Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Knyga / Book
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Bendrosios didaktikos pagrindai
Publication Data:
Kaunas : Technologija, 2002.
Related Publications:
- Dešimtos klasės mokinių matematikos pasiekimių vertinimo įtaka mokymosi motyvacijai. Pedagogika. 2013, 109, p. 110-117.
- Evaluation of instrument of cross-cultural curriculum research: supporting validity and reliability. Citizenship Education: Europe and the World. London: CiCe Institute for Policy Studies in Education, 2006. P. 599-608.
- Inovatyvių studijų metodų adaptavimas: iššūkis šiandieniniam dėstytojui. Scientific research in education. Vol. 2. Klaipėda: Klaipėdos universiteto leidykla, 2018. P. 32-43.
- Kūrybiškumą skatinančių metodų taikymo galimybės moksleivių muzikinėje veikloje. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2006, Nr. 1 (8), p. 49-57.
- Lietuvių kalbos mokytojo veikla: pamokos organizavimo metodai ir tyrimas. Kaunas : Technologija, 2007. 83 p.
- Mokinių pasiekimų vertinimo muzikos mokykloje ypatumai. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2011, Nr. 4 (33), p. 40-46.
- Mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo raiška ugdyme: edukacinių paradigmų kontekstas. Kūrybos erdvės. 2012, Nr. 17, p. 8-18.
- Mokymo individualizavimo ypatumai technologijų pamokose (mokytojų požiūris). Technologinio ugdymo aktualijos. Vilnius: Edukologija, 2012. P. 42-54.
- Mokymo metodų taikymo veiksmingumas ir populiarumas. Pedagogika. 2007, 87, p. 77-85.
- Mokymosi metodų ir stilių dermė aukštojoje mokykloje: studentų požiūris. Šiuolaikinio specialisto kompetencijos: teorijos ir praktikos dermė. 2012, [T.] 6, [d.] 1, p. 105-110.
- Mokymo(si) metodų ir stilių dermė aukštojoje mokykloje. Studijos šiuolaikinėje visuomenėje. 2012, Nr. 3(1), p. 38-45.
- Mokymo(-si) poreikių ir metodų tyrimas paslaugų sektoriaus įmonių pavyzdžiu. Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai. 2007, Nr. 42, p. 23-37.
- Mokymo(si) proceso universitete įtaka būsimųjų užsienio kalbų mokytojų dorinių nuostatų plėtotei. Pedagogika. 2010, 98, p. 18-28.
- Mokymosi veiklos samprata skaitmeninėje plotmėje. Pedagogika. 2011, 102, p. 94-102.
- Pedagogo veiklos tobulinimas: pagalba VIII klasės mokiniams spręsti chemijos uždavinius. Kaunas : Technologija, 2007. 68 p.
- Pradinių klasių mokinių įsivertinimas: mokinių, jų tėvų ir mokytojų požiūris. Pedagogika. 2013, 109, p. 127-133.
- Pradinių klasių mokytojų požiūris į matematikos dalyką kaip kūrybingos asmenybės ugdymo instrumentą. Pedagogika. 2005, 80, p. 114-119.
- Savarankiškas darbas rengiant diplomuotus specialistus besikeičiančiam verslui. Studijos besikeičiančioje verslo aplinkoje. 2009, p. 76-81.
- Sąveikos sampratos kaita Lietuvos edukologų darbuose. Ugdymas. Kūno kultūra. Sportas. 2009, Nr. 1 (72), p. 71-77.
- Shift in conceptualising student assessment in the process of education paradigm change. Socialiniai mokslai. 2008, Nr. 4 (62), p. 51-58.
- Šiuolaikinės didaktikos pagrindai: vadovėlis. Kaunas : Technologija, 2006. 240 p.
- Švietimo politika ir jos tyrimo metodologija: monografija. Kaunas : LKKA, 2008. 320 p.
- Ugdomų verslo imitacinės įmonės vadybinių kompetencijų įvertinimas: verslo imitacinės įmonės vadovų požiūris. Vadyba. 2014, Nr. 2 (25) p. 35-42.
- Universiteto edukacinės aplinkos ir studento asmeninės mokymosi aplinkos sąveikos veiksniai naudojant saityną 2.0. Informacijos mokslai. 2013, t. 63, p. 91-112.
- Vaikų ir suaugusiųjų mokymosi kultūrų sampratų kontekstualizavimasis šiuolaikinėje mokykloje. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2006, Nr. 1 (8), p. 35-42.
- Vertinimas edukacinės paradigmos kaitos procese. Šiuolaikinio specialisto kompetencijos: teorijos ir praktikos dermė. 2007, D. 2, p. 54-70.
- Vertinimo metodai antrosios pakopos studijose. Santalka: filologija, edukologija. 2011, t. 19, Nr. 1, p. 38-47.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/72025
Updated:
2020-07-28 20:31:14