Kunigaikščio Margirio pėstininkų bataliono veiklos viešinimo socialiniuose tinkluose analizė

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Kunigaikščio Margirio pėstininkų bataliono veiklos viešinimo socialiniuose tinkluose analizė
Alternative Title:
Analysis of the Duke Margiris infantry battalion's activity publicity in social networks
In the Journal:
Taikomieji moksliniai tyrimai [Applied scientific research]. 2023, t. 2, Nr. 2, p. 189-203
Keywords:
LT
Ginkluotosios pajėgos. Kariuomenė / Armed forces. Army; Socialinis mokslas / Social science; Komunikacija / Communication.
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje analizuojamas statutinės organizacijos veiklos viešinimas socialiniuose tinkluose. Teorinėje dalyje aptariama veiklos viešinimo sąvoka, socialinių tinklų samprata, supažindinama su Lietuvos kariuomenės veikla ir jos viešinimo reglamentavimu. Empirinis kokybinis tyrimas atskleidė, kad Kunigaikščio Margirio pėstininko bataliono veikla viešinama socialiniuose tinkluose „Facebook“ ir „Instagram“. Surinkti viešai skelbiami įrašai išanalizuoti pagal tris kriterijus: patiktukų, komentarų ir pasidalinimų įrašais skaičius. Pagal įrašų turinį išskirtos 4 temos: „karinis rengimas“, „minėjimai / rikiuotės“, „pilietinis ugdymas“ ir „vizitai“. Gauti tyrimo rezultatai suponuoja rekomendacijas: esant galimybei įrašuose pateikti daugiau vaizdinio turinio; išnaudoti socialinio tinklo „Facebook“ funkcijas kurti pranešimus apie vyksiančius įvykius, renginius („event“, „story“) ir dalijantis pranešimais priminti apie artėjančius įvykius, renginius. Reikšminiai žodžiai: kariuomenės veiklos viešinimas, viešinimo kanalai ir priemonės, socialiniai tinklai, viešinimo turinys ir būdai, grįžtamasis ryšys. [Iš leidinio]

ENThe article analyses the publicity of the activities of the statutory organization in social networks. The theoretical part discusses the concept of activity publicity, the concept of social networks, introduces the activities of the Lithuanian army and the regulation of its publicity. Empirical qualitative research revealed that the activities of the Duke Margiris Infantry Battalion are publicized on Facebook and Instagram. The collected public posts were analysed according to three criteria: the number of likes, comments and shares of the posts. According to the content of the posts, four themes were distinguished: "combat training", "commemorations/formations", "civic education" and "visits". The obtained research results imply recommendations: in the case of the possibility of providing more visual content in the posts; to use the functions of the social network Facebook to create messages about upcoming events ("event", "story") and to remind about upcoming events by sharing messages. Keywords: publicity of military activities, publicity channels and means, social networks, publicity content and methods, feedback. [From the publication]

DOI:
10.56131/tmt.2023.2.2.176
ISSN:
2783-6290
Related Publications:
  • Karių ir civilių bendradarbiavimui skatinti taikomos priemonės ir jų veiksmingumas / Miglė Nemanytė, Jūratė Guščinskienė. Šiuolaikinės visuomenės ugdymo veiksniai. 2020, T. 5, p. 79-98.
  • Kokybiniai tyrimai : principai ir metodai : vadovėlis socialinių mokslų studijų programų studentams / Vilma Žydžiūnaitė, Stanislav Sabaliauskas. Vilnius : Vaga, 2017. 375 p.
  • Ryšiai su visuomene / Renata Matkevičienė, Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija. Mokyklų tobulinimo programos B komponentas. Vilnius : Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerijos Švietimo aprūpinimo centras, 2005. 95 p.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/106915
Updated:
2024-04-01 17:48:46
Metrics:
Views: 1
Export: