Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Pedagogų nuomonė apie savo pasirengimą ugdyti vaikus, turinčius specialiųjų poreikių
Alternative Title:
Teachers' reflections on being ready to educate sen children
Keywords:
LT
Integruotas ugdymas; Mokytojo kompetencijos; Pedagogų požiūris; Specialieji poreikiai; Specialiųjų poreikių vaikai.
EN
Integrated education; Special Needs; Special education needs children; Teachers' attitude; The abilities of teachers to educate.
ISSN:
1392-5369; 2424-3299
Related Publications:
- Attitudes of headmasters and teachers of comprehensive schools towards education of pupils with special needs / Dalius Balčiūnas, Kęstutis Kardelis. Entwicklung erziehungswissenschaftlicher Paradigmen: Theorie und Praxis / Gerd-Bodo von Carlsburg (Hrsg.). Frankfurt am Main: Lang, 2007. P. 195-208.
- Bendrojo lavinimo mokyklų vadovų ir pedagogų nuostatos dėl specialiųjų poreikių mokinių ugdymo / Dalius Balčiūnas, Kęstutis Kardelis. Pedagogika. 2005, 79, p. 123-129.
- Implementing inclusive education in Lithuania: what are the main challenges according to teachers’ experiences? / Suvi Lakkala, Agnė Juškevičienė, Jūratė Česnavičienė, Sniegina Poteliūnienė, Stasė Ustilaitė, Satu Uusiautti. Acta paedagogica Vilnensia. 2019, t. 43, p. 37-56.
- Logopedijos modulių kokybės vertinimas specialiosios pedagogikos studijų programos kontekste: logopedų požiūris / Regina Ivoškuvienė, Vaiva Kaščikaitė. Profesinės studijos : teorija ir praktika. 2013, Nr. 11, p. 63-71.
- Mokinių, turinčių specialiųjų ugdymo(si) poreikių, mokymo kokybės vertinimas: mokyklų tobulinimo išorės audito duomenys / Sigitas Balčiūnas. Specialusis ugdymas. 2005, Nr. 2 (13), p. 45-54.
- Neįgalių vaikų integracijos galimybės ugdymo institucijose: tėvų patirtys / Ieva Kuginytė-Arlauskienė, Stasė Ustilaitė, Leticija Cvetkova. Pasaulis vaikui: ugdymo realijos ir perspektyvos. 2011, d. 4, p. 179-197.
- Pedagoginė sąveika integruoto ugdymo sąlygomis / Alvyra Galkienė. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla, 2003. 169 p.
- Pedagoginės sąveikos struktūra ugdant mokymosi negalių turinčius moksleivius bendrojo lavinimo klasėje / Irena Kaffemanienė. Specialusis ugdymas. 2005, Nr. 1 (12), p. 85-101.
- Pedagogų ir būsimųjų pedagogų kompetencija ugdyti įvairių poreikių turinčius mokinius inkliuzinio švietimo kontekste / Lina Miltenienė, Simona Daniutė. Specialusis ugdymas. 2014, Nr. 1 (30), p. 9-26, 27-46.
- Pedagogų nuostatos į neįgaliųjų vaikų integraciją bendrojo lavinimo mokyklose / Stasė Ustilaitė, Ieva Kuginytė-Arlauskienė, Lina Valančiūtė. Socialinis darbas. 2011, t. 10, Nr. 2, p. 241-254.
- Pedagogų, ugdančių mikčiojančius mokinius, patirtis / Regina Ivoškuvienė, Vilma Makauskienė. Specialusis ugdymas. 2009, Nr. 1 (20), p. 85-92.
- Specialiojo ugdymo pagrindai / [redaktorių kolegija. Šiauliai : Šiaulių universiteto leidykla, 2003. 462 p.
- Specialiosios pedagoginės pagalbos teikimas bendrojo lavinimo mokyklose : mokinių ir mokytojų požiūris / Vytautas Gudonis, Algirdas Ališauskas, Martynas Rusteika. Pedagogika. 2011, 101, p. 91-97.
- Specialiųjų pedagogų rengimo metodologinės kontraversijos neįgaliųjų ugdymo paradigmų kaitos kontekste / Jonas Ruškus. Specialusis ugdymas. 2001, Nr. 1 (4), p. 64-73.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/42995
Updated:
2018-12-17 11:29:17
Metrics:
Views: 41
Downloads: 27