Autonominių studijų individualizacijos lingvodidaktiniai parametrai : disertacija

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Autonominių studijų individualizacijos lingvodidaktiniai parametrai: disertacija
Alternative Title:
Linguistic-didactic parameters of personalisation of autonomous studies
Publication Data:
Kaunas, 2002.
Pages:
120 lap
Notes:
Dr. disert. (socialiniai m.) - Vytauto Didžiojo universitetas, 2002. Bibliografija.
Summary / Abstract:

LTDisertacijoje stengiamasi nustatyti, kaip bazinių svetimosios kalbos mokymosi parametrų pagrindu efektyviau organizuoti ir intensyvinti autodidaktinį procesą. Darbu nustatytas studentų individualusis mokymosi stilius, ištirta jų motyvacija ir nuostata svetimosios kalbos atžvilgiu; autonominių svetimosios kalbos studijų proceso išankstinė sąlyga – būtina ašis – studento autonomiškumas ir savivalda, kurios pagrindu vyksta autonominės mokymosi proceso sąveika.

ENThe dissertation aims to determine basic parameters of learning a foreign language can be helpful in optimised organisation and intensification of the autodidactic process. The paper analyses students’ individual ways of learning, their motivation and views with respect to a foreign language; a precondition for the process of autonomous studies of a foreign language lies in the student’s autonomy and self-governance, which facilitates the interaction of the autonomous education process.

Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/10202
Updated:
2014-02-07 20:08:52
Metrics:
Views: 82
Export: