Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Knyga / Book
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Istorinė (lyginamoji) didaktika
Publication Data:
Vilnius : Vilniaus pedagoginis universitetas, 2001.
Related Publications:
- Antikos pedagoginių idėjų recepcija dabarties edukacinėse erdvėse. Filosofija. Sociologija. 2011, t. 22, Nr. 3, p. 278-285.
- Edukacinių pokyčių vaikų muzikos mokykloje galimybės laisvojo ugdymo paradigmos kontekste. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2011, Nr. 4 (33), p. 21-28.
- Galia ir solidarumas mokytojų diskurse: modalinių žodžių vartojimas. Žmogus ir žodis. 2010, 1, p. 158-163.
- Gamtamokslinio ugdymo procesas: sąvokų interiorizacijos aspektas. Gamtamokslinis ugdymas. 2009, Nr. 1 (24), p. 8-18.
- Gamtamokslinio ugdymo turinys ir procesas ugdant mokinius, turinčius specialiųjų ugdymosi poreikių. Gamtamokslinis ugdymas. 2018, vol. 15, No. 1, p. 7-17.
- Ikimokyklinio amžiaus vaikų meninės kompetencijos lavinimo/-si galimybės projektinėje veikloje taikant ekologinio ugdymo nuostatas. Menas, dizainas, meninis ugdymas: kūrybiškumo lavinimo metodai ir patirtys: 9-osios tarptautinės mokslinės praktinės konferencijos medžiaga, 2015 m. lapkričio 27 d. Kaunas: Kauno kolegijos Leidybos centras, 2016. p. 140-146.
- Ikimokyklinis ugdymas: raida, pedagoginės sistemos. Ikimokyklinės pedagogikos studija. Klaipėda : Klaipėdos universiteto leidykla, 2010. 579 p.
- Jonas Laužikas apie mokytojo asmenybę. Pedagogika. 2004, 71, p. 78-81.
- Laisvas darbas grupėmis: prancūzų pedagogo Roger Cousinet idėjos. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla, 2005. 51 p.
- Lanksčių ugdymo pažiūrų patirtis siekiant taikomosios lituanistinės kompetencijos. Pedagogika. 2004, 73, p. 39-44.
- Lyginamosios pedagogikos aspektai Jono Laužiko darbuose. Pedagogika. 2003, 68, p. 62-66.
- Meninės kompetencijos lavinimo/-si galimybės vykdant ekologinius projektus. Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogų rengimo problematika: tarptautinė mokslinė praktinė konferencija, 2016 m. gruodžio 8 d. Kaunas : Kauno kolegijos Leidybos centras, 2016. P. 86-92.
- M. Lukšienės įžvalgos vertinant ugdymo tendencijų sklaidą. Pedagogika. 2013, 111, p. 102-107.
- Mokyklos ir šeimos sąveikos ypatumai S. Šalkauskio filosofijoje ir ugdymo tikrovėje. Filosofija. Sociologija. 2014, t. 25, Nr. 3, p. 174-180.
- Mokymas - ugdymo bendrojo lavinimo mokykloje pagrindas. Pedagogika. 2002, 62, p. 33-37.
- Mokymo(si) proceso įtaka mokinio asmenybės raidai Juozo Vaitkevičiaus didaktikoje. Acta paedagogica Vilnensia. 2009, t. 22, p. 153-162.
- Mokytojo profesijos išskirtinumas ugdymo filosofijos aspektu. Tiltas į ateitį. 2016, Nr. 1 (10), p. 318-321.
- Moksleivių požiūris į laiko sąnaudas namų darbams atlikti. Pedagogika. 2005, 78, p. 89-92.
- Nepriklausomos Lietuvos jaunimo harmoningos visuomenės tapsmo samprata. Pedagogika. 2012, 107, p. 31-41.
- Nuolatinio mokymosi aspektas Žemaitės kūryboje. Pedagogika. 2006, 83, p. 80-86.
- Paauglių dvasingumas kaip pedagoginis reiškinys. Vilnius : Vilniaus pedagoginio universiteto leidykla, 2004. 225 p.
- Pedagogai apie moksleivių krūvį: ugdymo turinio aspektas. Pedagogika. 2004, 74, p. 29-32.
- Profesoriaus Juozo Vaitkevičiaus mokslinė veikla ir metodologinės pozicijos. Acta paedagogica Vilnensia. 2009, t. 22, p. 142-152.
- Švietimo idėjų raida XIX a. pabaigoje - XX a. pradžioje. Pedagogika. 2002, 64, p. 114-118.
- Tautos tradicijos daraktorių veikloje, formuojant vertybių sistemą. Pedagogika. 2007, 88, p. 13-18.
- Technologijų kryžkelėse: ar ugdo pradinių klasių mokinių kūrybingumą interaktyviųjų lentų taikymas?. Pedagogika. 2013, 112, p. 90-102.
- Ugdymo idėjų ženklinimas: patirtis ir prieigos. Acta paedagogica Vilnensia. 2013, t. 30, p. 9-23.
- VPU studentų požiūrio į anglų kalbą ypatumai. Pedagogika. 2010, 99, p. 45-52.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/72031
Updated:
2020-07-28 20:31:15