Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Knyga / Book
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Kokybiniai tyrimai: principai ir metodai : vadovėlis socialinių mokslų studijų programų studentams
Publication Data:
Vilnius : Vaga, 2017.
Notes:
Bibliografija prie skyrių. Reikšminiai žodžiai: Kokybinis tyrimas; Socialiniai mokslai; Multidisciplininis požiūris; Metodologija; Qualitative research; Social sciences; Multidisciplinary attitude; Methodology.
Keywords:
LT
Kokybinis tyrimas; Metodologija; Multidisciplininis požiūris; Socialiniai mokslai.
EN
Methodology; Multidisciplinary attitude; Qualitative research; Social sciences.
Related Publications:
- Absolventų kompetencijų atitiktis darbo rinkai: absolventų interviu tyrimas / Irma Spiriajevienė, Aušra Rudžianskienė. Mokslo taikomieji tyrimai Lietuvos kolegijose. 2021, nr. 17/2, p. 94-101.
- Analysis of students’ lived experiences in music school: where does the meaning of learning hide? / Asta Volbikienė, Remigijus Bubnys. Social welfare: interdisciplinary approach. 2020, Vol. 10 (1), p. 82-94.
- Artistic activity as a collaboration tool in inclusive school culture formation / Aušra Kardašienė, Diana Strakšienė. Society. Integration. Education 2021, vol. 2, p. 253-266.
- A Systematic review of law & technology master programs in selected European Union universities / Paulius Astromskis. Teisės apžvalga 2019, Nr. 1(19), p. 148-175.
- Asmeninio asistento paslaugos teikimo ypatumai Lietuvoje / Laura Kantautienė, Aristida Čepienė. Mokslo taikomieji tyrimai Lietuvos kolegijose. 2021, nr. 17/1, p. 68-77.
- Atskirtį patiriančių vyrų socialinių įgūdžių ugdymas ir įtraukties didinimas socialinių pokyčių grupėje / Oksana Mačėnaitė, Jūratė Požėrienė. Pedagogika. 2020, 140, 4, p. 94-115.
- Bendrojo ugdymo mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo sėkmę lemiantys veiksniai: Lietuvos atvejis / Jelizaveta Tumlovskaja, Romas Prakapas. Pedagogika. 2020, 137, p. 105-116.
- Budinčių globotojų patirtys kuriant vaikui saugią aplinką / Julija Eidukevičiūtė, Vaida Markuckienė. Socialinis darbas. Patirtis ir metodai 2021, 27, p. 73-92.
- Būsimų socialinių darbuotojų kompetencijų raiška profesinės veiklos praktikų refleksijose / Aušra Kavaliauskienė, Ilona Venckienė. Mokslo taikomieji tyrimai Lietuvos kolegijose. 2022, nr. 18/1, p. 101-110.
- Competence conditions enabling education in pre-school education establishments : parents’ evaluation / Skaistė Kovienė. Problems of education in the 21st century. 2017, vol. 75, no. 2, p. 157-169.
- Conflicts over parenting in multicultural homes: a problem analysis int he area of safety / Gražina Čiuladienė, Kazeem Usman Olalekan. Przegląd Policyjny 2021, 3 (143), p. 186-202.
- COVID-19 pandemija: senyvo amžiaus žmonių patirtys socialinės globos namuose / Skaidrė Račkauskienė, Roberta Vilimaitė. Mokslo taikomieji tyrimai Lietuvos kolegijose. 2021, nr. 17/2, p. 85-93.
- Creation of social innovation in rural areas / Aistė Ragauskaitė, Jan Žukovskis. Research for rural development. 2019, vol. 2, p. 195-201.
- Determinants of professional motivation of social workers working with people with disabilities / Remigijus Bubnys, Eglė Milašiūtė. Society. Integration. Education 2020, vol. 5, p. 61-71.
- Digital competence improvement by Lithuanian school teachers during Covid-19 / Estela Daukšienė, Elena Trepulė, Airina Volungevičienė. European Distance and E-Learning Network (EDEN) Conference proceedings 2021, 1, p. 213-222.
- Elektroninių patyčių apimtys ir patirtys pradinėse ir pagrindinėse klasėse pirmojo karantino dėl COVID-19 pandemijos metu / Jolita Buzaitytė Kašalynienė, Jovita Žėkaitė, Roma Jusienė, Irena Stonkuvienė. Pedagogika. 2021, 144, 4, p. 202-220.
- Ensuring the best interests of the child in parents' conflict: experiences of divorcing families / Brigita Kairiene, Grazina Ciuladiene, Agata Balionis. Society. Integration. Education 2022, vol. 1, p. 658-669.
- Environments for the development of disease management competencies of children with diabetes mellitus: children’s experience / Vida Gudzinskiene, Indre Cergelyte-Podgrusiene. SHS web of conferences. 2020, 85, 1 pdf (10 p.).
- Ethnographic analysis of success factors in inclusive education : methodological approach / Alvyra Galkienė. Inclusion in socio-educational frames : inclusive school cases in four European countries / edited by Alvyra Galkienė. Vilnius: Lietuvos edukologijos universiteto leidykla, 2017. P. 30-39.
- Galios santykių mechanizmų, kaip neformalaus ugdymo formos, įtaka nesantuokinių vaikų skaičiui XIX a. pab.-XX a. pr. Lietuvos kaime: Šiaulėnų parapijos atvejis / Vilius Šadauskas. Scientific research in education. Vol. 2 / editing: Rūta Girdzijauskienė, Liudmila Rupšienė, Lilia Žukauskienė. Klaipėda: Klaipėdos universiteto leidykla, 2018. P. 99-109.
- Gimstamumas ir jį sąlygojantys netikrumo aspektai: 1970-1984 m. kohorta Lietuvoje / Alina Norgėlaitė. Kultūra ir visuomenė: socialinių tyrimų žurnalas 2021, Nr. 12, p. 33-54.
- Global citizenship education: parents’ reflections / Vaida Žegunienė. Society. Integration. Education 2020, vol. 3, p. 765-775.
- Green logistics practices seeking development of sustainability: evidence from Lithuanian transportation and logistics companies / Milita Vienažindienė, Vilma Tamulienė, Jurgita Zaleckienė. Energies (Basel) 2021, 14, 7500, p. 1-18.
- Headmasters’ attitudes towards career management opportunities for pre-school education teachers / Ilona Klanienė, Gražina Šmitienė, Raimonda Vainorė. Regional formation and development studies. 2022, Nr. 2 (37), p. 66-76.
- Innovative methods and approaches towards the development of the students’ entrepreneurial competencies / Aistė Ragauskaitė, Jurgita Zaleckienė. Research for rural development. 2018, vol. 2, p. 259-266.
- Interactive animation's possibilities and limitations for development of environmental literacy for pupils / Aldona Augustiniene, Viktorija Bendaraviciute-Kalinauskiene, Gintautas Cibulskas. European Proceedings of Social & Behavioural Sciences. 2018, 43, p. 411-421.
- Įtraukiosios ugdymo praktikos tobulinimas COVID-19 pandemijos kontekste: mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, mokymosi sunkumų įveika / Lina Miltenienė, Rita Melienė, Alvyra Galkienė, Aušra Rutkienė. Pedagogika. 2022, 145, 1, p. 62-80.
- Įžymybių raiškos ir jų sekėjų auditorijos aktyvumo sąryšis socialiniuose tinkluose / Daiva Siudikienė. Informacijos mokslai. 2018, t. 84, p. 28-61.
- Jaunesniojo amžiaus (11–15 metų) paauglių patyčių prevencija bendrojo ugdymo mokyklose / Ilona Tandzegolskienė, Simona Vančugovaitė. Pedagogika. 2019, 133, p. 183-201.
- Judėjimo negalią turinčių asmenų dalyvavimo NVO laisvalaikio užimtumo veiklose veiksniai: prasmės, patirtys, lūkesčiai / Ina Ribinskaitė, Vilmantė Aleksienė. Socialinis darbas. Patirtis ir metodai 2019, 24, p. 63-84.
- Kaip patirta trenerio ir sportininko komunikacija veikia pradedančiųjų futbolo trenerių profesinę veiklą? / Sniegina Poteliūnienė, Aistė Griciūtė. Sporto mokslas. 2020, Nr. 2 (98), p. 5-18.
- Karinės tarnybos ir kario šeimos pareigų derinimo sprendimai: puskarininkių nuomonė / Mindaugas Rutkauskas, Jūratė Guščinskienė. Viešoji politika ir administravimas. 2020, t. 19, Nr. 3, p. 102-118.
- Knygų su papildytos realybės technologija naudojimas ikimokykliniame ugdyme / Monika Kelpšienė. Pedagogika. 2020, 138, 2, p. 150-174.
- Kokybiško nuotolinio ugdymo link: mokyklų pirmosios išmoktos pamokos COVID-19 pandemijos metu / Estela Daukšienė, Elena Trepulė, Justina Naujokaitienė. Pedagogika. 2021, 142, 2, p. 5-23.
- Komandinio darbo kokybei įtaką darantys veiksniai: fizinę negalią turinčių asmenų patirtys / Ina Ribinskaitė. Socialinis ugdymas. 2020, Nr. 2 (54), p. 36-50.
- Kontrolingo sampratos turinio vertinimas: holistinis požiūris / Daiva Tamulevičienė, Rasa Subačienė. Apskaitos ir finansų mokslas ir studijos: problemos ir perspektyvos. 2018, Nr. 1 (12), p. 47-59.
- Kuriamos geros mokyklos Lietuvoje samprata mokinių tėvų požiūriu / Gintautė Žibėnienė. Socialinis darbas. 2019, t. 17, Nr. 2, p. 163-173.
- Lietuvos bazinio karininkų rengimo kvalifikacijos kaita 4-osios pramonės revoliucijos plėtros sąlygomis / Laurynas Česūnas. Šiuolaikinės visuomenės ugdymo veiksniai. 2021, T. 6, p. 81-104.
- Meno organizacijos auditorijų plėtra santykių rinkodaros požiūriu / Ugnė Pavlovaitė, Ingrida Griesienė. Informacijos mokslai. 2019, t. 86, p. 98-115.
- Mokinio autentiškos patirties įprasminimo būdai pradinio ugdymo procese / Jovita Povilaitytė, Jurgita Lenkauskaitė. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2020, Nr.1 (50), p. 47-53.
- Mokinių muzikinės kompozicijos vertinimas konkursų vertinimo komisijos narių patirties aspektu / Rūta Girdzijauskienė, Sandra Rimkutė-Jankuvienė. Tiltai. 2018, Nr.2 (80), p. 141-159.
- Mokymosi sunkumų patiriančių 5-8 klasių mokinių atsitraukimo fenomenas ir jo įveika mokantis nuotoliniu būdu COVID-19 pandemijos sąlygomis: mokytojų ir mokinių patirtys / Ona Monkevičienė, Alvyra Galkienė, Lina Kaminskienė, Lina Miltenienė, Rita Melienė. Pedagogika. 2022, 146, 2, p. 5-38.
- Musical identity of a music teacher / Rūta Girdzijauskienė, Milda Vitartaitė. Problems in music pedagogy. 2018, Vol. 17(2), p. 7-17.
- National school elements in the good school concept: analysis of the view of school students’ parents / Gintaute Žibėnienė, Marijona Barkauskaitė. Transkulturelle Perspektiven in der Bildung / Gerd-Bodo von Carlsburg, Natalija Mažeikienė, Airi Liimets (Hrsg./ed.). Frankfurt am Main: Peter Lang Edition, 2019. P. 451-460.
- Nauji viešųjų paslaugų teikimo būdai ir kanalai ikimokyklinio ugdymo įstaigose / Laima Liukinevičienė, Vaida Paulauskienė. Socialiniai tyrimai. 2019, t. 42, Nr. 1, p. 50-66.
- Needs and sources of information on disease management for parents of children with diabetes mellitus / Indre Čergelytė-Podgrušienė, Vida Gudžinskienė. Society. Integration. Education 2020, vol. 6, p. 181-190.
- Nuotolinio mokymo organizavimas COVID-19 metu: bendrojo ugdymo mokyklų patirtis / Odeta Merfeldaitė, Romas Prakapas, Asta Railienė. Pedagogika. 2020, 140, 4, p. 5-17.
- Opportunities and challenges of organizing and implementing distance pre-school education: teachers’ opinions / Rasa Braslauskienė, Reda Jacynė, Aida Norviliene, Sada Ramanauskienė, Neringa Strazdienė. Society. Integration. Education 2021, vol. 5, p. 53-64.
- Pagalba šeimai, kuriant saugią aplinką vaikui laikinosios globos metu / Jurgita Budrienė, Asta Kiaunytė. Socialinis darbas. Patirtis ir metodai 2021, 28, p. 39-61.
- Pagalbos bendruomenėje psichosocialinę negalią turintiems asmenims poreikiai ir socialinio darbo atsakas / Gitana Pučkienė. Socialinis darbas. Patirtis ir metodai 2021, 28, p. 63-111.
- Parental involvement in the child development process at home / Ausra Kazlauskiene, Justina Kravčenkaitė. Society. Integration. Education 2019, vol. 2, p. 235-243.
- Peculiarities and challenges of media and police cooperation / Gabija Grigaitytė, Rasa Dobržinskienė. Visuomenės saugumas ir viešoji tvarka 2022, 30, p. 51-60.
- Pedagogo bendravimo kompetencijos pristatymas Lietuvos interneto žiniasklaidoje / Violeta Jegelevičienė, Dalia Prakapienė, Romas Prakapas, Andrius Stasiukynas. Socialinis darbas. 2019, t. 17, Nr. 1, p. 45-56.
- Politinė retorika socialinėje sąveikoje: I. Šimonytės „Facebooko“ paskyros analizė / Giedrė Vaičekauskienė. Politologija. 2018, Nr. 3 (91), p. 96-138.
- Possibilities of acquiring competencies in disease management of children with diabetes mellitus / Indre Čergelytė-Podgrušienė, Vida Gudžinskienė. Society. Integration. Education 2020, vol. 6, p. 171-180.
- Pradinių klasių mokinių kalbinių gebėjimų ugdymas(is) taikant neurodidaktikos principus lietuvių kalbos pamokose / Akvilė Dominyka Cicėnaitė-Milaševičiūtė, Agnė Juškevičienė. Švietimas: politika, vadyba, kokybė. 2020, vol. 12, no. 2, p. 58-76.
- Prieinamo turizmo neįgaliesiems su judėjimo negalia vertinimas: patirtis ir galimos kliūtys / Biruta Švagždienė, Dalia Perkumienė, Rūta Dagytė. Viešoji politika ir administravimas. 2021, t. 20, Nr. 3, p. 382-396.
- Professional welfare aspects of social employees working in community-based child care homes / Janina Čižikienė, Audronė Urmanavičienė. International security in the frame of modern global challenges. Vilnius Kyiv: Mykolas Romeris University, 2019. P. 23-28.
- Progimnazijos vadovo lyderystė mokyklos veiklos valdyme / Lilia Žukauskienė, Aurelija Maсijauskienė. Regional formation and development studies. 2020, Nr. 3 (32), p. 138-150.
- Promotion of self-confidence of a prospective music teacher as a performer / Asta Rauduvaitė, Guanhua Bi. Society. Integration. Education 2020, vol. 2, p. 268-279.
- Pupils with Special Educational Needs Facilities of Natural Sciences Motivation Education / Agata Augustinovič. Socialinis ugdymas. 2019, Nr. 1 (51), p. 33-45.
- (Re)construction of the educational experience in future teachers’ visions of their professional activity / Erika Masiliauskienė, Jurgita Lenkauskaitė. Society. Integration. Education 2020, vol. 2, p. 77-86.
- Sexuality education to prevent intimate partner violence / Jolanta Malažinskienė. Society. Integration. Education 2022, vol. 1, p. 442-453.
- Socialinio darbuotojo psichosocialinės pagalbos poreikis šeimai, praradusiai vaiką dėl onkologinės ligos / Virginija Kondratavičienė, Iveta Šikšniuvienė. Sveikatos mokslai. 2019, t. 29, Nr. 6, p. 61-67.
- Socialinio darbuotojo veikla paliatyviosios pagalbos komandoje teikiant socialines paslaugas kliento namuose / Ovidijus Grincevičius, Dalė Kverevičiūtė. Mokslo taikomieji tyrimai Lietuvos kolegijose. 2021, nr. 17/2, p. 54-64.
- Socialinių darbuotojų, dirbančių priklausomybės ligų reabilitacijos bendruomenėje, profesinio perdegimo sindromo raiška / Vida Gudžinskienė, Andrejus Pozdniakovas. Socialinis darbas. 2020, t. 18, Nr. 2, p. 6-24.
- Socialinių darbuotojų profesinio perdegimo sindromą nulemiančios organizacinės priežastys / Vida Gudžinskienė, Andrejus Pozdniakovas. Social inquiry into well-being 2021, 19, 1, p. 26-47.
- Specialistų pagalbos teikimo mikčiojančiam vaikui ir šeimai komandinės sąveikos modeliai ikimokyklinio ugdymo įstaigoje / Rita Kantanavičiūtė. Scientific research in education. Vol. 1 / editing: Liudmila Rupšienė, Rūta Girdzijauskienė. Klaipėda: Klaipėdos universiteto leidykla, 2017. P. 57-64.
- Specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių ugdymas: X vaiko atvejis / Monika Kontautaitė, Aida Norvilienė. Scientific research in education. Vol. 3 / sudarė Monika Orechova, Dalija Gudaitytė. Vilnius: Vilniaus universiteto leidykla, 2020. P. 16-28.
- Studentų ir dėstytojo bendradarbiavimas - savarankiško mokymosi kontekste / Zita Baužienė, Jūratė Martinonytė. Mokslo taikomieji tyrimai Lietuvos kolegijose. 2020, nr. 16, p. 58-64.
- Studentų profesinės praktikos organizavimo proceso kolegijoje analizė / Aristida Čepienė, Nida Vaitiekienė. Mokslo taikomieji tyrimai Lietuvos kolegijose. 2018, nr. 14, p. 53-62.
- Sveikatos priežiūros įstaigų vidinės komunikacijos barjerų šalinimas / Jurgita Paužuolienė, Aušra Januškaitė. Regional formation and development studies. 2019, Nr. 2 (28), p. 86-98.
- Šeimos gydytojų žinios apie sveiką mitybą / Aušra Šunokaitė, Dalia Martinaitienė. Darnios aplinkos vystymas 2020, 1, 17, p. 162-171.
- Širdies ir kraujagyslių ligų ir cukrinio diabeto rizikos grupių asmenų sveikatos stiprinimo programos įgyvendinimas savivaldybėje: suinteresuotųjų perspektyva / Žydrūnė Šedytė, Gintarė Petronytė. Sveikatos politika ir valdymas. 2019, Nr. 1 (11), p. 29-39.
- Švietimo organizacijų teikiamų paslaugų kokybės vertinimas / Lina Graževičienė, Ilona Skačkauskienė. 24-oji Lietuvos jaunųjų mokslininkų konferencija „Mokslas – Lietuvos ateitis. Ekonomika ir vadyba", 2021 m. spalio 21-22 d. Vilnius. Vilnius : Technika, 2021. P. 114-123.
- Tapsmas suaugusiuoju: išėjimas iš tėvų namų paskutinėje sovietmečio ir pirmojoje posovietinėje kartose / Laura Daukšaitė. Sociologija. Mintis ir veiksmas. 2019, Nr. 1 (44), p. 131-154.
- Tėvų, auginančių autizmą turinčius vaikus, požiūrio į vaiko ateitį naratyvas / Diana Saveikienė. Tiltai. 2018, Nr. 1 (79), p. 125-139.
- Tėvų, auginančių cukriniu diabetu sergantį vaiką, emocinė būklė ir mokymosi susigyventi su liga patirtis / Indrė Čergelytė–Podgrušienė, Vida Gudžinskienė. Socialinis darbas. 2019, t. 17, Nr. 1, p. 70-83.
- Tėvų, patiriančių socialinę riziką, patirtys po pozityvios tėvystės mokymų / Skaidrė Račkauskienė. Mokslo taikomieji tyrimai Lietuvos kolegijose. 2018, nr. 14, p. 87-97.
- Tėvų pedagoginio švietimo situacijos ikimokyklinio ugdymo įstaigose gerinimo galimybės / Skaistė Kovienė. Švietimas: politika, vadyba, kokybė. 2022, vol. 14, no. 1, p. 26-44.
- The Concept of quality of education: a view from Lithuania / Irena Stonkuvienė, Agnė Juškevičienė, Simonas Šabanovas. ICERI 2021: 14th international conference of education, research and innovation, 8-9 November, 2021. Valencia : IATED Academy, 2021. P. 7136-7143.
- The Concept of the cross-border method in the context of ageing / Elvyra Acienė, Sonata Mačiulskytė. Tiltai. 2021, Nr. 1 (86), p. 28-56.
- The Development process of the right team in early stage start-ups / Živilė Glaveckaitė. Entrepreneurship and sustainability issues. 2020, Vol. 8 (1), p. 1041-1063.
- The Initial educational content of theatre as a subject implemented in 11th or 12 th grades by pre-service theatre teachers: relevant and broad / Vida Kazragytė. Pedagogika. 2019, 136, p. 109-125.
- Theming in smart villages context / Ingrida Kazlauskienė. Rural development. 2021, vol. 10, p. 360-366.
- The Opportunities to develop communication and cooperation skills at children's community care homes / Vida Gudzinskiene, Rita Raudeliunaite. Society. Integration. Education 2022, vol. 1, p. 647-657.
- The Problem of non-formal adult education quality service provision in local municipalities of Lithuania / Irena Zemaitaityte, Alina Petrauskiene. Society. Integration. Education 2021, vol. 4, p. 251-262.
- The Role of incumbent actors in sustainability transitions: a case of Lithuania / Joana Ramanauskaitė. Sustainability (Basel). 2021, 13, 12877.
- Turizmo specialisto ateities kompetencijų poreikis darbdavių požiūriu / Andželika Bylaitė, Ernesta Jonaitienė, Vilma Kalinovienė. Socialiniai tyrimai. 2022, t. 45, Nr. 1, p. 48-64.
- University teacher skills and attitudes to create and use OER / Marius Šadauskas, Margarita Teresevičienė, Estela Daukšienė, Ulf-Daniel Ehlers. Towards personalized guidance and support for learning: 10th EDEN research workshop, Barcelona, Spain, 24-26 October 2018: conference proceedings / edited by Josep M. Duart, András Szűcs. Barcelona: European Distance and E-Learning Network, 2018. P. 144-149.
- Using distance communication and collaboration tools for general social services / Vida Gudžinskienė, Diana Mačiuikienė. Society. Integration. Education 2022, vol. 1, p. 767-781.
- Vaikų ir suaugusiųjų išgyvenimai ikimokyklinio ugdymo įstaigų organizuojamose šventėse / Birutė Autukevičienė, Edita Balčiūnaitė. Pedagogika. 2019, 135, p. 139-162.
- Verslo organizacijų vidurinio lygio vadovų dvasingumo lyderystėje išgyvenimas ir įprasminimas / Laima Nakvosaitė, Jolanta Sondaitė. Social inquiry into well-being 2021, 19, 2, p. 83-101.
- Viešajame švietimo diskurse kuriamas mokyklos ir mokytojo vaizdinys / Romas Prakapas, Dalia Prakapienė. Socialinis darbas. 2020, t. 18, Nr. 1, p. 54-64.
- Visos dienos mokykla: modeliai ir įgyvendinimo prielaidos / Jolita Dudaitė, Valdonė Indrašienė, Violeta Jegelevičienė, Brigita Kairienė, Odeta Merfeldaitė, Daiva Penkauskienė, Jolanta Pivorienė, Romas Prakapas, Asta Railienė. Vilnius : Mykolo Romerio universitetas, 2019. 355 p.
- “What is worse than death?”: experience of critical events among physicians / Dalia Antinienė, Žydrūnė Kaklauskaitė. Baltic journal of sport and health sciences. 2018, Nr. 4(111), p. 2-11.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/65875
Updated:
2018-04-05 00:00:06
Metrics:
Views: 1527
Downloads: 84