Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Pedagogų nuomonė apie savo pasirengimą ugdyti vaikus, turinčius specialiųjų poreikių
Alternative Title:
Teachers' reflections on being ready to educate sen children
ISSN:
1392-5369; 2424-3299
Related Publications:
- Attitudes of headmasters and teachers of comprehensive schools towards education of pupils with special needs. Entwicklung erziehungswissenschaftlicher Paradigmen: Theorie und Praxis. Frankfurt am Main: Lang, 2007. P. 195-208.
- Bendrojo lavinimo mokyklų vadovų ir pedagogų nuostatos dėl specialiųjų poreikių mokinių ugdymo. Pedagogika. 2005, 79, p. 123-129.
- Implementing inclusive education in Lithuania: what are the main challenges according to teachers’ experiences?. Acta paedagogica Vilnensia. 2019, t. 43, p. 37-56.
- Logopedijos modulių kokybės vertinimas specialiosios pedagogikos studijų programos kontekste: logopedų požiūris. Profesinės studijos: teorija ir praktika 2013, Nr. 11, p. 63-71.
- Mokinių, turinčių specialiųjų ugdymo(si) poreikių, mokymo kokybės vertinimas: mokyklų tobulinimo išorės audito duomenys. Specialusis ugdymas. 2005, Nr. 2 (13), p. 45-54.
- Neįgalių vaikų integracijos galimybės ugdymo institucijose: tėvų patirtys. Pasaulis vaikui: ugdymo realijos ir perspektyvos. 2011, d. 4, p. 179-197.
- Pedagoginė sąveika integruoto ugdymo sąlygomis. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla, 2003. 169 p.
- Pedagoginės sąveikos struktūra ugdant mokymosi negalių turinčius moksleivius bendrojo lavinimo klasėje. Specialusis ugdymas. 2005, Nr. 1 (12), p. 85-101.
- Pedagogų ir būsimųjų pedagogų kompetencija ugdyti įvairių poreikių turinčius mokinius inkliuzinio švietimo kontekste. Specialusis ugdymas. 2014, Nr. 1 (30), p. 9-26, 27-46.
- Pedagogų nuostatos į neįgaliųjų vaikų integraciją bendrojo lavinimo mokyklose. Socialinis darbas. 2011, t. 10, Nr. 2, p. 241-254.
- Pedagogų, ugdančių mikčiojančius mokinius, patirtis. Specialusis ugdymas. 2009, Nr. 1 (20), p. 85-92.
- Specialiojo ugdymo pagrindai. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla, 2003. 462 p.
- Specialiosios pedagoginės pagalbos teikimas bendrojo lavinimo mokyklose: mokinių ir mokytojų požiūris. Pedagogika. 2011, 101, p. 91-97.
- Specialiųjų pedagogų rengimo metodologinės kontraversijos neįgaliųjų ugdymo paradigmų kaitos kontekste. Specialusis ugdymas. 2001, Nr. 1 (4), p. 64-73.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/42995
Updated:
2025-02-25 11:24:48
Metrics:
Views: 161
Downloads: 71