Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Knyga / Book
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Kūrybiškumo ugdymas mokant
Publication Data:
Vilnius : Presvika, 2001.
Related Publications:
- 5-6 metų vaikų kūrybiškumas: pedagogų ir tėvų požiūris. Pedagogika. 2009, 96, p. 95-102.
- Akliųjų ir silpnaregių saviraiškos ir kūrybiškumo plėtotė. Mokytojo asmenybė ir specialiųjų poreikių mokinių kūrybiškumo ugdymas: mokslinės konferencijos, įvykusios 2002 m. sausio 24-25 d. Šiaulių universitete, medžiaga. Šiauliai: ŠU leidykla, 2002. P. 74-77.
- Aktyvieji ugdymo metodai - vaikų iniciatyvumo ir kūrybingumo ugdytojai.. Ikimokyklinis ir priešmokyklinis ugdymas: situacija ir visuomenės lūkesčiai. Klaipėda: Klaipėdos valstybinė kolegija, 2015. P. 161-172.
- Bendrojo ugdymo mokyklų, kuriose sustiprintas meninis ugdymas, mokinių kūrybiškumas ir mokymosi sėkmė. Ugdymo psichologija. 2011, Nr. 22, p. 48-54.
- Būsimųjų muzikos mokytojų požiūris į muzikinės improvizacijos panaudojimo galimybes ugdant(-is) kūrybiškumą. Mokytojų ugdymas. 2012, Nr. 18, p. 102-116.
- Dailės mokymas(-is) vaiko ir paauglio raidos kontekste. Tiltai. 2003, Nr. 3 (24), p. 101-108.
- Dailės mokytojas apie savo veiklos vaidmenis formaliame ir neformaliame švietime. Mokytojų ugdymas. 2004, Nr. 3, p. 107-117.
- Dailės terapijos elementų taikymas ugdomojoje veikloje.. Ikimokyklinis ir priešmokyklinis ugdymas: situacija ir visuomenės lūkesčiai. Klaipėda: Klaipėdos valstybinė kolegija, 2015. P. 96-103.
- Gabių vaikų ugdymo sistema VDU "Rasos" gimnazijoje. Gabus vaikas ir mokykla: geroji patirtis. Kaunas: Technologija, 2007. P. 58-72.
- I-III klasių mokinių kūrybingumo ugdymas taikant mokymo(si) bendradarbiaujant metodą. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2003, Nr. 1, p. 55-61.
- I-II klasių mokinių, turinčių kalbos sutrikimų, verbalinio kūrybiškumo pokyčiai. Pedagogika. 2005, 80, p. 146-151.
- I-II klasių mokinių, turinčių kalbos sutrikimų, verbalinio kūrybiškumo raiška. Acta paedagogica Vilnensia. 2002, t. 9, p. 131-140.
- Ikimokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ir socializacijos ugdymas pedagoginės meno terapijos metodais: kokybinis tyrimas. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2011, Nr. 2 (31), p. 63-72.
- Ikimokyklinio ugdymo pedagogo veikla, lavinant 5-6 metų vaikų kūrybiškumą.. Ikimokyklinis ir priešmokyklinis ugdymas: situacija ir visuomenės lūkesčiai. Klaipėda: Klaipėdos valstybinė kolegija, 2015. P. 9-25.
- Impact of education environment and educational technologies applied by educators on 5-7 year old children's creativity. Radoša personība: zinātnisko rakstu krājums. 2006, [T.] 4, p. 105-114.
- Integration of L.S. Vygotsky's psycho-pedagogical theory and methodology to a pupil who has AD/HD Syndrome, to educational intervention process. Education-line. p. 1-9.
- IX-XII klasių mokinių kūrybiškumas, savęs vertinimas ir mokymosi sėkmė. Ugdymo psichologija. 2006, Nr. 16, p. 39-46.
- Jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikų kūrybingumo ugdymas pasakomis kaip edukacinės diagnostikos objektas. Ugdymo psichologija. 2004, Nr. 11-12, p. 76-82.
- Jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymo muzikine veikla kryptys. Acta paedagogica Vilnensia. 2003, t. 11, p. 116-129.
- Jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikų, turinčių kalbos sutrikimų, verbalinio kūrybiškumo ypatumai ir prielaidos. Specialusis ugdymas. 2002, Nr. 2 (7), p. 34-42.
- Jaunimo identitetinio lokuso nomadizacija: subkultūrų kreatyvumo frontyras. Inter-studia humanitatis. 2012, Nr. 14, p. 104-118.
- Ketverių-penkerių metų vaikų kūrybiškumo gebėjimų raiška tyrinėjant.. Verslas, technologijos, biomedicina: inovacijų įžvalgos. 2021, 1 (12), p. 552-563.
- Ketvirtokų sampratos apie galimybes patiems dalyvauti kūrybiniame procese tyrimas. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2004, Nr. 3, p. 49-58.
- Kritinio ir kūrybinio mąstymo sąsaja. Socialinė teorija, empirija, politika ir praktika. 2016, Nr. 13, p. 90-104.
- Kritinio mąstymo ugdymo galimybės teisinio ugdymo pamokose. Socialinis darbas. 2011, t. 10, Nr. 2, p. 181-192.
- Kūrybinių šokio gebėjimų ugdymas pradinėse klasėse. Žvirblių takas. 2015, Nr. 1, p. 44-50.
- Kūrybiškumas ir jo ugdymas: pedagogų nuostatos ir edukacinė realybė. Specialusis ugdymas. 2004, Nr. 2 (11), p. 73-88.
- Kūrybiškumo aspektai socialiniame darbe. Socialinis darbas. 2011, t. 10, Nr. 1, p. 63-70.
- Kūrybiškumo samprata ir jo ugdymas darželyje: ikimokyklinio auklėjimo pedagogų pozicija. Tiltai. 2014, Nr. 1 (66), p. 87-103.
- Kūrybiškumo sampratų klasifikacija ir kūrybiškumo sąvokos apibrėžtis. Terminologija. 2022, 29, p. 76-93.
- Kūrybiškumo tyrimų kryptys. Scientific research in education. Vol. 1. Klaipėda: Klaipėdos universiteto leidykla, 2017. P. 100-111.
- Kūrybiškumo ugdymas lavinant specialiųjų poreikių turinčių moksleivių sutrikusias funkcijas. Mokytojo asmenybė ir specialiųjų poreikių mokinių kūrybiškumo ugdymas: mokslinės konferencijos, įvykusios 2002 m. sausio 24-25 d. Šiaulių universitete, medžiaga. Šiauliai: ŠU leidykla, 2002. P. 133-137.
- Kūrybiškumo ugdymas popamokinėje veikloje. Žvirblių takas. 2013, Nr. 6, p. 8-13.
- Kūrybiškumo ugdymas pradinėje mokykloje: mokytojų ir mokinių nuomonių tyrimas. Pasaulis vaikui: ugdymo realijos ir perspektyvos. 2006, d. 3, p. 38-54.
- Mokinių kūrybiškumas ir mokymosi sėkmė. Ugdymo psichologija. 2004, Nr. 11-12, p. 53-60.
- Mokinių nuomonė apie dialoginės kalbos vartojimą. Pedagogika. 2003, 66, p. 56-63.
- Mokymo metodų taikymo veiksmingumas ir populiarumas. Pedagogika. 2007, 87, p. 77-85.
- Moksleivių kūrybiškumo ugdymas muziejų edukacine veikla. Acta paedagogica Vilnensia. 2010, t. 25, p. 150-158.
- Musical creativity: overview of research in Lithuania. Looking for the unexpected: creativity and innovation in music education: proceedings of the 24th EAS Conference. Klaipėda: Klaipėdos universiteto leidykla, 2016. P. 51-60.
- Nežymų intelekto sutrikimą turinčių mokinių kūrybinio originalumo neverbalinės raiškos pokyčiai technologijų pamokose. Pedagogika. 2015, 117, p. 168-184.
- Paauglių streso įveikos strategijų ir kūrybiškumos sąsajos. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2010, Nr. 4 (29), p. 40-45.
- Pedagogo asmenybė ir profesinė veikla, ugdanti moksleivių ir jaunuolių kūrybiškumą specialiojoje mokykloje. Mokytojo asmenybė ir specialiųjų poreikių mokinių kūrybiškumo ugdymas: mokslinės konferencijos, įvykusios 2002 m. sausio 24-25 d. Šiaulių universitete, medžiaga. Šiauliai: ŠU leidykla, 2002. P. 42-45.
- Pedagogų požiūris į moksleivių kūrybinės saviraiškos ugdymą per dailę. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2003, Nr. 1, p. 49-54.
- Pradinių klasių mokytojų požiūris į kūrybinius teksto darbus. Pasaulis vaikui: ugdymo realijos ir perspektyvos. 2004. P. 124-132.
- Primary school children's creative expression in singing. Glasbeno-pedagoški zbornik. 2016, 24, p. 45-55.
- Skirtingo jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikų kūrybinio mąstymo struktūriniai ypatumai. Ugdymo psichologija. 2004, Nr. 13, p. 34-38.
- Sutrikusios kalbos vaikų kūrybinės vaizduotės ypatumai. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2008, Nr. 2 (18), p. 109-115.
- Šeima kaip I-II klasių mokinių, turinčių kalbėjimo ir kalbos sutrikimų, verbalinio kūrybiškumo ugdymo dalyvė. Lietuvių katalikų mokslo akademijos suvažiavimo darbai. 2006, t. 20, p. 317-325.
- Švietimo organizacijos novatoriškumas-kaip prielaida sistemai: vidurinė-aukštoji mokykla-užtikrinti / Aldona Augustinienė, Brigita Janiūnaitė.. Aukštasis mokslas - žinių visuomenei. Kaunas: Technologija, 2003. 181-204 p.
- Tautos kultūros puoselėjimo veiksniai pagal M. Lukšienės sampratą technologinio ugdymo turinyje: pagrindinio ugdymo bendrųjų programų aspektas. Pedagogika. 2013, 111, p. 108-121.
- Ugdymas daile ir Valdorfo sistema: ikimokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymo aspektas. Žvirblių takas. 2016, Nr. 1, p. 2-8.
- Ugdymo aplinkos ir taikomų pedagoginių technologijų poveikis 5-7 metų vaikų kūrybiškumui. Pasaulis vaikui: ugdymo realijos ir perspektyvos. 2006, d. 3, p. 62-74.
- Vadybinių bei socialinių kompetencijų ugdymas taikant aktyviuosius mokymo metodus. Profesinio bakalauro rengimas šiandienos rinkai: problemos ir jų sprendimo būdai: respublikinės mokslinės-praktinės konferencijos medžiaga, Šiauliai, 2008-02-21. Šiauliai: Šiaurės Lietuvos kolegija, 2008. P. 20-26.
- Vaikų sukurtų pasakų identifikavimo ir vertinimo problemos. Tiltai. Priedas. 2007, Nr. 35, p. 95-107.
- Vidurinės mokyklos sustiprinto mokymosi profilio mokinių kūrybiškumo ypatumai. Pedagogika. 2007, 86, p. 90-98.
- Vidutiniškai neišplėtotos kalbos vaikų kūrybingumo ugdymas, įtvirtinant prielinksnių ir garsų tarimą. Mokytojo asmenybė ir specialiųjų poreikių mokinių kūrybiškumo ugdymas: mokslinės konferencijos, įvykusios 2002 m. sausio 24-25 d. Šiaulių universitete, medžiaga. Šiauliai: ŠU leidykla, 2002. P. 9-12.
- V-VI klasės mokinių kūrybingumo ugdymo technologijų pamokose veiksniai. Pedagogika. 2013, 110, p. 72-79.
- V-VI klasių mokinių požiūrio į kūrybingumą, turimų žinių ir sukurtų gaminių pritaikomumą bei vertinimą kiekybinis tyrimas. Socialinis ugdymas. 2012, Nr. 19 (30), p. 64-76.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/47328
Updated:
2014-05-08 10:32:33