Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Knyga / Book
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Marketingo tyrimai: teorija ir praktika : mokomoji knyga
Publication Data:
Vilnius : Vilniaus vadybos akademija, 2005.
Related Publications:
- Buhalterio profesinio įvaizdžio ir jo prestižo įtakos apskaitos specializacijos pasirinkimui universitetuose vertinimas. Buhalterinės apskaitos teorija ir praktika. 2009, t. 5, p. 74-79.
- Development of marketing science and studies in Lithuania. Inžinerinė ekonomika. 2008, Nr. 4 (59), p. 76-84.
- Elektroninė bankininkystė Lietuvoje: plėtros tendencijos ir problemos. Pinigų studijos. 2004, Nr. 2, p. 94-109.
- Evaluation of condition of internal control system in the company. Ekonomika ir vadyba: aktualijos ir perspektyvos. 2009, Nr. 1 (14), p. 103-113.
- Expression of the modern payment for work tendencies in family’s farms. Vadybos mokslas ir studijos - kaimo verslų ir jų infrastruktūros plėtrai 2008, Nr. 3 (14), p. 41-48.
- Farmacijos kompanijų atstovybių Lietuvoje žmogiškųjų išteklių valdymo metodologiniai aspektai. Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai. 2006, Nr. 39, p. 23-42.
- Fostering creative English for specific purposes studies: implementation of flipped classroom method during COVID-19 pandemic at Antanas Gustaitis’ Aviation Institute, Vilnius Gediminas Technical University, Lithuania. Creativity studies. 2024, Vol. 17, no. 1, p. 117-130.
- Grūdų kainų kitimo tendencijos Lietuvoje 2006-2009 metais. Vadybos mokslas ir studijos - kaimo verslų ir jų infrastruktūros plėtrai 2010, Nr. 3 (22), p. 25-32.
- Imitacinės verslo įmonės modelio veiklos įvertinimas studentų požiūriu, panaudojant Kirkpatrick modelio 2 lygį. Verslo praktinio mokymo firmų patirtis: idėjų kelias, galimybių erdvė, verslumo viršūnė. Vilnius: Vilniaus kolegija, 2012. P. 50-71.
- Inovacijoms palankios išorinės verslo aplinkos veiksniai Lietuvoje, skatinantys "Born Global" įmonių atsiradimą. Verslas: teorija ir praktika. 2011, t. 12, Nr. 4, p. 303-314.
- Interaction model for the young fashion buyers and brand-ambassadors. Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai. 2011, Nr. 58, p. 7-29.
- Įmonių rinkodaros veiklos svarba vartotojų lojalumui skatinti. Vagos. 2007, nr. 75 (28), p. 59-67.
- Kaimo žemės ūkio produktų perdirbimo įmonių vadovų ir specialistų verslumo veiksniai. Vagos. 2007, nr. 77 (30), p. 67-73.
- Kauno miesto SVV organizacijų analizė vadovų lyčių lyderystės aspektu. Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai. 2014, Nr. 72, p. 63-77.
- Koronaviruso pandemijos poveikis Baltijos šalių ekonomikai. Verslo aktualijos būsimųjų specialistų požiūriu. 2021, p. 381-388.
- Koučingo taikymo galimybių Lietuvos organizacijose vertinimas (konsultantų nuomonės tyrimas). Vadybos mokslas ir studijos - kaimo verslų ir jų infrastruktūros plėtrai 2012, Vol. 34, no. 5, p. 85-92.
- Lietuva - jūrinė valstybė: jos įvaizdžio kontūrai žiniasklaidoje. Studijos - verslas - visuomenė. 2017, 2, p. 99-107.
- Main development drivers of start-up companies within start-up ecosystems: the case of Lithuania. Marketing and management of innovations. 2017, 2, p. 316-328.
- Marketingo etika Lietuvos žiniasklaidoje: žiniasklaidos turinio vadovų ir marketingo / pardavimo vadovų etinių nuostatų palyginimas. Informacijos mokslai. 2010, t. 52, p. 84-95.
- Marketing Studies and Science in Lithuania. Inžinerinė ekonomika. 2008, Nr. 1 (56), p. 22-28.
