Neformaliojo ir savaiminio mokymosi identifikavimo, vertinimo, pripažinimo tendencijos Europoje ir Lietuvoje

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
  • Lietuvių kalba / Lithuanian
  • Anglų kalba / English
Title:
Neformaliojo ir savaiminio mokymosi identifikavimo, vertinimo, pripažinimo tendencijos Europoje ir Lietuvoje
Alternative Title:
Tendencies of identification, assessment and recognition of non-formal and informal learning in Europe and Lithuania
In the Journal:
Profesinis rengimas: tyrimai ir realijos [Vocational training: research and realities]. 2003, Nr. 6, p. 76-93
Keywords:
LT
Norvegija (Norway); Lietuva (Lithuania).
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje apžvelgiama Europos šalių patirtis neformaliojo ir savaiminio mokymosi nustatymo, įvertinimo ir pripažinimo srityje. Pristatomi žvalgomojo tyrimo, atlikto Lietuvos įmonėse ir profesinėse mokyklose rezultatai, kurie parodo pagrindines neformaliojo ir savaiminio mokymosi įvertinimo ir pripažinimo tendencijas. Siūlomas neformaliojo ir savaiminio mokymosi pripažinimo modelis, pagrįstas Norvegijos patirtimi. [Iš leidinio]

ENThe article presents a review of the experience of European countries in the area of identification, assessment and recognition of non-formal and informal learning. Also, the findings of a pilot research, performed in Lithuanian enterprises and vocational schools, are presented. The findings indicate the main tendencies in non-formal and informal learning assessment and recognition. A model of non-formal and informal learning recognition, based on the Norwegian experience. [From the publication]

ISSN:
1392-6241; 2029-8447
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/50294
Updated:
2020-04-10 20:11:46
Metrics:
Views: 31    Downloads: 5
Export: