Mokyklos vadovų nuostatos į specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių integruotą ugdymą

LDB
RinkinysMokslo publikacijos / Scientific publications
Publikacijos rūšisStraipsnis / Article
KalbaLietuvių kalba / Lithuanian
AntraštėMokyklos vadovų nuostatos į specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių integruotą ugdymą
Kita antraštėSchoolmasters’ Attitudes towards the Integrated Education of Schoolchildren with Special Educational Needs
AutoriaiMiltenienė, Lina
LeidinyjeSpecialusis ugdymas [Special Education]. 2006, Nr. 2 (15), p. 19-26
PastabosLDB Open.
Reikšminiai žodžiai
LTSpecialiųjų poreikių vaikai; Integruotas ugdymas; Nuostatos
Santrauka / Anotacija

LTStraipsnyje pristatomas tyrimas, kuriuo buvo siekiama identifikuoti bendrojo lavinimo mokyklos vadovų nuostatų į specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių ugdymą kartu su bendraamžiais bendrojo lavinimo mokykloje struktūrą ir būdingiausius vadovų tipus, atskleisti socialinių-demografinių veiksnių įtaką nustatytiems nuostatų struktūriniams komponentams. Tyrimo rezultatai parodė, jog teoriškai vadovai demonstruoja toleranciją ir pritaria specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių vaikų ugdymui bendrojo lavinimo mokykloje, tačiau praktinėje veikloje dažniau vadovaujasi segregacinėmis nuostatomis. Nustatyti du būdingiausi bendrojo lavinimo mokyklos vadovų tipai. [Iš leidinio]

ENThe article presents research that sought to identify the attitudes of the schoolmasters at comprehensive schools towards the education of schoolchildren with special education needs together with their peers, distinguish the most characteristic types of schoolmasters, and reveal the impact of social-demographic factors on the structural components of the attitudes. Research results showed that, while the schoolmasters show tolerance and approve of the education of children with special education needs at comprehensive schools in theory, they often rely on segregative attitudes in practice. Two most prevalent types of schoolmasters have been distinguished.

ISSN1392-5369, 2424-3299
Mokslo sritisEdukologija / Education
Susijusios publikacijos
Nuoroda į įrašą https://www.lituanistika.lt/content/5063
Atnaujinta2018-12-20 23:09:33
Metrika Peržiūros: 11    Atsisiuntimai: 2