Collection:
Sklaidos publikacijos / Dissemination publications
Document Type:
Knyga / Book
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Bendradarbiavimo sistema ir jos valdymas mokykloje: studijų knyga
Edition:
Patais. ir papild. leid.
Publication Data:
Klaipėda : Klaipėdos universiteto leidykla, 2010.
Related Publications:
- Analysis of social educators' and parents' cooperation possibilities: promoting and hindering factors. Social welfare: interdisciplinary approach. 2014, Vol. 4(1), p. 8-17.
- Bendradarbiavimas organizuojant kvalifikacinę socialinio darbo praktiką: studentiška patirtis. Socialinis darbas. Patirtis ir metodai 2011, [Nr.] 8, p. 211-224, 241-242.
- Bendrojo ugdymo proceso kokybės valdymas. Edukologijos inžinerijos link. Vilnius: Lietuvos edukologijos universiteto leidykla, 2015. P. 207-224.
- Communication as an essential element of pedagogical process. Tiltai. 2010, Nr. 4 (53), p. 189-200.
- Competence conditions enabling education in pre-school education establishments: parents’ evaluation. Problems of education in the 21st century. 2017, vol. 75, no. 2, p. 157-169.
- Ikimokyklinio amžiaus specialiųjų ugdymosi poreikių vaikų tėvų poreikis pedagoginiam švietimui. Studijos - verslas - visuomenė. 2020, 5, p. 80-89.
- Ikimokyklinio ugdymo įstaigų pedagogų ir ugdytinių tėvų bendradarbiavimas: bendruomeniškumo ugdymo aspektas.. Ikimokyklinis ir priešmokyklinis ugdymas: situacija ir visuomenės lūkesčiai. Klaipėda: Klaipėdos valstybinė kolegija, 2015. P. 203-218.
- Informacinių technologijų panaudojimas pedagogų bendradarbiavimui: pedagoginės informacijos duomenų bazės "Korys" atvejis. Socialiniai mokslai. 2010, Nr. 2 (68), p. 85-93.
- Kineziterapeutų ir kitų specialistų bendradarbiavimo problemos. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2008, Nr. 2 (18), p. 191-197.
- Mokyklos ir šeimos komunikacijos modelis. Pedagogika. 2019, 133, p. 227-247.
- Mokytojų lyderystės raiška ikimokyklinio ugdymo įstaigoje. Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogų rengimo problematika: tarptautinė mokslinė praktinė konferencija, 2016 m. gruodžio 8 d. Kaunas : Kauno kolegijos Leidybos centras, 2016. P. 222-231.
- Muzikinės raiškos poreikio ugdymas heterogeninėje klasėje. Specialusis ugdymas. 2007, Nr. 1 (16), p. 128-139.
- Parental inclusion into the environment pedagogization, appying anddragigical systems. Tiltai. 2010, Nr. 2 (51), p. 75-83.
- Parental involvement in a child’s musical education. Holistinis mokymasis 2019, 4, p. 51-63.
- Pedagoginis tėvų švietimas siekiant ikimokyklinio amžiaus specialiųjų ugdymosi poreikių vaikų sėkmingos socializacijos. Studijos - verslas - visuomenė. 2019, 4, p. 26-37.
- Pedagogų ir tėvų bendradarbiavimo galimybės ikimokykliniame ugdyme taikant "Kindervibe" mobilią programą. ALTA'18. Pažangios mokymosi technologijos ir aplikacijos. Žaidybinimas švietime: konferencijos pranešimų medžiaga, 2018 m. gruodžio 5 d. Kaunas: Technologija, 2018. P. 144-153.
- Pedagogų ir tėvų bendradarbiavimo kokybė - vienas pedagogų veiklos profesionalumą lemiančių veiksnių. Tiltai. 2012, Nr. 2 (59), p. 109-123.
- Pirmoko šeimos įtrauka į mokyklos bendruomenę pailgintos dienos grupėje. Acta paedagogica Vilnensia. 2009, t. 23, p. 104-117.
- Pradinės mokyklos bendruomenės bendradarbiavimo ypatumai diegiant ugdymo programos naujoves. Pedagogika. 2008, 91, p. 73-79.
- Pradinių klasių mokytojų ir mokinių tėvų požiūris į tarpusavio bendradarbiavimą. Švietimas: politika, vadyba, kokybė. 2018, vol. 10, no. 1, p. 8-26.
- Reflektyviojo modelio taikymo teorinės prielaidos socialinių darbuotojų rengime. Socialinis ugdymas. 2013, Nr. 2 (34), p. 139-149.
- Skirtingo išsilavinimo tėvų nuostatos į vaikų socialinės kompetencijos ugdymą(si) priešmokykliniame amžiuje. Socialinis ugdymas. 2009, Nr. 9 (20), p. 70-83, 156-170.
- Socialinės partnerystės strategijos specialiųjų poreikių turinčių asmenų socializacijos procese. Socialinis ugdymas. 2013, Nr.1 (33), p. 98-112.
- Socialinio pedagogo, dirbančio bendrojo lavinimo mokykloje, bendradarbiavimo su tėvais formos. Šiuolaikinio specialisto kompetencijos: teorijos ir praktikos dermė. 2012, [T.] 6, [d.] 1, p. 212-220.
- Socialinių dalininkų bendradarbiavimo svarba vykdant inžinerijos studijų krypčių grupės studijas Alytaus kolegijoje. Aukštųjų mokyklų vaidmuo visuomenėje: iššūkiai, tendencijos ir perspektyvos. 2021, 1 (9), p. 9-14.
- Tėvų ir ugdymo institucijos bendradarbiavimas sprendžiant vaikų mokymosi problemas. Pasaulis vaikui: ugdymo realijos ir perspektyvos. 2014, t. 5, d. 1, p. 210-229.
- Tėvų įtraukimas į aplinkos pedagogizavimą taikant andragogines sistemas. Socialinių mokslų studijos. 2010, Nr. 4, p. 57-68.
- Tėvų požiūris į bendradarbiavimo raišką ikimokyklinėje bendruomenėje. Mokytojų ugdymas. 2015, Nr. 24, p. 101-113.
- Tėvų požiūris į ugdymo dalyvių bendradarbiavimą skatinant ugdytinių motyvaciją neformaliai muzikinei veiklai. Jaunųjų mokslininkų darbai. 2012, Nr. 4 (37), p. 82-87.
- Theoretical modelling of the collaboration between consumers and providers of educational services in the implementation of school’s mission. Social welfare: interdisciplinary approach. 2018, Vol. 8(1), p. 24-41.
- Vaikų, gyvenančių globos namuose, socialinių įgūdžių raiškos ypatumai. Socialinis darbas. 2009, t. 8, Nr. 1, p. 138-146.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/24745
Updated:
2022-01-02 18:55:56