Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Knyga / Book
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Kokybiniai tyrimai: principai ir metodai : vadovėlis socialinių mokslų studijų programų studentams
Publication Data:
Vilnius : Vaga, 2017.
Related Publications:
- 5-7 metų vaikų metakognityvinės stebėsenos ir kontrolės individualus ir pasidalytas konstravimas natūraliame ugdymosi procese. Pedagogika 2023, 151, 3, 190-225.
- Absolventų kompetencijų atitiktis darbo rinkai: absolventų interviu tyrimas. Mokslo taikomieji tyrimai Lietuvos kolegijose 2021, 17/2, 94-101.
- Advantages and challenges of inclusive education: analysis of teachers' subjective experiences. Social welfare: interdisciplinary approach 2023, 13, 167-182.
- Analysis of students’ lived experiences in music school: where does the meaning of learning hide?. Social welfare: interdisciplinary approach 2020, 10 (1), 82-94.
- An Analysis of prospective primary school teachers' action research: the case of Lithuania. Educational action research 2023, 1-16.
- An assessment of the impact of distance learning on pupils’ performance. Education sciences 2023, 13, 3, 1-18.
- An Assessment of the impact of the drivers of outsourcing on service delivery in organisational networks. Montenegrin journal of economics 2022, 18, 3, 169-182.
- Application of circular economy principles in the tourism sector. Vadybos mokslas ir studijos - kaimo verslų ir jų infrastruktūros plėtrai 2024, 46, 1, 31-44.
- Artistic activity as a collaboration tool in inclusive school culture formation. Society. Integration. Education 2021, 2, 253-266.
- A Systematic review of law & technology master programs in selected European Union universities. Teisės apžvalga 2019, 1(19), 148-175.
- Asmeninio asistento paslaugos teikimo ypatumai Lietuvoje. Mokslo taikomieji tyrimai Lietuvos kolegijose 2021, 17/1, 68-77.
- Asmens namuose teikiamų standartizuotų socialinių paslaugų kokybės vertinimas: individualios priežiūros darbuotojų patirtys. Social inquiry into well-being 2024, 22, 1, 102-120.
- Asmenų, atliekančių laisvės atėmimo bausmę, socialinė reabilitacija pusiaukelės namuose iš profesionalo perspektyvos. Socialinis darbas. Patirtis ir metodai 2022, 29, 1, 105-136.
- Atskirtį patiriančių vyrų socialinių įgūdžių ugdymas ir įtraukties didinimas socialinių pokyčių grupėje. Pedagogika 2020, 140, 4, 94-115.
- Atvejo vadybininko veiklos motyvacija.. Mokslo taikomieji tyrimai Lietuvos kolegijose 2023, 19/1, 97-103.
- Atvejo vadybininkų ir socialinių darbuotojų bendradarbiavimo stiprinimo galimybės. Social inquiry into well-being 2024, 22, 1, 72-86.
- Bendrojo ugdymo mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo sėkmę lemiantys veiksniai: Lietuvos atvejis. Pedagogika 2020, 137, 105-116.
- Budinčių globotojų fenomenas: tarp galimybių ir visuomenės lūkesčių. Socialinis darbas. Patirtis ir metodai 2022, 30, 59-83.
- Budinčių globotojų patirtys kuriant vaikui saugią aplinką. Socialinis darbas. Patirtis ir metodai 2021, 27, 73-92.
- Būsimų socialinių darbuotojų kompetencijų raiška profesinės veiklos praktikų refleksijose. Mokslo taikomieji tyrimai Lietuvos kolegijose 2022, 18/1, 101-110.
- Children participation in the case management process. SHS web of conferences 2024, 184, 01006, 1-10.
- Competence conditions enabling education in pre-school education establishments: parents’ evaluation. Problems of education in the 21st century 2017, 75, 2, 157-169.
- Conflicts over parenting in multicultural homes: a problem analysis int he area of safety.. Przegląd Policyjny 2021, 3 (143), 186-202.
- COVID-19 pandemija: senyvo amžiaus žmonių patirtys socialinės globos namuose. Mokslo taikomieji tyrimai Lietuvos kolegijose 2021, 17/2, 85-93.
- Creation of social innovation in rural areas. Research for rural development 2019, 2, 195-201.
