Nesėkmingo mokinių mokymosi priežasčių tyrimo teoriniai ir empiriniai aspektai

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Nesėkmingo mokinių mokymosi priežasčių tyrimo teoriniai ir empiriniai aspektai
Alternative Title:
Theoretical and empirical aspects of the analysis of causes for unsuccessful learning of pupils
In the Journal:
Pedagogika. 2004, 70, p. 32-37
Keywords:
LT
Mokykla / School; Mokiniai /School students.
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje nagrinėjamos mokinių nesėkmingo mokymosi priežastys. Tyrimo objektu buvo pasirinkti V-X klasių mokiniai, patiriantys mokymosi nesėkmes, t. y. vieną, du ar daugiau kartų likę mokytis toje pačioje klasėje ar mokyklos nelankantys moksleiviai. Remiantis tyrimo duomenimis, aptariamos vidinės ir išorinės nepažangumo priežastys, mokyklos nelankymą įtakojantys veiksniai, daromos įžvalgos prevenciniam darbui. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Nesėkmingas mokymasis; Nepažangūs mokiniai; Mokyklos nelankymas; Unseccesful learning; Underachieve pupils; School nonžattendance.

ENThe article analyses the causes for unsuccessful learning of pupils. For the object of the analysis the 5th-10th form pupils were chosen who experience ill success in learning, i.e. those who once, twice or even more times were left in the same form or have not attended school. On the basis of the findings of the analysis, the article discusses internal and external causes for under-achievement, factors behind not going to school and offers insights about prevention.

ISSN:
1392-0340; 2029-0551
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/8197
Updated:
2018-12-17 11:21:01
Metrics:
Views: 66    Downloads: 18
Export: