LTStraipsnyje pristatoma atvejo studija, orientuota į elgesio ir emocijų sutrikimų turinčio mokinio aktyvaus dalyvavimo skatinimą, plėtojant įgalinimo procesus. Apžvelgiama veiklos tyrimo dalyvaujant metodologija, vykdytos veiklos bei etapai. Tyrimo imtis: mokinys (N = 1), klasės draugai (N = 3), močiutė (N = 1), mokytojai (N = 5), specialistas (N = 1), administracija (N = 2). Atskleidžiami elgesio ir emocijų sutrikimų turinčio mokinio įgalinimo procesai, akcentuojant jo įtraukimą į veiklų planavimą, realizavimą, įvertinimą ir pokyčių reflektavimą bei aktyvinant dalyvavimą.
ENThe article presents a case study on encouraging active participation of a pupil with behavioural and emotional disorders through developing empowerment processes. The methodology of participatory action research, activities and stages are reviewed. The research sample was: pupil (N = 1), classmates (N = 3), grandmother (N = 1), teachers (N = 5), specialist (N = 1), administration (N = 2). Empowerment processes used with the pupil with behavioural and emotional disorders are disclosed emphasizing the pupil’s involvement in activity planning, implementation, evaluation and reflection on changes through the activation of his participation.