- Mažmeninės prekybos įmonių traukos zonų formavimo strateginiai sprendimai. VU EVAF studentų mokslinės draugijos konferencijos straipsnių rinkinys. 2018, 2017, p.
- Meno terapijos paslaugos poreikis Šiaulių regione. Ekonomika ir vadyba: aktualijos ir perspektyvos. 2008, Nr. 3 (12), p. 57-66.
- Mokesčių politikos reikšmė smulkaus verslo kūrimuisi. Ekonomika ir vadyba: aktualijos ir perspektyvos. 2009, Nr. 2 (15), p. 57-64.
- Naujo skonio prekės ženklo „Murr“ varškės sūrelio įvedimas į Lietuvos rinką. Verslo aktualijos būsimųjų specialistų požiūriu. 2019, p. 205-212.
- "Oculus Rift" produkto poreikis Lietuvoje. Verslo aktualijos būsimųjų specialistų požiūriu. 2017, p. 177-181.
- Organizacinės kultūros tyrimas mažmeninės prekybos įmonėje. Ekonomika ir vadyba: aktualijos ir perspektyvos. 2013, Nr. 3 (31), p. 134-141.
- Organizacinės kultūros vertinimo metodai. Regional formation and development studies. 2013, Nr. 2 (10), p. 201-210.
- Paslaugų sektoriaus plėtros galimybės Lietuvoje. Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai. 2010, Nr. 54, p. 37-52.
- Peculiarities of the business process management lifecycle at different maturity levels: the banking sector’s case. Issues of business and law. 2012, Vol. 4, p. 69-85.
- Pozicionavimas Vakarų Lietuvos rekreacinėse teritorijose. Profesinės studijos: teorija ir praktika 2010, Nr. 6, p. 136-142.
- Prekės ženklo "Tundra" žinomumą lemiančių veiksnių analizė. Verslo aktualijos būsimųjų specialistų požiūriu. 2019, p. 168-175.
- Ryšių su klientais palaikymas pasitelkiant socialinį tinklą "Facebook". Informacijos mokslai. 2017, t. 77, p. 145-159.
- Savarankiškas darbas rengiant diplomuotus specialistus besikeičiančiam verslui. Studijos besikeičiančioje verslo aplinkoje. 2009, p. 76-81.
- Specialistų integracija darbo rinkoje. Profesinės studijos: teorija ir praktika 2014, Nr. 13, p. 102-109.
- Šiaulių miesto maitinimo įmonių paslaugų vartotojų elgsenos tyrimas. Ekonomikos ir vadybos aktualijos. 2010, 2010, p. 319-324.
- Tinklinės rinkodaros, kaip verslo šakos, vertinimas konsultantų požiūriu. Profesinio bakalauro studijos: mokslo taikomieji tyrimai. 2011, [t.] 4, p. 176-189.
- Unmanned bonds: the impact of self-automated service on consumer loyalty. Inžinerinė ekonomika. 2011, 22 (2), p. 203-213.
- Vartotojų lūkesčių formavimo modelis. Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai. 2010, Nr. 54, p. 7-20.
- Vartotojų suvokiamos draudimo produktų kainos tyrimas. Vadybos mokslas ir studijos - kaimo verslų ir jų infrastruktūros plėtrai 2014, T. 36, Nr. 3, p. 535-546.
- Žaliavinio pieno kooperatyvų transportavimo sistemos tobulinimas. Vadybos mokslas ir studijos - kaimo verslų ir jų infrastruktūros plėtrai 2010, Nr. 3 (22), p. 58-65.
- Žinių kaupimo ir sklaidos panaudojimas organizacijų strateginiam valdymui šiuolaikinėmis sąlygomis. Ekonomika ir vadyba: aktualijos ir perspektyvos. 2008, Nr. 4 (13), p. 114-122.
- Žmogiškojo kapitalo vaidmuo formuojant Lietuvos įmonių konkurencinį pranašumą. Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai. 2010, Nr. 56, p. 33-46.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/43296
Updated:
2018-03-04 16:19:02