Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Knyga / Book
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Aiškinamasis įmonės vadybos terminų žodynas
Publication Data:
Kaunas : Technologija, 2000.
Related Publications:
- Activities of a manager in optimization of a social pedagogue's work in child care homes: opinion of social pedagogues. Spring University. Changing education in a changing society 2013, 1, 22-33.
- Cross-cultural dimensions: organisational culture in Philip Morris, Lietuva. Transformations in business & economics 2008, 7, 3 (15), suppl. C, 47-65.
- Inovacijos ir projektai: mokomoji knyga. Šiauliai : VšĮ Šiaulių universiteto leidykla, 2005. 87 p.
- Įmonės finansinės būklės pakitimų (pinigų srautų) modifikuota ataskaita. Inžinerinė ekonomika 2002, 3 (29), 46-52.
- Įmonės konkurencingumą lemiantys veiksniai. Ekonomika 2001, 55-56, 64-74.
- Įmonių nuosavo kapitalo formavimo, panaudojimo ir apskaitos problemos. Apskaitos ir finansų mokslas ir studijos: problemos ir perspektyvos 2006, 1, 21-28.
- Kalbos patarimai studentams. Vilnius : MRU Leidybos centras, 2005. 97 p.
- "Kaštai" - vengtina svetimybė ar ekonomikos teorijos neišvengiamybė?. Kalbos kultūra 2013, 86, 265-308.
- Kontrolingo instrumentų taikymo Lietuvos įmonėse tyrimas. Homo-societas-technologiae 2013, 2 (2), 80-86.
- Kriptografinių valiutų srities terminai: reikšmės, raiška ir variantai. Terminologija 2018, 25, 128-145.
- Laiko valdymo technikos ir jų taikymas darbo procese: vadovų požiūris. Vadyba 2011, 2 (19), 31-39.
- Lietuvių ir latvių kalbų ekonomikos terminijos anglybės. Terminologija 2004, 11, 31-51.
- Meaning equivalence issue of English and Lithuanian terms of finance. Journal of language and cultural education 2021, 9, 2, 58-68.
- Metaforiniai ekonomikos terminai. Terminologija 2012, 19, 83-91.
- Mokslininkų, tyrėjų organizacijų ir verslo sektoriaus bendradarbiavimo modelis. Šiauliai : Šiaurės Lietuva, 2010. 178 p.
- Personalo ugdymo vieta XXI amžiaus organizacijoje. Tiltai. priedas 2003, 13, 1, Transformacijos Rytų ir Centrinėje Europoje, 230-239.
- Prekės ženklo vartotojiškosios vertės analizė: Dacia prekės ženklo Lietuvos naujų automobilių rinkoje atveju. VU EF studentų mokslinės draugijos konferencija, 2014. Vilnius: Vilniaus universiteto leidykla, 2015. P. 241-259.
- Stipriosios ir silpnosios rinkodaros kultūros dimensijos Lietuvos įmonėse. Tiltai 2004, 2 (27), 31-42.
- Terminology: the term variance in the english and Lithuanian special language of economics. Nation and language: modern aspects of socio-linguistic development : Proceedings of the 4rd international conference : October 21-22, 2010 2010, 97-101.
- Vadybos srities literatūros leidyba 2003-2006 m. Lietuvos universitetų leidyklose. Jaunųjų mokslininkų darbai 2008, 1 (17), 8-18.
- Valstybės tarnautojų profesinės kompetencijos teoriniai ir teisiniai aspektai. Viešoji politika ir administravimas 2003, 5, 84-90.
- Vartotojų lojalumas kaip efektyvios žmogiškųjų išteklių vadybos rezultatas. Vadyba 2009, 2 (14), 127-134.
- Viešojo administravimo studijų vadybos mokomųjų leidinių kalbos analizė. Viešoji politika ir administravimas 2007, 22, 106-113.
- Žodžių su šaknimi tirg- semantika ir paplitimas latvių kalboje.. Acta humanitarica universitatis Saulensis 2010, 10, 268-281.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/72229
Updated:
2020-05-01 07:00:09