Inovatyvaus ugdymo(si) socialinis-didaktinis projektavimas aukštojoje mokykloje žinių visuomenės iššūkių kontekste

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Inovatyvaus ugdymo(si) socialinis-didaktinis projektavimas aukštojoje mokykloje žinių visuomenės iššūkių kontekste
Alternative Title:
Social-didactic projection of innovative education (self-education) at high school as a challenge of the knowledge society
In the Journal:
Profesinės studijos: teorija ir praktika [Professional studies: theory and practice]. 2006, Nr. 2, p. 75-82
Keywords:
LT
Aukštasis mokslas. Studijos / Higher education. Study; Inovacijos / Innovations; Ugdymas / Education.
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje inovatyvaus ugdymo(si) projektavimas aukštojoje mokykloje nagrinėjamas kaip socialinis-didaktinis uždavinys, kurį suponavo nauja šiuolaikinė žinių visuomenė. Atskleidžiamas inovatyvaus ugdymo(si) socialinis-didaktinis būtinumas, jo esmė, komponentai, prielaidos. Projektavimas grindžiamas nauja ugdymo(si), kaip proceso, samprata, orientuota į kur kas platesnį socialinį-didaktinį kontekstą nei dalykų mokymas(is). Analizuojamos inovatyvaus ugdymo(si) projektavimui būtinų pedagoginių technologijų pasirinkimo sąlygos. Formuluojamos išvados ir pateikiamos rekomendacijos inovatyvaus ugdymo(si) projektavimui aukštojoje mokykloje. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Aukštoji mokykla; Inovatyvus ugdymas(is); Socialinis-didaktinis projektavimas; Žinių visuomenė; High school; Innovative Education (Self-education); Innovative education; Knowledge society; Social-didactic projection.

ENProjection of innovative education (self-education) at high school is approached in this article as a social-didactic task, presupposed by the new modern knowledge society. A social-didactical necessity of innovative education (self-education), its essence, components and prerequisites are revealed. Projection is based upon a new conception of education (self- education) as a process, oriented towards much wider social-didactic context than teaching (learning) of subjects. The conditions for choosing the necessary pedagogic technologies for the projection of innovative education (self-education) are analysed. The conclusions and recommendations for projection of innovative education (self-education) at high school are formulated. [From the publication]

ISSN:
1822-3648
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/69472
Updated:
2020-10-21 21:35:27
Metrics:
Views: 29    Downloads: 1
Export: