Profesijos pedagogo veiklos bazinė paradigma

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Profesijos pedagogo veiklos bazinė paradigma
Alternative Title:
Fudamental paradigm of vocational teachers activity
In the Journal:
Pedagogika. 2001, 50, p. 3-11
Keywords:
LT
Kompetencijos / Competencies; Mokytojų ugdymas / Teacher education; Profesinis rengimas / Vocational training.
Summary / Abstract:

LTProfesijos pedagogas - savarankiška profesija, kurios esmė - įgyta integruota (profesijos ir pedagogikos) kvalifikacija, realizuojama pedagoginėje veikloje tam tikra kompetencija. Tai - augantis profesionalumas, kurį atitinka vis aukštesnio lygmens kompetencija. Šis tobulėjimo procesas yra permanentinio pobūdžio: profesijos pedagogas, siekdamas vis geresnių ugdymo rezultatų, kelia savo meistriškumą. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Profesijos pedagogas; Kvalifikacija; Kompetencija; Profesionalumas; Meistriškumas; Vocational teacher; Qualification; Competency; Mastery.

ENThe main purpose of this presented article - theoretical analysis of this problem and based on conclusion of researches. It is proved that vocational teacher is a new independent profession. The centre of this profession is integrated qualification of profession and pedagogy, in a real practice it is a special competency. This process goes permanently till vocational teacher reaches the higher levels of his professional perfomance. [From the publication]

ISSN:
1392-0340; 2029-0551
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/30916
Updated:
2018-12-20 22:54:02
Metrics:
Views: 87    Downloads: 30
Export: