Universiteto edukacinės aplinkos ir studento asmeninės mokymosi aplinkos sąveikos veiksniai naudojant saityną 2.0

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Universiteto edukacinės aplinkos ir studento asmeninės mokymosi aplinkos sąveikos veiksniai naudojant saityną 2.0
Alternative Title:
University educational environment and student personal learning environment interaction using web 2.0
In the Journal:
Informacijos mokslai. 2013, t. 63, p. 91-112
Keywords:
LT
Ugdymas / Education; Universitetai / Universities.
Summary / Abstract:

LTGreita technologijų kaita pakeitė žmonijos įpročius iš informacijos kaupimo į informacijos keitimąsi ir socialinių tinklų kūrimą. Tačiau mokslinėje literatūroje pasigendama analizės, kokie veiksniai leidžia studentams pasinaudoti saityno 2.0 aplinkomis sėkmingoms studijoms universitete. Straipsnio tikslas – atskleisti, kokie universiteto studijų programos edukacinės aplinkos veiksniai padeda studentams kurti savo asmenines mokymosi aplinkas saityno 2.0 technologijų pagrindu. Analizuojami edukacinės ir studentų asmeninės mokymosi aplinkos formavimosi teoriniai aspektai, pateikiamos saityno 2.0 naudojimo universiteto edukacinėse aplinkose galimybės ir veiksniai. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Asmeninė mokymosi aplinka; Edukacinė aplinka; Potenciali mokymosi aplinka; Saitynas 2.0; Universiteto edukacinė aplinka, asmeninė mokymosi aplinka, saitynas 2.0; Educational environment; Personal learning environment; Potential learning environment; University educational environment, personal learning environments, web 2.0; Web 2.0.

ENScholars widely discuss the Web 2.0 usage in higher education. This study aims to reveal what university study programme educational environment factors empower Web 2.0-based students’ personal learning environment formation. As a conclusion, five main factors are shown: students’ abilities (student’s ability to use Web 2.0 technology, self-directed learning ability, material conditions), teacher’s abilities (teacher’ skills to use Web 2.0 technology, ability to empower students’ learning); institutional conditions ("student-centred" orientation, material conditions); psychological climate (cooperation, tolerance), educational environment organization (setting learning objectives, attractive curriculum, stimulating activities, accessibility of information resources). [From the publication]

ISSN:
1392-0561
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/48976
Updated:
2018-12-17 13:35:05
Metrics:
Views: 29    Downloads: 8
Export: