Konfliktas kaip mokslinio pažinimo objektas

LDB
RinkinysMokslo publikacijos / Scientific publications
Publikacijos rūšisStraipsnis / Article
KalbaLietuvių kalba / Lithuanian
AntraštėKonfliktas kaip mokslinio pažinimo objektas
Kita antraštėConflict as sciential object
AutoriaiČiuladienė, Gražina
LeidinyjeActa paedagogica Vilnensia . 2005, t. 14, p. 157-168
PastabosLDB Open.
Reikšminiai žodžiai
LTKonfliktai (psichologija); Mokslinio pažinimo objektas
ENConflict; Sciential object
Santrauka / Anotacija

LTStraipsnyje analizuojama konflikto samprata svarbiausių psichologijos krypčių (psichoanalizės, psichoanalitinės, bihevioristinės, kognityvios, humanistinės) kontekste. Aptariamos galimos konflikto interpretacijos edukologijoje. Iškeliamas konflikto ir ugdymo ryšys, konflikto reikšmė ugdymo procese. [Iš leidinio]

ENPsychological conception of conflict was formed by several trends: psychoanalysis, behaviorism, cognitive. There separate thesis could be used to define conflict as integrated 3 levels (cognitive, affective and action) phenomenon. Although it could be used the same definition for conflicts occurred in education context, there are same specific means of it in educology. Firstly it is the form and the result of teachers behavior. Secondly, the misbehavior of pupils is named as conflict. Lastly, conflict as unavoidable appearance, is the indicator of teachers conflict competence. Conflict between teacher and pupils was usual in traditional school, but in there are justified only constructive conflicts in democratic school. [From the publication]

ISSN1392-5016, 1648-665X
Mokslo sritisPsichologija / Psychology
Susijusios publikacijos
Nuoroda į įrašą https://www.lituanistika.lt/content/1116
Atnaujinta2018-12-17 11:33:38
Metrika Peržiūros: 6    Atsisiuntimai: 4