"Oculus Rift" produkto poreikis Lietuvoje

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
"Oculus Rift" produkto poreikis Lietuvoje
Alternative Title:
"Oculus Rift" product demand in Lithuania
Keywords:
LT
Laisvalaikis / Leisure; Technologijos / Technologies.
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje analizuojamas virtualios realybės akinių "Oculus Rift" poreikis Lietuvoje. Virtuali realybė bei naujausios technologijos vis labiau skverbiasi į žmonių gyvenimus ir kaskart užima didesnę vietą jų laisvalaikyje. Atsižvelgiant į tai, buvo nuspręsta atlikti virtualios realybės įrenginio "Oculus Rift" poreikio Lietuvoje tyrimą, nes ši prekė yra mažai žinoma ir jos paklausą sunku numatyti. Šiame straipsnyje bus pateikta analizuojamos prekės charakteristika, tyrimo metodika ir atlikto tyrimo rezultatų analizė, kuri padės įvertinti "Oculus Rift' žinomumą ir prognozuojamą paklausą. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Laisvalaikis; Oculus Rift; Poreikiai; Poreikis; Technologijos; Virtuali realybė; Demand; Free time; Needs; Oculus Rift; Technologies; Virtual reality.

ENIn this scientific article analysis is based on 2016 year made research about virtual reality glasses "Oculus Rift" needs in Lithuania. Virtual reality and newest technologies are getting deeper in too human being life which leads to spending more free time using those technologies, knowing that we reached concensus to make a research about one of the first virtual reality device called "Oculus Rift" and find out its needs in Lithuania. This research was made by noticing problem which said that in that moment in Lithuania "Oculus Rift" wasn't highly popular and her demand was hard to forecast. In this article there will be presented product that is being analyzed characteristics, research methodology and results of the research which should help judging "Oculus Rift" need s and will lead to further product projected demand. [From the publication]

ISSN:
2538-7650
Related Publications:
Marketingo tyrimai : teorija ir praktika : mokomoji knyga / Vytautas Dikčius. Vilnius : Vilniaus vadybos akademija, 2005. 188 p.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/81680
Updated:
2020-07-28 20:31:09
Metrics:
Views: 24    Downloads: 3
Export: