Profesijos pedagogo veiklos bazinė paradigma

Rinkinys:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Publikacijos rūšis:
Straipsnis / Article
Kalba:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Antraštė:
Profesijos pedagogo veiklos bazinė paradigma
Kita antraštė:
Fudamental paradigm of vocational teachers activity
Leidinyje:
Pedagogika [Pedagogy], 2001, 50, p. 3-11
Santrauka / Anotacija:

LTProfesijos pedagogas - savarankiška profesija, kurios esmė - įgyta integruota (profesijos ir pedagogikos) kvalifikacija, realizuojama pedagoginėje veikloje tam tikra kompetencija. Tai - augantis profesionalumas, kurį atitinka vis aukštesnio lygmens kompetencija. Šis tobulėjimo procesas yra permanentinio pobūdžio: profesijos pedagogas, siekdamas vis geresnių ugdymo rezultatų, kelia savo meistriškumą.

ENThe main purpose of this presented article - theoretical analysis of this problem and based on conclusion of researches. It is proved that vocational teacher is a new independent profession. The centre of this profession is integrated qualification of profession and pedagogy, in a real practice it is a special competency. This process goes permanently till vocational teacher reaches the higher levels of his professional perfomance.

ISSN:
1392-0340; 2029-0551
Susijusios publikacijos:
Nuoroda į įrašą:
https://www.lituanistika.lt/content/30916
Atnaujinta:
2025-02-25 11:19:31
Metrika:
Peržiūros: 161    Atsisiuntimai: 36
Eksportas: