Muzikinis mąstymas ir jo ugdymas mokykloje (psichopedagoginiai ir filosofiniai aspektai)

Rinkinys:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Publikacijos rūšis:
Knyga / Book
Kalba:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Antraštė:
Muzikinis mąstymas ir jo ugdymas mokykloje (psichopedagoginiai ir filosofiniai aspektai)
Paskelbta:
Klaipėda : "Klaipėdos" laikr. red. ; 2002.
Puslapiai:
424 p
Turinys:
Muzikos pažinimo filosofiniai ir psichopedagoginiai aspektai. Muzikinis mąstymas — Muzikinio ugdymo mokykloje tobulinimas (muzikinio mąstymo aspektu).
Santrauka / Anotacija:

LTMonografijoje autorius išdėsto filosofija, muzikos pažinimo metodologija, meno psichologija bei muzikos pedagogika grindžiamą muzikinio mąstymo ir jo ugdymo mokykloje pedagoginę koncepciją, kuria remiantis galima tobulinti augančios kartos estetinį bei dvasinį ugdymą. Nagrinėjami mokslinio bei meninio mąstymo bendrumai ir skirtumai, muzikos kalbos pažinimo ir muzikinio mąstymo kaip meninio (o ne racionalistinio) mąstymo plėtotės ypatumai. Tuo remiantis, atskleidžiama muzikinio ugdymo bendrojo lavinimo mokykloje specifika, muzikinio mąstymo, ugdymo požiūriu svarbūs metodologiniai principai, didaktiniai, hodegetiniai aspektai, kai kurie muzikos mokytoją rengimo tobulinimo klausimai. Knyga skiriama muzikos pedagogikos specialistams, magistrantams, doktorantams, jų rengėjams, kvalifikacijos kėlėjams bei visiems, besidomintiems muzikos pažinimo, muzikos pedagogikos klausimais.

ISBN:
9986719100
Susijusios publikacijos:
Nuoroda į įrašą:
https://www.lituanistika.lt/content/79533
Atnaujinta:
2020-07-28 20:31:14
Metrika:
Peržiūros: 181
Eksportas: