Problems of university education in Lithuania: student point of view
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Anglų kalba / English
Title:
Problems of university education in Lithuania: student point of view
ISSN:
1913-9039; 1913-9020
Related Publications:
- Akademinio jaunimo požiūris į studijas ir gyvenimo sąlygas. Pedagogika. 2005, 76, p. 73-79.
- Aukštasis mokslas: studentų požiūrio analizė. Pedagogika. 2006, 82, p. 28-35.
- Aukštojo išsilavinimo aksiologinis aspektas. Pedagogika. 2007, 86, p. 7-13.
- Aukštojo mokslo ir darbo rinkos sąveika: edukologijos magistrantūros studijų atvejis. Studijos šiuolaikinėje visuomenėje. 2013, Nr. 4(1), p. 134-144.
- Aukštojo mokslo studijų kokybės užtikrinimo vertinimas studentų požiūriu. Pedagogika. 2011, 102, p. 16-24.
- Būsimųjų mokytojų mokymosi motyvų, savivertės bei savijautos mokantis sąsajos. Pedagogika. 2007, 85, p. 53-60.
- Būsimųjų muzikos mokytojų balso lavinimo ypatumai: tarties ir tarmės aspektai. Pedagogika. 2010, 98, p. 62-68.
- Būsimųjų muzikos mokytojų projektinės veiklos ypatumai. Pedagogika. 2007, 88, p. 63-68.
- Būsimų muzikos mokytojų meninės individualybės raiškos skatinimas taikant projektų metodą. Pedagogika. 2011, 103, p. 74-79.
- Būsimų technologijų mokytojų požiūrio į dorovines vertybes kaitos tendencijos. Pedagogika. 2011, 103, p. 15-22.
- Būsimų užsienio kalbų mokytojų dorinė nuostata: emocinis -vertinamasis lygmuo. Pedagogika. 2011, 103, p. 23-29.
- Gamtamokslinis ugdymas pradinėje mokykloje ir universitete: studentų požiūris. Pedagogika. 2001, 52, p. 163-173.
- Informacinių komunikacinių technologijų ir nuotolinių studijų metodų diegimas tradicinėse studijose. Acta paedagogica Vilnensia. 2009, t. 23, p. 21-28.
- Informatikos bakalauro studijų programos (VPU) analizė. Pedagogika. 2007, 86, p. 52-60.
- Kičo įtaka ugdant būsimuosius dailės pedagogus. Pedagogika. 2004, 72, p. 116-121.
- Nuotolinio mokymo(si) turinio projektavimo modelis: kokybės vertinimo dimensijos ir veiksniai. Acta paedagogica Vilnensia. 2009, t. 23, p. 9-20.
- Savarankiško darbo ypatumai vidurinėje ir aukštojoje mokyklose. Pedagogika. 2003, 65, p. 83-89.
- Socialinę pedagogiką studijuojančiųjų požiūris į karjerą ir profesinį pašaukimą. Pedagogika. 2011, 102, p. 81-87.
- Studentų ir dėstytojų požiūrio į aukštųjų mokyklų dėstytojų edukacinę kompetenciją raiška. Pedagogika. 2004, 70, p. 169-174.
- Studentų požiūris į aktyvaus mokymo(si) metodus aukštojoje mokykloje. Pedagogika. 2003, 65, p. 200-206.
- Studentų savirefleksija kaip tęstinių studijų programos kaitos būdas. Pedagogika. 2006, 84, p. 67-73.
- Studentų socialinės situacijos ir gyvenimo perspektyvų vertinimas. Pedagogika. 2002, 59, p. 75-81.
- Studijų kokybė: aukštųjų mokyklų absolventų vertinimai. Filosofija. Sociologija. 2002, Nr. 3, p. 27-34.
- Studijų kokybės užtikrinimas fakultete: universitetinių ekonomikos studijų patirtis. Acta paedagogica Vilnensia. 2011, t. 26, p. 107-120.
- Studijų universitete kokybės vertinimo aspektai: studentų požiūrio tyrimas. Pedagogika. 2006, 83, p. 117-121.
- Suaugusiųjų požiūris į neformaliojo ir savaiminio mokymosi pasiekimų pripažinimą universitetinėse studijose. Acta paedagogica Vilnensia. 2007, t. 19, p. 51-68.
- Survey of ICT competencies of future mathematics-informatics teachers. Pedagogika. 2009, 94, p. 89-94.
- Tradicinės paskaitos virsmas į konstruktyviąja interaktyvioje aplinkoje.. Acta paedagogica Vilnensia. 2006, t. 16, p. 190-200.
- Universiteto idėja ir akademinė industrija. Vilnius : Vilniaus pedagoginio universiteto leidykla, 2010. 178 p.
- Vilniaus universiteto studentų požiūris į studijas. Filosofija. Sociologija. 2002, Nr. 1, p. 68-76.
- VPU studentų požiūris į profesinio rengimo kliūtis. Pedagogika. 2004, 70, p. 133-136.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/43330
Updated:
2025-03-23 10:41:46