Institucinis studijų kokybės vertinimas : dimensijos, kriterijai ir rodikliai

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
  • Lietuvių kalba / Lithuanian
  • Anglų kalba / English
Title:
Institucinis studijų kokybės vertinimas: dimensijos, kriterijai ir rodikliai
Alternative Title:
Institutional quality assessment of higher education: dimensions, criteria and indicators
In the Journal:
Aukštojo mokslo kokybė. 2004, Nr. 1, p. 26-37
Keywords:
LT
Aukštasis mokslas. Studijos / Higher education. Study; Mokykla / School.
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje analizuojamos studijų kokybės dimensijos ir kriterijai, pagal kuriuos įvairiose šalyse vertinama studijų kokybė. Pagrindžiama, kokios dimensijos ir vertinimo kriterijai būtų tinkami vertinti studijų kokybę Lietuvos universitetuose. Pateikiama studijų kokybės dimensijų, kriterijų ir rodiklių samprata. Siūloma, kas galėtų priimti sprendimus apie studijų kokybę universitetuose. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Dimensijos; Išorinis vertinimas; Kokybės užtikrinimas; Kriterijai; Rodikliai.; Studijų kokybė; Vertinimas; Vertinimo kriterijai; Assessment; Assessment criteria; Criteria; Dimensions; External evaluation; Indicators; Of study quality; Quality assurance.

ENThe article discusses dimensions and criteria, which are used to asses the quality of higher education in different countries. The paper presents dimensions and criteria that could be appropriate for the assessment of the quality of higher education at Lithuanian universities. Quality dimensions, assessment criteria and indicators are defined and explained. It is suggested who could make decisions on the quality of higher education at universities. [From the publication]

ISSN:
1822-1645
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/25767
Updated:
2018-12-17 11:24:33
Metrics:
Views: 42    Downloads: 6
Export: