Collection:
Sklaidos publikacijos / Dissemination publications
Document Type:
Knyga / Book
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Psichologinė parama paaugliui
Alternative Title:
Psychological help for adolescent
Publication Data:
Vilnius : Kronta, 2001.
Contents:
Įvadas — Paauglystė — Paauglystės psichologiniai sunkumai — Psichologinė parama paaugliams: Psichologinė parama paaugliui, patiriančiam sunkumus mokykloje; Psichologinė parama paaugliams, patiriantiems bendravimo su bendraamžiais sunkumus; Psichologinė parama įveikiant vidinius paauglio sunkumus — Šeimos konsultavimas — Mokyklinis konsultavimas — Konfliktiškas mokytojas: „Neteisingų“ vertinimų problema — Konfliktiškas mokinys: Nesimokantis paauglys; Agresyvus paauglys; Silpnavalis paauglys; Demonstratyvus paauglys — Psichologinė parama sprendžiant mokyklinius konfliktus — Bendravimo su bendraamžiais sunkumų įveikimas — Grupinis konsultavimas — Psichologinė parama įveikiant bendravimo su kita lytimi sunkumus: Grupinis konsultavimas bendravimo su kita lytimi klausimais — Neurolingvistinis programavimas — Reprezentacinių sistemų pažinimas — NLP panaudojimo būdai: Semantinis kodavimas; Metaforos metodas; Refreimingo metodas šuolio metodas; Laiko linijų metodas — Giluminių konfliktų sprendimas — Dianetinės paramos metodai — Dianetinė parama paaugliui — Priešinimasis psichologinei paramai — Paauglio priešinimasis psichologinei paramai — Paauglio socialinės aplinkos priešinimasis psichologinei paramai: Šeimos priešinimasis psichologinei paramai; Ugdymo institucijų priešinimasis psichologinei paramai — Paauglio ir jo socialinės aplinkos priešinimasis psichologinei paramai: Bendraamžių grupės priešinimasis psichologinei paramai; Paauglio ir organizuotų bei formalių grupių priešinimasis psichologinei paramai — Pabaigos žodis — Summary — Literatūros sąrašas.
Related Publications:
- Aukštesnių klasių mokinių ypatumai mokant katalikų tikybos. Tiltai. 2005, Nr. 1 (30), p. 105-114.
- Conflicts between vocational school students and their groupmates: manifestation and prevention. Tiltai. 2007, Nr. 3 (40), p. 179-192.
- Dorinis paauglių elgesys XX a. pirmosios pusės Lietuvos kaimo bendruomenėje. Acta paedagogica Vilnensia. 2006, t. 17, p. 29-44.
- Draugystės kokybė ir sąsajos su bendraamžių grupės priėmimu paauglystėje. Psichologija. 2006, t. 34, p. 103-114.
- Factors ensuring pupils’ safety in secondary schools. Socialiniai mokslai. 2010, Nr. 4 (70), p. 82-91.
- Jaunimo mokyklų vadovų požiūris į mokinių, praradusių mokymosi motyvaciją, ugdymo proceso organizavimą. Pedagogika. 2008, 90, p. 83-90.
- Konfliktas kaip mokslinio pažinimo objektas. Acta paedagogica Vilnensia. 2005, t. 14, p. 157-168.
- Konfliktų kontūrų brėžimas: ugdymo realybės kontekstas. Vilnius : Vilniaus pedagoginio universiteto leidykla, 2006. 190 p.
- Nepilnamečių, atliekančių bausmę pataisos namuose, gyvenimo būdo ypatumai ir nuostatos socialiam gyvenimui. Societal innovations for global growth. 2012, No. 1 (1), p. 816-834.
- Paauglių konfliktai su mokytojais.. Kultūra - Ugdymas - Visuomenė. 2005, Nr. 1, p. 92-96.
- Paauglių konfliktai: vertybinis aspektas ir raiškos tendencijos. Acta paedagogica Vilnensia. 2006, t. 16, p. 106-117.
- Paauglių poreikių konfliktai kaip aktuali dorinė problema. Acta paedagogica Vilnensia. 2007, t. 18, p. 55-65.
- Paauglių poreikių tenkinimas adaptacijos metu vaikų globos namuose. Mokslas ir edukaciniai procesai. 2010, Nr. 2 (12), p. 95-108.
- Paauglių streso įveikos strategijų ir kūrybiškumos sąsajos. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2010, Nr. 4 (29), p. 40-45.
- Paauglių tarpusavio konfliktai: kilimo priežastys ir raiška. Lietuvių katalikų mokslo akademijos suvažiavimo darbai. 2006, t. 20, p. 227-242.
- Pagalba šeimai, kai vaikui paskirta vidutinės priežiūros priemonė. Socialinis darbas. Patirtis ir metodai 2012, [Nr.] 10, p. 65-82, 239-240.
- Pauglių elgesys konfliktuojant su tėvais. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2005, Nr. 3 (7), p. 134-141.
- Priekabiavimas prie V-IX klasių mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių. Pedagogika. 2012, 106, p. 100-110.
- Risk group children: characteristics of their social-pedagogical counselling. Spring University. Changing education in a changing society. 2013, 2, p. 50-57.
- Rizikos grupei priklausančių paauglių ir jų tėvų tarpusavio santykių ypatumai. Socialinis darbas. 2006, t. 5, Nr. 1, p. 96-107.
- Savižudybės mitai ir jų vaidmuo paauglio socializacijos procese, sprendžiant psichologines problemas. Ugdymo psichologija. 2004, Nr. 13, p. 74-78.
- Smurto artimoje aplinkoje dinamika Klaipėdos mieste 2010-2014 metais: teorinis-teisinis diskursas. Tiltai 2022, Nr. 1 (88), p. 134-159.
- Socialinės stratifikacijos apraiškos švietimo institucijose: Lietuvos atvejis. Filosofija. Sociologija. 2019, t. 30, Nr. 4, p. 272-276.
- Socializacijos centruose gyvenančių paauglių vertybinės orientacijos. Ugdymo psichologija. 2012, Nr. 23, p. 22-29.
- Šeimose ir vaikų globos namuose gyvenančių jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikų savęs vertinimo ypatumai. Šiuolaikinio specialisto kompetencijos: teorijos ir praktikos dermė. 2012, [T.] 6, [d.] 1, p. 182-190.
- Šeimose ir vaikų globos namuose gyvenančių vaikų savęs vertinimo ypatumai. Mokytojų ugdymas. 2007, Nr. 9, p. 156-165.
- Švietimo paslaugų kokybė: efektyvumas, rezultatyvumas, prieinamumas. Tiltai. 2016, Nr. 1 (73), p. 191-205.
- Vaikų patiriamo smurto mokykloje prevencinės galimybės. Socialinis darbas. 2008, t. 7, Nr. 2, p. 67-75.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/72264
Updated:
2020-11-18 15:39:30