Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Pedagogų nuostatos į specialųjį ugdymą ir ugdymo dalyvių bendradarbiavimą: struktūros ir raiškos ypatumai
Alternative Title:
Teachers' attitude to special education and to cooperation of participants of education: peculiarities of structure and expression
ISSN:
1392-5369; 2424-3299
Related Publications:
- Attitudes of headmasters and teachers of comprehensive schools towards education of pupils with special needs. Entwicklung erziehungswissenschaftlicher Paradigmen: Theorie und Praxis. Frankfurt am Main: Lang, 2007. P. 195-208.
- Bendradarbiavimo realybė tenkinant vaiko specialiuosius ugdymosi poreikius bendrojo lavinimo mokykloje. Specialusis ugdymas. 2005, Nr. 2 (13), p. 34-44.
- Bendrojo lavinimo mokyklų vadovų ir pedagogų nuostatos dėl specialiųjų poreikių mokinių ugdymo. Pedagogika. 2005, 79, p. 123-129.
- Būsimų pedagogų pasirengimas tenkinti mokinių specialiuosius ugdymo(si) poreikius. Specialusis ugdymas. 2010, Nr. 1 (22), p. 40-49, 50-58 (anglų kalba).
- Development of functional mathematical literacy of pupils with moderate special educational needs. Social welfare: interdisciplinary approach. 2014, Vol. 4(1), p. 96-108.
- Implementing inclusive education in Lithuania: what are the main challenges according to teachers’ experiences?. Acta paedagogica Vilnensia. 2019, t. 43, p. 37-56.
- Mokyklos vadovų nuostatos į specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių integruotą ugdymą. Specialusis ugdymas. 2006, Nr. 2 (15), p. 19-26.
- Mokytojų kauzalinės atribucijos stiliaus reikšmė paauglių, turinčių specialiųjų poreikių, ugdymo(si) veiklai. Pedagogika. 2012, 108, p. 86-95.
- Neįgalių vaikų integracijos galimybės ugdymo institucijose: tėvų patirtys. Pasaulis vaikui: ugdymo realijos ir perspektyvos. 2011, d. 4, p. 179-197.
- Pedagogų autoritarizmas kaip diagnostinis konstruktas: struktūros klausimai. Socialiniai mokslai. 2002, Nr. 1 (33), p. 27-41.
- Pedagogų ir būsimųjų pedagogų kompetencija ugdyti įvairių poreikių turinčius mokinius inkliuzinio švietimo kontekste. Specialusis ugdymas. 2014, Nr. 1 (30), p. 9-26, 27-46.
- Pedagogų ir tėvų bendradarbiavimas ugdant autizmo spektro sutrikimą turinčius vaikus. Studijos - verslas - visuomenė. 2021, 6, p. 37-47.
- Pedagogų požiūris į specialiųjų poreikių vaikus bendrojo lavinimo mokykloje. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2008, Nr. 4 (20), p. 131-139.
- Socialinio pedagogo iššūkiai organizuojant ir teikiant socialinę-pedagoginę pagalbą mokiniams mokykloje. Tiltai. 2013, Nr. 1 (62), p. 199-210.
- Specialiojo pedagogo socialinių nuostatų, pedagoginės sąveikos ir mokyklinės socializacijos ryšys. Šiauliai, 2000. 181 lap.
- Specialiojo ugdymo pagrindai. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla, 2003. 462 p.
- Specialiosios pedagoginės pagalbos teikimas bendrojo lavinimo mokyklose: mokinių ir mokytojų požiūris. Pedagogika. 2011, 101, p. 91-97.
- Specialiųjų ugdymo(si) poreikių tenkinimas: Lietuvos patirtis užsienio šalių kontekste. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla, 2011. 250 p.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/43039
Updated:
2025-02-25 11:24:49
Metrics:
Views: 230
Downloads: 95