Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Knyga / Book
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Šeima - vaiko ugdymo institucija
Publication Data:
Klaipėda : Klaipėdos universiteto leidykla, 2002.
Contents:
Pratarmė — 1. Šeima – vaiko socializacijos mikroaplinka. Ankstyvojo amžiaus vaiko saviraiška – socializavimosi šeimoje padarinys. Nepilna šeima ir vaikas. Įsivaikinusių šeimų problemos. Posūnių ir podukrų problemos antrinėje šeimoje. Nusikaltusių paauglių socialinė psichopedagoginė situacija šeimose — 2. Šeima – vaiko doros ir dvasingumo pagrindas. Vaiko doroviniai vaizdiniai. Vaiko pavydo raiška šeimoje ir darželyje. Šeimos mikroklimato įtaka pradinuko dorinei brandai. III–IV klasių mokinių šeimos samprata. Konfliktai šeimoje ir jų sprendimo būdai — 3. Šeimos ir kitų vaiko ugdymo institucijų sąveika. Vaikas – šeimos ir darželio subjektas ir objektas. Šeimos ir pedagogo bendradarbiavimas. Ikimokyklinių įstaigų darbo su tėvais turinys ir formos — 4. Motinos vaidmuo šeimoje. Moteris šeimoje ir visuomenėje. Moteris-motina XX ir XXI amžių sandūroje. Moteris – šeimos psichoterapeutė. Našlių, išsiskyrusių bei vienišų motinų problemos — 5. Tėvas vaiko gyvenime — 6. Nuolatinis mokymasis ir tėvų švietimas. Nuolatinis mokymasis ir šeimos švietimas Klaipėdos mieste — Literatūra — J. Litvinienės bibliografija.
Related Publications:
- Daugiavaikių šeimų narių socialinio intereso, emocinės atmosferos ir socialinės situacijos šeimoje ypatumai. Specialusis ugdymas. 2014, Nr. 2 (31), p. 201-211, 213-224.
- Daugiavaikių šeimų socialinių problemų analizė bendruomenės narių požiūriu. Specialusis ugdymas. 2012, Nr. 1 (26), p. 63-69, 70-77 (anglų kalba).
- Deprivuotų jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikų savęs vertinimo sąsajos su pedagogų vertinimu profesinės etikos požiūriu. Pedagogika. 2004, 74, p. 38-42.
- Discource of child socialization in the situation of family labour migration. Spring University. Changing education in a changing society. 2010, [1/2], p. 105-111.
- Globos institucijų jaunesniųjų paauglių socialinių įgūdžių raiškos ypatumai. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2011, Nr. 2 (31), p. 31-41.
- Informacinių technologijų panaudojimo galimybės bendradarbiavimo su tėvais procese ikimokyklinio ugdymo įstaigose. Studijos - verslas - visuomenė. 2018, 3, p. 114-123.
- Jaunimo socialinis ugdymas katalikiškuose šeimos centruose. Tiltai. Priedas. 2010, Nr. 41, p. 143-158.
- Kauno rajono seniūnijų socialinių darbuotojų požiūris į veiklos galimybes, teikiant pagalbą paaugliams iš nepilnų šeimų. Vagos. 2007, nr. 74 (27), p. 54-59.
- Laikinosios vaikų globos plėtros galimybės: darbo su biologine šeima aspektas. Specialusis ugdymas. 2006, Nr. 2 (15), p. 99-108.
- Laikinosios vaikų globos plėtros galimybės specialistų požiūriu. Specialusis ugdymas. 2006, Nr. 1 (14), p. 27-41.
- Marijampolės apskrities vienišų motinų požiūris į valstybės paramą šeimai. Ekonomika ir vadyba: aktualijos ir perspektyvos. 2010, Nr. 3 (19), d. 2, p. 59-68.
- Nenoro mokytis priežastys: ugdytojų ir ugdytinių požiūris. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2008, Nr. 2 (18), p. 176-179.
- Nepilnamečių, atliekančių bausmę pataisos namuose, gyvenimo būdo ypatumai ir nuostatos socialiam gyvenimui. Societal innovations for global growth. 2012, No. 1 (1), p. 816-834.
- Netektį patyrusių pradinių klasių mokinių emociniai išgyvenimai. Kultūra - Ugdymas - Visuomenė. 2005, Nr. 1, p. 87-91.
- Paauglių, gyvenančių vaikų globos namuose, socialinių vaidmenų supratimas ir priėmimas. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2007, Nr. 4 (15), p. 116-120.
- Parental inclusion into the environment pedagogization, appying anddragigical systems. Tiltai. 2010, Nr. 2 (51), p. 75-83.
- Pedagogų ir tėvų nuostatos į ikimokyklinio ugdymo tikslus, formas, metodus (atvejo analizė). Jaunųjų mokslininkų darbai. 2008, Nr. 4 (20), p. 186-191.
- Penkerių - šešerių metų vaikų empatijos ir gerumo ugdymas šeimoje. Studijos - verslas - visuomenė. 2017, 2, p. 137-146.
- Posūnio / podukros adaptacijos ypatumai antrinėje šeimoje. Pasaulis vaikui: ugdymo realijos ir perspektyvos. 2014, t. 5, d. 1, p. 20-36.
- Problems of emotional support in today's family. Spring University. Changing Education in a Changing Society. 2005, 2, p. 171-175.
- Skatinimas - tinkamas veiksnys ikimokyklinio amžiaus vaikų elgesio kultūrai ugdyti šeimose. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2012, Nr. 3 (36), p. 190-194.
- Socialinės kontrolės ir palaikymo dermė, kaip nusikalstamumo prevencijos šeimoje prielaida. Tiltai. 2007, Nr. 1 (38), p. 37-54.
- Socialinio pedagogo, dirbančio bendrojo lavinimo mokykloje, bendradarbiavimo su tėvais formos. Šiuolaikinio specialisto kompetencijos: teorijos ir praktikos dermė. 2012, [T.] 6, [d.] 1, p. 212-220.
- Šeima kaip I-II klasių mokinių, turinčių kalbėjimo ir kalbos sutrikimų, verbalinio kūrybiškumo ugdymo dalyvė. Lietuvių katalikų mokslo akademijos suvažiavimo darbai. 2006, t. 20, p. 317-325.
- Šeimoje netektį patyrusių vaikų saviindentifikacijos poreikis kaip socializacijos veiksnys. Acta paedagogica Vilnensia. 2008, t. 20, p. 213-224.
- Šeimoje netektį patyrusių vaikų socializacija. Vilnius : Mykolo Romerio universiteto Leidybos centras, 2008. 191 p.
- Tėvų ir pedagogų požiūris į ikimokyklinio ugdymo paslaugų kokybę Kretingos lopšelyje-darželyje "Ąžuoliukas". Jaunųjų mokslininkų darbai. 2008, Nr. 1 (17), p. 89-92.
- Tėvų išvykimo dirbti į užsienį įtaka vaikų socializacijai. Specialusis ugdymas. 2005, Nr. 1 (12), p. 35-44.
- Tėvų įtraukimas į aplinkos pedagogizavimą taikant andragogines sistemas. Socialinių mokslų studijos. 2010, Nr. 4, p. 57-68.
- Tėvų požiūris į bendradarbiavimo raišką ikimokyklinėje bendruomenėje. Mokytojų ugdymas. 2015, Nr. 24, p. 101-113.
- The Emerging aspects of children's social and educational problems in the new members states EU. Education-line. 12 p.
- The Emerging aspects of children's social and educational problems in the new members states EU. Education-line. p. 1-18.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/43618
Updated:
2014-05-08 10:24:17