- Creativity manifestations in Lithuanian recreational sports: a case of the subculture of runners. Creativity studies 2024, 17, 2, 646-659.
- Dailiojo plaukimo vystymą Lietuvoje lemiantys veiksniai. Sportinį darbingumą lemiantys veiksniai 2020, 13, 46-54.
- Darbuotojų gerovės dimensijų sąsajos automatizuotose darbo vietose. Mokslo taikomieji tyrimai Lietuvos kolegijose 2022, 18/2, 123-130.
- Determinants of professional motivation of social workers working with people with disabilities. Society. Integration. Education 2020, 5, 61-71.
- Development of health competence of children with diabetes mellitus in the summer camp environment.. Society. Integration. Education 2024, 2, 498-507.
- Digital competence improvement by Lithuanian school teachers during Covid-19. European Distance and E-Learning Network (EDEN) Conference Proceedings 2021, 1, Lessons from a pandemic for the future of the education, 213-222.
- Dominuojančios ugdymo prieigos vaikams, turintiems autizmo spektro sutrikimą, pradinėje mokykloje ugdyti. Specialusis ugdymas 2023, 1 (45), 51-63.
- Elektroninių patyčių apimtys ir patirtys pradinėse ir pagrindinėse klasėse pirmojo karantino dėl COVID-19 pandemijos metu. Pedagogika 2021, 144, 4, 202-220.
- Ensuring the best interests of the child in parents' conflict: experiences of divorcing families. Society. Integration. Education 2022, 1, 658-669.
- Ensuring the child's right to communication with both parents in the context of parental divorce: a Lithuanian case study. Journal of teacher education for sustainability 2022, 24, 2, 67-82.
- Environments for the development of disease management competencies of children with diabetes mellitus: children’s experience. SHS web of conferences 2020, 85, 1 pdf (10 p.).
- Ethnographic analysis of success factors in inclusive education: methodological approach. Inclusion in socio-educational frames: inclusive school cases in four European countries. Vilnius: Lietuvos edukologijos universiteto leidykla, 2017. P. 30-39.
- Euritmijos galimybės ugdant mokinių socialinę kompetenciją. Studijos - verslas - visuomenė 2024, 9, 53-65.
- Gabių vaikų ugdymas: Lietuvos mokytojų požiūrio ir patyrimų analizė. Pedagogika 2022, 147, 3, 125-146.
- Galios santykių mechanizmų, kaip neformalaus ugdymo formos, įtaka nesantuokinių vaikų skaičiui XIX a. pab.-XX a. pr. Lietuvos kaime: Šiaulėnų parapijos atvejis. Scientific research in education. Vol. 2. Klaipėda: Klaipėdos universiteto leidykla, 2018. P. 99-109.
- Gimstamumas ir jį sąlygojantys netikrumo aspektai: 1970-1984 m. kohorta Lietuvoje. Kultūra ir visuomenė: socialinių tyrimų žurnalas 2021, 12, 33-54.
- Global citizenship education: parents’ reflections. Society. Integration. Education 2020, 3, 765-775.
- Grafičių subkultūra: riba tarp gatvės meno ir vandalizmo.. Verslo ir teisės aktualijos 2021, 1, 112-125.
- Green logistics practices seeking development of sustainability: evidence from Lithuanian transportation and logistics companies. Energies (Basel) 2021, 14, 7500, 1-18.
- Headmasters’ attitudes towards career management opportunities for pre-school education teachers. Regional formation and development studies 2022, 2 (37), 66-76.
- Ikimokyklinio amžiaus vaikų emocinio intelekto ugdymo galimybės lauko darželiuose. Studijos - verslas - visuomenė 2023, 8, 143-153.
- Ikimokyklinio ugdymo pedagogų ir imigrantų tėvų bendravimas ir bendradarbiavimas.. Verslas, technologijos, biomedicina: inovacijų įžvalgos 2024, 1 (15), 516-528.
- Informacinių komunikacinių technologijų taikymo socialiniame darbe su šeima galimybės ir pranašumai. Social inquiry into well-being 2024, 22, 1, 87-101.
- Innovative methods and approaches towards the development of the students’ entrepreneurial competencies. Research for rural development 2018, 2, 259-266.
- Innovative solutions and challenges for the improvement of storage processes. Sustainability (Basel) 2022, 14, 10616.
- Inovatyvūs sporto federacijų sprendimai pandemijos laikotarpiu. Sportinį darbingumą lemiantys veiksniai 2021, 14, 49-61.
- Interactive animation's possibilities and limitations for development of environmental literacy for pupils. European Proceedings of social & behavioural sciences 2018, 43, 411-421.
- Intergeneration learning as a dialog in overcoming loneliness of older adults. Ricerche di Pedagogia e Didattica 2023, 18, 2, 37-49.
- Internal and external communication between employees of different generations: emerging problems in Lithuanian, Latvian, and Swedish tourism organizations. Journal of tourism and services 2023, 14, 26, 1-24.
- Įtraukiosios ugdymo praktikos tobulinimas COVID-19 pandemijos kontekste: mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, mokymosi sunkumų įveika. Pedagogika 2022, 145, 1, 62-80.
- Įžymybių raiškos ir jų sekėjų auditorijos aktyvumo sąryšis socialiniuose tinkluose. Informacijos mokslai 2018, 84, 28-61.
- Jaunesniojo amžiaus (11–15 metų) paauglių patyčių prevencija bendrojo ugdymo mokyklose. Pedagogika 2019, 133, 183-201.
- Judėjimo negalią turinčių asmenų dalyvavimo NVO laisvalaikio užimtumo veiklose veiksniai: prasmės, patirtys, lūkesčiai. Socialinis darbas. Patirtis ir metodai 2019, 24, 63-84.
- Kaip patirta trenerio ir sportininko komunikacija veikia pradedančiųjų futbolo trenerių profesinę veiklą?. Sporto mokslas 2020, 2 (98), 5-18.
- Karinės tarnybos ir kario šeimos pareigų derinimo sprendimai: puskarininkių nuomonė. Viešoji politika ir administravimas 2020, 19, 3, 102-118.
- Knygų su papildytos realybės technologija naudojimas ikimokykliniame ugdyme. Pedagogika 2020, 138, 2, 150-174.
- Kokybiško nuotolinio ugdymo link: mokyklų pirmosios išmoktos pamokos COVID-19 pandemijos metu. Pedagogika 2021, 142, 2, 5-23.
- Komandinio darbo kokybei įtaką darantys veiksniai: fizinę negalią turinčių asmenų patirtys. Socialinis ugdymas 2020, 2 (54), 36-50.
- Kontrolingo sampratos turinio vertinimas: holistinis požiūris. Apskaitos ir finansų mokslas ir studijos: problemos ir perspektyvos 2018, 1 (12), 47-59.
- Kritinio mąstymo taikymas konsultanto veikloje. Studijos - verslas - visuomenė 2021, 6, 168-181.
- Kunigaikščio Margirio pėstininkų bataliono veiklos viešinimo socialiniuose tinkluose analizė. Taikomieji moksliniai tyrimai 2023, 2, 2, 189-203.
- Kuriamos geros mokyklos Lietuvoje samprata mokinių tėvų požiūriu. Socialinis darbas 2019, 17, 2, 163-173.
- Kūrybinės paveldo vietokūros vaidmuo stiprinant Vilniaus miesto prekės ženklą.. Verslo ir teisės aktualijos 2022, 2(3), 111-118.
- Lietuvos atvykstamojo turizmo iššūkiai ir perspektyvos.. Technologijos ir menas: tyrimai ir aktualijos 2024, 15, 30-36.
- Lietuvos bazinio karininkų rengimo kvalifikacijos kaita 4-osios pramonės revoliucijos plėtros sąlygomis. Šiuolaikinės visuomenės ugdymo veiksniai 2021, 6, 81-104.
- Lietuvos bibliotekininko profesijos transformacijos: profesionalumas ir kompetencijų ugdymas. Aktualu rytoj 2021, 1 (19), 35-84.
- Lyčių stereotipų pagal išvaizdą ir pomėgius analizė dorinio ugdymo (etika) pamokose 2 klasėje.. Verslas, technologijos, biomedicina: inovacijų įžvalgos 2023, 1 (14), 74-83.
- Medijų ir informacinio raštingumo ugdymo galimybės bendrojo ugdymo mokykloje taikant kino edukaciją.. Verslo ir teisės aktualijos 2021, 1, 6-16.
- Meno organizacijos auditorijų plėtra santykių rinkodaros požiūriu. Informacijos mokslai 2019, 86, 98-115.
- Mentorystė ikimokyklinio ugdymo įstaigoje: mentoriaus profesinio augimo aspektas. Studijos - verslas - visuomenė 2024, 9, 5-14.
- Mentorystės diskursas būsimų pedagogų praktikos kontekste: mokslo studija.. Klaipėda : Klaipėdos valstybinė kolegija, 2024. 96 p.
- Mokinio autentiškos patirties įprasminimo būdai pradinio ugdymo procese. Jaunųjų mokslininkų darbai 2020, 1 (50), 47-53.
- Mokinių muzikinės kompozicijos vertinimas konkursų vertinimo komisijos narių patirties aspektu. Tiltai 2018, 2 (80), 141-159.
- Mokymosi sunkumų patiriančių 5-8 klasių mokinių atsitraukimo fenomenas ir jo įveika mokantis nuotoliniu būdu COVID-19 pandemijos sąlygomis: mokytojų ir mokinių patirtys. Pedagogika 2022, 146, 2, 5-38.
- Mokytojavimo deprofesionalizacija: sociologinė analizė. Acta paedagogica Vilnensia 2023, 51, 146-163.
- Musical identity of a music teacher. Problems in music pedagogy 2018, 17(2), 7-17.
- Muzikinės steam veiklos priešmokykliniame ugdyme atsižvelgiant į meninio ugdymo mokytojų patirtis ir iššūkius. Mokslo taikomieji tyrimai Lietuvos kolegijose 2024, 20/1, 29-39.
- National school elements in the good school concept: analysis of the view of school students’ parents. Transkulturelle Perspektiven in der Bildung. Frankfurt am Main: Peter Lang Edition, 2019. P. 451-460.
- Nauji viešųjų paslaugų teikimo būdai ir kanalai ikimokyklinio ugdymo įstaigose. Socialiniai tyrimai 2019, 42, 1, 50-66.
- Needs and sources of information on disease management for parents of children with diabetes mellitus. Society. Integration. Education 2020, 6, 181-190.
- Norvegijos vaiko teisių apsaugos darbuotojų praktika su lietuvių šeimomis: ko tikėtis ir kaip pasiruošti šeimai. Socialinis darbas. Patirtis ir metodai 2023, 31, 77-107.
- Nuotolinio mokymo organizavimas COVID-19 metu: bendrojo ugdymo mokyklų patirtis. Pedagogika 2020, 140, 4, 5-17.
- Opportunities and challenges of organizing and implementing distance pre-school education: teachers’ opinions. Society. Integration. Education 2021, 5, 53-64.
- Optimising information transfer for enhanced efficiency in partial cargo transport. Tiltai 2024, 1 (92), 151-162.
- Pagalba šeimai, kuriant saugią aplinką vaikui laikinosios globos metu. Socialinis darbas. Patirtis ir metodai 2021, 28, 39-61.
- Pagalbos bendruomenėje psichosocialinę negalią turintiems asmenims poreikiai ir socialinio darbo atsakas. Socialinis darbas. Patirtis ir metodai 2021, 28, 63-111.
- Parental involvement in the child development process at home. Society. Integration. Education 2019, 2, 235-243.
- Patirtinio mokymosi poreikio realizavimas besimokančioje organizacijoje. Social inquiry into well-being 2023, 21, 1, 24-40.
- Peculiarities and challenges of media and police cooperation. Visuomenės saugumas ir viešoji tvarka 2022, 30, 51-60.
- Peculiarities of education of gifted students in gymnasium: views of Lithuanian and Ukrainian teachers. Society. Integration. Education 2023, 1, 503-515.
- Pedagogo bendravimo kompetencijos pristatymas Lietuvos interneto žiniasklaidoje. Socialinis darbas 2019, 17, 1, 45-56.
- Politinė retorika socialinėje sąveikoje: I. Šimonytės „Facebooko“ paskyros analizė. Politologija 2018, 3 (91), 96-138.
- Possibilities of acquiring competencies in disease management of children with diabetes mellitus. Society. Integration. Education 2020, 6, 171-180.
- Possibilities of ethnic culture integration into Lithuanian language lessons in primary school: teachers’ attitude. Current and future perspectives on teaching and learning 2020, 2, 20-34.
- Practical application of information technologies in social work studies. Society. Integration. Education 2024, 1, 797-806.
- Pradinių klasių mokinių kalbinių gebėjimų ugdymas(is) taikant neurodidaktikos principus lietuvių kalbos pamokose. Švietimas: politika, vadyba, kokybė 2020, 12, 2, 58-76.
- Pradinių klasių mokinių sąlytis su gamta: pažinimo problema ir edukacinės perspektyvos. Gamtamokslinis ugdymas bendrojo lavinimo mokykloje 2022, 28, 85-98.
- Prekių ženklo patirties kūrimas reklamos sprendimais, įgalinančiais moteris veikti. Lietuvos aukštųjų mokyklų vadybos ir ekonomikos jaunųjų mokslininkų konferencijų darbai 2023, 26, 329-334.
- Prerequisites for the application of innovative methods in social service organizations. Society. Integration. Education 2024, 1, 820-830.
- Prieinamo turizmo neįgaliesiems su judėjimo negalia vertinimas: patirtis ir galimos kliūtys. Viešoji politika ir administravimas 2021, 20, 3, 382-396.
- Professional welfare aspects of social employees working in community-based child care homes. International security in the frame of modern global challenges. Vilnius Kyiv: Mykolas Romeris University, 2019. P. 23-28.
- Progimnazijos vadovo lyderystė mokyklos veiklos valdyme. Regional formation and development studies 2020, 3 (32), 138-150.
- Promotion of self-confidence of a prospective music teacher as a performer. Society. Integration. Education 2020, 2, 268-279.
- Pupils with Special Educational Needs Facilities of Natural Sciences Motivation Education. Socialinis ugdymas 2019, 1 (51), 33-45.
- (Re)construction of the educational experience in future teachers’ visions of their professional activity. Society. Integration. Education 2020, 2, 77-86.
- Sexuality education to prevent intimate partner violence. Society. Integration. Education 2022, 1, 442-453.
- Social exclusion among peers as a form of expression of bullying in a pre-school education group. Society. Integration. Education 2024, 1, 710-723.
- Socialinė pedagoginė pagalba jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikams, patyrusiems tėvų skyrybas: socialinių pedagogų požiūris. Pedagogika 2023, 150, 2, 212-232.
- Socialinio darbo su pabėgėliais ir prieglobsčio prašytojais ypatumai.. Mokslo taikomieji tyrimai Lietuvos kolegijose 2023, 19/1, 116-126.
- Socialinio darbuotojo psichosocialinės pagalbos poreikis šeimai, praradusiai vaiką dėl onkologinės ligos. Sveikatos mokslai 2019, 29, 6, 61-67.
- Socialinio darbuotojo veikla paliatyviosios pagalbos komandoje teikiant socialines paslaugas kliento namuose. Mokslo taikomieji tyrimai Lietuvos kolegijose 2021, 17/2, 54-64.
- Socialinių darbuotojų, dirbančių priklausomybės ligų reabilitacijos bendruomenėje, profesinio perdegimo sindromo raiška. Socialinis darbas 2020, 18, 2, 6-24.
- Socialinių darbuotojų požiūris į mediacijos pritaikomumą socialinių paslaugų organizacijose. Socialinis ugdymas 2022, 2 (58), 100-116.
- Socialinių darbuotojų profesinio perdegimo sindromą nulemiančios organizacinės priežastys. Social inquiry into well-being 2021, 19, 1, 26-47.
- Socialinių paslaugų poreikis vyrams, patyrusiems krizines situacijas. Mokslas ir studijos, 2023. Kaunas : Kauno kolegijos Reklamos ir medijų centras, 2023. P. 250-256.
- Specialistų pagalbos teikimo mikčiojančiam vaikui ir šeimai komandinės sąveikos modeliai ikimokyklinio ugdymo įstaigoje. Scientific research in education. Vol. 1. Klaipėda: Klaipėdos universiteto leidykla, 2017. P. 57-64.
- Specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių ugdymas: X vaiko atvejis. Scientific research in education. Vol. 3. Vilnius: Vilniaus universiteto leidykla, 2020. P. 16-28.
- STEAM ugdymas ikimokyklinėje įstaigoje taikant „LEGO education“ metodiką ir priemones. Pedagogika 2022, 148, 4, 106-128.
- Studentų ir dėstytojo bendradarbiavimas - savarankiško mokymosi kontekste. Mokslo taikomieji tyrimai Lietuvos kolegijose 2020, 16, 58-64.
- Studentų profesinės praktikos organizavimo proceso kolegijoje analizė. Mokslo taikomieji tyrimai Lietuvos kolegijose 2018, 14, 53-62.
- Suaugusiųjų fizinio aktyvumo skatinimas sveikatos priežiūros specialistų požiūriu. Tiltai 2024, 1 (92), 121-140.
- Suaugusių vaikų, augusių su šizofrenija sergančiais tėvais, gyvenimo patirtys. Socialinis darbas. Patirtis ir metodai 2022, 30, 113-138.
- Sveikatos priežiūros įstaigų vidinės komunikacijos barjerų šalinimas. Regional formation and development studies 2019, 2 (28), 86-98.
- Šalies sporto ekonominį indėlį lemiantys veiksniai. Sportinį darbingumą lemiantys veiksniai 2019, 12, 44-52.
- Šeimos gydytojų žinios apie sveiką mitybą. Darnios aplinkos vystymas 2020, 1, 17, 162-171.
- Šeimų, auginančių vaikus, turinčius autizmo spektro sutrikimą (ASS), streso šaltinių ypatumai: motinų patirčių analizė. Tiltai 2024, 1 (92), 37-55.
- Šeimų, patiriančių socialinę riziką, informavimas apie pakartotinio smurto prevenciją. Mokslo taikomieji tyrimai Lietuvos kolegijose 2023, 19/2, 71-79.
- Širdies ir kraujagyslių ligų ir cukrinio diabeto rizikos grupių asmenų sveikatos stiprinimo programos įgyvendinimas savivaldybėje: suinteresuotųjų perspektyva. Sveikatos politika ir valdymas 2019, 1 (11), 29-39.
- Šiuolaikinių technologijų naudojimas įmonės sandėliavimo procese.. Verslas, technologijos, biomedicina: inovacijų įžvalgos 2021, 1 (12), 389-397.
- Švietimo organizacijų teikiamų paslaugų kokybės vertinimas. Mokslas - Lietuvos ateitis: Lietuvos jaunųjų mokslininkų konferencija 2021, Ekonomika ir vadyba, 105-113.
- Tapsmas suaugusiuoju: išėjimas iš tėvų namų paskutinėje sovietmečio ir pirmojoje posovietinėje kartose. Sociologija. Mintis ir veiksmas 2019, 1 (44), 131-154.
- Tarpinstitucinė socialinė pagalba riziką patiriančioms šeimoms: Šilutės rajono atvejis. Socialinis ugdymas 2023, 1 (59), 25-41.
- Teachers' experiences in organizing the process of assessment and self-assessment of students in natural sciences lessons. Technium social sciences journal 2023, 46, 64-73.
- Teacher training and support during pandemic Covid-19: the case of General Jonas Žemaitis military academy of Lithuania. EDULEARN21: 13th international conference on education and new learning technologies. Valencia: IATED Academy, 2021. P. 4142-4146.
- Terapiniai tradicinio muzikavimo aspektai nėštumo, gimdymo ir pogimdyminiu laikotarpiu. Tautosakos darbai 2023, 66, 153-169.
- Tėvų, auginančių autizmą turinčius vaikus, požiūrio į vaiko ateitį naratyvas. Tiltai 2018, 1 (79), 125-139.
- Tėvų, auginančių cukriniu diabetu sergantį vaiką, emocinė būklė ir mokymosi susigyventi su liga patirtis. Socialinis darbas 2019, 17, 1, 70-83.
- Tėvų, patiriančių socialinę riziką, patirtys po pozityvios tėvystės mokymų. Mokslo taikomieji tyrimai Lietuvos kolegijose 2018, 14, 87-97.
- Tėvų pedagoginio švietimo situacijos ikimokyklinio ugdymo įstaigose gerinimo galimybės. Švietimas: politika, vadyba, kokybė 2022, 14, 1, 26-44.
- The Attitude of youth towards the threats and benefits of active citizenship. Regional formation and development studies 2023, 2 (40), 111-123.
- The Attitude of teachers of different subjects to manifestation of non-formal musical activities in the gymnasium. Studia Universitatis Babeş-Bolyai. Musica 2023, 68, special 1, 167-179.
- The Concept of quality of education: a view from Lithuania. ICERI 2021: 14th international conference of education, research and innovation, 8-9 November, 2021. Valencia : IATED Academy, 2021. P. 7136-7143.
- The Concept of the cross-border method in the context of ageing. Tiltai 2021, 1 (86), 28-56.
- The Development process of the right team in early stage start-ups. Entrepreneurshiand sustainability issues 2020, 8 (1), 1041-1063.
- The Experience of social pedagogues and social workers when realising the right of the child to participate in children's day care centres. Socialinė teorija, empirija, politika ir praktika 2024, 28, 22-35.
- The Expression of teacher-leadership in the organisation of the educational process at a progymnasium. Regional formation and development studies 2024, 2 (43), 83-96.
- The Importance of the realisation of the right of the child to participate in children's day care centres. Society. Integration. Education 2024, 1, 778-786.
- The Initial educational content of theatre as a subject implemented in 11th or 12 th grades by pre-service theatre teachers: relevant and broad. Pedagogika 2019, 136, 109-125.
- Theming in smart villages context. Rural development 2021, 10, 360-366.
- The Opportunities to develop communication and cooperation skills at children's community care homes. Society. Integration. Education 2022, 1, 647-657.
- The Potential of digital tools for developing pre-school children's language skills: teachers' experiences. Regional formation and development studies 2024, 2 (43), 5-16.
- The Problem of non-formal adult education quality service provision in local municipalities of Lithuania. Society. Integration. Education 2021, 4, 251-262.
- The Realisation of the children's right of participation in the community children's care home: the analysis of the children's experiences. SHS web of conferences 2024, 184, 01002, 1-10.
- The Role of incumbent actors in sustainability transitions: a case of Lithuania. Sustainability (Basel) 2021, 13, 12877.
- The Role of the social worker in developing children's independence in community care homes. Society. Integration. Education 2024, 1, 807-819.
- The Role of work integration social enterprises in achieving sustainable development goals during the COVID-19 pandemic: the case study of Lithuania. Sustainability (Basel) 2023, 15, 4324.
- Turizmo specialisto ateities kompetencijų poreikis darbdavių požiūriu. Socialiniai tyrimai 2022, 45, 1, 48-64.
- Tvarumo aspektas rengiant STEAM projektus pradiniame ugdyme. Gamtamokslinis ugdymas 2024, 21, 1, 8-17.
- University management solutions during the Covid-19 pandemic: a case study of Lithuania. Business, management and economics engineering 2021, 19, 2, 337-357.
- University teacher skills and attitudes to create and use OER. Towards personalized guidance and support for learning: 10th EDEN research workshop, Barcelona, Spain, 24-26 October 2018: conference proceedings. Barcelona: European Distance and E-Learning Network, 2018. P. 144-149.
- Using distance communication and collaboration tools for general social services. Society. Integration. Education 2022, 1, 767-781.
- Vaikų ir suaugusiųjų išgyvenimai ikimokyklinio ugdymo įstaigų organizuojamose šventėse. Pedagogika 2019, 135, 139-162.
- Vaikų, sergančių cukriniu diabetu, sveikatos kompetencijos ugdymas(is) įvairioje aplinkoje. Social inquiry into well-being 2023, 21, 2, 112-128.
- Veiksniai, padedantys socialiniams darbuotojams įgalinti asmenis, turinčius intelekto negalią, dienos socialinės globos centruose: socioedukacinis aspektas. Specialusis ugdymas 2023, 1 (45), 95-137.
- Verslo organizacijų vidurinio lygio vadovų dvasingumo lyderystėje išgyvenimas ir įprasminimas. Social inquiry into well-being 2021, 19, 2, 83-101.
- Viešajame švietimo diskurse kuriamas mokyklos ir mokytojo vaizdinys. Socialinis darbas 2020, 18, 1, 54-64.
- Visos dienos mokykla: modeliai ir įgyvendinimo prielaidos. Vilnius : Mykolo Romerio universitetas, 2019. 355 p.
- “What is worse than death?”: experience of critical events among physicians. Baltic journal of sport and health sciences 2018, 4(111), 2-11.
- WISEs' social impact measurement in the Baltic States. European journal of social impact and circular economy 2020, 1, 2, 48-75.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/65875
Updated:
2018-04-05 00:00:06
Metrics:
Views: 4976
Downloads: 84