Moksleivių, turinčių specialiųjų ugdymo(si) poreikių, mokyklinio nerimo poveikis mokymosi motyvacijai

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Moksleivių, turinčių specialiųjų ugdymo(si) poreikių, mokyklinio nerimo poveikis mokymosi motyvacijai
In the Journal:
Specialusis ugdymas [Special Education]. 2005, Nr. 2 (13), p. 55-67
Keywords:
LT
Kompetencijos / Competencies; Mokiniai /School students; Psichikos sveikata / Mental health; Specialusis ugdymas / Special education; Ugdymas / Education.
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje analizuojami įprastai besimokančių ir specialiųjų ugdymo(si) poreikių turinčių moksleivių mokymosi motyvacijos ir mokyklinio nerimo ypatumai. Teorinėje dalyje pateikiama motyvo samprata, mokymosi motyvų ir mokyklinio nerimo veiksniai, empirinėje dalyje nagrinėjami moksleivių mokymosi motyvai, mokymosi negalių turinčių moksleivių mokyklinės adaptacijos ypatumai ir problemos. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Ugdymas; Specialusis ugdymas; Gebėjimai; Moksleiviai (mokiniai); Mokymasis; Nerimas.

ENThe article analyses peculiarities of learning motivation and school anxiety of children with ordinary and special teaching (learning) needs. The theoretical part presents the concept of motive, factors of learning motivation and school anxiety while the empirical part analyses learning motives of pupils and peculiarities and problems of school adaptation of pupils with learning disabilities.

ISSN:
1392-5369; 2424-3299
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/920
Updated:
2018-12-20 23:04:21
Metrics:
Views: 75    Downloads: 23
Export: