokymo praktikoje. Profesinis rengimas: tyrimai ir realijos. 2009, Nr. 18, p. 30-39.
- Slaugos specialistų kompetencijų tobulinimo strategija socialinės partnerystės kontekste. Vadyba. 2009, Nr. 1 (14), p. 41-47.
- Socialinė partnerystė - prielaida šiuolaikinių dailės mokytojų kompetencijų įgijimui. Menas, dizainas, meninis ugdymas: socialinės partnerystės įtaka studijų proceso kokybės gerinimui ir studentų saviraiškai: tarptautinė mokslinė praktinė konferencija, 2007 m. gegužės 10-11 d. Kaunas: Kauno kolegijos Leidybos centras, 2007. P. 39-50.
- Socialinės partnerystės reikšmė būsimų specialistų kompetencijų formavimui darbo rinkos poreikių kontekste. Mokslo taikomieji tyrimai Lietuvos kolegijose. 2011, Nr. 8, p. 18-26.
- Socialinės partnerystės reikšmė specialistų profesinės kvalifikacijos formavime. Mokslo taikomieji tyrimai Lietuvos kolegijose. 2008, Nr. 5, p. 81-89.
- Socialinių pedagogų veiklos, profesinių kompetencijų ir studijų tikslų santykis. Pedagogika. 2001, 53, p. 21-28.
- Sociokultūrinės integracijos prielaidos mokyklinių fizikos užduočių turinyje. Pedagogika. 2003, 65, p. 176-182.
- Stabilumo ir kintamumo aspektai, vertinant studijų kokybę aukštojoje mokykloje: trejų metų studentų apklausų analizė. Profesinės studijos: teorija ir praktika 2009, Nr. 5, p. 141-148.
- Studentų mokymo kokybės veiksniai. Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai. 2008, Nr. 45, p. 47-55.
- Studentų požiūris į mokymą (-si) aukštosiose mokyklose. Acta paedagogica Vilnensia. 2004, t. 13, p. 81-86.
- Studentų profesinės praktikos organizavimo proceso kolegijoje analizė. Mokslo taikomieji tyrimai Lietuvos kolegijose. 2018, nr. 14, p. 53-62.
- Studentų savirefleksija kaip tęstinių studijų programos kaitos būdas. Pedagogika. 2006, 84, p. 67-73.
- Studijų kokybė kolegijoje. Kokybės vadybos vaidmuo Lietuvos ūkio globalizacijos procesuose: respublikinės kokybės vadybos konferencijos pranešimų medžiaga, 2005 m. lapkričio 24 d. Kaunas: Technologija, 2005. P. 86-93.
- Studijų kokybė: studijų rezultatų paradigma. Aukštojo mokslo kokybė. 2005, Nr. 2, p. 96-107.
- Studijų programos tikslas ir numatomi rezultatai: savianalizės aspektas. Studijos šiuolaikinėje visuomenėje. 2012, Nr. 3(1), p. 214-226.
- Studijų programos turinio analizė: metodika ir praktika. Profesinis rengimas: tyrimai ir realijos. 2010, Nr. 19, p. 50-58.
- Studijų programų atnaujinimo Lietuvoje apžvalga: studentų savarankiško darbo planavimas. Aukštojo mokslo kokybė. 2013, Nr. 10, p. 99-122.
- Studijų programų atnaujinimo Lietuvoje apžvalga: studijų programos tikslų, studijų rezultatų formulavimo problematika ir tobulinimo metodiniai aspektai. Pedagogika. 2011, 104, p. 79-85.
- Studijų programų kokybės vertinimo koncepcija ir ją veikiantys veiksniai. Acta paedagogica Vilnensia. 2006, t. 16, p. 177-189.
- Suaugusiųjų mokymasis. Andragoninės veiklos perspektyva. Kaunas : Vytauto Didžiojo universiteto leidykla, 2008. 218 p.
- Švietimo vadybos specialistų rengimas. Tiltai. Priedas. 2002, Nr. 10, p. 101-107.
- The Preconditions of ecological education of school tasks on physics. Journal of Baltic science education. 2003, no. 1, p. 12-20.
- Tikybos mokytojų rengimas Marijampolės kolegijoje. Dabartis ir ateities perspektyvos. Soter. 2006, 20 (48), p. 75-94.
- Transferable competence for the knowledge driven economy issues in a curriculum for higher education. Education-line, p. 1-18..
- Utenos kolegijos buhalterinės apskaitos specialybės absolventų profesinės kompetencijos pakankamumas praktinei veiklai. Buhalterinės apskaitos teorija ir praktika. 2010, t. 6, p. 105-113.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/72717
Updated:
2020-11-06 21:50:12