Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Knyga / Book
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Mokyklinė kūno kultūra: realijos ir perspektyvos
Publication Data:
Kaunas : Lietuvos kūno kultūros akademija, 2001.
Contents:
Įvadas — Kūno kultūra – švietimo posistemio elementas: Kūno kultūros sąvoka, struktūra ir funkcijos; Kūno kultūros posistemio ypatumai ir jos plėtra švietimo sistemose; Kūno kultūros, kaip mokomojo dalyko, kaitos ypatumai ir esamos padėties analizė Lietuvos vidurinėse mokyklose; Kūno kultūra užsienio šalių švietimo sistemose; Trečios savaitinės kūno kultūros pamokos reikalingumas Lietuvos bendrojo lavinimo mokyklose ir veiksniai, sąlygojantys jos įvedimą — Kūno kultūros vaidmuo ugdant asmenybę: Šeimos vaidmuo vaikų fiziniam ugdymui; Mokykla – integralaus ugdymo institucija; Pedagogų vaidmuo ugdant moksleivių sveikatą; Moksleivių gyvensenos ypatumai — Mokyklos bendruomenės narių požiūris į kūno kultūrą: Moksleivių požiūris; Pedagogų požiūris; Kūno kultūros mokytojų požiūris; Tėvų požiūris; Veiksniai, lemiantys moksleivių požiūrį į kūno kultūrą — Kūno kultūros vieta bendrojo lavinimo vidurinėse mokyklose: Bendras mokyklos struktūros ir kūno kultūros dalyko įvertinimas; Socialiniai bei demografiniai veiksniai ir jų sąsaja su moksleivių kūno kultūra; Kūno kultūros mokytojų skaičius ir jų profesinė veikla; Materialinė kūno kultūros ir sporto bazė — Rezultatų apžvalga — Išvados — Literatūra.
Related Publications:
- Būsimųjų kūno kultūros specialistų ir sporto pedagogų kalba kaip kokybiškos komunikacijos kodas. Pedagogika. 2004, 73, p. 49-54.
- Effect of knowledge on pupils' physical abilities. Ugdymas. Kūno kultūra. Sportas. 2009, Nr. 3 (74), p. 52-58.
- Fizinis aktyvumas pradinės mokyklos pailgintos dienos grupėje: pirmokų ir jų tėvų poreikių sandūra. Ugdymas. Kūno kultūra. Sportas. 2009, Nr. 3 (74), p. 34-41.
- Inovacijos dėstant kūno kultūros dalyką neuniversitetinio lygmens aukštojoje mokykloje. Kultūra - Ugdymas - Visuomenė. 2005, Nr. 1, p. 388-392.
- Jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikų požiūrio į fizinį aktyvumą ypatumai. Pasaulis vaikui: ugdymo realijos ir perspektyvos. 2006, d. 3, p. 173-186.
- Miesto ir rajono moksleivių socialinė integracija ir požiūris į savo sveikatą. Kultūra - Ugdymas - Visuomenė. 2007, Nr. 2, p. 207-211.
- Mokinių fizinio aktyvumo didinimo galimybės sveikatos požiūriu: kūno kultūros mokytojų nuomonė. Tiltai. 2014, Nr. 1 (66), p. 49-66.
- Mokinių fizinio aktyvumo didinimo pedagoginės strategijos sveikatos požiūriu. Sportinį darbingumą lemiantys veiksniai. 2013, Nr. 6, p. 6-15.
- Mokinių pasiekimų vertinimas kūno kultūros pamokose: mokyklos bendruomenės požiūris. Sportinį darbingumą lemiantys veiksniai. 2015, Nr. 8, p. 122-130.
- Mokinių požiūris į fizinį aktyvumą ir sveiką gyvenseną. Sporto mokslas. 2009, Nr. 4, p. 44-50.
- Mokinių teigiamo požiūrio į kūno kultūrą kaip mokymosi dalyką ugdymas, didinant jo prasmingumą. Vilnius : Vilniaus pedagoginio universiteto leidykla, 2007. 243 p.
- Mokyklinio amžiaus vaikų sveikos gyvensenos ypatumai fizinio aktyvumo aspektu. Sveikatos mokslai. 2011, t. 21, Nr. 7, p. 46-50.
- Mokyklinio vadovėlio turinio vertinimas lingvistinės statistikos aspektu. Mokytojų ugdymas. 2005, Nr. 4, p. 86-92.
- Moksleivių vertybės ir teigiamas požiūris į fizinę saviugdą: formavimas, ugdymas: studijų knyga. Kaunas : Lietuvos kūno kultūros akademija, 2009. 131 p.
- Naujovių dėstant kūno kultūros dalyką plėtotė kaip prielaida, skatinanti studentų fizinę saviugdą. Sporto mokslas. 2005, Nr. 4, p. 51-58.
- Paauglių fizinio aktyvumo kaitos analizė lyties ir sveikatos aspektu. Sporto mokslas. 2005, Nr. 2 (40), p. 77-80.
- Papildomo fizinio aktyvumo pratybų poveikis silpno fizinio pajėgumo mergaitėms. Ugdymas. Kūno kultūra. Sportas. 2009, Nr. 4 (75), p. 86-92.
- Pasirinkto fizinių pratimų komplekso poveikis vaikinų fizinėms ypatybėms. Sporto mokslas. 2008, Nr. 2 (52), p. 48-53.
- Pirmakursių studentų fizinė būklė ir jų poreikis fiziniam aktyvumui: socialinis (gyvenamosios vietos) aspektas. Pedagogika. 2006, 81, p. 69-75.
- Pradinių klasių mokytojų kalba: ugdymo dilemų sprendimas per kūno kultūros pamokas. Pedagogika. 2006, 82, p. 129-132.
- Pradinių klasių mokytojų požiūris į lietuvių kalbos ugdymą taikant tarpdalykinę integraciją. Tiltai. 2003, Nr. 1 (22), p. 55-59.
- Silpniausiai išlavintų fizinių ypatybių ugdymas taikant fizinę saviugdą skatinančius metodus. Sporto mokslas. 2008, Nr. 2 (52), p. 38-43.
- Sportuojančių ir nesportuojančių paauglių savęs pažinimo įgūdžių raiška. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2012, Nr. 3 (36), p. 13-17.
- Veiksniai lemiantys paauglių rekreaciją ir fizinį aktyvumą Krekenavos miestelyje. Sportinį darbingumą lemiantys veiksniai. 2016, Nr. 9, p. 161-169.
- Žinių poreikis ir poveikis fizinei savimokai. Pedagogika. 2008, 89, p. 145-150.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/72034
Updated:
2020-11-09 20:18:33