Lietuvos aukštųjų mokyklų studentų career development kompetencijos : subjektyvus jų įsisavinimo lygio ir ugdymo poreikio įvertinimas

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Lietuvos aukštųjų mokyklų studentų career development kompetencijos: subjektyvus jų įsisavinimo lygio ir ugdymo poreikio įvertinimas
Alternative Title:
Career development competencies of students of Lithuanian higher schools : the subjective assessment of their assimilation level and training need
In the Journal:
Filosofija. Sociologija [Philosophy. Sociology]. 2008, t. 19, Nr. 4, p. 62-71
Summary / Abstract:

LTNeugdant career development kompetencijų, būsimam darbo rinkos dalyviui gali būti sudėtinga rasti pusiausvyrą tarp jo asmenybę atitinkančių karjeros siekių ir darbo rinkoje egzistuojančių galimybių dinamikos. Skirtingi Lietuvos aukštųjų mokyklų studentai yra nevienodai įsisavinę career development kompetencijas, skiriasi ir jų poreikis, todėl buvo atliktas sociologinis tyrimas "Studentų career development kompetencijų ir paslaugų kokybės įvertinimas". Remiantis šio tyrimo duomenų analize, straipsnyje nagrinėjamas subjektyvus studentų career development kompetencijų įsisavinimo lygio įvertinimas ir jų ugdymo aukštosiose mokyklose poreikis. Tyrimas taip pat leido atskleisti pageidaujamą career development kompetencijų ugdymo laiką, vietą ir būdus. Į karjerą straipsnyje žvelgiama per šiuolaikinės karjeros koncepcijos prizmę. [Iš leidinio]

ENIt would be hard to find equilibrium between personality-matched careers goals and the dynamics of the opportunities existing in the labour market, if one does not train career development competencies. The assimilation level of career development competencies are not the same for different students in Lithuanian higher schools, the need of those competencies is also different. For these reasons, the sociological research The assessment of students career development competencies and the quality of career services was done. According to the research data analysis, a subjective assessment of students career development competencies and their training need in Lithuanian higher schools is presented in the paper. This research also revealed the optimal time, place and forms of students career development competencies. Career is regarded through the principles of the modern career concept. [From the publication]

ISSN:
0235-7186; 2424-4546
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/16702
Updated:
2018-12-17 12:15:54
Metrics:
Views: 55    Downloads: 7
Export: